Powerful SEO Agency Services
Ξεπεράστε τον ανταγωνισμό με υπηρεσίες SEO που έχουν σχεδιαστεί για μακροπρόθεσμη επιτυχία.
Βγείτε στην #1η Σελίδα της Google.
Το SEO μας σας προσφέρει περισσότερες βαθμολογίες, περισσότερη επισκεψιμότητα και περισσότερους πελάτες.
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ SEO ΑΠΟ ΤΗΝ PREMIUM WEB
Rank Higher
Με SEO από την PremiumWeb.gr
Θέλετε να αυξήσετε τις πωλήσεις σας; Οδηγήστε περισσότερη οργανική επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας.
Αποκτήστε περισσότερη κατάλληλη επισκεψιμότητα για τους όρους αναζήτησης που έχουν μεγαλύτερη σημασία για την επιχείρησή σας. Αναλύουμε κάθε μεταβλητή που επηρεάζει τα SERP, από την αρχή του τομέα έως την ταχύτητα της ιστοσελίδας σας – και επιτύχουμε σημαντικά αποτελέσματα. Το PremiumWeb έχει αποδεδειγμένο ιστορικό. Ρυθμίζουμε την επιχείρησή σας για μακροπρόθεσμη επιτυχία σήμερα!
200% Οι περισσότερες από τις καμπάνιες SEO μας, τετραπλασιάζουν την επισκεψιμότητά τους μέσα σε 2 μήνες.
Αποτελεσματικό SEO με γρήγορα αποτελέσματα.
Μεγιστοποιήστε την προβολή σας και προσεγγίστε νέους πελάτες. Η προσέγγισή μας είναι πλήρως διαφανής, βοηθώντας σας να κατανοήσετε καλύτερα την επιστήμη πίσω από τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης. Μπορούμε να σας βοηθήσουμε να δημιουργήσετε μια ανώτερη εμπειρία πελάτη, επιτρέποντάς σας να εστιάσετε σε πράγματα που έχουν σημασία – όπως η λειτουργία της επιχείρησής σας.
Ολοκληρωμένο SEO
Προσφέρουμε μια ολοκληρωμένη λύση ψηφιακού μάρκετινγκ. Μπορούμε να διαχειριστούμε το περιεχόμενό σας, την προβολή, την ανάπτυξη της ιστοσελίδα σας και τον σχεδιασμό σας για να διασφαλίσουμε ότι οι επιχειρηματικοί σας στόχοι επιτυγχάνονται. Οι εξατομικευμένες λύσεις μας επιτρέπουν να προσφέρουμε τη μεγαλύτερη αξία στην επιχείρησή σας.
SEO
Αυξήστε την αξία της επωνυμίας σας
Θα αναπτύξουμε περιεχόμενο, συνδέσμους και οπτικά στοιχεία, προσθέτοντας ώθηση στην ανάπτυξη της επωνυμίας σας.
Έχουμε πολλές κορυφαίες κατατάξεις
Οι επιχειρήσεις βελτιώνουν την κατάταξη των λέξεων-κλειδιών τους με υπηρεσίες SEO από την PremiumWeb.
Στατιστικά που κάνουν την διαφορά
Προσαρμοσμένες αναφορές σε πραγματικό χρόνο και ανάλυση ειδικών που σας επιτρέπουν να λαμβάνετε αποφάσεις αποτελεσματικά.
Μεγιστοποιήστε την προβολή σας στο διαδίκτυο
Μεγιστοποιήστε την προβολή σας και προσεγγίστε νέους πελάτες. Προβάλετε την επιχείρησή σας σε καθιερωμένες ιστοσελίδες. Αυξήστε την κατάταξη στις μηχανές αναζήτησής σας με σχετικούς συνδέσμους. Ενισχύστε την εμπιστοσύνη και προσφέρετε μακροχρόνια οφέλη που σας βοηθούν να νικήσετε τον ανταγωνισμό.
Μη χάσετε την ευκαιρία με την ολοκληρωμένη υπηρεσία SEO μας
Επιλέγοντας την PremiumWeb ως συνεργάτη SEO σας, θα διεκπεραιωθούν όλες οι πτυχές του SEO της εταιρείας σας.
-SEO Analysis
-Technical SEO Audit
-SEO Consulting
-Blogging Service
-SEO CopyWriting
-Link Building
-Mobile SEO
-Website Migration
Αξιοσημείωτα αποτελέσματα σε επιχειρήσεις
Ας Αρχίσουμε
Είστε έτοιμοι να μιλήσετε με έναν ειδικό SEO;
Καλέστε μας
✓ Κορυφαία Εταιρία SEO
✓ 90+ Websites
Συχνές ερωτήσεις για το SEO
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ SEO - Τι είναι το SEO;
Το SEO, συντομογραφία για τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, είναι η διαδικασία βελτιστοποίησης ή βελτίωσης του ιστότοπού σας για αύξηση της προβολής και των οργανικών επισκέψεων .
Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει:
Διεξαγωγή ελέγχου τοποθεσίας για να προσδιορίσετε την υγεία του ιστότοπού σας.
Αναλύοντας τους ιστότοπους των ανταγωνιστών σας.
Βελτιστοποίηση του Google My Business.
Δημιουργία σελίδων προορισμού.
Δημιουργία περιεχομένου, όπως ένα ιστολόγιο.
Βελτιστοποίηση του τοπικού σας SEO.
Κι αλλα.
Όταν γίνει σωστά, το SEO όχι μόνο θα αυξήσει την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας, αλλά θα βελτιώσει την ποιότητα της επισκεψιμότητας.
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ SEO, SEO GOOGLE, SEO ΤΙ ΕΙΝΑΙ, ΕΤΑΙΡΙΑ SEO, ΚΟΣΤΟΣ SEO, SEO EXPERT.
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ SEO - Ποιος χρειάζεται SEO;
Οποιαδήποτε επιχείρηση με ένα προϊόν ή μια υπηρεσία να προσφέρει μπορεί να επωφεληθεί από το SEO. Χωρίς SEO, ο ιστότοπός σας δεν θα είναι ορατός στους δυνητικούς πελάτες σας ακόμη και αφού εισαγάγουν σχετικούς όρους στις μηχανές αναζήτησης.
Πιο συγκεκριμένα, υπάρχουν μερικοί κλάδοι που μπορούν πραγματικά να επωφεληθούν από το SEO, όπως:
Ιατρεία.
Επιχειρήσεις πολλαπλών τοποθεσιών.
Διαδικτυακές επιχειρήσεις.
Επαγγελματικές υπηρεσίες (λογιστικές, νομικές, πληροφορικής, χρηματοοικονομικές κ.λπ.).
Ανακαινίσεις ή επισκευές σπιτιού.
Εστιατόρια.
Υπηρεσίες κατοικίδιων ζώων.
Ακίνητα.
Οι περισσότεροι άνθρωποι στρέφονται στο Διαδίκτυο για αυτές και άλλες υπηρεσίες και το 93% των χρηστών του Διαδικτύου έχει παραδεχτεί ότι οι διαδικτυακές κριτικές έχουν επηρεάσει τις αποφάσεις αγοράς τους.
Εάν έχετε μια επιχείρηση με πελάτες – το SEO είναι σίγουρα για εσάς.
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ SEO, SEO GOOGLE, SEO ΤΙ ΕΙΝΑΙ, ΕΤΑΙΡΙΑ SEO, ΚΟΣΤΟΣ SEO, SEO EXPERT.
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ SEO - Πώς λειτουργεί το SEO;
Η Google και άλλες μηχανές αναζήτησης διαθέτουν προγράμματα ανίχνευσης που συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τις σελίδες που υπάρχουν στον ιστότοπό σας, κάτι που τους βοηθά να προσδιορίσουν εάν ο ιστότοπός σας περιέχει τις πληροφορίες που αναζητά ο χρήστης του Διαδικτύου.
Με περισσότερους από 200 παράγοντες κατάταξης στον αλγόριθμο της Google, μια στρατηγική SEO είναι απαραίτητη εάν θέλετε να τραβήξετε την προσοχή ανάμεσα σε εκατομμύρια ιστότοπους που ανταγωνίζονται για τους ίδιους όρους αναζήτησης.
Η Google και άλλες μηχανές αναζήτησης αναζητούν συγκεκριμένες πληροφορίες, όπως:
Ποιότητα και ποσότητα του περιεχομένου σας.
Ταχύτητα σελίδας.
Ετικέτες τίτλου και μετα-περιγραφές.
Κοινωνικές μετοχές.
Backlinks και εσωτερικοί σύνδεσμοι.
Κι αλλα.
Μια ποιοτική στρατηγική SEO θα διασφαλίσει ότι ο ιστότοπός σας είναι πλήρως βελτιστοποιημένος ώστε να εμφανίζεται στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης για διάφορες σχετικές λέξεις-κλειδιά (όροι αναζήτησης).
Πώς έχει αλλάξει το SEO με τα χρόνια; - SEO Google
Την τελευταία δεκαετία περίπου, μηχανές αναζήτησης όπως η Google έχουν αλλάξει το πρόσωπο του SEO εξαλείφοντας αποτελεσματικά προηγούμενες πρακτικές που έκαναν τις αναζητήσεις στο Διαδίκτυο λιγότερο από ευχάριστες.
Οι εποχές του περιεχομένου με λέξεις-κλειδιά και των απατηλών σχημάτων συνδέσμων έχουν παρέλθει, χάρη στις αλλαγές που έγιναν από την Google όλα αυτά τα χρόνια, καθιστώντας το SEO ανταποδοτικό για τις επιχειρήσεις με ιστότοπους.
Μερικές από τις πρακτικές που έχουν αλλάξει την τελευταία δεκαετία περιλαμβάνουν:
Μάταιη γέμιση λέξεων-κλειδιών.
Αναζητήσεις για συγκεκριμένη τοποθεσία, όπως αναζητήσεις “κοντά μου”.
Ταχύτερα, βελτιστοποιημένα SERP που ευνοούν το ποιοτικό περιεχόμενο.
Επιβράβευση ιστοτόπων φιλικών προς κινητά.
Σημασιολογικά αποτελέσματα αναζήτησης που ταιριάζουν με την πρόθεση του χρήστη και δεν βασίζονται αποκλειστικά σε λέξεις-κλειδιά.
Συνεχείς ενημερώσεις που εστιάζουν στη βελτίωση της εμπειρίας χρήστη.
Πόσος χρόνος θα χρειαστεί για να δείτε τα αποτελέσματα του SEO; - SEO Google
Με απλά λόγια, όσο περισσότερη εστίαση δίνετε στη στρατηγική SEO σας, τόσο πιο γρήγορα θα δείτε τα αποτελέσματα.
Με μια σταθερή στρατηγική, τα αποτελέσματα μπορούν να φανούν σε μόλις 3 μήνες, και καθώς συνεχίζετε να επενδύετε στη στρατηγική σας, θα συνεχίσετε να βλέπετε τα αποτελέσματα για τα επόμενα χρόνια.
Πού μπορώ να μάθω πώς να κάνω SEO; - ΚΟΣΤΟΣ SEO
Το SEO μπορεί να μάθει με την πάροδο του χρόνου μέσω ενδελεχούς έρευνας ή μπορείτε να επενδύσετε σε ένα μάθημα crash, πολλά από τα οποία μπορείτε να βρείτε στο διαδίκτυο.
Να θυμάστε ότι υπάρχουν πολλοί επαγγελματίες στον κλάδο και θα ανταγωνίζεστε με χρόνια εμπειρίας και γνώσης όταν προσπαθείτε να ακολουθήσετε τη δική σας στρατηγική SEO .
Γιατί ο ιστότοπός μου δεν κατατάσσεται στο Google; - ΕΤΑΙΡΙΑ SEO
Με εκατομμύρια ιστοτόπους που αγωνίζονται όλοι για τις πρώτες θέσεις στα SERP της Google, δεν είναι περίεργο που οι σελίδες σας μπορεί να μην κάνουν την περικοπή.
Χωρίς επένδυση στο SEO, θα ήταν σχεδόν αδύνατο να καταταγείτε στις 10 πρώτες θέσεις.
Αλλά, ίσως έχετε κάνει μια επένδυση στο SEO και δεν βλέπετε ακόμα αποτελέσματα. Τι τότε?
Δεν δημιουργούνται όλοι οι επαγγελματίες ίσοι, επομένως είναι πιθανό η ομάδα SEO σας να έχει χάσει ορισμένους βασικούς παράγοντες που μπορούν να σκοτώσουν την πιθανότητα κατάταξής σας, για παράδειγμα:
Δεν έχετε σελίδα Google My Business.
Ένας ιστότοπος που δεν είναι φιλικός προς κινητά.
Ένας ιστότοπος που περιέχει διπλό περιεχόμενο.
Ασυνεπής ενημέρωση περιεχομένου.
Χαμηλές ταχύτητες ιστότοπου.
Αγνοώντας τα κοινωνικά μηνύματα.
Χωρίς ευρετηρίαση του ιστότοπού σας.
Γιατί έχει πέσει η οργανική μου επισκεψιμότητα; - ΕΤΑΙΡΙΑ SEO
Ίσως ο ιστότοπός σας να είχε καλή κατάταξη κάποια στιγμή, αλλά ξαφνικά είδε μια πτώση στην οργανική επισκεψιμότητα. Αυτό μπορεί να προκληθεί από διάφορους παράγοντες, όπως:
Ενημερώσεις Google.
Αλλαγές που έγιναν στον ιστότοπό σας.
Άσχετο περιεχόμενο.
Χάνοντας συνδέσμους στον ιστότοπό σας.
Σφάλματα ιστότοπου.
Κι αλλα.
Ποιοι είναι οι βασικοί παράγοντες κατάταξης της Google; - SEO ΤΙ ΕΙΝΑΙ
Η Google είναι διάσημη για τις συνεχείς ενημερώσεις, επομένως η παραμονή σε αρμονία με αυτούς τους παράγοντες κατάταξης είναι σημαντικό μέρος οποιασδήποτε στρατηγικής SEO.
Ακολουθούν μερικοί από τους βασικούς παράγοντες κατάταξης που μπορούν να βοηθήσουν στη βελτίωση της κατάταξής σας:
Η ταχύτητα φόρτωσης των σελίδων του ιστότοπού σας.
Ο ιστότοπός σας είναι φιλικός προς κινητά.
Σελίδες που συνδέονται εσωτερικά με σχετικό περιεχόμενο στον ιστότοπό σας
Αξιοποίηση σχετικών λέξεων-κλειδιών.
Συμπεριλαμβανομένων ετικετών τίτλων, κεφαλίδων και μετα-περιγραφών σε όλες τις σελίδες σας.
Μια καλά δομημένη διεύθυνση URL.
Προσθήκη πολυμέσων, όπως εικόνες και βίντεο, στις ιστοσελίδες σας.
Αειθαλές περιεχόμενο.
Επιστροφή συνδέσμους.
Πόσο συχνά κάνουν οι μηχανές αναζήτησης ενημερώσεις που επηρεάζουν το SEO;- SEO ΤΙ ΕΙΝΑΙ
Κάθε χρόνο από την ίδρυση της Google, πραγματοποιούν ενημερώσεις και αλλαγές στον αλγόριθμό τους. Και κάθε χρόνο ο αριθμός των ενημερώσεων αυξάνεται σημαντικά.
Αν και τις περισσότερες φορές αυτές οι αλλαγές δεν εντοπίζονται, κάθε τόσο η Google θα ανακοινώνει μια σημαντική ενημέρωση — όπως η ενημέρωση εμπειρίας σελίδας που εφαρμόστηκε τον Μάιο του 2021.
Αυτή η ενημέρωση έκανε πάταγο επειδή η Google την ανακοίνωσε εκ των προτέρων, δίνοντας στους επαγγελματίες SEO την ευκαιρία να αλλάξουν τη στρατηγική τους.
Τι είναι το Google Penalty;
Όταν η Google επιβάλλει ποινή, σημαίνει ότι ο ιστότοπός σας δεν θα είναι πλέον ορατός στα αποτελέσματα αναζήτησης, που σημαίνει ότι το κοινό-στόχος σας δεν θα μπορεί να σας βρει σε μια αναζήτηση.
Ποινές μπορεί να συμβούν σε οποιονδήποτε ιστότοπο και μπορεί να προκληθούν από προσπάθειες βελτίωσης της συνολικής κατάταξης του ιστότοπού σας, αλλά μόλις ληφθεί, δεν είναι εύκολο να αφαιρεθεί μια ποινή, γι’ αυτό να είστε προσεκτικοί!
Λοιπόν, γιατί να λάβετε ποινή;
Οτιδήποτε δίνει στους ανιχνευτές της Google ένδειξη ότι προσπαθήσατε να χειραγωγήσετε τα αποτελέσματα αναζήτησης — ή ότι παραβιάσατε τις Οδηγίες ποιότητας της Google — μπορεί να βλάψει την κατάταξή σας.
Η Google υπερηφανεύεται για την ικανότητά της να παρέχει το πιο σχετικό περιεχόμενο στους χρήστες της ( έχουν δημιουργήσει μια ολόκληρη επωνυμία γύρω από αυτό), επομένως όποιος μπλέκει με αυτό θα τιμωρηθεί αμέσως.
Τι είναι το On-Page SEO;
Το on-page (ή on-site) SEO περιλαμβάνει τη βελτιστοποίηση του περιεχομένου της ιστοσελίδας σας για αποτελέσματα μηχανών αναζήτησης και περιλαμβάνει:
Προσθήκη ή βελτιστοποίηση ετικετών τίτλου
Δημιουργία περιεχομένου για τον ιστότοπό σας
Προσθήκη εσωτερικών συνδέσμων στις ιστοσελίδες σας. και
Βεβαιωθείτε ότι η διεύθυνση URL σας είναι δομημένη για βέλτιστα αποτελέσματα
Χρησιμοποιήσαμε το SEO Minion, μια επέκταση Chrome που σας επιτρέπει να βλέπετε το SEO στη σελίδα οποιασδήποτε ιστοσελίδας.
Ένας από τους κορυφαίους ιστότοπους για τη λέξη-κλειδί “μάθε να παίζεις σκάκι” έχει τη λέξη-κλειδί ή τις παραλλαγές της λέξης-κλειδιού στο:
URL.
Ετικέτα τίτλου.
Meta περιγραφή; και
Κεφαλίδα 1.
Τι είναι το Off-Page SEO;
Το SEO εκτός σελίδας περιλαμβάνει όλα όσα μπορείτε να βελτιώσετε εκτός του ιστότοπού σας για να σας βοηθήσει να κατατάσσεστε καλύτερα στα αποτελέσματα αναζήτησης και περιλαμβάνει:
Κτίριο συνδέσμων.
Μάρκετινγκ περιεχομένου.
Προσέγγιση του Influencer.
Φόρουμ.
Κι αλλα.
Οι πρακτικές SEO εκτός σελίδας παρέχουν στις μηχανές αναζήτησης πληροφορίες σχετικά με τη γνώμη άλλων ανθρώπων και επιχειρήσεων για τις υπηρεσίες, τα προϊόντα ή τον ιστότοπό σας.
Τι είναι το Τεχνικό SEO;
Το τεχνικό SEO σχετίζεται με το on-page SEO και αναφέρεται στις τεχνικές πτυχές του ιστότοπού σας που θα βοηθήσουν τις σελίδες σας να κατατάσσονται στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.
Το όλο θέμα του τεχνικού SEO είναι να βοηθήσει τους ανιχνευτές μηχανών αναζήτησης να παρατηρήσουν τον ιστότοπό σας έναντι άλλων των οποίων το τεχνικό SEO δεν είναι βελτιστοποιημένο και περιλαμβάνει:
Ταχύτητα τοποθεσίας.
Ποιοτική εσωτερική δομή σύνδεσης.
Εξάλειψη σφαλμάτων 404.
Αποφυγή διπλού περιεχομένου.
Ασφάλεια ιστότοπου.
Δομημένα δεδομένα.
Ένας χάρτης ιστότοπου XML.
Γιατί είναι σημαντικό το τεχνικό SEO;
Το τεχνικό SEO είναι η πρώτη ένδειξη ποιοτικού ιστότοπου, επομένως η βελτιστοποίηση του τεχνικού σας SEO θα αυξήσει την προβολή σας στις μηχανές αναζήτησης.
Η ταχύτητα του ιστότοπού μου επηρεάζει το SEO;
Η ταχύτητα του ιστότοπου είναι σημαντική επειδή όχι μόνο είναι ένας άμεσος παράγοντας κατάταξης, αλλά οι σελίδες που χρειάζονται περισσότερο από 3 δευτερόλεπτα έχουν σημαντικό ποσοστό εγκατάλειψης .
Τι είναι το PageRank;
Το PageRank της Google σχετίζεται άμεσα με τον αριθμό των συνδέσμων που έχει η σελίδα σας, μεταξύ άλλων, και η Google εξαρτάται από αυτήν την πτυχή του λογισμικού της για να καθορίσει τη σημασία ενός ιστότοπου.
Όσο υψηλότερο είναι το PageRank σας , τόσο καλύτερη θα είναι η απόδοση του ιστότοπού σας στα αποτελέσματα αναζήτησης. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι ενώ το PageRank είναι μια μέτρηση που εξακολουθεί να χρησιμοποιεί η Google εσωτερικά, οι webmasters δεν έχουν ορατότητα στον δικό τους ιστότοπο και στο PageRank των σελίδων τους.
Τι είναι η Αρχή Τομέα;
Αρχικά αναπτύχθηκε από τη Moz, η αρχή τομέα είναι μια βαθμολογία που κυμαίνεται από 1 έως 100 που καθορίζει την ικανότητα του ιστότοπου να κατατάσσεται στα αποτελέσματα αναζήτησης και χρησιμοποιείται από πολλά εργαλεία SEO .
Διάφοροι παράγοντες, όπως οι ριζικοί τομείς και το προφίλ εισερχόμενων συνδέσμων, καθορίζουν τη βαθμολογία αρχής του τομέα σας. Όσο μεγαλύτερος είναι ο αριθμός σας, τόσο το καλύτερο.
Τι είναι το σφάλμα ανίχνευσης;
Μπορεί να προκύψουν σφάλματα ανίχνευσης όταν μια μηχανή αναζήτησης δεν μπορεί να φτάσει σε μια σελίδα στον ιστότοπό σας. Οι καλά δομημένες διευθύνσεις URL διασφαλίζουν ότι κάθε σύνδεσμος στον ιστότοπό σας οδηγεί τους χρήστες σε μια λειτουργική σελίδα.
Τα σφάλματα ανίχνευσης θα πρέπει να διορθωθούν για να αποφευχθεί η επισήμανση του ιστότοπού σας για σφάλματα.
Τι είναι το SMO;
Το SMO σημαίνει βελτιστοποίηση μέσων κοινωνικής δικτύωσης και αξιοποιεί τα δίκτυα μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την ανάπτυξη της διαδικτυακής παρουσίας της επιχείρησής σας.
Η βελτιστοποίηση μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να αυξήσει την ευαισθητοποίηση για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της εταιρείας σας, να σας βοηθήσει να συνδεθείτε με πιθανούς πελάτες και να μετριάσει τις πιθανές επιζήμιες φήμες ή νέα για την εταιρεία σας.
Είναι το SEO καλύτερο από το SMO;
Τόσο το SMO όσο και το SEO είναι αποτελεσματικά στη δημιουργία δυνητικών πελατών και οργανικής επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας, αλλά ποιο είναι το κατάλληλο για εσάς;
Σε έναν τέλειο κόσμο, θα προτείναμε να επενδύσετε τόσο σε SMO όσο και σε SEO για τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα, αλλά και οι δύο αυτές στρατηγικές απαιτούν εκ των προτέρων κόστος που δεν έχουν όλες οι εταιρείες τα κεφάλαια για να εκπληρώσουν.
Εάν τα αποτελέσματα που αναζητάτε είναι φθηνότερα και πιο γρήγορα, τότε μια στρατηγική SMO μπορεί να σας ταιριάζει καλύτερα, αλλά αν αναζητάτε μια πιο μακροπρόθεσμη στρατηγική, τότε σας προτείνουμε να κάνετε την επένδυση σε ένα σταθερό σχέδιο SEO .
Τι είναι το SEM;
Το μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης (SEM) είναι ένας όρος που χρησιμοποιείται για να περιγράψει τις διαφημίσεις αγοράς (όπως οι PPC) που θα εμφανίζονται στο SERP (σελίδα αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης) για σχετικά ερωτήματα.
Αυτές οι πληρωμένες διαφημίσεις μπορούν να εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης σε διάφορες μορφές, όπως διαφημίσεις βάσει κειμένου ή PLA (διαφημίσεις με λίστα προϊόντων).
Τα PLA είναι επίσης γνωστά ως διαφημίσεις αγορών που επιτρέπουν στους δυνητικούς καταναλωτές να συλλέγουν σημαντικές πληροφορίες με μια ματιά, όπως:
Εικόνα προϊόντος
Τιμή προϊόντος? και
Κριτικές πελατών.
Τι είναι το τοπικό SEO;
Το τοπικό SEO είναι η διαδικασία βελτιστοποίησης μιας επιχείρησης για ερωτήματα αναζήτησης για συγκεκριμένες τοποθεσίες . Με βάση μια διεύθυνση IP (επιτραπέζιος υπολογιστής) και γεωγραφική τοποθεσία (κινητό), η Google χρησιμοποιεί την τοποθεσία του χρήστη για να καθορίσει ποια αποτελέσματα θα κατατάξει στις πρώτες θέσεις.
Για παράδειγμα, εάν θέλετε να αναζητήσετε έναν τοπικό γιατρό ή εργολάβο , η μηχανή αναζήτησης θα εμφανίσει μόνο τις τοπικές επιχειρήσεις .
Τι είναι ένα τοπικό πακέτο;
Το Local Pack της Google είναι σαν το ιερό δισκοπότηρο του τοπικού SEO και ο απώτερος στόχος για κάθε τοπική επιχείρηση.
Το Τοπικό πακέτο είναι μια δυνατότητα που εμφανίζεται στην πρώτη σελίδα του SERP για οποιοδήποτε ερώτημα τοπικής αναζήτησης και περιλαμβάνει έναν χάρτη και τις καταχωρίσεις τριών επιχειρήσεων που είναι τοπικές σε αυτήν την αναζήτηση.
Τι είναι τα εργαλεία SEO;
Τα εργαλεία SEO χρησιμοποιούνται για να βοηθήσουν τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων και τις εταιρείες SEO να κατατάξουν τους ιστότοπούς τους υψηλότερα σε SERP. Τα εργαλεία διευκολύνουν την ανάλυση περιεχομένου , backlinks και άλλων σημαντικών παραγόντων στο SEO.
Εκτός από την ανάλυση και τις πληροφορίες που παρέχουν αυτά τα εργαλεία, μπορείτε επίσης να αποκτήσετε πρόσβαση στην επιτυχία SEO των ανταγωνιστών σας.
Κάθε εργαλείο ποικίλλει ως προς το εύρος της λειτουργίας του και θα εξαρτηθεί από τον τύπο του εργαλείου που θα επιλέξετε.
Αυτά τα εργαλεία είναι διαθέσιμα σε τέσσερις τύπους μοντέλων, όπως:
Δωρεάν λογισμικό – Αυτή είναι η βασική έκδοση ενός εργαλείου με περιορισμένες χρήσεις.
Εφάπαξ πληρωμή – Ορισμένα εργαλεία απαιτούν εφάπαξ πληρωμή για πρόσβαση εφ’ όρου ζωής.
Μηνιαία ή ετήσια συνδρομή – Αυτό είναι το πιο κοινό μοντέλο, με εκπτώσεις που συνήθως προσφέρονται για ελάχιστη συνδρομή 12 μηνών.
Ανά τόμο – Δεν είναι τόσο συνηθισμένο, αλλά ορισμένα εργαλεία χρεώνουν ανά αναζήτηση ή σελίδα αποτελεσμάτων.
Ποιο λογισμικό SEO είναι το καλύτερο;
Το εργαλείο SEO που θα επιλέξετε θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό από το τι θέλετε να επιτύχετε. Τα εργαλεία SEO χρησιμοποιούνται συχνότερα από εμπόρους περιεχομένου και bloggers, αλλά μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν από ιδιοκτήτες επιχειρήσεων με κίνητρα που σχεδιάζουν να δημιουργήσουν τη δική τους στρατηγική SEO.
Μερικά από τα κορυφαία εργαλεία που χρησιμοποιούνται στην αγορά σήμερα περιλαμβάνουν:
SEMrush.
Ahrefs.
Moz Pro.
Google Search Console.
Ubersuggest.
SpyFu.
Και πολλά άλλα.
Τι είναι οι λέξεις-κλειδιά;
Οποιοσδήποτε όρος εισάγεται στη γραμμή αναζήτησης του Google, ή οποιασδήποτε άλλης μηχανής αναζήτησης με σελίδα αποτελεσμάτων, θεωρείται λέξη-κλειδί.
Όσον αφορά το SEO, οι λέξεις-κλειδιά χρησιμοποιούνται για τη βελτιστοποίηση του περιεχομένου σε ιστότοπους για να γίνουν πιο ορατές στους ανιχνευτές μηχανών αναζήτησης που αναζητούν σχετικό περιεχόμενο για να ταιριάζει με κάθε όρο που εισάγεται.
Όταν χρησιμοποιούνται σωστά, οι λέξεις-κλειδιά βοηθούν τους ιδιοκτήτες ιστότοπων ή τους επαγγελματίες SEO να επιτύχουν υψηλότερη κατάταξη στα SERP.
Πού μπορώ να βρω τις καλύτερες λέξεις-κλειδιά;
Τα περισσότερα εργαλεία SEO έχουν μια λειτουργία λέξης-κλειδιού που σας επιτρέπει να βρείτε την κορυφαία λέξη-κλειδί για ένα συγκεκριμένο θέμα, καθώς και σχετικές λέξεις-κλειδιά που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στο περιεχόμενό σας για να βελτιώσετε την προβολή.
Μεταξύ των κορυφαίων εργαλείων λέξεων-κλειδιών είναι:
SEMrush.
Ahrefs.
Ubersuggest.
SpyFu.
Εργαλείο σχεδιασμού λέξεων-κλειδιών Google.
Serpstat.
Και πολλά άλλα.
Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω αποτελεσματικά τις λέξεις-κλειδιά;
Όπως συμβαίνει με οτιδήποτε σχετίζεται με το SEO, υπάρχουν συγκεκριμένα πρέπει και δεν πρέπει, και η χρήση λέξεων-κλειδιών δεν διαφέρει.
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να προσδιορίσετε ποια θα είναι η κύρια λέξη-κλειδί σας και να προσπαθήσετε να χρησιμοποιήσετε αυτήν τη λέξη-κλειδί στο…
Ετικέτα τίτλου.
Meta περιγραφή.
Κεφαλίδα H1; και
Πρώτη παράγραφος.
… του περιεχομένου σας. Εάν η λέξη-κλειδί σας δεν φαίνεται να ταιριάζει φυσικά σε καθένα από αυτά τα στοιχεία, δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε μια σχετική παραλλαγή λέξης-κλειδιού που βρίσκεται στο εργαλείο λέξεων-κλειδιών σας.
Βελτιώνει το Blogging το SEO;
Η σύντομη απάντηση είναι ναι. Το blogging είναι πολύτιμο, αλλά μόνο εάν γίνεται με έμφαση στη βελτίωση της συνολικής αξίας του ιστότοπού σας και έχοντας κατά νου τους παράγοντες κατάταξης SEO.
Δείτε πώς η προσθήκη ενός υψηλής ποιότητας και σχετικού ιστολογίου στον ιστότοπό σας μπορεί να βελτιώσει το SEO σας:
Διατηρεί το περιεχόμενό σας σχετικό και επίκαιρο.
Τα ιστολόγια δημιουργούν μια ευκαιρία για εσωτερική σύνδεση.
Ένα blog συνδέει πιθανούς πελάτες με την επιχείρησή σας.
Τα ιστολόγια αυξάνουν τον χρόνο που αφιερώνετε στον ιστότοπό σας.
Γίνεσαι αυθεντία και αυξάνεις τα backlink σου.
Μπορείτε να στοχεύσετε λέξεις-κλειδιά longtail και χαμηλής δυσκολίας.
Το blogging δεν χρειάζεται να είναι περίπλοκο και δεν χρειάζεται να γράφετε μια έκθεση για το κολέγιο με κάθε ανάρτηση.
Το πιο σημαντικό στοιχείο σε κάθε ιστολόγιο είναι αν προσθέτει αξία στους αναγνώστες σας ή όχι.
Στη συνέχεια, λάβετε υπόψη μερικές από τις συμβουλές και τα κόλπα SEO που έχετε μάθει σε αυτήν τη σελίδα ή προσλάβετε μια εταιρεία μάρκετινγκ SEO και θα πρέπει να αρχίσετε να βλέπετε την κατάταξή σας στο SERP να βελτιώνεται με την πάροδο του χρόνου.
Πόσες αναρτήσεις ιστολογίου χρειάζεται η επιχείρησή μου;
Αν και η ποσότητα δεν είναι τόσο σημαντική όσο η ποιότητα, σίγουρα παίζει ρόλο στο πόσο καλά κατατάσσεστε δίπλα στους ανταγωνιστές σας.
Ας υποθέσουμε ότι έχετε μια επιχείρηση στέγης και παρακαμπτηρίου στο Χιούστον και θέλετε να αυξήσετε την οργανική επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας και να δημιουργήσετε νέους πελάτες.
Αρχικά, θα πρέπει να εξετάσετε τους ανταγωνιστές σας για να προσδιορίσετε πόσο καλά κατατάσσονται και για ποιες λέξεις-κλειδιά κατατάσσονται.
Στη συνέχεια, θα πρέπει να αναπτύξετε ένα ρεαλιστικό ημερολόγιο περιεχομένου με βάση το πόσο περιεχόμενο μπορείτε να δημιουργήσετε προσωπικά ή πόσα μπορεί να αντέξει η εταιρεία σας να πληρώσει για να δημιουργήσει περιεχόμενο για εσάς.
Τέλος, θα πρέπει να προσδιορίσετε ποιες λέξεις-κλειδιά είναι πιο πολύτιμες για τους πελάτες σας, ώστε να προσελκύσουν τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας και να αρχίσετε να δημιουργείτε περιεχόμενο γύρω από αυτές.
Δεν υπάρχει μαγικός αριθμός για το πόσες αναρτήσεις ιστολογίου θα πρέπει να έχετε, αλλά σας συνιστούμε να διατηρείτε πάντα το περιεχόμενό σας ενημερωμένο και να μην σταματήσετε ποτέ να προσθέτετε περιεχόμενο εάν θέλετε να παραμείνετε ορατό στους SERP.
Πώς μπορώ να γράψω περιεχόμενο φιλικό προς το SEO;
Μπορεί να έχετε ακούσει την έκφραση “το περιεχόμενο είναι βασιλιάς” και όσον αφορά το SEO αυτό εξακολουθεί να ισχύει πολύ.
Μπορείτε να αφιερώσετε πολύ χρόνο ανησυχώντας για το πόσες αναρτήσεις ιστολογίου θα πρέπει να γράψετε, αλλά απλά δεν έχει σημασία πόσα γράφετε εάν το περιεχόμενό σας:
Δεν χρησιμοποιεί λέξεις-κλειδιά που ταιριάζουν με την πρόθεση αναζήτησης.
Δεν είναι σχετικό ή προσανατολισμένο στο κοινό σας.
Δεν υπάρχουν κεφαλίδες και υποκεφαλίδες.
Δεν είναι πρωτότυπο? και
Δεν κρατά τον αναγνώστη σας στη σελίδα.
Η Google δεν εξετάζει μόνο πόσες αναρτήσεις ιστολογίου δημιουργείτε — περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, οι αξιολογητές ποιότητας της Google αναζητούν ακριβώς αυτήν — την ποιότητα.
Το ποιοτικό περιεχόμενο είναι επίσης ένας από τους καλύτερους τρόπους για να κερδίσετε ένα επιλεγμένο απόσπασμα στο Google.
Η συνοπτική απάντηση στην ερώτηση του χρήστη με 50 λέξεις ή λιγότερες μπορεί να σας κερδίσει αυτή την πολυπόθητη θέση στην κορυφή του SERP.
Ακολουθήστε αυτά τα 9 βήματα για να δημιουργήσετε περιεχόμενο κατάταξης για SEO που θα λατρέψει η Google:
Αναλύστε τις σελίδες του ανταγωνιστή σας και στοχεύστε να τα κάνετε καλύτερα.
Γράψτε με τρόπο που να ταιριάζει με την πρόθεση αναζήτησης του κοινού-στόχου σας.
Το περιεχόμενό σας πρέπει να είναι περιεκτικό και γραμμένο για ανθρώπους και όχι για μηχανές αναζήτησης.
Οι ετικέτες τίτλου και η μετα-περιγραφή σας θα πρέπει να προσελκύουν την προσοχή του κοινού σας.
Κάντε το περιεχόμενό σας ευανάγνωστο χρησιμοποιώντας μικρότερες παραγράφους, κουκκίδες και αριθμημένες λίστες όποτε είναι δυνατόν.
Σύνδεση σε ιστότοπους υψηλής εξουσιοδότησης για να υποστηρίξετε τυχόν στατιστικά στοιχεία ή αξιώσεις που διατυπώνονται στο περιεχόμενό σας.
Προσθέστε σχετικούς εσωτερικούς συνδέσμους σε όλο το περιεχόμενό σας.
Οι λέξεις-κλειδιά θα πρέπει να χρησιμοποιούνται φυσικά, αντί να «γεμίζονται» στο περιεχόμενό σας.
Ενσωματώστε εικόνες, βίντεο και άλλα μέσα για ενδιαφέρον.
Στο τέλος της ημέρας, εάν το περιεχόμενό σας δεν είναι ολοκληρωμένο και δεν προσθέτει αξία στον αναγνώστη σας, τότε πιθανότατα δεν θα βρεθείτε στην πρώτη σελίδα του SERP.
Τα βίντεο YouTube βελτιώνουν το SEO;
Η Google είναι ιδιοκτήτης του YouTube , οπότε αν για κανέναν άλλο λόγο, θα πρέπει να εξετάσετε το ενδεχόμενο να προσθέσετε σχετικό περιεχόμενο βίντεο στον ιστότοπό σας.
Αλλά πέρα από τον πιο προφανή λόγο για να συμπεριλάβετε βίντεο στο περιεχόμενό σας, ακολουθούν μερικοί άλλοι τρόποι με τους οποίους τα βίντεο YouTube μπορούν να βελτιώσουν το SEO σας:
Δημιουργούν περισσότερη κίνηση.
Οι χρήστες θα παραμείνουν στον ιστότοπό σας περισσότερο.
Τα βίντεο λαμβάνουν περισσότερους συνδέσμους και τα backlinks είναι απαραίτητα για το SEO.
Οι πελάτες είναι πιο πιθανό να κάνουν μια αγορά αφού δουν ένα βίντεο προϊόντος.
Τα βίντεο δημιουργούν περισσότερα κοινωνικά μερίδια παρά μόνο περιεχόμενο.
Τι είναι τα Backlinks SEO;
Πολύ απλά, ένα backlink είναι ένας σύνδεσμος από έναν ιστότοπο σε έναν άλλο και λειτουργεί ως σήμα κατάταξης για το Google και άλλες μηχανές αναζήτησης.
Όταν ένας ιστότοπος συνδέεται με το περιεχόμενό σας, αυτό σημαίνει ότι πιστεύει ότι το περιεχόμενό σας είναι αξιοσημείωτο και εάν ο ιστότοπος θεωρείται νόμιμος, τότε αυτοί οι σύνδεσμοι μπορούν να αυξήσουν την προβολή και τη θέση σας στα SERP.
Τι είναι το Link Building;
Η δημιουργία συνδέσμων είναι η διαδικασία συλλογής συνδέσμων από άλλους ιστότοπους στον δικό σας ιστότοπο. Βασικά, είναι ένας τρόπος για τους χρήστες να μεταπηδούν μεταξύ σελίδων στον Ιστό. Αναφέρεται επίσης ως: Αναρτήσεις ιστολογίου εκτός σελίδας ή επισκέπτη, Blogger Outreach κ.λπ.
Τα προγράμματα ανίχνευσης μηχανών αναζήτησης μετακινούνται στο διαδίκτυο χρησιμοποιώντας συνδέσμους, επομένως όσο περισσότεροι ιστότοποι συνδέονται με τους δικούς σας, τόσο περισσότερο θα θεωρείστε ως έγκυρη πηγή και τόσο καλύτερη θα κατατάσσεστε.
Οι σύνδεσμοι αποκτώνται ζητώντας τους (από bloggers ή influencers, για παράδειγμα) ή κερδίζοντας τους οργανικά κάνοντας το περιεχόμενό σας να αξίζει τον σύνδεσμο.
Τι είναι το Broken Link Building;
Όλοι έχουμε συναντήσει έναν σπασμένο (ή νεκρό) σύνδεσμο σε έναν ιστότοπο. Κάνετε κλικ στο κείμενο αγκύρωσης και κατευθύνεστε σε μια σελίδα που λέει “Το σφάλμα 404 δεν βρέθηκε”.
Ενοχλητικό, σωστά;
Εδώ μπαίνει το σπασμένο link building.
Οι έμποροι SEO ή οι επαγγελματίες bloggers μπορεί να χρησιμοποιήσουν αυτήν την τακτική εύρεσης νεκρών συνδέσμων σε ιστότοπους. Στη συνέχεια, θα δημιουργήσουν ξανά το περιεχόμενο και θα προτείνουν στον κάτοχο του ιστότοπου να αντικαταστήσει τον κατεστραμμένο σύνδεσμο με τον σύνδεσμό σας που λειτουργεί.
Αυτό μπορεί να είναι μια χρονοβόρα εργασία, αλλά είναι επίσης αποτελεσματική, επειδή όποιος κατανοεί το SEO γνωρίζει ότι οι κατεστραμμένοι σύνδεσμοι μπορούν να βλάψουν την κατάταξή σας.
Γιατί είναι σημαντικοί οι σύνδεσμοι επιστροφής;
Η Google έχει κάνει χιλιάδες αλλαγές στους αλγόριθμούς της όλα αυτά τα χρόνια, αλλά ένας παράγοντας κατάταξης που παραμένει σταθερός είναι η ανάγκη για backlinks.
Τα backlinks είναι σαν ψήφος εμπιστοσύνης από έναν άλλο ιστότοπο που λέει, “Πιστεύουμε σε αυτό το περιεχόμενο και πιστεύουμε ότι είναι χρήσιμο για τους αναγνώστες μας”.
Όσο περισσότερα backlinks έχετε, τόσο υψηλότερη θα κατατάσσεστε στο Google και σε άλλες μηχανές αναζήτησης.
Η Backlinko διεξήγαγε μια μελέτη (παρακάτω) που απέδειξε ότι τα backlinks παραμένουν ένας από τους βασικούς παράγοντες κατάταξης της Google.
Πώς μπορώ να αποκτήσω περισσότερους συνδέσμους στον ιστότοπό μου;
Η προσέλκυση οργανικών συνδέσμων καταλήγει στη δημιουργία πολύτιμου περιεχομένου που αξίζει τη σύνδεση, όπως μελέτες, περιεχόμενο αναφοράς ή περιεχόμενο ουρανοξύστη που παρέχει δεδομένα για την υποστήριξη των επιχειρημάτων άλλων. Αλλά αυτό μπορεί να διαρκέσει χρόνια και αντιμετωπίζετε μεγάλο ανταγωνισμό.
Μια άλλη (πιο αποτελεσματική) στρατηγική για την απόκτηση συνδέσμων προς τον ιστότοπό σας, ειδικά όταν μόλις ξεκινάτε, είναι να τους ζητήσετε.
Αυτό μπορεί να φαίνεται σαν μια συντριπτική πρόταση. Ζητάτε συνδέσμους; Από πού θα ξεκινούσατε;
Ένας τρόπος για να ξεκινήσετε είναι να χτίσετε σχέσεις με bloggers και influencers με έντονο ενδιαφέρον για τον κλάδο σας.
Εάν έχετε περιεχόμενο που πιστεύετε ότι θα ήταν πολύτιμο για το αναγνωστικό κοινό τους, μην φοβάστε να επικοινωνήσετε με ένα φιλικό email ενημερώνοντάς τους:
Διαβάζετε και απολαμβάνετε το blog/συμβουλές τους.
Διαβάζεις ένα συγκεκριμένο blog που σου ξεχώρισε (και γιατί).
Έχετε μια ανάρτηση, ένα γράφημα πληροφοριών ή ένα ηλεκτρονικό βιβλίο που καλύπτει το θέμα και θα μπορούσε να προσθέσει αξία στους αναγνώστες τους.
Θα παρακολουθείτε τις αναρτήσεις τους ή/και θα τις ακολουθείτε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Η προσέγγιση απαιτεί προσπάθεια, αλλά λειτουργεί — γιατί να μην το δοκιμάσετε;
Μπορώ να αγοράσω συνδέσμους;
Μπορείτε — αλλά θα πρέπει να προχωρήσετε με προσοχή.
Ενώ η Google μπορεί να αποθαρρύνει αυτήν την πρακτική, ήταν πάντα το παιχνίδι γάτας με το ποντίκι μεταξύ των SEO και του Αλγόριθμου της Google.
Δεδομένου ότι ο ιστότοπός σας λειτουργεί καλά και έχει εξαιρετικό περιεχόμενο, το μοναδικό στοιχείο που μένει ανάμεσα σε εσάς και τον ανταγωνιστή σας είναι πόσοι ιστότοποι εκεί έξω συζητούν το προϊόν, τις υπηρεσίες ή την επωνυμία σας.
Ο σύνδεσμος πρέπει να είναι υψηλής ποιότητας, από σχετικούς θεματικούς ιστότοπους, το περιεχόμενο του άρθρου που συνδέει θα πρέπει να είναι ερευνημένο και υψηλής ποιότητας.
Ένας τρόπος για να ελέγξετε εάν ένας ιστότοπος είναι έγκυρος είναι να ελέγξετε ότι είναι DA (Αρχή τομέα) αλλά ένας καλύτερος τρόπος είναι, να ελέγξετε εάν ο ιστότοπος σύνδεσης έχει ταξινομήσεις και επισκεψιμότητα από την Google (χρησιμοποιώντας το SEMRush), αυτό σημαίνει ότι η Google εμπιστεύεται αυτόν τον ιστότοπο και στέλνει χρήστες σε αυτό (σημάδι καλών backlinks και περιεχομένου στον ιστότοπο σύνδεσης)
Όταν πρόκειται για την αγορά συνδέσμων SEO , θα πρέπει να επιλέξετε προσεκτικά τον προμηθευτή σας.
Τι είναι ένας εσωτερικός σύνδεσμος έναντι ενός εξωτερικού συνδέσμου;
Η χρήση τόσο εσωτερικών όσο και εξωτερικών συνδέσμων στο περιεχόμενό σας συνιστάται για σκοπούς SEO, αλλά ποια είναι η διαφορά μεταξύ των δύο;
Οι εσωτερικοί σύνδεσμοι είναι υπερσύνδεσμοι που μεταφέρουν τους αναγνώστες από την τρέχουσα σελίδα σε μια διαφορετική ( αλλά σχετική ) σελίδα στον ιστότοπό σας.
Οι εξωτερικοί σύνδεσμοι είναι υπερσύνδεσμοι που θα κατευθύνουν τον αναγνώστη σας σε μια σελίδα σε έναν ιστότοπο που δεν σας ανήκει.
Συνιστάται οι εξωτερικοί σύνδεσμοι να προέρχονται τόσο από αξιόπιστους όσο και από μη ανταγωνιστικούς ιστότοπους.
Από πού πρέπει να ξεκινήσω τη στρατηγική SEO μου;
Το καλύτερο ξεκίνημα στη στρατηγική SEO σας θα πρέπει να ξεκινά με την πρόσληψη μιας εταιρείας μάρκετινγκ SEO για να κάνει τη βρώμικη δουλειά για εσάς, αλλά γνωρίζουμε ότι δεν έχει κάθε ιδιοκτήτης ιστότοπου το διαθέσιμο εισόδημα για να το κάνει.
Ακολουθούν λοιπόν μερικά βήματα για να ξεκινήσετε τη στρατηγική SEO σας:
Χρησιμοποιώντας ένα εργαλείο SEO, φτιάξτε μια λίστα με λέξεις-κλειδιά που θα μπορούσαν να προσθέσουν αξία στον ιστότοπό σας.
Εισαγάγετε κάθε λέξη-κλειδί σας στο Google και αναλύστε τους κορυφαίους ιστότοπους για να δείτε τι προσφέρει το περιεχόμενό τους.
Δημιουργήστε πιο ολοκληρωμένο περιεχόμενο που προσθέτει αξία στον αναγνώστη σας.
Βελτιστοποιήστε το SEO στη σελίδα σας (δείτε τις παραπάνω συμβουλές μας σχετικά με το τεχνικό SEO).
Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενό σας είναι υπερβολικά σχετικό με τις λέξεις-κλειδιά σας και ταιριάζει με την πρόθεση αναζήτησης των πιθανών αναγνωστών σας.
Ομορφύνετε το περιεχόμενό σας με οπτικοποιήσεις και γραφικά.
Δημιουργήστε συνδέσμους προς το περιεχόμενό σας.
Διατηρήστε το περιεχόμενό σας ενημερωμένο και βελτιστοποιημένο.
Μπορώ να αναλύσω το SEO του ανταγωνιστή μου;
Μπορείτε – και πρέπει.
Η ανάλυση των ιστότοπων των ανταγωνιστών σας, ειδικά του περιεχομένου που έχει καλή κατάταξη, είναι το πρώτο σας βήμα για να προσδιορίσετε τι πρέπει να κάνετε για να κατατάξετε καλά στα SERP.
Για να αποκτήσετε τις πιο πολύτιμες πληροφορίες για τους ανταγωνιστές σας, όπως…
Λέξεις-κλειδιά κορυφαίας κατάταξης.
Διαδικτυακή κίνηση.
Εμπλοκή επισκεπτών.
Βαθμολογία τομέα.
SEO στη σελίδα.
Αριθμός backlinks.
Κι αλλα.
… μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα εργαλείο SEO επί πληρωμή ή να προσλάβετε μια εταιρεία μάρκετινγκ SEO για να πραγματοποιήσει μια πλήρη ανάλυση ανταγωνιστών για εσάς.
Το εργαλείο οργανικής έρευνας στο SEMrush θα αναφέρει…
Κάθε λέξη-κλειδί για την οποία κατατάσσονται.
Η θέση τους.
Ο όγκος αναζήτησης.
Η δυσκολία της λέξης-κλειδιού.
Κι αλλα.
… διευκολύνοντας τη μικρότερη αλυσίδα να επιλέξει μερικές λέξεις-κλειδιά που μπορεί να είναι εύκολο να ταξινομηθούν δίπλα σε ανταγωνιστές που έχουν ήδη μια στρατηγική SEO σε εφαρμογή.
Τι είναι το White Hat SEO;
Το SEO με λευκό καπέλο αναφέρεται σε τακτικές SEO που είναι ηθικές και ακολουθούν τις βέλτιστες πρακτικές της Google (και άλλων μηχανών αναζήτησης).
Ορισμένες περιπτώσεις SEO λευκού καπέλου περιλαμβάνουν:
Κάντε τον ιστότοπό σας φιλικό προς τα κινητά.
Αυξάνοντας τις ταχύτητες του ιστότοπού σας.
Δημιουργία ολοκληρωμένου και υψηλής ποιότητας περιεχομένου.
Βελτίωση του SEO στη σελίδα σας.
Βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας είναι εύκολος στην πλοήγηση.
Δημιουργία καλά δομημένων διευθύνσεων URL.
Εάν δεν ασχολείστε με τις τακτικές SEO με λευκά καπέλα, τότε διατρέχετε τον κίνδυνο να τιμωρηθείτε — ακόμη και να αποκλειστείτε — από τις μηχανές αναζήτησης.
Τι είναι το Black Hat SEO;
Τι είναι το Black Hat SEO
Το SEO για μαύρο καπέλο είναι το αντίθετο από το SEO των λευκών καπέλων και περιλαμβάνει επιζήμιες τακτικές, όπως:
Λέξη-κλειδί γέμιση.
Περιεχόμενο Περιστροφή.
Απόκρυψη.
Σχέδια σύνδεσης.
Ύπουλες ανακατευθύνσεις.
Κι αλλα.
Η ενασχόληση με το μαύρο καπέλο SEO δεν είναι ποτέ καλή ιδέα.
Καθώς η Google και άλλες μηχανές αναζήτησης συνεχίζουν να κάνουν ενημερώσεις αλγορίθμων, οι ανιχνευτές τους γίνονται πιο έξυπνοι και οι τακτικές του μαύρου καπέλου είναι πιο πιθανό να σας φέρουν σε μπελάδες.
Αξίζουν οι εταιρείες SEO;
Με λίγα λόγια, ο πιο γρήγορος και αποτελεσματικός τρόπος για να αυξήσετε την ορατότητα και την οργανική επισκεψιμότητα είναι να βελτιώσετε το SEO σας.
Ο καλύτερος τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να προσλάβετε μια επαγγελματική εταιρεία μάρκετινγκ SEO .
Οι επαγγελματίες SEO έχουν την τεχνογνωσία να γρήγορα και αποτελεσματικά:
Βελτιστοποιήστε το τεχνικό SEO σας.
Δημιουργήστε περιεχόμενο με νόημα.
Δημιουργήστε συνδέσμους.
Βελτιώστε το τοπικό σας SEO.
Οδηγήστε την οργανική κυκλοφορία. και
Αυξήστε την ορατότητα.
Το να θέσετε τη στρατηγική SEO σας στα χέρια ενός επαγγελματία θα αποφέρει καλύτερα αποτελέσματα από το να προσπαθείτε να κάνετε τη δουλειά μόνοι σας — κάθε φορά.
Μεταπωλητής SEO: Λύσεις SEO White Label για οποιαδήποτε επιχείρηση ή εταιρεία
Είτε είστε…
Ένας ιδιοκτήτης επιχείρησης που γνωρίζει την αξία μιας ποιοτικής στρατηγικής SEO, αλλά δεν ξέρει από πού να ξεκινήσει
Ή
Μια εταιρεία SEO με τους δικούς σας πελάτες και χρειάζεστε βοήθεια για να αυξήσετε το εύρος ζώνης σας και να κλιμακώσετε την επιχείρησή σας
… Το SEOReseller μπορεί να σας βοηθήσει με τους στόχους SEO σας.
Χρησιμοποιώντας μόνο στρατηγικές και υπηρεσίες SEO με λευκό καπέλο, μπορούμε να σας παρέχουμε τα απαραίτητα για να αυξήσετε την οργανική επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας και να αυξήσετε την προβολή σας στο διαδίκτυο, όπως:
Πλήρης έλεγχος ιστοσελίδας.
Έρευνα λέξεων-κλειδιών.
Βελτιστοποίηση εντός και εκτός σελίδας.
Δημιουργία περιεχομένου.
Κτίριο συνδέσμων.
Παρακολούθηση Analytics.
Και πολλα ΑΚΟΜΑ.
Μπορείτε να εμπιστευτείτε τους ικανούς ειδικούς μας για όλες τις ανάγκες SEO σας. Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα για να μιλήσετε με έναν από τους επαγγελματίες SEO μας .
Χρειάζεστε μια ανάλυση SEO ιστοσελίδας;
Λάβετε τη δωρεάν αναφορά ελέγχου SEO σας.
Άρθρα για το SEO
Σελίδες συχνών ερωτήσεων για SEO
Σελίδες συχνών ερωτήσεων για SEOΤι είναι μια σελίδα FAQ (και γιατί είναι χρήσιμη για SEO); Μια σελίδα FAQ (συχνές ερωτήσεις) είναι ένα μέρος σε έναν ιστότοπο όπου μπορούν να απαντηθούν κοινές ερωτήσεις που σχετίζονται με τη θέση σας.Μια σελίδα FAQ (συχνές ερωτήσεις)...