Ορίστε τους στόχους σας

Πριν κάνετε το οτιδήποτε, είναι σημαντικό να εξετάσετε τι ελπίζετε να βγείτε από το YouTube. Αυτό θα σας βοηθήσει να αποφασίσετε τι είδους βίντεο θέλετε να δημιουργήσετε και να ορίσετε το σωστό κοινό για το περιεχόμενό σας.

Και πάλι, αυτό πιθανότατα συνδέεται στενά με το ακροατήριο της μικρής επιχείρησης ή του οργανισμού σας. Εάν τρέχετε μια εταιρεία μακιγιάζ, η δημοσίευση οδηγιών για το πώς να ετοιμαστείτε για μια βραδινή έξοδο έχει νόημα. Εντούτοις, οι συνδρομητές σας μπορεί να το θεωρούν περίεργο εάν δίνετε συμβουλές σχετικά με μη συναφή θέματα, όπως η κηπουρική ή η γιόγκα.

Είναι επίσης σημαντικό να έχετε κατά νου γιατί θέλετε να αρχίσετε με το YouTube. Έχοντας ένα στόχο από την αρχή σημαίνει ότι θα είστε σε θέση να δημιουργήσετε περιεχόμενο που το κοινό σας θα θέλει να εγγραφεί, να σχολιάσει και να μοιραστεί. Αν επικεντρωθείτε σε περιεχόμενο που είναι χρήσιμο για το κοινό σας, ειδικά αν είναι κάτι στο οποίο είστε ειδικός, οι θεατές σας θα σας δουν ως αξιόπιστο πόρο για πληροφορίες.


Δημιουργήστε ένα κανάλι

Για να δημιουργήσετε ένα κανάλι στο YouTube, θα χρειαστείτε ένα λογαριασμό Google. Μπορείτε είτε να χρησιμοποιήσετε έναν υπάρχοντα λογαριασμό Google είτε να δημιουργήσετε ένα νέο για την επιχείρησή σας.

Αφού δημιουργήσετε το λογαριασμό σας και πλοηγηθείτε στο YouTube, θα σας ζητηθεί να ονομάσετε το κανάλι σας. Προτείνουμε να χρησιμοποιήσετε το όνομα της επιχείρησής σας, καθώς θα είναι το πιο αναγνωρίσιμο. Θέλετε να διευκολύνετε το κοινό-στόχος σας για να σας βρει! Θυμηθείτε, το YouTube είναι βασικά μια μηχανή αναζήτησης (και τροφοδοτείται / ανήκει από τη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης στον κόσμο – Google). Εξετάστε συγκεκριμένα τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες θα αναζητούσαν πληροφορίες για την προσφορά της επιχείρησής σας.

Στη συνέχεια, θα απαντήσετε σε μερικές ερωτήσεις και συμφωνείτε με τους όρους. Και τέλος είστε ιδιοκτήτης ενός ολοκαίνουριου καναλιού στο YouTube.

Εδώ είναι μερικά γρήγορα πράγματα που πρέπει να εστιάσετε:

Channel Icon

Το εικονίδιο του καναλιού σας είναι βασικά η εικόνα του προφίλ σας στο YouTube. Αυτή η εικόνα τραβιέται αυτόματα από το λογαριασμό σας στο Google. Για να καταστήσετε το κανάλι σας αναγνωρίσιμο, είναι καλύτερο να μεταφορτώσετε το λογότυπο της εταιρείας σας ως το εικονίδιο του καναλιού σας. Αν δεν έχετε λογότυπο, χρησιμοποιήστε μια εικόνα υψηλής ποιότητας που αντιπροσωπεύει την επιχείρησή σας με επαγγελματικό τρόπο.

About Section

Η ενότητα σχετικά με το θέμα είναι μια ευκαιρία για σας να πείτε στους ανθρώπους που είστε, τι κάνετε, πού να σας βρω και πώς να έρθετε σε επαφή. Φροντίστε να συνδέσετε όλα τα άλλα κοινωνικά σας δίκτυα εδώ, έτσι ώστε οι άνθρωποι να μπορούν να σας ακολουθήσουν σε πολλαπλά κανάλια. Θα πρέπει επίσης να συνδεθείτε με τον ιστότοπο της εταιρείας σας στην ενότητα σχετικά με το θέμα σας, ώστε οι χρήστες να μπορούν να συνδεθούν μαζί σας και να εγγραφούν στη λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας.

Φυσικά, είναι σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε τα σωστά μεγέθη εικόνων στο κανάλι σας στο YouTube. 

Begin making and uploading videos

Τώρα, ήρθε η ώρα για το διασκεδαστικό μέρος!

Συγκεντρώστε όλο τον εξοπλισμό που έχετε και πηγαίνετε να κάνετε το βίντεο. Ακόμη και αν εργάζεστε μόνο με το smartphone σας, μπορείτε ακόμα να φτιάξετε ένα πραγματικά υπέροχο βίντεο, όσο είναι χρήσιμο για το κοινό σας.

Θυμηθείτε να είστε σίγουροι και να διασκεδάσετε. Μεγάλα βίντεο έχουν πάντα καλή ενέργεια. αν δεν έχετε τη διασκέδαση κάνοντας το βίντεο, το κοινό σας πιθανότατα δεν θα διασκεδάσει.

Εκτός από τους παραπάνω πόρους, μην ξεχνάτε ότι μόλις ξεκινάτε. Μπορείτε να κάνετε αναβάθμιση σε πιο προηγμένο εξοπλισμό αργότερα. Όταν πρόκειται για την επεξεργασία βίντεο, βεβαιωθείτε ότι έχετε επιλέξει ένα απλό λογισμικό επεξεργασίας που δεν θα είναι πολύ συντριπτικό. Το YouTube προσφέρει ακόμη και μερικά ενσωματωμένα εργαλεία επεξεργασίας που μπορείτε να εκμεταλλευτείτε μετά τη μεταφόρτωση.


Δημιουργήστε λίστα αναπαραγωγής

Αφού δημιουργήσετε μερικά βίντεο, ομαδοποιήστε τα σε λίστες αναπαραγωγής στο κανάλι σας. Ακόμα κι αν έχετε μόνο μερικά βίντεο, είναι καλή ιδέα να τα συνδυάσετε σε μια λίστα αναπαραγωγής για να βοηθήσετε τους συνδρομητές σας να ταξινομήσουν εύκολα το περιεχόμενό σας. Αυτό είναι ένα σημαντικό βήμα καθώς ο τίτλος που επιλέγετε για τη λίστα αναπαραγωγής σας μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να κατατάξετε υψηλότερα αποτελέσματα αναζήτησης στο Google.

Οι λίστες αναπαραγωγής θα ενθαρρύνουν επίσης τους χρήστες να παρακολουθήσουν περισσότερα από τα βίντεό σας, επειδή θα δουν μια λίστα με τα υπόλοιπα βίντεό σας στη σειρά, γεγονός που καθιστά το περιεχόμενό σας πιο επεισοδικό. Τα Autoplays κάνουν καλή δουλειά να προσελκύουν τους θεατές να παρακολουθούν πολλά βίντεο, χωρίς καμία προσπάθεια εκ μέρους τους.

Το YouTube σας επιτρέπει επίσης να εμφανίζετε λίστες αναπαραγωγής στη σελίδα του καναλιού σας στο YouTube. Αυτή είναι μια εξαιρετική επιλογή επειδή μπορείτε να οργανώσετε και να ταξινομήσετε το περιεχόμενό σας, ενώ ταυτόχρονα να επισημάνετε τα βίντεο στα οποία θέλετε να τραβήξετε μεγαλύτερη προσοχή.


Προωθήστε τα βίντεο σας

Ενώ τα βίντεο σας πιθανότατα θα έχουν κάποια επισκεψιμότητα μέσω της οργανικής αναζήτησης και μόνο, μην διστάσετε να προωθήσετε τα βίντεο σας μέσω των άλλων online καναλιών σας, όπως ο ιστότοπός σας.

Οι άνθρωποι που έχουν ήδη συνδεθεί μαζί σας σε πλατφόρμες κοινωνικών μέσων όπως το Facebook, το Twitter, το LinkedIn, το Instagram και το Pinterest είναι πιθανό να εκτιμήσουν και τα νέα σας βίντεο.

Και μην ξεχάσετε να στείλετε email! Η συμπερίληψη ενός βίντεο στο επόμενο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να εμπλέξετε τους συνδρομητές σας και να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στη σελίδα σας στο YouTube.


Αναλύστε τα δεδομένα σας

Αφού αρχίσετε να ανεβάζετε τα βίντεο σας, είναι σημαντικό να λάβετε υπόψιν τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν μαζί τους.

Στην ιδανική περίπτωση, θέλετε οι χρήστες να παρακολουθούν το βίντεό σας μέχρι το τέλος. Η αναφορά διατήρησης του κοινού στο YouTube Analytics μπορεί να σας δείξει σε ποιο σημείο οι θεατές σταμάτησαν να παρακολουθούν το βίντεό σας. Αυτός είναι ένας καλός τρόπος να μετρήσετε εάν το μήκος των βίντεό σας είναι σωστό ή αν υπάρχει ένα συγκεκριμένο μέρος του βίντεο που μπορεί να απομακρύνει τους ανθρώπους. Συνήθως, τα πιο κοντινά και πιο συναρπαστικά βίντεο είναι πιο αποτελεσματικά.

Ανατρέξτε σε αυτήν την ανάρτηση ιστολογίου για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το YouTube Analytics και πώς μπορείτε να επωφεληθείτε πλήρως από τις λειτουργίες.


Μείνετε δεσμευμένοι με το ακροατήριο σας

Ενα από τα χειρότερα πράγματα που μπορείτε να κάνετε στο YouTube είναι να φορτώσετε το βίντεο σας και στη συνέχεια να το ξεχάσετε.

Ελέγξτε αν οι άνθρωποι ασχολούνται με το βίντεο σας. Η ανταπόκριση στις ερωτήσεις ή τα σχόλια των ανθρώπων μπορεί να δημιουργήσει συνομιλίες που βοηθούν το κοινό σας να μάθει περισσότερα για την εταιρεία σας και να προσθέσει ακόμα μεγαλύτερη αξία στο βίντεό σας.

Όχι μόνο μπορούν να μάθουν από εσάς, αλλά μπορείτε να μάθετε από αυτούς! Λάβετε υπόψη την ανατροφοδότηση και χρησιμοποιήστε την για να προσαρμόσετε τα βίντεό σας, καλύπτοντας καλύτερα τις ανάγκες του κοινού σας. Κάθε σχόλιο που λαμβάνετε σε ένα βίντεο είναι μια ευκαιρία να δημιουργήσετε μια βαθύτερη συζήτηση και σύνδεση.


Κάντε τα βίντεο σας προσβάσιμα

Με την προσθήκη υπότιτλων και κλειστών λεζάντων στα βίντεο YouTube, μπορείτε να ανοίξετε το περιεχόμενό σας σε ένα ευρύτερο κοινό, συμπεριλαμβανομένων των κωφών ή των ακροατών με προβλήματα ακοής. Αυτό επιτρέπει επίσης στους διεθνείς τηλεθεατές να επωφεληθούν από το περιεχόμενό σας, καθώς μπορεί να μιλούν διαφορετική γλώσσα από αυτή που ομιλείται στο βίντεό σας.

Η προσθήκη κλειστών λεζάντων είναι απλή. Στην πραγματικότητα, το YouTube διαθέτει ένα εργαλείο που τα δημιουργεί αυτόματα! Ωστόσο, αυτό το εργαλείο δεν είναι τέλειο και συχνά απαιτεί μικρές επεξεργασίες ή τροποποιήσεις για να προσφέρει μια καλή εμπειρία χρήστη. Η σελίδα υποστήριξης του YouTube παρέχει οδηγίες βήμα προς βήμα σχετικά με τον τρόπο δημιουργίας, επεξεργασίας ή μεταφόρτωσης υπότιτλων και κλειστών λεζάντων.


Αποφασίστε ποιος θα πρέπει να έχει πρόσβαση στο κανάλι σας

Εάν πρόκειται να είστε το μόνο άτομο που συνεισφέρει στο κανάλι σας στο YouTube, μπορείτε να προχωρήσετε και να παραλείψετε αυτό το μέρος.

Ωστόσο, εάν διαχειρίζεστε μια μικρή ομάδα μάρκετινγκ ή θέλετε να δώσετε πρόσβαση σε έναν από τους υπαλλήλους σας στο λογαριασμό σας, προκειμένου να απαντήσετε στα σχόλια του θεατή ή να ανεβάσετε βίντεο, θα θέλετε να κατανοήσετε τον τρόπο με τον οποίο οι ιδιοκτήτες καναλιών και οι διαχειριστές του καναλιού εργάζονται στο YouTube.

Πρέπει πάντα να βεβαιωθείτε ότι είστε ο κύριος κάτοχος του λογαριασμού. Με αυτόν τον τρόπο, αν ο εργαζόμενος εγκαταλείψει ή αλλάξει ρόλους, θα μπορείτε να καταργήσετε ή να επεξεργαστείτε την πρόσβασή τους. Αυτό επίσης αποτρέπει τους πρώην υπαλλήλους από το να μπορούν να ελέγχουν τον λογαριασμό μετά την έξοδό τους.


Σκεφτείτε να εκπέμπετε live

Tο ζωντανό βίντεο είναι πιο δημοφιλές από ποτέ. Η μετάβαση στο ζωντανό είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να οικοδομήσουμε την εμπιστοσύνη και την πίστη, καθώς είναι ένας αυθεντικός τρόπος επικοινωνίας με το ακροατήριό σας. Είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος να εισαγάγετε τον εαυτό σας και τον ολοκαίνουργιο λογαριασμό σας στο YouTube!

Το YouTube Live μπορεί να ενεργοποιηθεί σε οποιοδήποτε επαληθευμένο YouTube. Ωστόσο, μόνο οι λογαριασμοί με τουλάχιστον 1.000 συνδρομητές μπορούν να ζουν σε ροή μέσω κινητού τηλεφώνου. Για να ενεργοποιήσετε τη ζωντανή ροή, μεταβείτε απλά στα εργαλεία του Studio Creator του YouTube και κάντε κλικ στην καρτέλα Ζωντανή ροή.

Ψάχνετε για live streaming tips; Συνιστούμε να χρησιμοποιήσετε ένα δίκτυο με internet υψηλής ταχύτητας και να το εγκαταστήσετε σε μια τοποθεσία όπου υπάρχει ελάχιστος θόρυβος περιβάλλοντος ή απόσπαση της προσοχής.

Call Now Button
Μετάβαση στο περιεχόμενο