Τι είναι το Google Adwords

Το Google Adwords είναι μια διαφημιστική πλατφόρμα pay-per-click (PPC).
Σε αντίθεση με άλλες πλατφόρμες όπως το Facebook, το AdWords προσφέρει στους διαφημιζόμενους δύο βασικούς τρόπους προσέγγισης: 1) μέσω του Δικτύου αναζήτησης Google και 2) μέσω του Δικτύου εμφάνισης Google.
Ενώ οι προσεγγίσεις αυτές είναι λειτουργικά πολύ διαφορετικές, και οι δύο χρησιμοποιούν ένα σύστημα υποβολής προσφορών, όπου οι διαφημιζόμενοι προσφέρουν την προβολή των διαφημίσεών τους σε σχετικό κοινό.
Το Δίκτυο αναζήτησης Google σάς επιτρέπει να προβάλλετε τις διαφημίσεις σας σε χρήστες που αναζητούν ενεργά τις λέξεις-κλειδιά που έχετε επιλέξει.
Όπως ίσως φανταστείτε, αυτές οι “διαφημίσεις κειμένου” είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για να συλλάβετε χρήστες που βρίσκονται στα στάδια έρευνας και αγοράς της ψηφιακής διοχέτευσης πωλήσεων. Οι διαφημίσεις με κείμενο επισημαίνονται με μια μικρή ετικέτα “Διαφήμιση” δίπλα στη διεύθυνση URL του ιστότοπου.
Το Δίκτυο εμφάνισης Google λειτουργεί διαφορετικά. Αντί να προβάλλονται διαφημίσεις σε χρήστες που αναζητούν ενεργά ένα προϊόν ή μια υπηρεσία στο διαδίκτυο, οι “διαφημίσεις προβολής” ή “διαφημίσεις banner” τοποθετούνται σε ιστότοπους που πιστεύετε ότι ο στόχος σας θα είναι διαθέσιμος.
Δεδομένου ότι δεν αναζητούν ενεργά αυτό που πρέπει να πουλήσετε, οι χρήστες είναι συνήθως λιγότερο πιθανό να κάνουν κλικ σε διαφημίσεις banner. Mερικές φορές οι άνθρωποι δεν ξέρουν τι θέλουν μέχρι να το δουν, έτσι οι διαφημίσεις προβολής μπορούν να σας βοηθήσουν να φτάσετε μπροστά στους δυνητικούς πελάτες που δεν θα μπορούσαν ποτέ να βρουν την εταιρεία σας από μόνοι τους.
Οι διαφημίσεις προβολής λειτουργούν επίσης καλά για καμπάνιες εκ νέου αφοσίωσης, όπου προβάλλετε διαφημίσεις σε άτομα που έχουν ήδη επισκεφτεί τον ιστότοπό σας, με την ελπίδα να τα ξαναεπισκεφτούν.

Αξίζει να δοκιμάσω το Google AdWords;
Αυτές τις μέρες, υπάρχει ένας τόνος πλατφορμών για να διαλέξετε. Έχετε την πλατφόρμα διαφημίσεων Facebook και Instagram, τις διαφημίσεις Twitter, τα Pinterest Pins Promoted Pins … ο κατάλογος συνεχίζεται και συνεχίζεται. Στην πραγματικότητα, το Google AdWords δεν είναι καν η μοναδική πλατφόρμα διαφημίσεων μηχανών αναζήτησης – οι διαφημίσεις Bing και οι διαφημίσεις αναζήτησης Yahoo είναι και επιλογές!
Ωστόσο, παρά τον ανταγωνισμό, το Google AdWords εξακολουθεί να είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να προσεγγίσετε το κοινό-στόχο σας.
Οι διαφημίσεις Facebook και άλλες πλατφόρμες σίγουρα μπορούν να λειτουργήσουν και μπορούν να λειτουργήσουν εξαιρετικά καλά. Η δυνατότητα να προσεγγίζετε πελάτες που αναζητούν προϊόντα, μάρκες και περιεχόμενο όπως το δικό σας (όχι μια επιλογή με τις περισσότερες πλατφόρμες της κοινωνικής δικτύωσης) είναι μια εξαιρετική (και κερδοφόρα) ευκαιρία που δεν πρέπει να υποτιμηθεί. Θα μπορούσε να σας δώσει την ευφυΐα την ευκαιρία να αρπάξει τις πωλήσεις εύκολα πριν από τον ανταγωνιστή σας.

Πώς να δημιουργήσετε μια καμπάνια Google AdWords
Μόλις αποφασίσετε ότι θέλετε να εκτελείτε καμπάνιες Google AdWords, θα πρέπει να τις δημιουργήσετε. Κάντε κλικ εδώ για να μεταβείτε στον ιστότοπο του AdWords για να μπορέσετε να προχωρήσετε. Θα σας ζητηθεί να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό, ο οποίος διαρκεί μόνο λίγα λεπτά.
Μόλις ο λογαριασμός σας τεθεί σε λειτουργία, θα μπορείτε να δημιουργήσετε καμπάνιες.
Το πρώτο πράγμα που θα κάνετε είναι να αποφασίσετε ποιο τύπο καμπάνιας θέλετε να δημιουργήσετε. Μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ των διαφημίσεων αναζήτησης, του δικτύου εμφάνισης, των διαφημίσεων αγορών (οι οποίες θα προβάλλουν το προϊόν σας σε εκείνους που πραγματοποιούν αναζήτηση), των διαφημίσεων βίντεο (οι οποίες θα εμφανίζονται στο YouTube και σε ιστότοπους σε απευθείας σύνδεση). Για αυτό το σεμινάριο, θα δημιουργήσουμε μια παραδοσιακή διαφήμιση αναζήτησης.
Στη συνέχεια, επιλέξτε ποιο συγκεκριμένο στόχο θέλετε να βελτιστοποιήσετε για: επισκεψιμότητα ιστότοπου, οδηγούς ή πωλήσεις.
Μόλις το κάνετε αυτό, θα επιλέξετε τον τρόπο με τον οποίο σχεδιάζετε να πετύχετε αυτούς τους στόχους – θα γίνει μέσω τηλεφωνικών κλήσεων, λήψεων εφαρμογών ή επισκέψεων σε ιστότοπους; Μπορείτε να επιλέξετε όσα πολλά θέλετε και στη συνέχεια να προσθέσετε λεπτομέρειες σχετικά με τον ιστότοπο, τον αριθμό τηλεφώνου ή την εφαρμογή που θέλετε να επισκέπτονται οι πελάτες.
Στην συνέχεια, θα ονομάσετε την καμπάνια σας. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε αν θέλετε ή όχι να ενεργοποιήσετε τις διαφημίσεις προβολής.
Στη συνέχεια, προσθέστε τη γεωγραφική στόχευσή σας. Αυτό θα δείξει την προσθήκη σας μόνο σε άτομα σε συγκεκριμένες τοποθεσίες ή σε όλους, αλλά σε άτομα σε συγκεκριμένες τοποθεσίες. Μπορείτε να επιλέξετε χώρες,πόλεις και ταχυδρομικούς κώδικες. Αμέσως μετά, καθορίστε τη γλώσσα στην οποία γράφεται η διαφήμισή σας,μπορείτε να επιλέξετε τη στρατηγική υποβολής προσφορών. Το μη αυτόματο CPC είναι η μόνη επιλογή που σας δίνει πλήρη έλεγχο, αν και οι άλλες έξυπνες στρατηγικές υποβολής προσφορών της Google μπορεί να είναι καλές για αρχάριους.
Κάτω από αυτό, ορίστε τον ημερήσιο προϋπολογισμό, τη μέθοδο παράδοσης και τις ημερομηνίες έναρξης και λήξης στις καμπάνιες σας. Η μέθοδος παράδοσης καθορίζει τον τρόπο διανομής των διαφημιστικών σας δαπανών.
Αν επιλέξετε “Τυπική”, οι διαφημιστικές σας δαπάνες θα παραδίδονται εξίσου καθ ‘όλη τη διάρκεια της ημέρας. Εάν επιλέξετε “επιταχυνόμενη”, η Google θα περάσει από τον προϋπολογισμό σας το συντομότερο δυνατό.
Κάτω από αυτό, μπορείτε να προσθέσετε επεκτάσεις του AdWords για να δώσετε περισσότερες πληροφορίες στους θεατές (πάντα καλή ιδέα, ειδικά επειδή μπορεί να αυξήσει το μέγεθος της διαφήμισης με κείμενο).
Στην επόμενη ενότητα, θα επιλέξετε τις λέξεις-κλειδιά σας. Ομαδοποιήστε παρόμοιες λέξεις-κλειδιά σε μια ενιαία ομάδα διαφημίσεων, αλλά δημιουργήστε πολλές ομάδες διαφημίσεων για να παρουσιάσετε διαφορετικά προϊόντα και υπηρεσίες.
Τέλος, δημιουργήσατε τη διαφήμισή σας. Μπορείτε να εισαγάγετε σε δύο τίτλους και μια περιγραφή, εκτός από τις επεκτάσεις διαφημίσεων που επιλέγετε νωρίτερα..

Είναι ακριβό το Google AdWords;
Ναι, το Google AdWords μπορεί να είναι λίγο ακριβό, ειδικά αν βρίσκεστε σε μια άκρως ανταγωνιστική βιομηχανία. Αλλά μια καλά σχεδιασμένη, βελτιστοποιημένη καμπάνια του AdWords αξίζει πολύ την επένδυση!
Το κλειδί εδώ είναι να δημιουργήσουμε μια “καλά σχεδιασμένη, βελτιστοποιημένη καμπάνια του AdWords”. Εάν οι καμπάνιες σας στο AdWords είναι καλά στοχοθετημένες, βελτιστοποιημένες σωστά και έχετε μια κατάλληλη προσφορά CPC, θα μπορείτε να εμφανίζετε στοχευμένες διαφημίσεις σε ανταποκρινόμενες θέσεις στο κοινό-στόχο σας και είστε κοντά για να εξασφαλίσετε μια θετική απόδοση επένδυσης (ROI).
Ωστόσο, εάν οι καμπάνιες δεν βελτιστοποιηθούν ή στοχευθούν σωστά, θα μπορούσατε τελικά να ξοδεύετε πολλά για τα κλικ που δεν μετατρέπονται ποτέ. Αυτό είναι όπου οι περισσότερες επιχειρήσεις πηγαίνουν στραβά – δεν έχουν το χρόνο να δημιουργήσουν εκστρατείες που στοχεύουν ειδικά και προσελκύουν τους σωστούς ανθρώπους.
Αυτό που ξοδεύετε πραγματικά εξαρτάται από πολλούς παράγοντες στο σύστημα υποβολής προσφορών, όπως:
Οι συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά που επιλέγετε
Πόσο ανταγωνισμός έχετε στο δίκτυο (οι ώρες αιχμής του έτους μπορούν να προκαλέσουν μεγάλες αυξήσεις του κόστους)
Τι προσφέρετε πραγματικά
Όλα αυτά λέγονται, ενώ πληρώνετε για κάθε κλικ σε μια διαφήμιση του AdWords.