Τι είναι το digital marketing

Tο ψηφιακό μάρκετινγκ περιλαμβάνει όλες τις προσπάθειες μάρκετινγκ που χρησιμοποιεί μια ηλεκτρονική συσκευή ή το διαδίκτυο. Οι επιχειρήσεις εκμεταλλεύονται ψηφιακά κανάλια όπως μηχανές αναζήτησης, κοινωνικά μέσα, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και άλλους ιστότοπους για σύνδεση με τρέχοντες και μελλοντικούς πελάτες.

τι ειναι digital marketing

Ένας έμπειρος έμπορος θα μπορούσε να πει ότι το εισερχόμενο μάρκετινγκ και το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι σχεδόν το ίδιο πράγμα, αλλά υπάρχουν κάποιες μικρές διαφορές.

digital τι σημαινει


Γιατί ψηφιακό μάρκετινγκ;

Eνώ το παραδοσιακό μάρκετινγκ μπορεί να υπάρχει σε έντυπες διαφημίσεις, τηλεφωνική επικοινωνία ή phsycial μάρκετινγκ, το ψηφιακό μάρκετινγκ μπορεί να συμβεί ηλεκτρονικά και σε απευθείας σύνδεση. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν πολλές ατελείωτες δυνατότητες για μάρκες, όπως e-mail, βίντεο, κοινωνικά μέσα ή ευκαιρίες μάρκετινγκ που βασίζονται σε ιστότοπους.

ti einai to digital marketing

Επειδή το ψηφιακό μάρκετινγκ έχει τόσες επιλογές και στρατηγικές που σχετίζονται με αυτό, μπορείτε να δημιουργήσετε και να πειραματιστείτε με μια ποικιλία τακτικών μάρκετινγκ σε έναν προϋπολογισμό. Με το ψηφιακό μάρκετινγκ, μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε εργαλεία όπως πίνακες ελέγχου αναλυτικών στοιχείων για να παρακολουθείτε την επιτυχία και την απόδοση επένδυσης (ROI) των καμπανιών σας περισσότερο από ότι θα μπορούσατε με ένα παραδοσιακό διαφημιστικό περιεχόμενο – όπως μια διαφημιστική πινακίδα ή μια έντυπη διαφήμιση.

τι ειναι το digital marketing, κατασκευη ιστοσελιδων 


Παραδείγματα ψηφιακού μάρκετινγκ

Search Engine Optimization (SEO)
Content Marketing
Social Media Marketing
Pay Per Click (PPC)
Affiliate Marketing
Native Advertising
Marketing Automation
Email Marketing
Online PR
Inbound Marketing

διγιταλ μαρκετινγκ, τι ειναι το μαρκετινγκ

Search Engine Optimization (SEO)

On page SEO:
Αυτός ο τύπος SEO επικεντρώνεται σε όλο το περιεχόμενο που υπάρχει “στη σελίδα” όταν κοιτάζετε έναν ιστότοπο. Με την έρευνα λέξεων-κλειδιών για τον όγκο αναζήτησης και την πρόθεση (ή έννοια), μπορείτε να απαντήσετε σε ερωτήσεις για τους αναγνώστες και να ταξινομήσετε υψηλότερα στις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERPs) που παράγουν αυτές οι ερωτήσεις.

κατασκευή ιστοσελίδων 

Off page SEO:
Αυτός ο τύπος SEO επικεντρώνεται σε όλη τη δραστηριότητα που λαμβάνει χώρα “εκτός σελίδας” όταν ψάχνετε να βελτιστοποιήσετε τον ιστότοπό σας. “Ποια δραστηριότητα δεν είναι στην ιστοσελίδα μου μπορεί να επηρεάσει την κατάταξή μου;” Μπορείτε να ρωτήσετε. Η απάντηση είναι εισερχόμενες συνδέσεις, επίσης γνωστές ως backlinks. Ο αριθμός των εκδοτών που συνδέονται με εσάς και η σχετική “εξουσιοδότηση” αυτών των εκδοτών, επηρεάζουν το πόσο υψηλή βαθμολογία έχετε για τις λέξεις-κλειδιά που σας ενδιαφέρουν. Με τη δικτύωση με άλλους εκδότες, τη σύνταξη μηνυμάτων επισκεπτών σε αυτούς τους ιστότοπους (και τη σύνδεση με τον ιστότοπό σας) και τη δημιουργία εξωτερικής προσοχής, μπορείτε να κερδίσετε τα backlinks που χρειάζεστε για να μεταφέρετε τον ιστότοπό σας σε όλα τα σωστά SERP.

κατασκευή ιστοσελίδας αθήνα

Technical SEO:
Αυτός ο τύπος SEO επικεντρώνεται στο backend της ιστοσελίδας σας και πώς κωδικοποιούνται οι σελίδες σας. Η συμπίεση εικόνας, τα δομημένα δεδομένα και η βελτιστοποίηση του αρχείου CSS είναι όλες οι μορφές τεχνικής SEO που μπορούν να αυξήσουν την ταχύτητα φόρτωσης του ιστοτόπου σας – έναν σημαντικό παράγοντα κατάταξης στα μάτια των μηχανών αναζήτησης όπως το Google.

digital marketing , kataskeuvi site

Content Marketing

Ο όρος αυτός δηλώνει τη δημιουργία και την προώθηση περιουσιακών στοιχείων περιεχομένου με σκοπό τη δημιουργία αναγνωρισιμότητας σήματος, την αύξηση της κυκλοφορίας και τους πελάτες. Τα κανάλια που μπορούν να διαδραματίσουν μέρος στη στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου περιλαμβάνουν:

digital marketing αθήνα

Blog posts:
Η σύνταξη και η δημοσίευση άρθρων σε ένα blog της εταιρείας σας βοηθά να αποδείξετε την εμπειρία της βιομηχανίας σας και δημιουργεί οργανική επισκεψιμότητα αναζήτησης για την επιχείρησή σας. Αυτό τελικά σας δίνει περισσότερες ευκαιρίες για να μετατρέψετε τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σε οδηγεί για την ομάδα πωλήσεών σας.

κατασκευή ιστοσελίδας αθήνα, digital marketing athens

Ebooks and whitepapers:
Τα ebooks, whitepapers και τα παρόμοια περιεχόμενα μεγάλης διάρκειας βοηθούν στην περαιτέρω εκπαίδευση των επισκεπτών του ιστότοπου. Σας επιτρέπει επίσης να ανταλλάξετε περιεχόμενο για τις πληροφορίες επικοινωνίας ενός αναγνώστη, δημιουργώντας οδηγούς για την επιχείρησή σας και μετακινώντας τους ανθρώπους μέσω του ταξιδιού του αγοραστή.

learn digital marketing

Infographics:
Μερικές φορές, οι αναγνώστες θέλουν να δείξετε, να μην πείτε. Τα Infographics είναι μια μορφή οπτικού περιεχομένου που βοηθά τους επισκέπτες της ιστοσελίδας να απεικονίσουν μια ιδέα που θέλετε να τους βοηθήσετε να μάθουν.

learning digital marketing

Social Media Marketing

Αυτή η πρακτική προωθεί την επωνυμία σας και το περιεχόμενό σας στα κανάλια κοινωνικών μέσων ενημέρωσης για να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, να αυξήσετε την κυκλοφορία και να δημιουργήσετε οδηγούς για την επιχείρησή σας Τα κανάλια που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στο μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων περιλαμβάνουν:

e learning digital marketing

Facebook.
Twitter.
LinkedIn.
Instagram.
Snapchat.
Pinterest.

Εάν είστε νέοι σε κοινωνικές πλατφόρμες, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εργαλεία όπως το HubSpot για τη σύνδεση καναλιών όπως το LinkedIn και το Facebook σε ένα μέρος. Με αυτό τον τρόπο, μπορείτε να προγραμματίσετε εύκολα περιεχόμενο για πολλαπλά κανάλια ταυτόχρονα και να παρακολουθήσετε αναλυτικά και από την πλατφόρμα.

digital marketing 

Pay Per Click (PPC)

PPC είναι μέθοδος υποκίνησης της επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας με την πληρωμή ενός εκδότη κάθε φορά που γίνεται κλικ στη διαφήμισή σας. Ένας από τους πιο συνηθισμένους τύπους της PPC είναι οι Διαφημίσεις Google, οι οποίες σας επιτρέπουν να πληρώνετε για τις κορυφαίες θέσεις χρήσης στις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης της Google σε τιμή ανά κλικ των συνδέσμων που τοποθετείτε. Άλλα κανάλια στα οποία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη PPC περιλαμβάνουν:

 digital marketing για επιχειρήση 

Paid ads on Facebook:
Εδώ, οι χρήστες μπορούν να πληρώσουν για να προσαρμόσουν ένα βίντεο, μια εικόνα ή μια παρουσίαση, την οποία το Facebook θα δημοσιεύσει στις ειδήσεις των ανθρώπων που ταιριάζουν με το κοινό της επιχείρησής σας.

digital marketing για επιχειρήσεις

Twitter Ads campaigns:
Εδώ, οι χρήστες μπορούν να πληρώσουν για να τοποθετήσουν μια σειρά από αναρτήσεις ή διακριτικά προφίλ στις ειδήσεις ειδήσεων ενός συγκεκριμένου κοινού, όλα αφιερωμένα στην επίτευξη ενός συγκεκριμένου στόχου για την επιχείρησή σας. Αυτός ο στόχος μπορεί να είναι η επισκεψιμότητα του ιστότοπου, περισσότεροι ακόλουθοι του Twitter, η εμπλοκή στο tweet ή ακόμα και οι λήψεις εφαρμογών.

digital marketing for beginners

Sponsored Messages on LinkedIn:
Εδώ, οι χρήστες μπορούν να πληρώνουν για να στέλνουν μηνύματα απευθείας σε συγκεκριμένους χρήστες του LinkedIn με βάση τη βιομηχανία και το υπόβαθρό τους.

σπουδές digital marketing

Affiliate Marketing

Αυτός είναι ένας τύπος διαφημίσεων βάσει απόδοσης όπου λαμβάνετε προμήθεια για την προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών κάποιου άλλου στον ιστότοπό σας. Τα κανάλια μάρκετινγκ συνεργατών περιλαμβάνουν:

Φιλοξενία διαφημίσεων βίντεο μέσω του Προγράμματος συνεργατών YouTube.

Δημοσιεύοντας συνδέσμους θυγατρικών από τους λογαριασμούς των κοινωνικών μέσων σας.

 digital marketing trends

Native Advertising

Η εγχώρια διαφήμιση αναφέρεται σε διαφημίσεις που βασίζονται κυρίως σε περιεχόμενο και εμφανίζονται σε πλατφόρμα μαζί με άλλα, μη πληρωμένα περιεχόμενα. Οι δημοσιεύσεις που υποστηρίζονται από το BuzzFeed είναι ένα καλό παράδειγμα, αλλά πολλοί θεωρούν επίσης ότι η διαφήμιση των κοινωνικών μέσων είναι “μητρική” – για παράδειγμα, η διαφήμιση στο Facebook και η διαφήμιση Instagram.

digital marketing εταιρίες

Marketing Automation

Η αυτοματοποίηση μάρκετινγκ αναφέρεται στο λογισμικό που χρησιμεύει για την αυτοματοποίηση των βασικών λειτουργιών μάρκετινγκ. Πολλά τμήματα μάρκετινγκ μπορούν να αυτοματοποιήσουν επαναλαμβανόμενα καθήκοντα που διαφορετικά θα έκαναν με το χέρι, όπως:

Email newsletters:
Η αυτοματοποίηση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δεν σας επιτρέπει μόνο να στέλνετε αυτόματα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στους συνδρομητές σας. Μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να συρρικνώσετε και να επεκτείνετε τη λίστα επαφών σας, όπως απαιτείται, ώστε τα ενημερωτικά σας δελτία να πηγαίνουν μόνο στους ανθρώπους που θέλουν να τα δουν στα inboxes τους.

digital marketing μετάφραση

Social media post scheduling:
Εάν θέλετε να αυξήσετε την παρουσία του οργανισμού σας σε ένα κοινωνικό δίκτυο, πρέπει να δημοσιεύσετε συχνά μηνύματα. Αυτό κάνει τη χειροκίνητη ανάρτηση ένα κομμάτι μιας απίστευτης διαδικασίας. Τα εργαλεία προγραμματισμού κοινωνικών μέσων ωθούν το περιεχόμενό σας στα κανάλια κοινωνικών μέσων για εσάς, ώστε να μπορείτε να αφιερώσετε περισσότερο χρόνο εστιάζοντας στη στρατηγική περιεχομένου.

σεμινάρια digital marketing

Lead-nurturing workflows:
Η δημιουργία οδηγών και η μετατροπή αυτών των πελατών σε πελάτες μπορεί να είναι μια μακρά διαδικασία. Μπορείτε να αυτοματοποιήσετε τη διαδικασία στέλνοντας οδηγούς συγκεκριμένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και περιεχομένου όταν πληρούν ορισμένα κριτήρια, όπως όταν κατεβάζουν και ανοίγουν ένα ebook.

digital marketing αθήνα

Campaign tracking and reporting:
Οι καμπάνιες μάρκετινγκ μπορούν να περιλαμβάνουν έναν όγκο διαφορετικών ανθρώπων, μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, περιεχόμενο, ιστοσελίδες, τηλεφωνήματα και πολλά άλλα. Η αυτοματοποίηση μάρκετινγκ μπορεί να σας βοηθήσει να ταξινομήσετε όλα όσα εργάζεστε από την καμπάνια που εξυπηρετεί και, στη συνέχεια, να παρακολουθείτε την απόδοση αυτής της καμπάνιας, με βάση την πρόοδο που έχουν όλα αυτά τα στοιχεία με την πάροδο του χρόνου.

 digital marketing

Email Marketing

Οι εταιρείες χρησιμοποιούν το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ως τρόπο επικοινωνίας με το κοινό τους. Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο χρησιμοποιείται συχνά για την προώθηση περιεχομένου, εκπτώσεων και εκδηλώσεων, καθώς και για την προσέλκυση ατόμων προς τον ιστότοπο της επιχείρησης. Οι τύποι μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μπορείτε να στείλετε σε μια εκστρατεία μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου περιλαμβάνουν:

 digital marketing

Ενημερωτικά δελτία συνδρομών Blog.
Επακόλουθα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε επισκέπτες του ιστότοπου που κατέβασαν κάτι.
Ηλεκτρονικά μηνύματα καλωσορίσματος πελατών.
Προσφορές διακοπών στα μέλη του προγράμματος πιστότητας.
Συμβουλές ή παρόμοια ηλεκτρονικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την καλλιέργεια πελατών.

 digital marketing

Online PR

Online PR είναι η πρακτική εξασφάλισης κερδισμένης ηλεκτρονικής κάλυψης με ψηφιακές δημοσιεύσεις, ιστολόγια και άλλους δικτυακούς τόπους που βασίζονται σε περιεχόμενο. Μοιάζει πολύ με το παραδοσιακό PR, αλλά στον online χώρο. Τα κανάλια που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να μεγιστοποιήσετε τις προσπάθειες PR σας περιλαμβάνουν:

Reporter outreach via social media:
Η συζήτηση με τους δημοσιογράφους για το Twitter, για παράδειγμα, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αναπτύξετε μια σχέση με τον Τύπο που παράγει κερδισμένες ευκαιρίες πολυμέσων για την επιχείρησή σας.

 digital marketing

Engaging online reviews of your company:
Οι συμμετοχές σε κριτικές της εταιρείας σας βοηθούν να υποστηρίξετε το εμπορικό σήμα σας και να παρέχετε ισχυρά μηνύματα που προστατεύουν τη φήμη σας.

 

Engaging comments on your personal website or blog:
Παρόμοια με τον τρόπο που θα ανταποκριθείτε στις κριτικές της επιχείρησής σας, η ανταπόκριση στα άτομα που διαβάζουν το περιεχόμενό σας είναι ο καλύτερος τρόπος για να δημιουργήσετε παραγωγική συνομιλία γύρω από τον κλάδο σας.

 digital marketing

Inbound Marketing

Το εισερχόμενο μάρκετινγκ αναφέρεται σε μια μεθοδολογία μάρκετινγκ στην οποία προσελκύετε, εμπλέκεστε και απολαμβάνετε τους πελάτες σε κάθε στάδιο του ταξιδιού του αγοραστή. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κάθε τακτική ψηφιακού μάρκετινγκ που αναφέρεται παραπάνω, σε μια εισερχόμενη στρατηγική μάρκετινγκ, για να δημιουργήσετε μια εμπειρία πελάτη που συνεργάζεται με τον πελάτη, όχι εναντίον τους. Εδώ είναι μερικά κλασικά παραδείγματα εισερχόμενου μάρκετινγκ σε σχέση με την παραδοσιακή εμπορία:

 

Blogging vs. pop-up διαφημίσεις  
Βίντεο μάρκετινγκ έναντι εμπορικής διαφήμισης
Ηλεκτρονικές λίστες επαφών έναντι μηνυμάτων spam


Τι κάνει ένας ψηφιακός έμπορος;

Oι ψηφιακοί έμποροι είναι υπεύθυνοι για την ευαισθητοποίηση της μάρκας και την παραγωγή  όλων των ψηφιακών καναλιών – δωρεάν και αμειβόμενων – που διατίθενται στην επιχείρηση. Αυτά τα κανάλια περιλαμβάνουν τα κοινωνικά μέσα, τον ιστότοπο της εταιρείας, τις μηχανές αναζήτησης, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, τη διαφήμιση προβολής και το ιστολόγιο της εταιρείας.

digital marketing

Ο ψηφιακός έμπορος επικεντρώνεται συνήθως σε έναν διαφορετικό βασικό δείκτη απόδοσης (KPI) για κάθε κανάλι, ώστε να μπορούν να μετρήσουν σωστά την απόδοση της εταιρείας σε κάθε μία από αυτές. Ένας ψηφιακός έμπορος που είναι υπεύθυνος για το SEO, για παράδειγμα, μετράει την «οργανική κυκλοφορία» της τοποθεσίας του – από την επισκεψιμότητα που προέρχεται από επισκέπτες του ιστότοπου που βρήκαν μια σελίδα του ιστοτόπου της επιχείρησης μέσω μιας αναζήτησης Google.

SEO Manager
Main KPIs: Organic traffic
Με λίγα λόγια, οι διαχειριστές SEO παίρνουν την επιχείρηση στην κατάταξη στο Google. Χρησιμοποιώντας μια ποικιλία προσεγγίσεων για τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, αυτό το άτομο μπορεί να εργάζεται απευθείας με τους δημιουργούς περιεχομένου για να εξασφαλίσει ότι το περιεχόμενο που παράγει έχει καλή απόδοση στο Google – ακόμη και αν η εταιρεία τοποθετεί επίσης αυτό το περιεχόμενο στα κοινωνικά μέσα.

 

Content Marketing Specialist
Main KPIs: Time on page, overall blog traffic, YouTube channel subscribers
Οι ειδικοί μάρκετινγκ περιεχομένου είναι οι δημιουργοί ψηφιακού περιεχομένου. Παρακολουθούν συχνά το ημερολόγιο του blogging της εταιρείας και καταθέτουν μια στρατηγική περιεχομένου που περιλαμβάνει και βίντεο. Αυτοί οι επαγγελματίες συνεργάζονται συχνά με ανθρώπους σε άλλα τμήματα για να εξασφαλίσουν τα προϊόντα και τις καμπάνιες που υποστηρίζουν οι εκδόσεις των επιχειρήσεων με διαφημιστικό περιεχόμενο σε κάθε ψηφιακό κανάλι.

 

Social Media Manager
Main KPIs: Follows, Impressions, Shares
Ο ρόλος ενός διαχειριστή κοινωνικών μέσων είναι εύκολο να συναχθεί από τον τίτλο, αλλά ποια κοινωνικά δίκτυα διαχειρίζονται για την εταιρεία εξαρτάται από τον κλάδο. Πάνω απ ‘όλα, οι διαχειριστές των κοινωνικών μέσων συντάσσουν ένα πρόγραμμα απόσπασης για το γραπτό και οπτικό περιεχόμενο της εταιρείας. Αυτός ο υπάλληλος μπορεί επίσης να συνεργαστεί με τον ειδικό μάρκετινγκ περιεχομένου για να αναπτύξει μια στρατηγική για ποιο περιεχόμενο να δημοσιεύσει σε ποιο κοινωνικό δίκτυο.

(Σημείωση: Σύμφωνα με τους παραπάνω δείκτες KPI, οι “εμφανίσεις” αφορούν τον αριθμό των φορών που εμφανίζονται οι αναρτήσεις μιας επιχείρησης στην ενημερωτική έκδοση ενός χρήστη.)

 

Marketing Automation Coordinator
Main KPIs: Email open rate, campaign click-through rate, lead-generation (conversion) rate
Ο συντονιστής αυτοματοποίησης μάρκετινγκ βοηθά στην επιλογή και διαχείριση του λογισμικού που επιτρέπει σε ολόκληρη την ομάδα μάρκετινγκ να κατανοεί τη συμπεριφορά των πελατών της και να μετρά την ανάπτυξη της επιχείρησής τους. Επειδή πολλές από τις παραπάνω λειτουργίες μάρκετινγκ μπορούν να εκτελούνται χωριστά το ένα από το άλλο, είναι σημαντικό να υπάρχει κάποιος που μπορεί να ομαδοποιήσει αυτές τις ψηφιακές δραστηριότητες σε επιμέρους καμπάνιες και να παρακολουθήσει την απόδοση κάθε καμπάνιας.

 


Εισερχόμενο μάρκετινγκ εναντίον ψηφιακού μάρκετινγκ

Στην επιφάνεια, τα δύο φαίνονται παρόμοια: Και τα δύο συμβαίνουν κυρίως σε απευθείας σύνδεση, και τα δύο εστιάζουν στη δημιουργία ψηφιακού περιεχομένου για τους ανθρώπους να καταναλώνουν. Ποια είναι η διαφορά;

digital marketing

Ο όρος “ψηφιακό μάρκετινγκ” δεν διαφοροποιεί τις τακτικές μάρκετινγκ push και pull (ή ό, τι μπορούμε τώρα να αναφέρουμε ως “εισερχόμενες” και “εξερχόμενες” μεθόδους). Και οι δύο μπορούν ακόμα να πέσουν κάτω από την ομπρέλα του ψηφιακού μάρκετινγκ.

Οι ψηφιακές εξερχόμενες τακτικές στοχεύουν να βάλουν ένα μήνυμα μάρκετινγκ ακριβώς μπροστά σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους στο διαδικτυακό χώρο – ανεξάρτητα από το αν είναι σχετικές ή καλωσορισμένες. Για παράδειγμα, οι φανταστικές διαφημίσεις banner που βλέπετε στην κορυφή πολλών ιστότοπων προσπαθούν να προωθήσουν ένα προϊόν ή μια προσφορά σε άτομα που δεν είναι απαραίτητα έτοιμα να τα λάβουν.

Από την άλλη πλευρά, οι έμποροι που χρησιμοποιούν ψηφιακές εισερχόμενες τακτικές χρησιμοποιούν το ηλεκτρονικό περιεχόμενο για να προσελκύσουν τους πελάτες τους στους ιστοτόπους τους, προσφέροντας στοιχεία που τους βοηθούν. Ένα από τα απλούστερα αλλά πιο ισχυρά εισερχόμενα στοιχεία ψηφιακού μάρκετινγκ είναι ένα blog που επιτρέπει στον ιστότοπό σας να αξιοποιεί τους όρους που αναζητούν οι ιδανικοί πελάτες σας.

Τελικά, το εισερχόμενο μάρκετινγκ είναι μια μεθοδολογία που χρησιμοποιεί στοιχεία ψηφιακού μάρκετινγκ για να προσελκύσει, να εμπλακεί και να ευχαριστήσει τους πελάτες στο διαδίκτυο. Το ψηφιακό μάρκετινγκ, από την άλλη πλευρά, είναι απλά ένας όρος ομπρέλα για να περιγράψει τις τακτικές μάρκετινγκ σε απευθείας σύνδεση οποιουδήποτε είδους, ανεξάρτητα από το αν θεωρούνται εισερχόμενες ή εξερχόμενες.


Το ψηφιακό μάρκετινγκ λειτουργεί για όλες τις επιχειρήσεις;

Το ψηφιακό μάρκετινγκ μπορεί να λειτουργήσει για οποιαδήποτε επιχείρηση σε οποιαδήποτε βιομηχανία. Ανεξάρτητα από το τι πωλεί η επιχείρησή σας, το ψηφιακό μάρκετινγκ εξακολουθεί να συνεπάγεται τη δημιουργία προσωπικοτήτων αγοραστών για τον εντοπισμό των αναγκών του κοινού σας και τη δημιουργία πολύτιμου ηλεκτρονικού περιεχομένου. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι όλες οι επιχειρήσεις θα πρέπει να εφαρμόσουν μια στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ με τον ίδιο τρόπο.

τι ειναι το digital marketing

B2B Digital Marketing:
Αν η επιχείρησή σας είναι Business-to-Business (B2B), οι προσπάθειές σας στο ψηφιακό μάρκετινγκ είναι πιθανό να επικεντρωθούν σε απευθείας σύνδεση παραγωγή μολύβδου, με τελικό στόχο να είναι κάποιος να μιλήσει με έναν πωλητή. Για το λόγο αυτό, ο ρόλος της στρατηγικής μάρκετινγκ είναι να προσελκύσετε και να μετατρέψετε τα υψηλότερα ποιοτικά αποτελέσματα για τους πωλητές σας μέσω του ιστότοπού σας και την υποστήριξη ψηφιακών καναλιών.

 

B2C Digital Marketing:
Εάν η επιχείρησή σας είναι Business-to-Consumer (B2C), ανάλογα με το σημείο τιμών των προϊόντων σας, είναι πιθανό ότι ο στόχος των προσπαθειών ψηφιακού μάρκετινγκ σας είναι να προσελκύσετε τους ανθρώπους στον ιστότοπό σας και να τους αποκτήσετε πελάτες χωρίς να χρειαστεί ποτέ να μιλήσετε ένας πωλητής.

Για το λόγο αυτό, πιθανότατα είναι λιγότερο πιθανό να επικεντρωθείτε σε «οδηγούς» με την παραδοσιακή τους έννοια και πιθανότατα να επικεντρωθείτε στην οικοδόμηση ενός ταξιδιού επιταχυνόμενου αγοραστή, από τη στιγμή που κάποιος προσγειώνεται στον ιστότοπό σας, τη στιγμή που πραγματοποιεί μια αγορά . Αυτό σημαίνει συχνά ότι οι λειτουργίες του προϊόντος σας στο περιεχόμενο σας είναι υψηλότερες στη διοχέτευση μάρκετινγκ από ό, τι μπορεί για μια επιχείρηση B2B και ίσως χρειαστεί να χρησιμοποιήσετε ισχυρότερες ενέργειες παρότρυνσης για δράση (CTAs).

Για τις εταιρείες B2C, τα κανάλια όπως το Instagram και το Pinterest μπορούν συχνά να είναι πιο πολύτιμα από τις πλατφόρμες LinkedIn που εστιάζονται στις επιχειρήσεις.

 


Ποιος είναι ο ρόλος του ψηφιακού μάρκετινγκ σε μια εταιρεία;

Σε αντίθεση με τις περισσότερες προσπάθειες μάρκετινγκ εκτός σύνδεσης, το ψηφιακό μάρκετινγκ επιτρέπει στους εμπόρους να δουν ακριβή αποτελέσματα σε πραγματικό χρόνο. Εάν έχετε βάλει ποτέ μια αγγελία σε μια εφημερίδα, θα ξέρετε πόσο δύσκολο είναι να εκτιμήσετε πόσοι άνθρωποι στράφηκαν στην ίδια σελίδα και έδωσαν προσοχή στη διαφήμισή σας. Δεν υπάρχει τρόπος να ξέρουμε αν η διαφήμιση αυτή ήταν υπεύθυνη για οποιεσδήποτε πωλήσεις.

ti einai to digital marketing

 Από την άλλη πλευρά, με το ψηφιακό μάρκετινγκ, μπορείτε να μετρήσετε το ROI σχεδόν οποιουδήποτε μέρους των προσπαθειών μάρκετινγκ.

Ορίστε μερικά παραδείγματα:

Website Traffic:
Με το ψηφιακό μάρκετινγκ μπορείτε να δείτε τον ακριβή αριθμό των ατόμων που είδαν την αρχική σελίδα του ιστότοπού σας σε πραγματικό χρόνο, χρησιμοποιώντας λογισμικό ψηφιακής ανάλυσης, διαθέσιμο σε πλατφόρμες μάρκετινγκ όπως το HubSpot.

Μπορείτε επίσης να δείτε πόσες σελίδες επισκέφτηκαν, ποια συσκευή χρησιμοποιούν και από πού προέρχονταν, μεταξύ άλλων δεδομένων ψηφιακής ανάλυσης.

Αυτή η ευφυΐα σάς βοηθά να δώσετε προτεραιότητα σε ποια κανάλια μάρκετινγκ θα αφιερώσετε περισσότερο ή λιγότερο χρόνο, ανάλογα με τον αριθμό των ατόμων που τα κανάλια αυτά οδηγούν στον ιστότοπό σας. Για παράδειγμα, αν μόνο το 10% της επισκεψιμότητάς σας προέρχεται από οργανική αναζήτηση, γνωρίζετε ότι ίσως χρειαστεί να αφιερώσετε λίγο χρόνο στο SEO για να αυξήσετε αυτό το ποσοστό.

Με το μάρκετινγκ εκτός σύνδεσης, είναι πολύ δύσκολο να καταλάβετε τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν με το εμπορικό σήμα σας προτού επικοινωνήσουν με έναν πωλητή ή πραγματοποιήσουν μια αγορά. Με το ψηφιακό μάρκετινγκ, μπορείτε να προσδιορίσετε τις τάσεις και τα πρότυπα στη συμπεριφορά των ανθρώπων πριν φτάσουν στο τελικό στάδιο του ταξιδιού του αγοραστή τους, πράγμα που σημαίνει ότι μπορείτε να λάβετε πιο ενημερωμένες αποφάσεις σχετικά με τον τρόπο προσέλκυσής τους στον ιστότοπό σας ακριβώς στην κορυφή της διοχέτευσης μάρκετινγκ.

 

Content Performance and Lead Generation:
Φανταστείτε ότι έχετε δημιουργήσει ένα ενημερωτικό φυλλάδιο προϊόντος και το έχετε δημοσιεύσει μέσω των γραμματοκιβωτίων των ανθρώπων – το φυλλάδιο είναι μια μορφή περιεχομένου, αν και εκτός σύνδεσης. Το πρόβλημα είναι ότι δεν έχετε ιδέα πόσοι άνθρωποι άνοιξαν το φυλλάδιο σας ή πόσοι άνθρωποι το έριξαν κατευθείαν στα σκουπίδια.

Τώρα φανταστείτε ότι είχατε αυτό το φυλλάδιο στον ιστότοπό σας αντί. Μπορείτε να μετρήσετε ακριβώς πόσα άτομα είδαν τη σελίδα όπου φιλοξενούνται και μπορείτε να συλλέξετε τα στοιχεία επικοινωνίας εκείνων που το κατεβάζουν χρησιμοποιώντας φόρμες. Όχι μόνο μπορείτε να μετρήσετε πόσα άτομα ασχολούνται με το περιεχόμενό σας, αλλά παράλληλα δημιουργείτε κατάλληλους οδηγούς όταν το κατεβάζετε.

Attribution Modeling:
Μια αποτελεσματική στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ σε συνδυασμό με τα σωστά εργαλεία και τεχνολογίες σας επιτρέπει να εντοπίσετε όλες τις πωλήσεις σας πίσω στην πρώτη ψηφιακή επαφή του πελάτη με την επιχείρησή σας.

Ονομάζουμε αυτή τη μοντελοποίηση απόδοσης και σας επιτρέπει να προσδιορίσετε τις τάσεις στον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι ερευνούν και αγοράζουν το προϊόν σας, βοηθώντας σας να λαμβάνετε πιο ενημερωμένες αποφάσεις σχετικά με το ποια μέρη της στρατηγικής μάρκετινγκ σας αξίζουν περισσότερη προσοχή και ποια τμήματα του κύκλου πωλήσεων χρειάζονται .

Η σύνδεση των σημείων μεταξύ μάρκετινγκ και πωλήσεων είναι εξαιρετικά σημαντική – σύμφωνα με τον όμιλο Aberdeen, οι εταιρείες με ισχυρή ευθυγράμμιση πωλήσεων και μάρκετινγκ επιτυγχάνουν ετήσιο ρυθμό αύξησης 20%, σε σύγκριση με πτώση εσόδων 4% για εταιρείες με κακή ευθυγράμμιση. Εάν μπορείτε να βελτιώσετε το ταξίδι του πελάτη σας μέσω του κύκλου αγορών με τη χρήση ψηφιακών τεχνολογιών, τότε είναι πιθανό να αντανακλά θετικά την κατώτατη γραμμή της επιχείρησής σας.


Ποιοι τύποι ψηφιακού περιεχομένου πρέπει να δημιουργήσω;

Το είδος του περιεχομένου που δημιουργείτε εξαρτάται από τις ανάγκες του κοινού σας σε διαφορετικά στάδια του ταξιδιού του αγοραστή. Θα πρέπει να ξεκινήσετε δημιουργώντας πρόσωπα αγοραστών (χρησιμοποιήστε αυτά τα δωρεάν πρότυπα ή δοκιμάστε το makemypersona.com) για να προσδιορίσετε ποιοι είναι οι στόχοι και οι προκλήσεις του κοινού σας σε σχέση με την επιχείρησή σας. Σε βασικό επίπεδο, το περιεχόμενό σας στο διαδίκτυο πρέπει να στοχεύει στο να τους βοηθήσει να επιτύχουν αυτούς τους στόχους και να ξεπεράσουν τις προκλήσεις τους.

digital marketing

Στη συνέχεια, θα πρέπει να σκεφτείτε πότε είναι πιο πιθανό να είναι έτοιμοι να καταναλώσουν αυτό το περιεχόμενο σε σχέση με το στάδιο στο οποίο βρίσκονται στο ταξίδι του αγοραστή τους. Καλούμε αυτή τη χαρτογράφηση περιεχομένου.

Με τη χαρτογράφηση περιεχομένου, ο στόχος είναι να στοχεύσετε περιεχόμενο σύμφωνα με:

Τα χαρακτηριστικά του ατόμου που θα το καταναλώνει (εκεί όπου μπαίνουν οι αγοραστές).
Πόσο κοντά είναι αυτό το άτομο να κάνει μια αγορά (δηλαδή το στάδιο του κύκλου ζωής του).
Όσον αφορά τη μορφή του περιεχομένου σας, υπάρχουν πολλά διαφορετικά πράγματα που μπορείτε να δοκιμάσετε. Ακολουθούν ορισμένες επιλογές που προτείνουμε να χρησιμοποιείτε σε κάθε στάδιο της διαδρομής του αγοραστή:

Awareness Stage:
Δημοσιεύσεις ιστολογίου. Μεγάλη για την αύξηση της οργανικής κυκλοφορίας σας όταν συνδυάζεται με μια ισχυρή στρατηγική SEO και λέξεων-κλειδιών.

Infographics. Πολύ κοινόχρηστο, που σημαίνει ότι αυξάνουν τις πιθανότητές σας να βρεθείτε μέσω των κοινωνικών μέσων όταν οι άλλοι μοιράζονται το περιεχόμενό σας. (Ανατρέξτε σε αυτά τα δωρεάν πρότυπα infographic για να ξεκινήσετε.)

Σύντομα βίντεο. Και πάλι, αυτά είναι πολύ κοινά και μπορούν να βοηθήσουν το εμπορικό σήμα σας να βρεθεί από νέα ακροατήρια φιλοξενώντας τους σε πλατφόρμες όπως το YouTube.

 

Consideration Stage:
Ηλεκτρονικά βιβλία. Εξαιρετική για την παραγωγή μολύβδου, καθώς είναι γενικά πιο περιεκτική από μια δημοσίευση στο blog ή infographic, που σημαίνει ότι κάποιος είναι πιο πιθανό να ανταλλάξει τα στοιχεία επικοινωνίας για να την λάβει.

Έρευνες. Και πάλι, αυτό είναι ένα κομμάτι περιεχομένου υψηλής αξίας που είναι εξαιρετικό για την παραγωγή μολύβδου. Ερευνητικές εκθέσεις και νέα στοιχεία για τη βιομηχανία σας μπορούν επίσης να λειτουργήσουν για το στάδιο ενημέρωσης, ωστόσο, καθώς συχνά συλλαμβάνονται από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης ή τον τύπο του κλάδου.

Webinars. Δεδομένου ότι πρόκειται για πιο λεπτομερή, διαδραστική μορφή περιεχομένου βίντεο, τα σεμινάρια ιστού αποτελούν μια αποτελεσματική μορφή περιεχομένου στο στάδιο εξέτασης, καθώς προσφέρουν πιο ολοκληρωμένο περιεχόμενο από μια ανάρτηση ιστολογίου ή σύντομο βίντεο.

 

Decision Stage:
Οι περιπτωσιολογικές μελέτες. Έχοντας λεπτομερείς περιπτωσιολογικές μελέτες στον ιστότοπό σας μπορεί να είναι μια αποτελεσματική μορφή περιεχομένου για όσους είναι έτοιμοι να κάνουν μια απόφαση αγοράς, καθώς σας βοηθά να επηρεάσετε θετικά την απόφασή τους.

Μαρτυρίες. Αν οι περιπτωσιολογικές μελέτες δεν είναι κατάλληλες για την επιχείρησή σας, οι σύντομες μαρτυρίες γύρω από τον ιστότοπό σας είναι μια καλή εναλλακτική λύση. Για τις μάρκες B2C, σκεφτείτε τις μαρτυρίες λίγο πιο χαλαρά. Εάν είστε μάρκα ειδών ένδυσης, αυτά μπορεί να έχουν τη μορφή φωτογραφιών για το πώς άλλοι άνθρωποι έμοιαζαν με ένα πουκάμισο ή φόρεμα, τράβηξαν από ένα επώνυμο hashtag όπου οι άνθρωποι μπορούν να συνεισφέρουν.

 


Πόσο καιρό θα διαρκέσει για να δείτε αποτελέσματα;

Με το ψηφιακό μάρκετινγκ, μπορεί συχνά να αισθάνεται ότι είστε σε θέση να βλέπετε αποτελέσματα πολύ γρηγορότερα από ό, τι θα μπορούσατε με το μάρκετινγκ εκτός σύνδεσης, λόγω του γεγονότος ότι είναι ευκολότερο να μετρηθεί η απόδοση της επένδυσής σας. Ωστόσο, τελικά εξαρτάται από την κλίμακα και την αποτελεσματικότητα της στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ.

learn digital marketing 

Εάν δαπανούν χρόνο για να δημιουργήσουν ολοκληρωμένους πελάτες αγοραστών για να προσδιορίσουν τις ανάγκες του κοινού σας και εσείς εστιάζετε στη δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου στο διαδίκτυο για να τους προσελκύσετε και να τους μετατρέψετε, τότε είναι πιθανό να δείτε δυνατά αποτελέσματα μέσα στους πρώτους έξι μήνες.

Εάν η αμειβόμενη διαφήμιση είναι μέρος της ψηφιακής στρατηγικής σας, τότε τα αποτελέσματα έρχονται ακόμα πιο γρήγορα – αλλά συνιστάται να εστιάσετε στην οικοδόμηση της οργανικής (ή ελεύθερης) προσέγγισής σας χρησιμοποιώντας περιεχόμενο, SEO και κοινωνικά μέσα για μακροπρόθεσμη, βιώσιμη επιτυχία.


Χρειάζομαι μεγάλο προϋπολογισμό για ψηφιακό μάρκετινγκ;

Οπως και με οτιδήποτε, εξαρτάται πραγματικά από τα στοιχεία του ψηφιακού μάρκετινγκ που θέλετε να προσθέσετε στη στρατηγική σας.

Εάν εστιάζετε σε εισερχόμενες τεχνικές όπως SEO, κοινωνικά μέσα και δημιουργία περιεχομένου για μια προϋπάρχουσα ιστοσελίδα, τα καλά νέα είναι ότι δεν χρειάζεστε πολύ μεγάλο προϋπολογισμό. Με το εισερχόμενο μάρκετινγκ, η κύρια εστίαση είναι στη δημιουργία υψηλής ποιότητας περιεχομένου που το κοινό σας θα θέλει να καταναλώσει, το οποίο αν δεν σχεδιάζετε να αναθέσετε το έργο, η μόνη επένδυση που χρειάζεστε είναι ο χρόνος σας.

digital marketing

Μπορείτε να ξεκινήσετε φιλοξενώντας έναν ιστότοπο και δημιουργώντας περιεχόμενο χρησιμοποιώντας το CMS του HubSpot. Για όσους έχουν περιορισμένο προϋπολογισμό, μπορείτε να ξεκινήσετε να χρησιμοποιείτε το WordPress που φιλοξενείται στον WP Engine και χρησιμοποιώντας ένα απλό από το StudioPress. Με εξερχόμενες τεχνικές όπως η διαφήμιση μέσω διαδικτύου και η αγορά ηλεκτρονικών λιστών, υπάρχουν αναμφισβήτητα κάποια έξοδα. Αυτό που κοστίζει εξαρτάται από το είδος της ορατότητας που θέλετε να λάβετε ως αποτέλεσμα της διαφήμισης. Για παράδειγμα, για να εφαρμόσετε τη ΔΕΗ χρησιμοποιώντας το Google AdWords, θα προσφέρετε προσφορές σε άλλες εταιρείες του κλάδου σας για να εμφανίζονται στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google για λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με την επιχείρησή σας. Ανάλογα με την ανταγωνιστικότητα της λέξης-κλειδιού, αυτό μπορεί να είναι οικονομικά προσιτό ή εξαιρετικά ακριβό, γι ‘αυτό είναι καλή ιδέα να επικεντρωθείτε στην οικοδόμηση της οργανικής σας έκτασης.


Πώς ενσωματώνεται το μάρκετινγκ στο κινητό;

Ενα άλλο βασικό στοιχείο του ψηφιακού μάρκετινγκ είναι το μάρκετινγκ για κινητά Στην πραγματικότητα, η χρήση του smartphone στο σύνολό του αντιπροσωπεύει το 69% του χρόνου που δαπανάται για την κατανάλωση ψηφιακών μέσων στις ΗΠΑ, ενώ η κατανάλωση ψηφιακών μέσων που βασίζεται σε επιτραπέζιους υπολογιστές αποτελεί λιγότερο από το μισό – και οι ΗΠΑ εξακολουθούν να μην είναι ο μεγαλύτερος ανεμιστήρας των κινητών τηλεφώνων σε σύγκριση με άλλες χώρες .

digital marketing

Αυτό σημαίνει ότι είναι απαραίτητο να βελτιστοποιήσετε τις ψηφιακές διαφημίσεις, τις ιστοσελίδες, τις εικόνες κοινωνικών μέσων και άλλα ψηφιακά στοιχεία για κινητές συσκευές. Εάν η εταιρεία σας διαθέτει μια εφαρμογή για κινητά που επιτρέπει στους χρήστες να συνεργάζονται με το εμπορικό σήμα σας ή να αγοράζουν τα προϊόντα σας, η εφαρμογή σας εμπίπτει επίσης στην ομπρέλα ψηφιακού μάρκετινγκ.

Εκείνοι που ασχολούνται με την επιχείρησή σας online μέσω κινητών συσκευών πρέπει να έχουν την ίδια θετική εμπειρία με την επιφάνεια εργασίας. Αυτό σημαίνει την εφαρμογή ενός σχεδιασμού δικτυακού τόπου φιλικό προς το κινητό ή ευαίσθητο για να καταστεί η περιήγηση φιλική προς το χρήστη για όσους βρίσκονται σε κινητές συσκευές. Θα μπορούσε επίσης να σημαίνει μείωση του μήκους των μορφών παραγωγής μολύβδου για να δημιουργήσετε μια εμπειρία χωρίς προβλήματα για τους χρήστες που μεταφορτώνουν το περιεχόμενό σας εν κινήσει. Όσο για τις εικόνες των κοινωνικών μέσων σας, είναι σημαντικό να έχετε πάντοτε κατά νου ένα φορητό χρήστη κατά τη δημιουργία τους, καθώς οι διαστάσεις εικόνας είναι μικρότερες σε κινητές συσκευές, πράγμα που σημαίνει ότι το κείμενο μπορεί να διακόπτεται.

Υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να βελτιστοποιήσετε τα περιουσιακά στοιχεία ψηφιακού μάρκετινγκ για τους χρήστες κινητών τηλεφώνων και όταν εφαρμόζετε οποιαδήποτε στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ, είναι εξαιρετικά σημαντικό να εξετάσετε τον τρόπο με τον οποίο η εμπειρία θα μεταφραστεί σε κινητές συσκευές. Με τη διασφάλιση ότι αυτό είναι πάντα μπροστά από το μυαλό, θα δημιουργείτε ψηφιακές εμπειρίες που δουλεύουν για το κοινό σας και, κατά συνέπεια, θα επιτύχετε τα αποτελέσματα που ελπίζετε.


Είμαι έτοιμος να δοκιμάσω το ψηφιακό μάρκετινγκ;

τι ειναι digital marketing

Εάν κάνετε ήδη ψηφιακό μάρκετινγκ, είναι πιθανό ότι προσεγγίζετε τουλάχιστον ορισμένα τμήματα του κοινού σας στο διαδίκτυο. Αλλά θα πρέπει να σκεφτείτε μερικούς τομείς της στρατηγικής σας που θα μπορούσαν να έχουν μια μικρή βελτίωση.

Θέλεις να διαφημιστεί η επιχείρηση σου σωστά και μεθοδικά; Επικοινώνισε μαζί μας

κατασκευή ιστοσελίδων,κατασκευή ιστοσελίδων, κατασκευή ιστοσελίδας σε χαμηλές τιμές, δημιουργία ιστοσελίδας, επαγγελματική ιστοσελίδα, ADVERTISING Android Baidu digital marketers Email Marketing eshop FACEBOOK Facebook ads Facebook insights Google Google Analytics Instagram ios Marketing Microsoft mobile application ORGANIC REACH PROMOTIONAL POSTS search engine SEO Social Media Social Media Marketing SOCIAL MEDIA · tablet twitter user experience Video YouTube Ελληνική αγορά Κατασκευή E Shop Κατασκευή Ιστοσελίδας Μάρκετινγκ Προώθηση ιστοσελίδας Συμβουλές Μάρκετινγκ Συμβουλες Marketing Υποσυνείδητο Μενού Χρυσός Οδηγός δημιουργία εταιρικού Video δημιουργία ιστοσελίδας διαφήμιση Facebook διαχείριση social media επιχειρηματικότητα κινέζικη αγορά μηχανή αναζήτησης πλατφόρμα