Κοινοποίηση σε:
Share on facebook
Facebook
Share on pinterest
Pinterest
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
Linkedin
δημιουργια λογοτυπου τιμη

δημιουργια λογοτυπου τιμη

Εμπειρία—Ένας έμπειρος σχεδιαστής με σταθερό σχεδιασμό (με συγκεκριμένο στυλ ή εμπειρία στον κλάδο) θα έχει πολύ υψηλότερο ποσοστό από έναν νέο απόφοιτο γραφιστικής.

Εξειδίκευση—Ποιο είναι το βάθος της έρευνας και ο βαθμός στον οποίο προχωρούν στη διαδικασία—αυτό θα επηρεάσει σημαντικά την τιμή, αλλά μια σταθερή στρατηγική είναι το θεμελιώδες βήμα σε κάθε διαδικασία σχεδιασμού λογότυπου.

Τύπος εργασίας—Πολλοί σχεδιαστές και πρακτορεία χρεώνουν ανά ώρα, αλλά μερικοί χρεώνουν κατ’ αποκοπή—Συνήθως θα σας ετοιμάσουν μια προσαρμοσμένη προσφορά μετά την αρχική κλήση ή αφού καθοριστεί σωστά το εύρος της εργασίας.

Concepts—Πόσα concepts θέλετε να σας παρουσιαστούν; Οι περισσότεροι επαγγελματίες θα σας παρουσιάσουν 2  concepts λογότυπων.

Επεξήγηση επωνυμίας, ταυτότητας και σχεδίαση λογοτύπου

Επεξήγηση επωνυμίας, ταυτότητας και σχεδίαση λογοτύπου

Ένα λογότυπο δεν είναι η επωνυμία σας, ούτε η ταυτότητά σας. Ο σχεδιασμός λογοτύπου, ο σχεδιασμός ταυτότητας και η επωνυμία έχουν όλα διαφορετικούς ρόλους, που μαζί, σχηματίζουν μια αντιληπτή εικόνα για μια επιχείρηση ή ένα προϊόν.

ΘΕΛΕΤΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟ? ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ!

Κοινοποίηση σε:
Share on facebook
Facebook
Share on pinterest
Pinterest
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
Linkedin
Call Now Button