
δημιουργια λογοτυπου τιμη
Εμπειρία—Ένας έμπειρος σχεδιαστής με σταθερό σχεδιασμό (με συγκεκριμένο στυλ ή εμπειρία στον κλάδο) θα έχει πολύ υψηλότερο ποσοστό από έναν νέο απόφοιτο γραφιστικής.
Εξειδίκευση—Ποιο είναι το βάθος της έρευνας και ο βαθμός στον οποίο προχωρούν στη διαδικασία—αυτό θα επηρεάσει σημαντικά την τιμή, αλλά μια σταθερή στρατηγική είναι το θεμελιώδες βήμα σε κάθε διαδικασία σχεδιασμού λογότυπου.
Τύπος εργασίας—Πολλοί σχεδιαστές και πρακτορεία χρεώνουν ανά ώρα, αλλά μερικοί χρεώνουν κατ’ αποκοπή—Συνήθως θα σας ετοιμάσουν μια προσαρμοσμένη προσφορά μετά την αρχική κλήση ή αφού καθοριστεί σωστά το εύρος της εργασίας.
Concepts—Πόσα concepts θέλετε να σας παρουσιαστούν; Οι περισσότεροι επαγγελματίες θα σας παρουσιάσουν 2 concepts λογότυπων.
Χρειάζεστε επανασχεδιασμό του λογότυπού σας;
Εάν είστε υπάρχουσα επιχείρηση, κάντε αυτή την ερώτηση στον εαυτό σας… «χρειάζεστε» ένα νέο λογότυπο; Ή απλά «θέλετε» ένα;
Η σημασία του σωστού λογότυπου
Το σωστό λογότυπο λέει τα πάντα χωρίς να λέει λέξη. Υποδηλώνει συναισθήματα τιμής, εμπιστοσύνης, υπερηφάνειας, αριστείας και ακεραιότητας.
Ψυχολογία χρωμάτων: Τα χρωματικά κόλπα του λογότυπου
Ένα καλό λογότυπο είναι συνώνυμο με το εμπορικό σήμα που αντιπροσωπεύει. Σκεφτείτε τις εμβληματικές μάρκες όπως η McDonald’s ή η Apple
ΘΕΛΕΤΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟ? ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ!