
δημιουργια λογοτυπου τιμη
Εμπειρία—Ένας έμπειρος σχεδιαστής με σταθερό σχεδιασμό (με συγκεκριμένο στυλ ή εμπειρία στον κλάδο) θα έχει πολύ υψηλότερο ποσοστό από έναν νέο απόφοιτο γραφιστικής.
Εξειδίκευση—Ποιο είναι το βάθος της έρευνας και ο βαθμός στον οποίο προχωρούν στη διαδικασία—αυτό θα επηρεάσει σημαντικά την τιμή, αλλά μια σταθερή στρατηγική είναι το θεμελιώδες βήμα σε κάθε διαδικασία σχεδιασμού λογότυπου.
Τύπος εργασίας—Πολλοί σχεδιαστές και πρακτορεία χρεώνουν ανά ώρα, αλλά μερικοί χρεώνουν κατ’ αποκοπή—Συνήθως θα σας ετοιμάσουν μια προσαρμοσμένη προσφορά μετά την αρχική κλήση ή αφού καθοριστεί σωστά το εύρος της εργασίας.
Concepts—Πόσα concepts θέλετε να σας παρουσιαστούν; Οι περισσότεροι επαγγελματίες θα σας παρουσιάσουν 2 concepts λογότυπων.
Tρόποι για να βελτιώσετε το σχεδιασμό του λογοτύπου σας
Ο σχεδιασμός του λογότυπου δεν έχει να κάνει με κάτι που να φαίνεται όμορφο. έχει να κάνει με την εξυπηρέτηση μιας επιχειρηματικής ανάγκης και την αντανάκλαση του τι αντιπροσωπεύει μια επωνυμία.
Λογότυπο επιχείρησης – Προσελκύει πελάτες
Ένας από τους πρωταρχικούς στόχους της επιχείρησης είναι να αποκτά όλο και περισσότερους καταναλωτές μέσω έξυπνων τεχνικών μάρκετινγκ
Ο σκοπός ενός λογότυπου
Κάνει μια ισχυρή πρώτη εντύπωση
Συχνά το πρώτο πράγμα που παρατηρούν οι πελάτες σε μια επιχείρηση είναι το λογότυπό τους. Υπάρχει σε κάθε διαφήμιση. Το λογότυπο είναι επίσης το κύριο μέρος οποιουδήποτε διαφημιστικού υλικού και επαγγελματικών καρτών που μοιράζετε.
ΘΕΛΕΤΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟ? ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ!