Κοινοποίηση σε:
Share on facebook
Facebook
Share on pinterest
Pinterest
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
Linkedin
λογοτυπο για μικρη επιχειρηση

Γιατί ένα καλό λογότυπο είναι σημαντικό για μία μικρή επιχείρηση;

Ας ξεκαθαρίσουμε μερικά πράγματα: το λογότυπό σας και η ιστοσελίδα  σας δεν είναι η επωνυμία σας. Η επωνυμία σας είναι το αποκορύφωμα της εμπειρίας, της αντίληψης και της φήμης που έχουν οι άνθρωποι για τις υπηρεσίες σας. Η επωνυμία είναι οι ενέργειες που γίνονται για την οικοδόμηση της επωνυμίας σας (στρατηγική). Και η ταυτότητα της επωνυμίας είναι η απτή έκφραση της επωνυμίας σας (λογότυπο, τυπογραφία, χρώματα κ.λπ.).

Ωστόσο, το λογότυπο σας είναι σημαντικό για την επιχείρησή σας επειδή επικοινωνεί την ιδιοκτησία, την ποιότητα και τις αξίες. Είναι αποτυπωμένο στα προϊόντα σας, την επαγγελματική σας κάρτα, στην ιστοσελίδα, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το πιο σημαντικό, στο μυαλό των πελατών σας.

Το λογότυπο σας είναι πιθανό να είναι μια από τις πρώτες αλληλεπιδράσεις που έχουν οι άνθρωποι με την εταιρεία σας και είναι η ευκαιρία σας να κάνετε μια σταθερή πρώτη εντύπωση, να δείξετε ότι παρέχετε ποιοτικές υπηρεσίες και να εκφράσετε οπτικά τον σκοπό σας.

Ο όρος “λογότυπο” αναφέρεται γενικά σε όλα τα σήματα που αντιπροσωπεύουν την επωνυμία σας. Υπάρχουν πέντε διαφορετικά είδη λογότυπων. Ένα λεκτικό λογοτυπο που υπονομεύει μια αυτόνομη λέξη ή λέξεις όπως η FedEx ή η Coca-Cola. Ένα γράμμα που περιέχει μόνο ένα γράμμα ή μια συντομογραφία: Σκεφτείτε τα δύο C για το Chanel ή το A για την Adobe. Υπάρχει ένα λογότυπο που περιέχει μόνο ένα σύμβολο: Σκεφτείτε τα προϊόντα Nike swoosh ή το apple για Mac.

Τα λογότυπα είναι σημαντικά επειδή είναι συνήθως το πρώτο κομμάτι επωνυμίας που βλέπει ένας δυνητικός πελάτης. Είναι επίσης το κομμάτι της επωνυμίας που συχνά μας κάνει τη μεγαλύτερη εντύπωση, μένοντας μαζί μας το μεγαλύτερο διάστημα, εάν είναι επιτυχημένο. Ένα λογότυπο μπορεί να μας πει πολλά για μια επωνυμία, συμπεριλαμβανομένων (μερικές φορές) τι κάνει και τι αντιπροσωπεύει. Όταν οι καταναλωτές συνδέονται με ένα σχέδιο λογότυπου, είναι συχνά πιο διατεθειμένοι να επενδύσουν τον χρόνο ή τα χρήματά τους στην εταιρεία ή το προϊόν.

Επεξήγηση επωνυμίας, ταυτότητας και σχεδίαση λογοτύπου

Επεξήγηση επωνυμίας, ταυτότητας και σχεδίαση λογοτύπου

Ένα λογότυπο δεν είναι η επωνυμία σας, ούτε η ταυτότητά σας. Ο σχεδιασμός λογοτύπου, ο σχεδιασμός ταυτότητας και η επωνυμία έχουν όλα διαφορετικούς ρόλους, που μαζί, σχηματίζουν μια αντιληπτή εικόνα για μια επιχείρηση ή ένα προϊόν.

ΘΕΛΕΤΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟ? ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ!

Κοινοποίηση σε:
Share on facebook
Facebook
Share on pinterest
Pinterest
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
Linkedin
Call Now Button