Γιατί η επιχείρησή σας χρειάζεται ένα λογότυπο;
Ένα καλοσχεδιασμένο λογότυπο χτίζει εμπιστοσύνη επικυρώνοντας τον επαγγελματισμό σας και κάνει τους ανθρώπους να μείνουν κοντά σας.
Λέει στους πιθανούς πελάτες ποιοι είστε, τι κάνετε και πώς αυτό τους ωφελεί. Επικοινωνεί με άτομα χωρίς προηγούμενη γνώση ή εμπειρία με την επιχείρησή σας ότι κάνετε εξαιρετική δουλειά.
Εάν το λογότυπο σας φαίνεται αντιεπαγγελματικό, οι άνθρωποι αναμφίβολα θα αναρωτηθούν πόσο καλά είστε σε θέση να παρέχετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Έχετε πατήσει ποτέ το κουμπί πίσω ή έχετε επιλέξει μια εταιρεία από μια άλλη απλώς και μόνο επειδή φαίνονται πιο νόμιμες; Οι άνθρωποι κάνουν έγκαιρες κρίσεις και η κακή σχεδίαση κάνει τους ανθρώπους να φεύγουν.
Δημιουργήστε ένα ισχυρό λογότυπο για να ξεχωρίζετε στους καταναλωτές, να βεβαιωθείτε ότι θυμούνται την επωνυμία σας και να καλλιεργήσουν θετικούς συσχετισμούς μαζί σας. Τα λογότυπα έχουν μια βαθιά συμβολική σύνδεση που συνδέεται με τις αναμνήσεις και τα συναισθήματα των ανθρώπων.
Ας ρίξουμε μια γρήγορη ματιά στη Nike για παράδειγμα. Το swoosh είναι απλώς ένα swoosh. Όμως, η σύνδεση που έχουμε με αυτό το σύμβολο έχει να κάνει με το όραμά τους να κάνουν τον κόσμο ένα καλύτερο μέρος μέσω του τρεξίματος. Αυτή η ισχυρή ιδέα καθόρισε την επωνυμία τους και το λογότυπό τους το μεταδίδει αυτό, δίνοντας τη δυνατότητα στην επιχείρησή τους να ευδοκιμήσει. Με την πάροδο του χρόνου και με πολύ συνεπές μάρκετινγκ επωνυμίας, το λογότυπό σας θα πρέπει να κάνει το ίδιο για την επιχείρησή σας.
Επενδύστε στο σχεδιασμό του λογότυπου σας. Είναι αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία για να αυξήσετε την αξιοπιστία σας και να προσελκύσετε τους καταναλωτές.
Επεξήγηση επωνυμίας, ταυτότητας και σχεδίαση λογοτύπου
Ένα λογότυπο δεν είναι η επωνυμία σας, ούτε η ταυτότητά σας. Ο σχεδιασμός λογοτύπου, ο σχεδιασμός ταυτότητας και η επωνυμία έχουν όλα διαφορετικούς ρόλους, που μαζί, σχηματίζουν μια αντιληπτή εικόνα για μια επιχείρηση ή ένα προϊόν.
Σχεδιασμός Λογότυπου: Δημιουργικά Στάδια
Τα λογότυπα είναι ίσως τόσο ζωτικής σημασίας και ζωτικής σημασίας για την επιτυχία μάρκετινγκ μιας μάρκας ή εταιρείας.
Πώς να σχεδιάσετε ένα λογότυπο: επαγγελματικές συμβουλές
Αν αναρωτιέστε πώς να σχεδιάσετε ένα λογότυπο, υπάρχουν πολλά να σκεφτείτε. Ο σχεδιασμός λογοτύπου απαιτεί δεξιότητες, εμπειρία και γνώση και θα χρειαστείτε εξάσκηση
ΘΕΛΕΤΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟ? ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ!