Γιατί το λογότυπο κάνει μια ισχυρή πρώτη εντύπωση
Έχετε μια ευκαιρία να το κάνετε σωστά.
Ένα λογότυπο είναι η πρώτη εισαγωγή μιας εταιρείας στους καταναλωτές. Εάν σχεδιαστεί σωστά, μπορεί να κεντρίσει το ενδιαφέρον του κοινού και να το προσκαλέσει να μάθει περισσότερα για την εταιρεία. Εάν όχι, απλώς έχετε αποξενώσει μια δυνητική βάση πελατών και βασικά έχετε αποδυναμώσει την επιχείρησή σας.
Αυτή η πρώτη εντύπωση είναι ο τρόπος σας να γνωστοποιήσετε αμέσως την κυριότητα των προϊόντων που πουλάτε ή της θέσης που κυριαρχείτε.
Το επιτυχημένο branding έχει να κάνει με την αφήγηση μιας ιστορίας που θα επηρεάσει τα συναισθήματα των πελατών.
Και, ενώ είναι αλήθεια ότι ο σχεδιασμός λογοτύπου είναι μόνο ένα μέρος της επωνυμίας μιας εταιρείας, χρησιμεύει ως το θεμέλιο για ολόκληρη την αφήγηση πάνω στην οποία έχει χτιστεί η επωνυμία.
Επεξήγηση επωνυμίας, ταυτότητας και σχεδίαση λογοτύπου
Ένα λογότυπο δεν είναι η επωνυμία σας, ούτε η ταυτότητά σας. Ο σχεδιασμός λογοτύπου, ο σχεδιασμός ταυτότητας και η επωνυμία έχουν όλα διαφορετικούς ρόλους, που μαζί, σχηματίζουν μια αντιληπτή εικόνα για μια επιχείρηση ή ένα προϊόν.
Σχεδιασμός Λογότυπου: Δημιουργικά Στάδια
Τα λογότυπα είναι ίσως τόσο ζωτικής σημασίας και ζωτικής σημασίας για την επιτυχία μάρκετινγκ μιας μάρκας ή εταιρείας.
Πώς να σχεδιάσετε ένα λογότυπο: επαγγελματικές συμβουλές
Αν αναρωτιέστε πώς να σχεδιάσετε ένα λογότυπο, υπάρχουν πολλά να σκεφτείτε. Ο σχεδιασμός λογοτύπου απαιτεί δεξιότητες, εμπειρία και γνώση και θα χρειαστείτε εξάσκηση
ΘΕΛΕΤΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟ? ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ!