Γιατί το λογότυπο κάνει μια ισχυρή πρώτη εντύπωση

Γιατί το λογότυπο κάνει μια ισχυρή πρώτη εντύπωση

Έχετε μια ευκαιρία να το κάνετε σωστά.

Ένα λογότυπο είναι η πρώτη εισαγωγή μιας εταιρείας στους καταναλωτές. Εάν σχεδιαστεί σωστά, μπορεί να κεντρίσει το ενδιαφέρον του κοινού και να το προσκαλέσει να μάθει περισσότερα για την εταιρεία. Εάν όχι, απλώς έχετε αποξενώσει μια δυνητική βάση πελατών και βασικά έχετε αποδυναμώσει την επιχείρησή σας.

Αυτή η πρώτη εντύπωση είναι ο τρόπος σας να γνωστοποιήσετε αμέσως την κυριότητα των προϊόντων που πουλάτε ή της θέσης που κυριαρχείτε.

Το επιτυχημένο branding έχει να κάνει με την αφήγηση μιας ιστορίας που θα επηρεάσει τα συναισθήματα των πελατών.

Και, ενώ είναι αλήθεια ότι ο σχεδιασμός λογοτύπου είναι μόνο ένα μέρος της επωνυμίας μιας εταιρείας, χρησιμεύει ως το θεμέλιο για ολόκληρη την αφήγηση πάνω στην οποία έχει χτιστεί η επωνυμία.

ΛΟΓΟΤΥΠΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΕ 110 ΕΥΡΩ! ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ!

ΘΕΛΕΤΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ? ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ!

Η Σημασία του Λογότυπου στην Επιχείρηση: Πέρα από την Αισθητική, Μια Στρατηγική Ανάγκη

Η Σημασία του Λογότυπου στην Επιχείρηση: Πέρα από την Αισθητική, Μια Στρατηγική Ανάγκη

Η Σημασία του Λογότυπου στην Επιχείρηση: Πέρα από την Αισθητική, Μια Στρατηγική ΑνάγκηΣτον σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο, η επιτυχία μιας επιχείρησης εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Ένας από τους κυριότερους, που συχνά παραμελείται, είναι το λογότυπο. Πέρα από την...

Επεξήγηση επωνυμίας, ταυτότητας και σχεδίαση λογοτύπου

Επεξήγηση επωνυμίας, ταυτότητας και σχεδίαση λογοτύπου

Ένα λογότυπο δεν είναι η επωνυμία σας, ούτε η ταυτότητά σας. Ο σχεδιασμός λογοτύπου, ο σχεδιασμός ταυτότητας και η επωνυμία έχουν όλα διαφορετικούς ρόλους, που μαζί, σχηματίζουν μια αντιληπτή εικόνα για μια επιχείρηση ή ένα προϊόν.

Call Now Button