Κοινοποίηση σε:
Share on Facebook
Facebook
Pin on Pinterest
Pinterest
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Η σημασία του σωστού λογότυπου

Λογότυπο επιχείρησης – Προσελκύει πελάτες

Το σωστό λογότυπο λέει τα πάντα χωρίς να λέει λέξη. Υποδηλώνει συναισθήματα τιμής, εμπιστοσύνης, υπερηφάνειας, αριστείας και ακεραιότητας. Μεταφέρει μια σειρά από αρετές και ένα σύνολο αξιών χωρίς σελίδες αντιγραφής και μια ομάδα κειμενογράφους. Προκαλεί μια αίσθηση σύνδεσης μεταξύ μιας επωνυμίας και των καταναλωτών. Δημιουργεί έναν δεσμό μεταξύ μιας εταιρείας και της κοινότητάς της από θαυμαστές, φίλους, κριτικούς, συμμάχους.

Ένα λογότυπο επωνυμίας είναι θαυμαστικό. (Μπορεί ακόμη και να είναι ένα πραγματικό θαυμαστικό.) Λειτουργεί ως σύμβολο επιτυχίας και δέσμευσης προς τον πελάτη. Είναι η εκπλήρωση μιας συνεργασίας μεταξύ ενός ιδιοκτήτη επιχείρησης και ενός γραφίστα, του οποίου η συνεργασία είναι μια πράξη επικοινωνίας και του οποίου το τελικό σχέδιο είναι αποτέλεσμα συζητήσεων για το τι πρέπει να κάνει το λογότυπο.

Ένα λογότυπο δεν έχει να κάνει μόνο με το πώς φαίνεται αλλά και με το πώς προσελκύει την προσοχή των σημερινών και των πιθανών καταναλωτών. Στην περίπτωσή μου, το λογότυπό μου είναι τόσο απλό όσο και αυτονόητο: Πρόκειται για ένα ολόμαυρο τρίο από μπουκάλια κρασιού, οι σιλουέτες των οποίων στέκονται πάνω από το όνομα της επιχείρησής μου. Το λογότυπό μου είναι απλό, αυτό είναι το ζητούμενο. Δεν αφήνω περιθώρια για αφαίρεση, επειδή η τέχνη είναι σε αυτό που προσφέρω — κρασιά υψηλής ποιότητας επένδυσης. Το λογότυπο είναι τόσο σαφές όσο και συνοπτικό.

Είναι πολύ πιθανό να έχετε στυλ χωρίς να έχετε σημαντικό προϋπολογισμό. Δεν χρειάστηκε να ξοδέψω μια περιουσία για να δημιουργήσω ένα λογότυπο που μεταφράζει την εικονογραφία του κλάδου μου σε εικονίδιο από μόνο του. Ο καλύτερος τρόπος για να μεταδώσετε μια αίσθηση στυλ είναι να βρείτε – και να βελτιώσετε – ένα υπάρχον σύμβολο που αντιπροσωπεύει καλύτερα αυτό που κάνει μια επιχείρηση. Όπως λέει το ρητό, η μορφή ακολουθεί τη λειτουργία. Τηρήστε αυτόν τον κανόνα και θα σας εξοικονομήσει χρόνο και χρήμα.

Διαμορφώστε και χρωματίστε το λογότυπό σας με τρόπο που θα σας μείνει αξέχαστο. Για παράδειγμα, αν σερβίρετε χάμπουργκερ, κάντε το ψωμάκι πιο λαμπερό από το φύλλο μαρουλιού ή τη φέτα ντομάτας ή κάντε το μπιφτέκι να φαίνεται πιο χυμώδες από οτιδήποτε άλλο δει ο πελάτης. Ξεκινήστε με τα γνωστά και πηγαίνετε από εκεί.

Ξεκινώντας από τα γνωστά, πιστεύω ότι ένας ιδιοκτήτης επιχείρησης μπορεί να βρει την εικόνα που ευθυγραμμίζεται καλύτερα με τον κλάδο του/της. Πάρτε, για παράδειγμα, έναν ανθοπώλη που χρησιμοποιεί ένα τριαντάφυλλο ως λογότυπό του. Το λουλούδι ταιριάζει με αυτό που κάνει: Μπορεί να είναι ένα από τα λουλούδια που περιλαμβάνει στις συνθέσεις του ή πουλά από μόνο του. Το τριαντάφυλλο γίνεται το τριαντάφυλλό του όταν, ας πούμε, δίνει στο στέλεχος ένα νέον χρώμα ή σχεδιάζει ένα από τα πέταλα να μοιάζει με βέλος που δείχνει προς τα πάνω. Διαλέξτε, διαμορφώστε και βελτιώστε το λογότυπό σας.

Εάν ένα λογότυπο είναι περισσότερο δυσνόητο παρά προσβάσιμο, εάν είναι περισσότερο αδιαφανές παρά προφανές, εάν είναι πιο κρυπτικό παρά συνεκτικό, εάν είναι πιο προβληματικό παρά ακριβές — ένας ιδιοκτήτης επιχείρησης δεν πρέπει να δυσκολεύεται να καταλάβει ότι οι καταναλωτές παρεξηγούν το λογότυπό τους. Ρωτήστε τους συναδέλφους σας αν καταλαβαίνουν το λογότυπό σας, καθώς οποιαδήποτε καθυστέρηση εκ μέρους τους σημαίνει ένα από τα δύο πράγματα: Είτε δεν το «καταλαβαίνουν» ή το μισούν, αν και μπορεί να φοβούνται να το πουν.

Με άλλα λόγια, μην θυσιάσετε το εμπόριο για χάρη της τέχνης. Μην αφήνετε ένα φανταχτερό σχέδιο που δεν αντικατοπτρίζει το μήνυμά σας να υπαγορεύει πώς θα ενεργήσετε. Μην αφήνετε το σχέδιο να αποσπά την προσοχή των καταναλωτών, σε περίπτωση που το λογότυπό σας είναι πολύ δύσκολο να αποκρυπτογραφηθεί ή πολύ αμφίβολο για να το περιγράψετε.

Συγκριτικά, το σωστό λογότυπο μπορεί να εμπνεύσει πίστη και να ενσταλάξει την αγάπη για τον αποτελεσματικό σχεδιασμό. Επιλέξτε το λογότυπό σας προσεκτικά, ώστε η επιχείρησή σας να ευημερήσει και να κερδίσετε.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΟΓΟΤΥΠΟΥ ΤΙΜΗ

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΟΓΟΤΥΠΟΥ ΤΙΜΗ

Ένας έμπειρος σχεδιαστής με σταθερό σχεδιασμό (με συγκεκριμένο στυλ ή εμπειρία στον κλάδο) θα έχει πολύ υψηλότερο ποσοστό από έναν νέο απόφοιτο γραφιστικής.

ΘΕΛΕΤΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟ? ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ!

Κοινοποίηση σε:
Share on Facebook
Facebook
Pin on Pinterest
Pinterest
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Call Now Button