Λογότυπο επιχείρησης – Προσελκύει πελάτες
Το σωστό λογότυπο λέει τα πάντα χωρίς να λέει λέξη. Υποδηλώνει συναισθήματα τιμής, εμπιστοσύνης, υπερηφάνειας, αριστείας και ακεραιότητας. Μεταφέρει μια σειρά από αρετές και ένα σύνολο αξιών χωρίς σελίδες αντιγραφής και μια ομάδα κειμενογράφους. Προκαλεί μια αίσθηση σύνδεσης μεταξύ μιας επωνυμίας και των καταναλωτών. Δημιουργεί έναν δεσμό μεταξύ μιας εταιρείας και της κοινότητάς της από θαυμαστές, φίλους, κριτικούς, συμμάχους.
Ένα λογότυπο επωνυμίας είναι θαυμαστικό. (Μπορεί ακόμη και να είναι ένα πραγματικό θαυμαστικό.) Λειτουργεί ως σύμβολο επιτυχίας και δέσμευσης προς τον πελάτη. Είναι η εκπλήρωση μιας συνεργασίας μεταξύ ενός ιδιοκτήτη επιχείρησης και ενός γραφίστα, του οποίου η συνεργασία είναι μια πράξη επικοινωνίας και του οποίου το τελικό σχέδιο είναι αποτέλεσμα συζητήσεων για το τι πρέπει να κάνει το λογότυπο.
Ένα λογότυπο δεν έχει να κάνει μόνο με το πώς φαίνεται αλλά και με το πώς προσελκύει την προσοχή των σημερινών και των πιθανών καταναλωτών. Στην περίπτωσή μου, το λογότυπό μου είναι τόσο απλό όσο και αυτονόητο: Πρόκειται για ένα ολόμαυρο τρίο από μπουκάλια κρασιού, οι σιλουέτες των οποίων στέκονται πάνω από το όνομα της επιχείρησής μου. Το λογότυπό μου είναι απλό, αυτό είναι το ζητούμενο. Δεν αφήνω περιθώρια για αφαίρεση, επειδή η τέχνη είναι σε αυτό που προσφέρω — κρασιά υψηλής ποιότητας επένδυσης. Το λογότυπο είναι τόσο σαφές όσο και συνοπτικό.
Είναι πολύ πιθανό να έχετε στυλ χωρίς να έχετε σημαντικό προϋπολογισμό. Δεν χρειάστηκε να ξοδέψω μια περιουσία για να δημιουργήσω ένα λογότυπο που μεταφράζει την εικονογραφία του κλάδου μου σε εικονίδιο από μόνο του. Ο καλύτερος τρόπος για να μεταδώσετε μια αίσθηση στυλ είναι να βρείτε – και να βελτιώσετε – ένα υπάρχον σύμβολο που αντιπροσωπεύει καλύτερα αυτό που κάνει μια επιχείρηση. Όπως λέει το ρητό, η μορφή ακολουθεί τη λειτουργία. Τηρήστε αυτόν τον κανόνα και θα σας εξοικονομήσει χρόνο και χρήμα.
Διαμορφώστε και χρωματίστε το λογότυπό σας με τρόπο που θα σας μείνει αξέχαστο. Για παράδειγμα, αν σερβίρετε χάμπουργκερ, κάντε το ψωμάκι πιο λαμπερό από το φύλλο μαρουλιού ή τη φέτα ντομάτας ή κάντε το μπιφτέκι να φαίνεται πιο χυμώδες από οτιδήποτε άλλο δει ο πελάτης. Ξεκινήστε με τα γνωστά και πηγαίνετε από εκεί.
Ξεκινώντας από τα γνωστά, πιστεύω ότι ένας ιδιοκτήτης επιχείρησης μπορεί να βρει την εικόνα που ευθυγραμμίζεται καλύτερα με τον κλάδο του/της. Πάρτε, για παράδειγμα, έναν ανθοπώλη που χρησιμοποιεί ένα τριαντάφυλλο ως λογότυπό του. Το λουλούδι ταιριάζει με αυτό που κάνει: Μπορεί να είναι ένα από τα λουλούδια που περιλαμβάνει στις συνθέσεις του ή πουλά από μόνο του. Το τριαντάφυλλο γίνεται το τριαντάφυλλό του όταν, ας πούμε, δίνει στο στέλεχος ένα νέον χρώμα ή σχεδιάζει ένα από τα πέταλα να μοιάζει με βέλος που δείχνει προς τα πάνω. Διαλέξτε, διαμορφώστε και βελτιώστε το λογότυπό σας.
Εάν ένα λογότυπο είναι περισσότερο δυσνόητο παρά προσβάσιμο, εάν είναι περισσότερο αδιαφανές παρά προφανές, εάν είναι πιο κρυπτικό παρά συνεκτικό, εάν είναι πιο προβληματικό παρά ακριβές — ένας ιδιοκτήτης επιχείρησης δεν πρέπει να δυσκολεύεται να καταλάβει ότι οι καταναλωτές παρεξηγούν το λογότυπό τους. Ρωτήστε τους συναδέλφους σας αν καταλαβαίνουν το λογότυπό σας, καθώς οποιαδήποτε καθυστέρηση εκ μέρους τους σημαίνει ένα από τα δύο πράγματα: Είτε δεν το «καταλαβαίνουν» ή το μισούν, αν και μπορεί να φοβούνται να το πουν.
Με άλλα λόγια, μην θυσιάσετε το εμπόριο για χάρη της τέχνης. Μην αφήνετε ένα φανταχτερό σχέδιο που δεν αντικατοπτρίζει το μήνυμά σας να υπαγορεύει πώς θα ενεργήσετε. Μην αφήνετε το σχέδιο να αποσπά την προσοχή των καταναλωτών, σε περίπτωση που το λογότυπό σας είναι πολύ δύσκολο να αποκρυπτογραφηθεί ή πολύ αμφίβολο για να το περιγράψετε.
Συγκριτικά, το σωστό λογότυπο μπορεί να εμπνεύσει πίστη και να ενσταλάξει την αγάπη για τον αποτελεσματικό σχεδιασμό. Επιλέξτε το λογότυπό σας προσεκτικά, ώστε η επιχείρησή σας να ευημερήσει και να κερδίσετε.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΛΟΓΟΤΥΠΟΥ ΜΕ 110 ΕΥΡΩ! ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ!
ΑΜΟΙΒΗ ΓΡΑΦΙΣΤΑ ΓΙΑ ΛΟΓΟΤΥΠΟ ΣΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΤΙΜΕΣ!
ΘΕΛΕΤΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ? ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ!
Πώς να Δημιουργήσετε ένα Διαχρονικό Λογότυπο που θα Αντέξει στον Χρόνο
Πώς να Δημιουργήσετε ένα Διαχρονικό Λογότυπο που θα Αντέξει στον Χρόνο Η δημιουργία ενός λογοτύπου δεν αφορά μόνο τη σύγχρονη αισθητική τάση, αλλά και τη διαχρονικότητα. Ένα καλό λογότυπο πρέπει να παραμένει επίκαιρο και αποτελεσματικό για πολλά χρόνια,...
Τα Κοινά Λάθη στον Σχεδιασμό Λογοτύπου και Πώς να τα Αποφύγετε
Τα Κοινά Λάθη στον Σχεδιασμό Λογοτύπου και Πώς να τα Αποφύγετε Ο σχεδιασμός ενός λογοτύπου είναι μια κρίσιμη διαδικασία που μπορεί να επηρεάσει σημαντικά την αναγνωρισιμότητα και την επιτυχία μιας επιχείρησης. Ωστόσο, πολλά λογότυπα αποτυγχάνουν να επιτύχουν τον...
Η Ψυχολογία των Χρωμάτων στον Σχεδιασμό Λογοτύπου
Η Ψυχολογία των Χρωμάτων στον Σχεδιασμό Λογοτύπου Το λογότυπο μιας επιχείρησης είναι συχνά η πρώτη εντύπωση που αποκομίζει το κοινό για αυτήν. Ο σχεδιασμός του παίζει καθοριστικό ρόλο στην αντίληψη του καταναλωτή και στην ταυτότητα της επωνυμίας. Ένα από τα πιο...