
Ο σκοπός ενός λογότυπου
Δείξτε ότι η επιχείρησή σας είναι μοναδική
Εάν κάθε μάρκα παπουτσιών χρησιμοποιούσε το περίφημο λογότυπο Nike swoosh, δεν θα υπήρχε ιδιαίτερα ανταγωνιστική αγορά για αθλητικά παπούτσια. Οι πελάτες θα έβλεπαν το λογότυπο και θα το συνέδεαν με παπούτσια γενικά.
Ένα καλό λογότυπο κάνει την επιχείρησή σας να ξεχωρίζει στο πλήθος και τραβά την προσοχή.
Κάνει μια ισχυρή πρώτη εντύπωση
Συχνά το πρώτο πράγμα που παρατηρούν οι πελάτες σε μια επιχείρηση είναι το λογότυπό τους. Υπάρχει σε κάθε διαφήμιση. Το λογότυπο είναι επίσης το κύριο μέρος οποιουδήποτε διαφημιστικού υλικού και επαγγελματικών καρτών που μοιράζετε.
Ένα αδύναμο ή μπερδεμένο λογότυπο στέλνει στους πελάτες ένα μήνυμα ότι όποιος διευθύνει την επιχείρηση μπορεί να μην ενδιαφέρεται. Δεν είναι η πρώτη εντύπωση που θέλει να κάνει κάποιος.
Λογότυπα Αύξηση Αναγνώρισης
Οι πελάτες συνήθως ξοδεύουν λιγότερο από δεκαπέντε δευτερόλεπτα για να αποφασίσουν τι θέλουν να αγοράσουν. Οι επιχειρήσεις πρέπει να είναι σε θέση να τραβήξουν την προσοχή ενός πελάτη εκείνη τη στιγμή.
Τα λογότυπα που βασίζονται σε εικόνες τείνουν να είναι πιο αξέχαστα. Γιατί; Τα ανθρώπινα μυαλά επεξεργάζονται τις εικόνες πιο γρήγορα από τις λέξεις επειδή τις «διαβάζουν» στο σύνολό τους αντί ως ένα διαδοχικό μοτίβο.
Στέλνει ένα μήνυμα
Ένα λογότυπο πρέπει να μιλά για την προσωπικότητα της μάρκας.
Ένας δικηγόρος δεν θα ληφθεί στα σοβαρά με έναν χαμογελαστό κάκτο στο λογότυπό του. Ωστόσο, εάν ένα οικογενειακό φυτώριο το χρησιμοποιούσε αντ ‘αυτού, αυτό θα το ξεχώριζε από παρόμοιες επιχειρήσεις ενώ θα έδινε την εντύπωση ότι είναι μοναδικές, παιχνιδιάρικες και ελκυστικές.
Ψυχολογία χρωμάτων: Τα χρωματικά κόλπα του λογότυπου
Ένα καλό λογότυπο είναι συνώνυμο με το εμπορικό σήμα που αντιπροσωπεύει. Σκεφτείτε τις εμβληματικές μάρκες όπως η McDonald’s ή η Apple
Tρόποι για να βελτιώσετε το σχεδιασμό του λογοτύπου σας
Ο σχεδιασμός του λογότυπου δεν έχει να κάνει με κάτι που να φαίνεται όμορφο. έχει να κάνει με την εξυπηρέτηση μιας επιχειρηματικής ανάγκης και την αντανάκλαση του τι αντιπροσωπεύει μια επωνυμία.
Λογότυπο επιχείρησης – Προσελκύει πελάτες
Ένας από τους πρωταρχικούς στόχους της επιχείρησης είναι να αποκτά όλο και περισσότερους καταναλωτές μέσω έξυπνων τεχνικών μάρκετινγκ
ΘΕΛΕΤΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟ? ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ!