Πώς δημιουργείτε ένα καλό λογότυπο;
Ένα λογότυπο μικρής επιχείρησης πρέπει να είναι σαφές και εύκολο στην ερμηνεία για να συνδεθείτε γρήγορα με το κοινό σας. Είναι σημαντικό να διατηρείτε το λογότυπο σας απλό, ώστε να λειτουργεί σε πολλές πλατφόρμες μέσων και να είναι αποτελεσματικό σε οποιοδήποτε μέγεθος.
Σε αντίθεση με τις μεγάλες εταιρείες, οι περισσότερες μικρές επωνυμίες δεν έχουν χρόνια αναγνώρισης της επωνυμίας με την οποία οι άνθρωποι συνδέουν την επιχείρησή σας ή έναν τεράστιο προϋπολογισμό μάρκετινγκ για να βοηθήσουν τους καταναλωτές να κατανοήσουν τι κάνει η επιχείρησή σας. Έτσι, το λογότυπό σας πρέπει να επικοινωνεί ξεκάθαρα ποιοι είστε και τι κάνετε σε μια στιγμή.
Από την ιδέα μέχρι την κυκλοφορία, υπάρχουν πολλά που πρέπει να λάβετε υπόψη όταν φτιάχνετε την επωνυμία σας σε ένα μόνο σημάδι. Ωστόσο, ένα λογότυπο μεγάλης μικρής επιχείρησης χρειάζεται μόνο τρία πράγματα: εξαιρετική τυπογραφία, απλά χρώματα και έντονο οπτικό στοιχείο. Δείτε τα σχέδια των λογότυπών μας – οι περισσότεροι τείνουν προς την απλότητα και τα έντονα χρώματα, αλλά όχι όλα.
Επεξήγηση επωνυμίας, ταυτότητας και σχεδίαση λογοτύπου
Ένα λογότυπο δεν είναι η επωνυμία σας, ούτε η ταυτότητά σας. Ο σχεδιασμός λογοτύπου, ο σχεδιασμός ταυτότητας και η επωνυμία έχουν όλα διαφορετικούς ρόλους, που μαζί, σχηματίζουν μια αντιληπτή εικόνα για μια επιχείρηση ή ένα προϊόν.
Σχεδιασμός Λογότυπου: Δημιουργικά Στάδια
Τα λογότυπα είναι ίσως τόσο ζωτικής σημασίας και ζωτικής σημασίας για την επιτυχία μάρκετινγκ μιας μάρκας ή εταιρείας.
Πώς να σχεδιάσετε ένα λογότυπο: επαγγελματικές συμβουλές
Αν αναρωτιέστε πώς να σχεδιάσετε ένα λογότυπο, υπάρχουν πολλά να σκεφτείτε. Ο σχεδιασμός λογοτύπου απαιτεί δεξιότητες, εμπειρία και γνώση και θα χρειαστείτε εξάσκηση
ΘΕΛΕΤΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟ? ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ!