Κοινοποίηση σε:
Share on facebook
Facebook
Share on pinterest
Pinterest
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
Linkedin
Πώς να σχεδιάσετε ένα λογότυπο επαγγελματικές συμβουλές

Πώς να σχεδιάσετε ένα λογότυπο επαγγελματικές συμβουλές

Αν αναρωτιέστε πώς να σχεδιάσετε ένα λογότυπο, υπάρχουν πολλά να σκεφτείτε. Ο σχεδιασμός λογοτύπου απαιτεί δεξιότητες, εμπειρία και γνώση και θα χρειαστείτε εξάσκηση στη συνεργασία με μια σειρά διαφορετικών εμπορικών σημάτων με στόχο την επικοινωνία διαφορετικών μηνυμάτων. Η βάση όλων αυτών είναι η θεωρία του σχεδιασμού και οι χρυσοί κανόνες με τους οποίους πρέπει να γνωρίζουν οι σχεδιαστές λογότυπων.

Γιατί να μάθετε πώς να σχεδιάζετε ένα λογότυπο;

Αρχικά, ας υπενθυμίσουμε στον εαυτό μας γιατί είναι τόσο σημαντικός ο σχεδιασμός του λογότυπου. Ένα λογότυπο είναι συνήθως το πρώτο κομμάτι επωνυμίας που βλέπει ένας δυνητικός πελάτης. Επίσης συνήθως είναι το κομμάτι που μας κάνει τη μεγαλύτερη εντύπωση και μας μένει περισσότερο (αν είναι πετυχημένο δηλαδή). Ένα λογότυπο μπορεί να μας πει πολλά για μια επωνυμία, συμπεριλαμβανομένων (μερικές φορές) του τι κάνει μια επωνυμία και τι αντιπροσωπεύει. Όταν οι καταναλωτές συνδέονται με ένα σχέδιο λογότυπου, είναι συχνά πιο διατεθειμένοι να επενδύσουν τον χρόνο ή τα χρήματά τους στην εταιρεία ή το προϊόν.

Ο σχεδιασμός του λογότυπου δεν είναι σε καμία περίπτωση το μόνο στοιχείο για την επιτυχημένη επωνυμία, αλλά είναι ένα στοιχείο που πρέπει να γίνει εξαρχής, επειδή συχνά βρίσκεται στο επίκεντρο ολόκληρης της στρατηγικής της επωνυμίας. Και ενώ οι περισσότεροι σχεδιαστές μπορούν να δημιουργήσουν ένα αρκετά αξιοπρεπές λογότυπο, χρειάζεται ένας ειδικός συνδυασμός σχεδιαστικών δεξιοτήτων, δημιουργικής θεωρίας και επιδέξιας εφαρμογής για να εκτελεστεί ένα σχέδιο λογότυπου που είναι πραγματικά μοναδικό, ελκυστικό και αξέχαστο.

Κάντε τη βάση του λογοτύπου

Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα μέρη του να είσαι σχεδιαστής είναι ότι μαθαίνεις νέα πράγματα με κάθε έργο. Κάθε πελάτης είναι διαφορετικός, και ακόμη και στο ίδιο επάγγελμα, οι άνθρωποι κάνουν τη δουλειά τους με διαφορετικούς τρόπους. Ο σχεδιασμός του λογότυπου θα πρέπει να ξεκινά με κάποια βάση. Η καλή γνώση του πελάτη και του προϊόντος του σάς βοηθά να επιλέξετε την πιο ισχυρή κατεύθυνση σχεδιασμού και διευκολύνει την επίτευξη συναίνεσης σχετικά με το σχεδιασμό του λογότυπού σας.

 

Ξεκινήστε με ένα σκίτσο λογοτύπου

Με τα πολλά ψηφιακά εργαλεία που είναι διαθέσιμα σήμερα, μπορεί να σκεφτείτε να πάτε κατευθείαν στον υπολογιστή σας για να δημιουργήσετε ένα σχέδιο λογότυπου, αλλά η χρήση ενός πληκτρολογίου σάς δίνει την ευκαιρία να ξεκουραστείτε από τη λάμψη των φωτεινά φωτιζόμενων pixel και, το πιο σημαντικό, να καταγράψετε πολλές ιδέες σχεδίασης πιο γρήγορα και ελεύθερα. 

 

Κάντε το ασπρόμαυρο

Όπως αναφέραμε παραπάνω, το χρώμα είναι ένα σημαντικό μέρος της επωνυμίας, αλλά μερικές φορές μπορεί να αποσπά την προσοχή και μπορεί να δυσκολέψει έναν πελάτη να εξετάσει τη βασική ιδέα του λογότυπου. Το να αφήσετε το χρώμα για αργότερα στη διαδικασία μπορεί να σας επιτρέψει να εστιάσετε στην ιδέα του ίδιου του σχεδίου του λογότυπού σας παρά σε ένα στοιχείο που συνήθως είναι πολύ πιο εύκολο να αλλάξετε.

 

Δημιουργήστε ένα σχέδιο που είναι εύκολο να θυμάστε

Ένας καλός σχεδιασμός λογότυπου είναι αξέχαστο, επιτρέποντας σε μια επωνυμία να παραμείνει στο μυαλό ενός δυνητικού πελάτη παρά τον ανταγωνισμό άλλων επωνυμιών για την προσοχή τους. Πώς μπορεί να επιτευχθεί αυτό; Η απλότητα θα πρέπει να είναι το σύνθημά σας εδώ. Ένα πραγματικά απλό λογότυπο μπορεί συχνά να ανακαλείται μετά από μια σύντομη ματιά, κάτι που δεν είναι δυνατό με έναν υπερβολικά λεπτομερή σχεδιασμό.

Ένα λογότυπο πρέπει να εστιάζεται σε μια έννοια. σε μια ενιαία «ιστορία». Στις περισσότερες περιπτώσεις, αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να έχει μια απλή μορφή, έτσι ώστε να μπορεί να λειτουργεί σε διαφορετικά μεγέθη και σε μια σειρά εφαρμογών, από ένα εικονίδιο ιστότοπου σε μια γραμμή προγράμματος περιήγησης έως τη σήμανση σε ένα κτίριο.

Προσπαθήστε να είστε διαφορετικοί

Εάν οι ανταγωνιστές μιας μάρκας χρησιμοποιούν όλοι το ίδιο τυπογραφικό στυλ, το ίδιο είδος παλέτας ή ένα σύμβολο τοποθετημένο στα αριστερά του ονόματος της επωνυμίας, αυτή είναι η τέλεια ευκαιρία να ξεχωρίσετε τον πελάτη σας αντί να τον ανακατέψετε. Κάνοντας κάτι διαφορετικό μπορεί πραγματικά να βοηθήσει το σχεδιασμό του λογότυπού σας να ξεχωρίσει.

Ωστόσο, η τόση ομοιότητα στην αγορά δεν σημαίνει απαραίτητα ότι η δουλειά σας έχει γίνει πιο εύκολη. Συχνά χρειάζεται ένας γενναίος πελάτης για να αποσπάσει μια τάση που βλέπει παντού γύρω του. 

Θυμηθείτε, τα σύμβολα δεν είναι απαραίτητα

Ένα λογότυπο δεν χρειάζεται πάντα να είναι σύμβολο. Συχνά, ένα προσαρμοσμένο λεκτικό σήμα μπορεί να λειτουργήσει καλά, ειδικά όταν το όνομα της εταιρείας είναι μοναδικό – σκεφτείτε απλώς την Google. Μην μπείτε στον πειρασμό να παρακάνετε τη σχεδίαση μόνο και μόνο επειδή η εστίαση είναι στα γράμματα. Η αναγνωσιμότητα είναι το κλειδί για οποιοδήποτε λεκτικό σήμα και οι παρουσιάσεις σας πρέπει να δείχνουν πώς λειτουργούν τα σχέδιά σας σε όλα τα μεγέθη, μεγάλα και μικρά.

Φυσικά, μερικές φορές οι λέξεις απλώς δεν λειτουργούν σε πολύ μικρές εφαρμογές, επομένως μπορεί να χρειαστούν παραλλαγές. Αυτό μπορεί να είναι τόσο απλό όσο να σηκώνετε ένα γράμμα από το λογότυπο και να χρησιμοποιείτε το ίδιο χρώμα ή μπορεί να ενσωματώνει ένα σύμβολο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως δευτερεύον στοιχείο σχεδίασης (λεκτικό σήμα πρώτα, σύμβολο δεύτερο) αντί ως κλείδωμα λογότυπου όπου βρίσκονται και τα δύο κομμάτια εμφανίζονται το ένα δίπλα στο άλλο.

Να παίρνετε πάντα μια δεύτερη γνώμη

Μην υποτιμάτε την αξία ενός δεύτερου (ή τρίτου) ζευγαριού ματιών για να εντοπίσετε πράγματα που μπορεί να έχετε παραλείψει κατά το στάδιο του σχεδιασμού λογοτύπου.

Επεξήγηση επωνυμίας, ταυτότητας και σχεδίαση λογοτύπου

Επεξήγηση επωνυμίας, ταυτότητας και σχεδίαση λογοτύπου

Ένα λογότυπο δεν είναι η επωνυμία σας, ούτε η ταυτότητά σας. Ο σχεδιασμός λογοτύπου, ο σχεδιασμός ταυτότητας και η επωνυμία έχουν όλα διαφορετικούς ρόλους, που μαζί, σχηματίζουν μια αντιληπτή εικόνα για μια επιχείρηση ή ένα προϊόν.

ΘΕΛΕΤΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟ? ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ!

Κοινοποίηση σε:
Share on facebook
Facebook
Share on pinterest
Pinterest
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
Linkedin
Call Now Button