Κοινοποίηση σε:
Share on Facebook
Facebook
Pin on Pinterest
Pinterest
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Ψυχολογία χρωμάτων Τα χρωματικά κόλπα του λογότυπου

Ψυχολογία χρωμάτων Τα χρωματικά κόλπα του λογότυπου

Ένα καλό λογότυπο είναι συνώνυμο με το εμπορικό σήμα που αντιπροσωπεύει. Σκεφτείτε τις εμβληματικές μάρκες όπως η McDonald’s ή η Apple. Τα λογότυπά τους είναι σαν μια άμεσα αναγνωρίσιμη συντομογραφία για την ίδια την επιχείρηση.

Ένα λογότυπο είναι ουσιαστικά ένα σύμβολο που χρησιμοποιείται για να αντιπροσωπεύει μια μάρκα. Ψάξτε βαθύτερα και θα διαπιστώσετε ότι πολλά λογότυπα έχουν ένα κρυφό νόημα , συχνά κάτι που σχετίζεται με την ιστορία της εταιρείας ή ένα έξυπνο οπτικό λογοπαίγνιο. Σε τελική ανάλυση, το branding έχει να κάνει με την αφήγηση —είναι πώς συνδέονται οι άνθρωποι.

Αλλά υπάρχει ένα άλλο στοιχείο που συνθέτει την ιστορία ενός λογότυπου: Το χρώμα του.

Το χρώμα ενός λογότυπου μπορεί να πει πολλά για μια μάρκα. Για καθιερωμένες μάρκες, ένα χρώμα μπορεί να συνδεθεί εγγενώς με την ταυτότητα της επιχείρησης. Σκεφτείτε τα διάσημα λευκά και πράσινα φλιτζάνια καφέ του Starbuck ή το εμβληματικό μωβ περιτύλιγμα της Cadbury. Και για τις νέες μάρκες, το χρώμα του λογότυπου τους είναι μια προσπάθεια να τοποθετήσουν την επιχείρησή τους στον επιθυμητό πελάτη.

Σε αυτό το άρθρο, θα ρίξουμε μια ματιά στο πώς οι επώνυμες επωνυμίες χρησιμοποιούν χρώμα στα λογότυπά τους, θα βουτήξουμε στα μοτίβα που αποκαλύπτονται από δημοφιλείς επιλογές λογότυπων και θα ρίξουμε μια πιο προσεκτική ματιά στις μεγάλες επιχειρήσεις.

Ένας λόγος που οι άνθρωποι δημιουργούν λογότυπα στην αρχή είναι ότι η οπτική ανάκληση είναι ένα ισχυρό πράγμα. Και αυτός ακριβώς είναι ο λόγος που δημιουργήσαμε αυτόν τον χρωματικό τροχό λογότυπου—με μια ματιά, μπορείτε να δείτε ακριβώς πώς χρησιμοποιούν το χρώμα οι επώνυμες επωνυμίες.

Η σημασία του σωστού λογότυπου

Η σημασία του σωστού λογότυπου

Το σωστό λογότυπο λέει τα πάντα χωρίς να λέει λέξη. Υποδηλώνει συναισθήματα τιμής, εμπιστοσύνης, υπερηφάνειας, αριστείας και ακεραιότητας.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΟΓΟΤΥΠΟΥ ΤΙΜΗ

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΟΓΟΤΥΠΟΥ ΤΙΜΗ

Ένας έμπειρος σχεδιαστής με σταθερό σχεδιασμό (με συγκεκριμένο στυλ ή εμπειρία στον κλάδο) θα έχει πολύ υψηλότερο ποσοστό από έναν νέο απόφοιτο γραφιστικής.

ΘΕΛΕΤΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟ? ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ!

Κοινοποίηση σε:
Share on Facebook
Facebook
Pin on Pinterest
Pinterest
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Call Now Button