Ψυχολογία χρωμάτων Τα χρωματικά κόλπα του λογότυπου

Ψυχολογία χρωμάτων Τα χρωματικά κόλπα του λογότυπου

Ένα καλό λογότυπο είναι συνώνυμο με το εμπορικό σήμα που αντιπροσωπεύει. Σκεφτείτε τις εμβληματικές μάρκες όπως η McDonald’s ή η Apple. Τα λογότυπά τους είναι σαν μια άμεσα αναγνωρίσιμη συντομογραφία για την ίδια την επιχείρηση.

Ένα λογότυπο είναι ουσιαστικά ένα σύμβολο που χρησιμοποιείται για να αντιπροσωπεύει μια μάρκα. Ψάξτε βαθύτερα και θα διαπιστώσετε ότι πολλά λογότυπα έχουν ένα κρυφό νόημα , συχνά κάτι που σχετίζεται με την ιστορία της εταιρείας ή ένα έξυπνο οπτικό λογοπαίγνιο. Σε τελική ανάλυση, το branding έχει να κάνει με την αφήγηση —είναι πώς συνδέονται οι άνθρωποι.

Αλλά υπάρχει ένα άλλο στοιχείο που συνθέτει την ιστορία ενός λογότυπου: Το χρώμα του.

Το χρώμα ενός λογότυπου μπορεί να πει πολλά για μια μάρκα. Για καθιερωμένες μάρκες, ένα χρώμα μπορεί να συνδεθεί εγγενώς με την ταυτότητα της επιχείρησης. Σκεφτείτε τα διάσημα λευκά και πράσινα φλιτζάνια καφέ του Starbuck ή το εμβληματικό μωβ περιτύλιγμα της Cadbury. Και για τις νέες μάρκες, το χρώμα του λογότυπου τους είναι μια προσπάθεια να τοποθετήσουν την επιχείρησή τους στον επιθυμητό πελάτη.

Σε αυτό το άρθρο, θα ρίξουμε μια ματιά στο πώς οι επώνυμες επωνυμίες χρησιμοποιούν χρώμα στα λογότυπά τους, θα βουτήξουμε στα μοτίβα που αποκαλύπτονται από δημοφιλείς επιλογές λογότυπων και θα ρίξουμε μια πιο προσεκτική ματιά στις μεγάλες επιχειρήσεις.

Ένας λόγος που οι άνθρωποι δημιουργούν λογότυπα στην αρχή είναι ότι η οπτική ανάκληση είναι ένα ισχυρό πράγμα. Και αυτός ακριβώς είναι ο λόγος που δημιουργήσαμε αυτόν τον χρωματικό τροχό λογότυπου—με μια ματιά, μπορείτε να δείτε ακριβώς πώς χρησιμοποιούν το χρώμα οι επώνυμες επωνυμίες.

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΛΟΓΟΤΥΠΟΥ  ΜΕ 110 ΕΥΡΩ! ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ!

ΑΜΟΙΒΗ ΓΡΑΦΙΣΤΑ ΓΙΑ ΛΟΓΟΤΥΠΟ ΣΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΤΙΜΕΣ!

ΘΕΛΕΤΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ? ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ!

Πώς να Δημιουργήσετε ένα Διαχρονικό Λογότυπο που θα Αντέξει στον Χρόνο

Πώς να Δημιουργήσετε ένα Διαχρονικό Λογότυπο που θα Αντέξει στον Χρόνο

Πώς να Δημιουργήσετε ένα Διαχρονικό Λογότυπο που θα Αντέξει στον Χρόνο  Η δημιουργία ενός λογοτύπου δεν αφορά μόνο τη σύγχρονη αισθητική τάση, αλλά και τη διαχρονικότητα. Ένα καλό λογότυπο πρέπει να παραμένει επίκαιρο και αποτελεσματικό για πολλά χρόνια,...

Τα Κοινά Λάθη στον Σχεδιασμό Λογοτύπου και Πώς να τα Αποφύγετε

Τα Κοινά Λάθη στον Σχεδιασμό Λογοτύπου και Πώς να τα Αποφύγετε

Τα Κοινά Λάθη στον Σχεδιασμό Λογοτύπου και Πώς να τα Αποφύγετε  Ο σχεδιασμός ενός λογοτύπου είναι μια κρίσιμη διαδικασία που μπορεί να επηρεάσει σημαντικά την αναγνωρισιμότητα και την επιτυχία μιας επιχείρησης. Ωστόσο, πολλά λογότυπα αποτυγχάνουν να επιτύχουν τον...

Η Ψυχολογία των Χρωμάτων στον Σχεδιασμό Λογοτύπου

Η Ψυχολογία των Χρωμάτων στον Σχεδιασμό Λογοτύπου

Η Ψυχολογία των Χρωμάτων στον Σχεδιασμό Λογοτύπου  Το λογότυπο μιας επιχείρησης είναι συχνά η πρώτη εντύπωση που αποκομίζει το κοινό για αυτήν. Ο σχεδιασμός του παίζει καθοριστικό ρόλο στην αντίληψη του καταναλωτή και στην ταυτότητα της επωνυμίας. Ένα από τα πιο...

Call Now Button