Λογότυπο: Διαλέξτε τα χρώματα προσεχτικά

Λογότυπο: Διαλέξτε τα χρώματα προσεχτικά

Το χρώμα για το λογότυπο σας θα καθορίσει τον τρόπο με τον οποίο γίνεται αντιληπτό και έχει τη δύναμη να οδηγεί σε αποφάσεις αγοράς. Το χρώμα προκαλεί συναισθήματα και δίνει νόημα. Και όταν χρησιμοποιείται με συνέπεια στο μάρκετινγκ, το χρώμα βελτιώνει την αναγνώριση της επωνυμίας έως και 80%.

Τα σωστά χρώματα εξαρτώνται από τον κλάδο και την αγορά-στόχο σας. Πιθανότατα έχετε παρατηρήσει ότι ορισμένες βιομηχανίες κολλούν με συγκεκριμένα χρώματα. Για παράδειγμα, τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα τείνουν να χρησιμοποιούν μπλε, επειδή το μπλε μεταδίδει ασφάλεια και αξιοπιστία. Οι μάρκες χρησιμοποιούν το μπλε για να προωθήσουν την εμπιστοσύνη στα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.

Επιλέξτε το χρώμα(τα) σας με βάση τα συναισθήματα που θέλετε να βιώσουν οι καταναλωτές και τις ενέργειες που θέλετε να κάνουν. Λάβετε υπόψη την ανθρώπινη ψυχολογία, τον πολιτισμό, τις τάσεις και το πλαίσιο.

Το χρώμα της επωνυμίας σας πρέπει να λέει μια ιστορία. Θα πρέπει να επικοινωνεί τις αξίες σας και να είναι αρκετά μοναδικό ώστε να μην συγχέεται με άλλους στον χώρο σας.

Οι πιο ισχυρές μάρκες μένουν σε μια απλή χρωματική παλέτα με λιγότερα από τρία κύρια χρώματα. Χρησιμοποιούν επίσης συμπαγή χρώματα αντί για ντεγκραντέ. Λάβετε υπόψη ότι το χρώμα φαίνεται διαφορετικό στην οθόνη και στην εκτύπωση. Βεβαιωθείτε ότι μπορείτε να αναπαράγετε τα χρώματά σας με ακρίβεια (Pantone, CMYK, RGB, Hex).

ΛΟΓΟΤΥΠΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΕ 110 ΕΥΡΩ! ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ!

ΘΕΛΕΤΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ? ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ!

Η Σημασία του Λογότυπου στην Επιχείρηση: Πέρα από την Αισθητική, Μια Στρατηγική Ανάγκη

Η Σημασία του Λογότυπου στην Επιχείρηση: Πέρα από την Αισθητική, Μια Στρατηγική Ανάγκη

Η Σημασία του Λογότυπου στην Επιχείρηση: Πέρα από την Αισθητική, Μια Στρατηγική ΑνάγκηΣτον σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο, η επιτυχία μιας επιχείρησης εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Ένας από τους κυριότερους, που συχνά παραμελείται, είναι το λογότυπο. Πέρα από την...

Επεξήγηση επωνυμίας, ταυτότητας και σχεδίαση λογοτύπου

Επεξήγηση επωνυμίας, ταυτότητας και σχεδίαση λογοτύπου

Ένα λογότυπο δεν είναι η επωνυμία σας, ούτε η ταυτότητά σας. Ο σχεδιασμός λογοτύπου, ο σχεδιασμός ταυτότητας και η επωνυμία έχουν όλα διαφορετικούς ρόλους, που μαζί, σχηματίζουν μια αντιληπτή εικόνα για μια επιχείρηση ή ένα προϊόν.

Call Now Button