Ενημερωτικά δελτία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου – Newsletters: Βέλτιστες πρακτικές και παραδείγματα
κατασκευή ιστοσελίδων
Το ηλεκτρονικό ενημερωτικό δελτίο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι ένα μέρος μιας ευπρόσδεκτης σειράς ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που παίζει καθοριστικό ρόλο στη δημιουργία ενός άνετου περιβάλλοντος για τους συνδρομητές. Δεν χρειάζονται όλες οι εταιρείες, αλλά αν σχεδιάζετε να πωλήσετε αγαθά, να προσφέρετε υπηρεσίες ή να δημιουργήσετε έναν πολυλειτουργικό ιστότοπο με χρήσιμες πληροφορίες, τότε είναι πιθανό να χρειαστείτε ένα ή δύο για τη δημιουργία μιας καλής εμπειρίας χρήστη καθώς και τη διεξαγωγή ενός επιτυχημένου μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στρατηγική.
Το Onboarding έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τους συνδρομητές να αξιοποιήσουν στο έπακρο το προϊόν, την υπηρεσία ή την κοινότητα. Είναι εδώ όπου μπορείτε να παρουσιάσετε κρυφές δυνατότητες καθώς και απευθείας χρήστες σε βασικές σελίδες στο διαδίκτυο. Το onboarding είναι απαραίτητο για κάθε εφαρμογή στο διαδίκτυο, χωρίς εξαιρέσεις.
Αν και θα πρέπει να είναι μια λεπτομερής οδηγία, δεν πρέπει να είναι εκτεταμένη και βαρετή. Σύμφωνα με τις λύσεις των εφαρμογών, τα ενημερωτικά δελτία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που βρίσκονται στο πλοίο τείνουν να είναι αρκετά συνοπτικά, ελάχιστα και, κυρίως, δημιουργικά, παιχνιδιάρικα και φιλικά. Αναπτύσσουν πληροφορίες σε τμήματα μεγέθους δαγκώματος εμπλουτισμένα με διακοσμητικά στοιχεία, όπως γραφικά, εικονογραφήσεις, gifs ή εικόνες. Ως αποτέλεσμα, είναι εύκολο να χωνέψουν και να απολαύσουν την ανάγνωση. Ας σκεφτούμε κάποιες βέλτιστες πρακτικές που αφορούν την έκδοση ενημερωτικών δελτίων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που παρέχονται από καταξιωμένες μάρκες για να λάβετε μερικές χρήσιμες συμβουλές, συμβουλές και έμπνευση.
κατασκευη ιστοσελιδας τιμες
Θέματα Γραμμές για την επίσκεψη σε ενημερωτικά δελτία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Σε αντίθεση με τις γραμμές θέματος για καμπάνιες BFCM, εποχιακά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή αργίες όπως τα Χριστούγεννα ή το Halloween, το ενημερωτικό δελτίο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι πολύ περιορισμένο στην επιλογή. Οι πιθανές γραμμές υποκειμένων για αυτά τα ενημερωτικά ηλεκτρονικά μηνύματα συναλλαγών μπορούν να περιλαμβάνουν:
Ας αρχίσουμε!
Καλώς ήρθατε στο σκάφος! Το μόνο που χρειάζεται να ξέρετε είναι εδώ
Ένας χρήσιμος οδηγός μόνο για εσάς
Αναρωτηθήκατε ποτέ πώς μπορεί να σας βοηθήσει η Εταιρεία; Μάθετε εδώ
Δεν αισθάνεστε έτοιμοι να χρησιμοποιήσετε το προϊόν; Διάβασε αυτό
Παρουσιάζοντας το νεότερο / τα πιο δημοφιλή / το καλύτερο προϊόν
Τώρα που έχετε προχωρήσει PRO
Δείτε πώς να ξεκινήσετε
Δημιουργήστε υλικό με το προϊόν αυτή τη στιγμή
Πραγματικές συμβουλές για το κύριο προϊόν
Περιμένετε, τι είναι μέσα;
Πώς να χρησιμοποιήσετε την πλατφόρμα στο Προϊόν
Πώς να αξιοποιήσετε στο έπακρο το Προϊόν
Ώρα για την πρώτη σας …
Έχετε ποτέ ακούσει το προϊόν
Τώρα έχετε πρόσβαση στο Προϊόν! Τι έπεται
Αξιοποιήστε στο έπακρο το Προϊόν
Υπερφορτώστε τη ροή εργασίας σας με αυτές τις συμβουλές / κόλπα
4 τρόποι για να ξεκινήσετε
Προσαρμόστε το λογαριασμό σας. Δες πως
Γιατί να περιμένεις? Ξεκινήστε σήμερα
Γεια σου, είμαι εδώ για να βοηθήσω
Υπάρχουν περισσότερα για ξεκλείδωμα
Ενημέρωση μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Κατά κανόνα, κατά τη φόρτωση ενημερωτικών δελτίων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου περιλαμβάνεται περιεχόμενο που χωρίζεται σε χωνευτά κομμάτια. Αλλά ποιο περιεχόμενο πρέπει να συμπεριλάβετε; Δεν μπορείτε να καλύψετε τα πάντα, αφού θα καταλήξετε με ένα “TL; DR “κομμάτι, και κανείς δεν το θέλει αυτό. Πρώτα, αποφασίστε για το στόχο ενός ηλεκτρονικού μηνύματος. Μετά από αυτό, αρχίστε να δημιουργείτε περιεχόμενο και σχεδιασμό.
Καλές ιδέες για επιβίβαση για να ξεκινήσετε:
Παρουσιάστε οδηγίες βήμα προς βήμα σχετικά με τον τρόπο επίλυσης της υπηρεσίας / προϊόντος / ιστότοπου.
Βρείτε χρήσιμους συνδέσμους σε ζωτικά τμήματα της ιστοσελίδας. Προσθέστε έναν άμεσο σύνδεσμο στις συνομιλίες με την ομάδα υποστήριξης.
Εμφάνιση πλεονεκτήματα του προϊόντος / υπηρεσίας, υποστηρίζοντας το καθένα με σύντομες οδηγίες.
Εξοικείωση των νεοφερμένων με τα βασικά στοιχεία του ιστότοπου – Το ενδιαφέρον των χρηστών του Kindle με μερικές λαμπερές λεπτομέρειες.
Εξηγήστε πώς λειτουργεί το προϊόν σε απλή γλώσσα.
Μοιραστείτε χρήσιμες συμβουλές και κόλπα για το πώς να αξιοποιήσετε στο έπακρο την πλατφόρμα ή την υπηρεσία. Εδώ μπορείτε να πετάξετε τα φασόλια και να αποκαλύψετε μερικά μυστικά εργαλεία, ειδικά για εκείνους που πηγαίνουν υπέρ.
Αναφέρετε τους λόγους για τους οποίους το προϊόν σας είναι καλύτερο από άλλους.
Όπως και με τα ευπρόσδεκτα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, η onboarding μπορεί να χωριστεί σε διάφορα μέρη. Αν νιώθετε ότι έχετε πολλά να πείτε, δημιουργήστε μια σειρά. Ξεκινήστε την προετοιμασία του εδάφους στο πρώτο ενημερωτικό δελτίο καλωσορίσματος και έπειτα στείλτε περισσότερα για να κάνετε αλληλεπίδραση με το προϊόν ή τον ιστότοπό σας όσο το δυνατόν πιο σαφής και διαφανής.
Δεδομένου ότι πρόκειται για ένα ηλεκτρονικό μήνυμα συναλλαγής που παράγεται αυτόματα, θα πρέπει να είστε προσεκτικοί κατά τη δημιουργία μιας σειράς. Μερικές φορές όλες οι επαφές σας χρειάζονται είναι το πρώτο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Χρησιμοποιήστε διάφορες προϋποθέσεις για να στείλετε χρήσιμα και χρήσιμα ενημερωτικά δελτία αντί να τα βομβαρδίζετε με άσχετο υλικό.
Τελευταίο αλλά όχι λιγότερο σημαντικό είναι να ρίξετε μια ματιά στους χρήσιμους οδηγούς μας για να βελτιώσετε το ενημερωτικό δελτίο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας από διάφορες πλευρές.
Συμβουλές μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε περισσότερες πωλήσεις.
7 Αρχές του εξαιρετικά επιτυχημένου μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Λίστα προώθησης εκστρατειών μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου πριν από την εκκίνηση.
Σχεδίαση ενημερωτικού δελτίου ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Όταν πρόκειται για το σχεδιασμό ενός ενημερωτικού δελτίου ηλεκτρονικού μηνύματος, παίρνει ισορροπία. Ο στόχος σας είναι να δημιουργήσετε αρμονία μεταξύ του σοβαρού μέρους του εγχειρήματος (το ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο θα πρέπει να φέρει πραγματική αξία) και να διασκεδάσετε (μετατρέψτε τη βαρετή οδηγία σε ένα ευχάριστο και φιλικό κομμάτι). Ανάλογα με το κοινό-στόχο σας, το σχέδιο και το περιεχόμενο ενδέχεται να διαφέρουν. Μερικές φορές ένα απλό ενημερωτικό δελτίο απλού κειμένου γεμάτο με οδηγίες είναι το μόνο που χρειάζεστε. Ωστόσο, στις περισσότερες περιπτώσεις, χρειάζεστε κάτι πιο ελκυστικό και ζωντανό.
κατασκευη ιστοσελιδας κοστος
Συμβουλές τελευταίων λεπτών:
Αποφύγετε λύσεις βαριάς ποιότητας περιεχομένου.
Χρησιμοποιήστε τα κινούμενα στοιχεία με προσοχή.
Επιλέξτε μια δομή μιας στήλης. Όχι μόνο είναι μια τάση νούμερο ένα για το 2020, αλλά είναι επίσης μια καλή πρακτική για την εμφάνιση οδηγιών και οδηγών.
Κάντε το να ανταποκρίνεται και να είναι φιλικό προς το κινητό.
Προσθέστε μια γενναιόδωρη ποσότητα λευκού χώρου.
Χρησιμοποιήστε οπτικό υλικό.
Συλλογή αποτελεσματικών ενημερωτικών δελτίων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Καλώς ήλθατε στο YouTube
Το goliath της βιομηχανίας ροής βίντεο, το YouTube, είναι το πρώτο παράδειγμα στη συλλογή μας. Εάν έχετε αμφιβολίες από πού να πάρετε κάποια έμπνευση για το ενημερωτικό δελτίο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας, ανατρέξτε στα μεγάλα ονόματα, δεδομένου ότι οι ομάδες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μάρκετινγκ τους γνωρίζουν τι κάνουν.