
Ο σκοπός ενός λογότυπου
Δείξτε ότι η επιχείρησή σας είναι μοναδική
Εάν κάθε μάρκα παπουτσιών χρησιμοποιούσε το περίφημο λογότυπο Nike swoosh, δεν θα υπήρχε ιδιαίτερα ανταγωνιστική αγορά για αθλητικά παπούτσια. Οι πελάτες θα έβλεπαν το λογότυπο και θα το συνέδεαν με παπούτσια γενικά.
Ένα καλό λογότυπο κάνει την επιχείρησή σας να ξεχωρίζει στο πλήθος και τραβά την προσοχή.
Κάνει μια ισχυρή πρώτη εντύπωση
Συχνά το πρώτο πράγμα που παρατηρούν οι πελάτες σε μια επιχείρηση είναι το λογότυπό τους. Υπάρχει σε κάθε διαφήμιση. Το λογότυπο είναι επίσης το κύριο μέρος οποιουδήποτε διαφημιστικού υλικού και επαγγελματικών καρτών που μοιράζετε.
Ένα αδύναμο ή μπερδεμένο λογότυπο στέλνει στους πελάτες ένα μήνυμα ότι όποιος διευθύνει την επιχείρηση μπορεί να μην ενδιαφέρεται. Δεν είναι η πρώτη εντύπωση που θέλει να κάνει κάποιος.
Λογότυπα Αύξηση Αναγνώρισης
Οι πελάτες συνήθως ξοδεύουν λιγότερο από δεκαπέντε δευτερόλεπτα για να αποφασίσουν τι θέλουν να αγοράσουν. Οι επιχειρήσεις πρέπει να είναι σε θέση να τραβήξουν την προσοχή ενός πελάτη εκείνη τη στιγμή.
Τα λογότυπα που βασίζονται σε εικόνες τείνουν να είναι πιο αξέχαστα. Γιατί; Τα ανθρώπινα μυαλά επεξεργάζονται τις εικόνες πιο γρήγορα από τις λέξεις επειδή τις «διαβάζουν» στο σύνολό τους αντί ως ένα διαδοχικό μοτίβο.
Στέλνει ένα μήνυμα
Ένα λογότυπο πρέπει να μιλά για την προσωπικότητα της μάρκας.
Ένας δικηγόρος δεν θα ληφθεί στα σοβαρά με έναν χαμογελαστό κάκτο στο λογότυπό του. Ωστόσο, εάν ένα οικογενειακό φυτώριο το χρησιμοποιούσε αντ ‘αυτού, αυτό θα το ξεχώριζε από παρόμοιες επιχειρήσεις ενώ θα έδινε την εντύπωση ότι είναι μοναδικές, παιχνιδιάρικες και ελκυστικές.
Λογότυπα για Ελαιόλαδο: Η Σημασία και η Δημιουργία ενός Ελκυστικού Σήματος για την Επιχείρησή σας
Λογότυπα για Ελαιόλαδο: Η Σημασία και η Δημιουργία ενός Ελκυστικού Σήματος για την Επιχείρησή σας Η δημιουργία ενός λογότυπου για ελαιόλαδο είναι μια από τις πιο σημαντικές διαδικασίες για κάθε επιχείρηση που δραστηριοποιείται στον τομέα της παραγωγής ή εμπορίας...
Η Σημασία της Γραμματοσειράς για Λογότυπο: Πώς η Σωστή Επιλογή Γραμματοσειράς Μπορεί να Αναδείξει το Brand σας
Η Σημασία της Γραμματοσειράς για Λογότυπο: Πώς η Σωστή Επιλογή Γραμματοσειράς Μπορεί να Αναδείξει το Brand σας Η επιλογή γραμματοσειράς για το λογότυπο είναι μία από τις πιο σημαντικές αποφάσεις που θα επηρεάσει την εικόνα και την αναγνωρισιμότητα του brand σας. Η...
Λογότυπα με Γράμματα: Οδηγός για Επιτυχημένο Σχεδιασμό και Ανάδειξη της Εταιρικής Ταυτότητας
Λογότυπα με Γράμματα: Οδηγός για Επιτυχημένο Σχεδιασμό και Ανάδειξη της Εταιρικής Ταυτότητας Στην σύγχρονη ψηφιακή εποχή, το λογότυπο αποτελεί τον πυρήνα της εταιρικής ταυτότητας, αποτελώντας την πρώτη εντύπωση που δημιουργεί μια επιχείρηση στους πελάτες της. Όταν...