blog

Κατανόηση της δυνατότητας εκμάθησης για το σχεδιασμό ιστοσελίδων: Συμβουλές και βέλτιστες πρακτικές

 

Η δημιουργία ενός μαθήσιου ιστότοπου είναι πολύ πιο δύσκολη από ό, τι ακούγεται. Ο στόχος πρέπει να είναι μια σαφής εμπειρία χρήστη που οι επισκέπτες μπορούν να πάρουν και να κατανοήσουν γρήγορα.

Οι σχεδιαστές εφαρμογών για κινητά μπορούν να το λύσουν μέσω της ενσωμάτωσης που βοηθά τους χρήστες να μάθουν τη διεπαφή. Ωστόσο, οι ιστότοποι δεν μπορούν πάντα να προσφέρουν μακροχρόνια μαθήματα.

Ας ρίξουμε μια ματιά στη δυνατότητα εκμάθησης και να δούμε πώς μπορείτε να εφαρμόσετε αυτές τις τεχνικές στους ιστότοπούς σας. Οι περισσότεροι επισκέπτες γνωρίζουν πώς να περιηγούνται στον ιστό, οπότε δεν έχουν να κάνουν με διεπαφές που μαθαίνουν οι άνθρωποι, αλλά απλώς ακολουθώντας συμβάσεις, ώστε να είναι άνετα να χρησιμοποιούν τον ιστότοπό σας.

Γιατί έχει σημασία η δυνατότητα εκμάθησης

 

Οι χρήστες αλληλεπιδρούν περισσότερο με μια διεπαφή μόλις ξέρουν πώς να τη χρησιμοποιούν. Αντίθετα, οι άνθρωποι αναπηδούν από διεπαφές που μοιάζουν τρομερά περίπλοκες.

Θέλετε να σχεδιάσετε για μαθησιακή ικανότητα έτσι ώστε οι άνθρωποι να κολλάνε. Ο στόχος είναι να τους βοηθήσουμε να μάθουν τη διεπαφή σας γρήγορα, ώστε να μπορούν να τη χρησιμοποιούν. Με αυτόν τον τρόπο έχετε περισσότερους επαναλαμβανόμενους χρήστες και ο ιστότοπος έχει χαμηλότερο ποσοστό εγκατάλειψης.

Ο σχεδιασμός αλληλεπίδρασης θα πρέπει να είναι μαθησιακός ή τουλάχιστον να μην απαιτεί ο σχεδιαστής να διδάσκει στους ανθρώπους πώς να χρησιμοποιούν τη διεπαφή. Αυτό δεν λειτουργεί για σύνθετο λογισμικό όπως το Photoshop, αλλά ένας ιστότοπος δεν είναι σύνθετο λογισμικό.

κατασκευη ιστοσελιδων αθηνα

Ιστοσελίδα
Η Συνάφεια γεννά την εξοικείωση

 

Ανέφερα νωρίτερα πώς μια συνεπής διεπαφή είναι απαραίτητη για έναν καλό σχεδιασμό. Αυτό σημαίνει ότι θέλετε να χρησιμοποιήσετε κοινά στοιχεία σελίδας με τα οποία τα άτομα είναι εξοικειωμένα και να τα διατηρείτε παρόμοια μακροπρόθεσμα.

Ορισμένα στοιχεία πρέπει να παραμένουν στην ίδια θέση σε κάθε σελίδα. Η πλοήγησή σας, το λογότυπο και η κύρια περιοχή περιεχομένου θα πρέπει να είναι εύκολο να βρεθούν.

Ωστόσο, οι πιο περίπλοκες εφαρμογές πρέπει να προχωρήσουν περισσότερο από το απλώς περιεχόμενο πληροφοριών. Ας πάρουμε για παράδειγμα το Backbox του Dropbox που φαίνεται βασικά το ίδιο από τότε που κυκλοφόρησαν.

κατασκευη ιστοσελιδας

Website

Απάντηση και σχόλια διεπαφής χρήστη

Ο κόσμος των κινητών μιλά συχνά για μικρο αλληλεπιδράσεις και πώς αυτές επηρεάζουν τη συμπεριφορά. Αυτές οι αλληλεπιδράσεις είναι συνήθως κινούμενες εικόνες ή απαντήσεις διεπαφής χρήστη σε συμπεριφορές χρηστών και είναι ζωτικής σημασίας για μια μαθήσιμη διεπαφή.

Οι χρήστες χρειάζονται αποδεικτικά στοιχεία ότι αυτό που έχουν κάνει (έκαναν κλικ, υπέβαλαν μια φόρμα, εισήγαγε περιεχόμενο) είχαν πράγματι επίδραση στη σελίδα.

Μπορείτε να το κάνετε αυτό με απλά εφέ κίνησης ή δημιουργώντας στοιχεία σελίδας που ανταποκρίνονται στους χρήστες.

Ένα εξαιρετικό παράδειγμα είναι η φόρμα εγγραφής στη σελίδα εγγραφής του MailChimp.

κατασκευη ιστοσελιδων

ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ

Ακολουθήστε τις τυπικές συμβάσεις

Έχω μιλήσει για τα πρότυπα στο σχεδιασμό ιστοσελίδων πριν καλύψω την αξία της συνέπειας για τις διατάξεις ιστού.

Εάν σχεδιάζετε έναν ιστότοπο που προορίζεται για μέση καθημερινή χρήση, τότε πρέπει να ακολουθήσετε τις συμβάσεις. Δεν είναι η ώρα να γίνετε δημιουργικοί ή να αρχίσετε να χτυπάτε με κοινές προσδοκίες.

Οι επισκέπτες θέλουν να δουν τα μενού πλοήγησης στην κορυφή. Οι σύνδεσμοι θα πρέπει να λειτουργούν με αιωρηματοποίηση και κλικ και εάν υπάρχει ένα αναπτυσσόμενο μενού θα πρέπει να εμφανίζεται αμέσως.

Αν σχεδιάζετε για μαθησιακή ικανότητα, μην προσπαθήσετε να ανακαλύψετε ξανά τον τροχό. Αντ ‘αυτού, κοιτάξτε τι κάνουν όλοι οι άλλοι (τουλάχιστον τα καλά πράγματα) και κολλήστε σε αυτό.

Για παράδειγμα, αυτή η σελίδα ολοκλήρωσης αγοράς περιλαμβάνει μικρά εικονίδια συν / πλην για την αλλαγή της ποσότητας πριν από την ολοκλήρωση της αγοράς.

κατασκευή ιστοσελίδων

Να βρίσκετε

Υπάρχουν κυριολεκτικά εκατομμύρια και εκατομμύρια ιστότοποι εκεί έξω, οπότε πώς ξέρετε ότι γίνεται δική σας; Είναι βελτιστοποιημένη η μηχανή αναζήτησης (SEO); Οι πελάτες σπάνια πρόκειται να περάσουν από την πρώτη σελίδα του Google για να αναζητήσουν μια λύση φοβούμενοι έλλειψη αξιοπιστίας ή σπατάλη χρόνου.

Η βελτιστοποίηση για αναζήτηση σημαίνει ότι το περιεχόμενό σας βρίσκεται μπροστά στους πελάτες όταν αναζητούν λύση στο πρόβλημα που επιλύετε. Το SEO είναι ένα ισχυρό καθήκον να αντιμετωπιστεί και αντιμετωπίζεται πιθανώς από μια έμπειρη ομάδα εμπειρογνωμόνων για τους περισσότερους οργανισμούς. Εάν αγωνίζεστε με αυτό, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας και μπορούμε να παρέχουμε κάποιες οδηγίες για να κάνετε το SEO σας σωστό.

κατασκευή ιστοσελίδων αθήνα

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ SITE

Λάβετε (δεδομένα) ενημερωμένες αποφάσεις

 

Παραμείνετε σε αυτό που λειτουργεί και δοκιμάστε να δείτε άλλους ιστότοπους για έμπνευση.

Για ιστολόγια, μπορείτε να δοκιμάσετε να δείτε άλλα απλούστερα ιστολόγια ή ακόμη και διαδικτυακά περιοδικά για να δείτε ποια στοιχεία μοιράζονται όλοι. Εάν δείτε κάτι σε δεκάδες ιστότοπους, τότε είναι απαραίτητο να το επαναλάβετε μόνοι σας.

Και ίσως χρειαστεί να λάβετε υπόψη σας τις τυπικές συμβάσεις με βάση το δικό σας σχέδιο, αφού είναι αρκετά καιρό.

Για παράδειγμα, η σελίδα SERPS της Google βασικά φαίνεται η ίδια εδώ και δεκαετίες. Ναι, έχει αλλάξει λίγο, αλλά ως επί το πλείστον δεν έχει αλλάξει.

κατασκευή site,δημιουργια site

News

Web Design Trends

Κατασκευή Επαγγελματικού Blog: Οδηγός και Προτάσεις για Μια Ιστοσελίδα που Ξεχωρίζει

Κατασκευή Επαγγελματικού Blog: Οδηγός και Προτάσεις για Μια Ιστοσελίδα που Ξεχωρίζει

Κατασκευή Επαγγελματικού Blog: Οδηγός και Προτάσεις για Μια Ιστοσελίδα που ΞεχωρίζειΗ δημιουργία ενός blog αποτελεί έναν εξαιρετικό τρόπο για να μοιραστείτε τις ιδέες, τις γνώσεις ή τα προϊόντα σας με το κοινό. Η επαγγελματική κατασκευή ενός blog μπορεί να συμβάλει...

Κατασκευή Ιστοσελίδας Μόνος Σου: Αξίζει ή Όχι;

Κατασκευή Ιστοσελίδας Μόνος Σου: Αξίζει ή Όχι;

Κατασκευή Ιστοσελίδας Μόνος Σου: Αξίζει ή Όχι;Η δημιουργία ενός website είναι πλέον πιο εύκολη από ποτέ, χάρη στα εργαλεία και τις πλατφόρμες που υπάρχουν στην αγορά. Αν έχεις βασικές γνώσεις τεχνολογίας και αρκετό χρόνο, μπορείς να δοκιμάσεις να φτιάξεις την...

Πόσο κοστίζει ένα επαγγελματικό site;

Πόσο κοστίζει ένα επαγγελματικό site;

Πόσο κοστίζει ένα επαγγελματικό site;Η δημιουργία ενός επαγγελματικού ιστότοπου αποτελεί σημαντική επένδυση για κάθε επιχείρηση, με το κόστος να διαμορφώνεται ανάλογα με τις ανάγκες και τις απαιτήσεις του έργου. Παράγοντες όπως ο τύπος του ιστότοπου, ο σχεδιασμός, οι...

Πώς να Δημιουργήσετε ένα Διαχρονικό Λογότυπο που θα Αντέξει στον Χρόνο

Πώς να Δημιουργήσετε ένα Διαχρονικό Λογότυπο που θα Αντέξει στον Χρόνο

Πώς να Δημιουργήσετε ένα Διαχρονικό Λογότυπο που θα Αντέξει στον Χρόνο  Η δημιουργία ενός λογοτύπου δεν αφορά μόνο τη σύγχρονη αισθητική τάση, αλλά και τη διαχρονικότητα. Ένα καλό λογότυπο πρέπει να παραμένει επίκαιρο και αποτελεσματικό για πολλά χρόνια,...

Τα Κοινά Λάθη στον Σχεδιασμό Λογοτύπου και Πώς να τα Αποφύγετε

Τα Κοινά Λάθη στον Σχεδιασμό Λογοτύπου και Πώς να τα Αποφύγετε

Τα Κοινά Λάθη στον Σχεδιασμό Λογοτύπου και Πώς να τα Αποφύγετε  Ο σχεδιασμός ενός λογοτύπου είναι μια κρίσιμη διαδικασία που μπορεί να επηρεάσει σημαντικά την αναγνωρισιμότητα και την επιτυχία μιας επιχείρησης. Ωστόσο, πολλά λογότυπα αποτυγχάνουν να επιτύχουν τον...

Η Ψυχολογία των Χρωμάτων στον Σχεδιασμό Λογοτύπου

Η Ψυχολογία των Χρωμάτων στον Σχεδιασμό Λογοτύπου

Η Ψυχολογία των Χρωμάτων στον Σχεδιασμό Λογοτύπου  Το λογότυπο μιας επιχείρησης είναι συχνά η πρώτη εντύπωση που αποκομίζει το κοινό για αυτήν. Ο σχεδιασμός του παίζει καθοριστικό ρόλο στην αντίληψη του καταναλωτή και στην ταυτότητα της επωνυμίας. Ένα από τα πιο...

Λογότυπο: Η Διαφορά Ανάμεσα στο Τι Σας Αρέσει και στο Τι Χρειάζεστε για την Επιχείρησή Σας

Λογότυπο: Η Διαφορά Ανάμεσα στο Τι Σας Αρέσει και στο Τι Χρειάζεστε για την Επιχείρησή Σας

Λογότυπο: Η Διαφορά Ανάμεσα στο Τι Σας Αρέσει και στο Τι Χρειάζεστε για την Επιχείρησή Σας  Το λογότυπο μιας επιχείρησης αποτελεί ένα από τα πιο βασικά στοιχεία της εταιρικής ταυτότητας. Αποτελεί το σήμα κατατεθέν της επιχείρησης και αποπνέει την αισθητική, τις...

Πώς να Σχεδιάσετε ένα Λογότυπο: [Οδηγός Βήμα προς Βήμα]

Πώς να Σχεδιάσετε ένα Λογότυπο: [Οδηγός Βήμα προς Βήμα]

Πώς να Σχεδιάσετε ένα Λογότυπο: [Οδηγός Βήμα προς Βήμα]  Το λογότυπο αποτελεί το πρόσωπο μιας επιχείρησης και είναι ένα σημαντικό στοιχείο που καθορίζει την αναγνωρισιμότητα και την ταυτότητά της. Σχεδιάζοντας ένα λογότυπο μπορεί να φαίνεται περίπλοκο, αλλά με...

Υπερέχοντας στον Σχεδιασμό Λογοτύπου: Η Επιλογή που Καθιστά την Εταιρία Μας Εξαιρετική

Υπερέχοντας στον Σχεδιασμό Λογοτύπου: Η Επιλογή που Καθιστά την Εταιρία Μας Εξαιρετική

Υπερέχοντας στον Σχεδιασμό Λογοτύπου: Η Επιλογή που Καθιστά την Εταιρία Μας Εξαιρετική  Στον συναρπαστικό κόσμο του σχεδιασμού λογοτύπου, η εταιρία μας αναδεικνύεται ως η απόλυτη επιλογή. Με μια συνδυασμένη προσέγγιση και μια ομάδα δημιουργικών επαγγελματιών,...

Call Now Button