Κοινοποίηση σε:
Share on Facebook
Facebook
Pin on Pinterest
Pinterest
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

blog

Κατανόηση της δυνατότητας εκμάθησης για το σχεδιασμό ιστοσελίδων: Συμβουλές και βέλτιστες πρακτικές

 

Η δημιουργία ενός μαθήσιου ιστότοπου είναι πολύ πιο δύσκολη από ό, τι ακούγεται. Ο στόχος πρέπει να είναι μια σαφής εμπειρία χρήστη που οι επισκέπτες μπορούν να πάρουν και να κατανοήσουν γρήγορα.

Οι σχεδιαστές εφαρμογών για κινητά μπορούν να το λύσουν μέσω της ενσωμάτωσης που βοηθά τους χρήστες να μάθουν τη διεπαφή. Ωστόσο, οι ιστότοποι δεν μπορούν πάντα να προσφέρουν μακροχρόνια μαθήματα.

Ας ρίξουμε μια ματιά στη δυνατότητα εκμάθησης και να δούμε πώς μπορείτε να εφαρμόσετε αυτές τις τεχνικές στους ιστότοπούς σας. Οι περισσότεροι επισκέπτες γνωρίζουν πώς να περιηγούνται στον ιστό, οπότε δεν έχουν να κάνουν με διεπαφές που μαθαίνουν οι άνθρωποι, αλλά απλώς ακολουθώντας συμβάσεις, ώστε να είναι άνετα να χρησιμοποιούν τον ιστότοπό σας.

Γιατί έχει σημασία η δυνατότητα εκμάθησης

 

Οι χρήστες αλληλεπιδρούν περισσότερο με μια διεπαφή μόλις ξέρουν πώς να τη χρησιμοποιούν. Αντίθετα, οι άνθρωποι αναπηδούν από διεπαφές που μοιάζουν τρομερά περίπλοκες.

Θέλετε να σχεδιάσετε για μαθησιακή ικανότητα έτσι ώστε οι άνθρωποι να κολλάνε. Ο στόχος είναι να τους βοηθήσουμε να μάθουν τη διεπαφή σας γρήγορα, ώστε να μπορούν να τη χρησιμοποιούν. Με αυτόν τον τρόπο έχετε περισσότερους επαναλαμβανόμενους χρήστες και ο ιστότοπος έχει χαμηλότερο ποσοστό εγκατάλειψης.

Ο σχεδιασμός αλληλεπίδρασης θα πρέπει να είναι μαθησιακός ή τουλάχιστον να μην απαιτεί ο σχεδιαστής να διδάσκει στους ανθρώπους πώς να χρησιμοποιούν τη διεπαφή. Αυτό δεν λειτουργεί για σύνθετο λογισμικό όπως το Photoshop, αλλά ένας ιστότοπος δεν είναι σύνθετο λογισμικό.

κατασκευη ιστοσελιδων αθηνα

Ιστοσελίδα
Η Συνάφεια γεννά την εξοικείωση

 

Ανέφερα νωρίτερα πώς μια συνεπής διεπαφή είναι απαραίτητη για έναν καλό σχεδιασμό. Αυτό σημαίνει ότι θέλετε να χρησιμοποιήσετε κοινά στοιχεία σελίδας με τα οποία τα άτομα είναι εξοικειωμένα και να τα διατηρείτε παρόμοια μακροπρόθεσμα.

Ορισμένα στοιχεία πρέπει να παραμένουν στην ίδια θέση σε κάθε σελίδα. Η πλοήγησή σας, το λογότυπο και η κύρια περιοχή περιεχομένου θα πρέπει να είναι εύκολο να βρεθούν.

Ωστόσο, οι πιο περίπλοκες εφαρμογές πρέπει να προχωρήσουν περισσότερο από το απλώς περιεχόμενο πληροφοριών. Ας πάρουμε για παράδειγμα το Backbox του Dropbox που φαίνεται βασικά το ίδιο από τότε που κυκλοφόρησαν.

κατασκευη ιστοσελιδας

Website

Απάντηση και σχόλια διεπαφής χρήστη

Ο κόσμος των κινητών μιλά συχνά για μικρο αλληλεπιδράσεις και πώς αυτές επηρεάζουν τη συμπεριφορά. Αυτές οι αλληλεπιδράσεις είναι συνήθως κινούμενες εικόνες ή απαντήσεις διεπαφής χρήστη σε συμπεριφορές χρηστών και είναι ζωτικής σημασίας για μια μαθήσιμη διεπαφή.

Οι χρήστες χρειάζονται αποδεικτικά στοιχεία ότι αυτό που έχουν κάνει (έκαναν κλικ, υπέβαλαν μια φόρμα, εισήγαγε περιεχόμενο) είχαν πράγματι επίδραση στη σελίδα.

Μπορείτε να το κάνετε αυτό με απλά εφέ κίνησης ή δημιουργώντας στοιχεία σελίδας που ανταποκρίνονται στους χρήστες.

Ένα εξαιρετικό παράδειγμα είναι η φόρμα εγγραφής στη σελίδα εγγραφής του MailChimp.

κατασκευη ιστοσελιδων

ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ

Ακολουθήστε τις τυπικές συμβάσεις

Έχω μιλήσει για τα πρότυπα στο σχεδιασμό ιστοσελίδων πριν καλύψω την αξία της συνέπειας για τις διατάξεις ιστού.

Εάν σχεδιάζετε έναν ιστότοπο που προορίζεται για μέση καθημερινή χρήση, τότε πρέπει να ακολουθήσετε τις συμβάσεις. Δεν είναι η ώρα να γίνετε δημιουργικοί ή να αρχίσετε να χτυπάτε με κοινές προσδοκίες.

Οι επισκέπτες θέλουν να δουν τα μενού πλοήγησης στην κορυφή. Οι σύνδεσμοι θα πρέπει να λειτουργούν με αιωρηματοποίηση και κλικ και εάν υπάρχει ένα αναπτυσσόμενο μενού θα πρέπει να εμφανίζεται αμέσως.

Αν σχεδιάζετε για μαθησιακή ικανότητα, μην προσπαθήσετε να ανακαλύψετε ξανά τον τροχό. Αντ ‘αυτού, κοιτάξτε τι κάνουν όλοι οι άλλοι (τουλάχιστον τα καλά πράγματα) και κολλήστε σε αυτό.

Για παράδειγμα, αυτή η σελίδα ολοκλήρωσης αγοράς περιλαμβάνει μικρά εικονίδια συν / πλην για την αλλαγή της ποσότητας πριν από την ολοκλήρωση της αγοράς.

κατασκευή ιστοσελίδων

Να βρίσκετε

Υπάρχουν κυριολεκτικά εκατομμύρια και εκατομμύρια ιστότοποι εκεί έξω, οπότε πώς ξέρετε ότι γίνεται δική σας; Είναι βελτιστοποιημένη η μηχανή αναζήτησης (SEO); Οι πελάτες σπάνια πρόκειται να περάσουν από την πρώτη σελίδα του Google για να αναζητήσουν μια λύση φοβούμενοι έλλειψη αξιοπιστίας ή σπατάλη χρόνου.

Η βελτιστοποίηση για αναζήτηση σημαίνει ότι το περιεχόμενό σας βρίσκεται μπροστά στους πελάτες όταν αναζητούν λύση στο πρόβλημα που επιλύετε. Το SEO είναι ένα ισχυρό καθήκον να αντιμετωπιστεί και αντιμετωπίζεται πιθανώς από μια έμπειρη ομάδα εμπειρογνωμόνων για τους περισσότερους οργανισμούς. Εάν αγωνίζεστε με αυτό, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας και μπορούμε να παρέχουμε κάποιες οδηγίες για να κάνετε το SEO σας σωστό.

κατασκευή ιστοσελίδων αθήνα

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ SITE

Λάβετε (δεδομένα) ενημερωμένες αποφάσεις

 

Παραμείνετε σε αυτό που λειτουργεί και δοκιμάστε να δείτε άλλους ιστότοπους για έμπνευση.

Για ιστολόγια, μπορείτε να δοκιμάσετε να δείτε άλλα απλούστερα ιστολόγια ή ακόμη και διαδικτυακά περιοδικά για να δείτε ποια στοιχεία μοιράζονται όλοι. Εάν δείτε κάτι σε δεκάδες ιστότοπους, τότε είναι απαραίτητο να το επαναλάβετε μόνοι σας.

Και ίσως χρειαστεί να λάβετε υπόψη σας τις τυπικές συμβάσεις με βάση το δικό σας σχέδιο, αφού είναι αρκετά καιρό.

Για παράδειγμα, η σελίδα SERPS της Google βασικά φαίνεται η ίδια εδώ και δεκαετίες. Ναι, έχει αλλάξει λίγο, αλλά ως επί το πλείστον δεν έχει αλλάξει.

κατασκευή site,δημιουργια site

News

Web Design Trends

Η σημασία του σωστού λογότυπου

Η σημασία του σωστού λογότυπου

Το σωστό λογότυπο λέει τα πάντα χωρίς να λέει λέξη. Υποδηλώνει συναισθήματα τιμής, εμπιστοσύνης, υπερηφάνειας, αριστείας και ακεραιότητας.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΟΓΟΤΥΠΟΥ ΤΙΜΗ

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΟΓΟΤΥΠΟΥ ΤΙΜΗ

Ένας έμπειρος σχεδιαστής με σταθερό σχεδιασμό (με συγκεκριμένο στυλ ή εμπειρία στον κλάδο) θα έχει πολύ υψηλότερο ποσοστό από έναν νέο απόφοιτο γραφιστικής.

Ο σκοπός ενός λογότυπου

Ο σκοπός ενός λογότυπου

Κάνει μια ισχυρή πρώτη εντύπωση
Συχνά το πρώτο πράγμα που παρατηρούν οι πελάτες σε μια επιχείρηση είναι το λογότυπό τους. Υπάρχει σε κάθε διαφήμιση. Το λογότυπο είναι επίσης το κύριο μέρος οποιουδήποτε διαφημιστικού υλικού και επαγγελματικών καρτών που μοιράζετε.

Γιατί το λογότυπο κάνει μια ισχυρή πρώτη εντύπωση

Γιατί το λογότυπο κάνει μια ισχυρή πρώτη εντύπωση

Ένα λογότυπο είναι η πρώτη εισαγωγή μιας εταιρείας στους καταναλωτές. Εάν σχεδιαστεί σωστά, μπορεί να κεντρίσει το ενδιαφέρον του κοινού και να το προσκαλέσει να μάθει περισσότερα για την εταιρεία. Εάν όχι, απλώς έχετε αποξενώσει μια δυνητική βάση πελατών και βασικά έχετε αποδυναμώσει την επιχείρησή σας.

Κοινοποίηση σε:
Share on Facebook
Facebook
Pin on Pinterest
Pinterest
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Call Now Button