Τι είναι το HubSpot και πώς λειτουργεί;


Τι πραγματικά είναι το hubspot;

www.hubspot.com. Το HubSpot είναι πρόγραμμα και έμπορος προϊόντων λογισμικού για εισερχόμενο μάρκετινγκ και πωλήσεις. Ιδρύθηκε από τους Brian Halligan και Dharmesh Shah το 2006. Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες του αποσκοπούν στην παροχή εργαλείων για το μάρκετινγκ των κοινωνικών μέσων, τη διαχείριση περιεχομένου, την ανάλυση ιστοσελίδων και τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης.


Χρειάζομαι το hubspot;

Το HubSpot σας δίνει τη δυνατότητα να αυτοματοποιήσετε τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αφού οι πελάτες κάνουν συγκεκριμένες ενέργειες, όπως η λήψη περιεχομένου, η πραγματοποίηση αγοράς ή η εγγραφή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Η καλλιέργεια επαφών στους πελάτες αποτελεί βασικό χαρακτηριστικό της εισερχόμενης μεθοδολογίας.

Το HubSpot διαθέτει ένα μεγάλο αριθμό εργαλείων και την ικανότητα να κάνει τη διαφορά σε κάθε μέρος του ταξιδιού του αγοραστή. Τα εργαλεία χωρίζονται σε “Hubs” – μπορείτε να τα αγοράσετε ξεχωριστά, αλλά όταν συνδυαστούν, συνεργάζονται για να σας δώσουν μια πλήρη σειρά εργαλείων σε όλες τις ομάδες μάρκετινγκ, πωλήσεων και υποστήριξης.

Κέντρο HubSpot Marketing: Όλα τα εργαλεία που χρειάζεστε για να οργανώσετε μια καμπάνια μάρκετινγκ που προσελκύει, εμπλέκει και απολαμβάνει δυνητικούς και τρέχοντες πελάτες. Θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε το συναρπαστικό περιεχόμενο, να το πάρετε μπροστά στους σωστούς ανθρώπους και να μετατρέψετε τους επισκέπτες σε οδηγούς και οδηγεί σε πελάτες.


Ποια είναι τα πλεονεκτήματα του hubspot?

Είναι  δωρεάν. Υπάρχουν πολλά εργαλεία και κομμάτια λογισμικού εκεί έξω που είναι «δωρεάν», αλλά που προσφέρουν πολύ περιορισμένη λειτουργικότητα, εκτός αν πληρώσετε για αυτό.
1.Ενσωμάτωση social media.
2.Ενσωμάτωση ιστοσελίδας.
3.Παρακολούθηση επικοινωνιών.
4.Ενσωμάτωση με το σύστημα μάρκετινγκ της HubSpot.
5.Αναβαθμίσεις σε πραγματικό χρόνο.

Δηλαδή:

Landing pages
Emails
Blogs
Social media
SEO
Marketing automation
Analytics


Είναι το HubSpot CRM;

Το HubSpot CRM περιλαμβάνει δωρεάν εκδόσεις των προϊόντων Hub Hub, Sales Hub και Service Hub. Τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα περιλαμβάνουν τις φόρμες ιστού, τη ζωντανή συνομιλία και τα bots, εργαλεία διαφήμισης και εργαλεία helpdesk. Η εταιρεία διαθέτει επίσης εργαλεία μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που ξεκινούν από $ 50 το μήνα


Ποιοι χρησιμοποιούν HubSpot;

3538 εταιρείες αναφέρουν ότι χρησιμοποιούν το HubSpot στις τεχνολογικές τους υπηρεσίες, συμπεριλαμβανομένων των Trello, Docplanner και SendGrid. 878 προγραμματιστές στο StackShare δήλωσαν ότι χρησιμοποιούν το HubSpot.


Πόσο καιρό χρειάζεται για να μάθετε το HubSpot;

Μας χρειάζεται μόλις 12 εβδομάδες για να εφαρμόσουμε πλήρως και να διαμορφώσουμε μια πλατφόρμα HubSpot για έναν πελάτη, σύμφωνα με τις προδιαγραφές τους


Τι κάνει το HubSpot μοναδικό;

ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΠΟΡΕΙΑ.

Το λογισμικό της HubSpot χρησιμοποιεί έξυπνες ιστοσελίδες, CTA και φόρμες που είναι μοναδικά προσαρμοσμένες στις μεμονωμένες πηγές και τα σημεία πόνου που βιώνουν καθώς μετατρέπονται σε πελάτες – το απόλυτο σε μια εξατομικευμένη εμπειρία πωλήσεων.


Αξίζουν οι HubSpot certifications;

Η πιστοποίηση HubSpot είναι ένα δωρεάν και πολύτιμο εργαλείο για την οικοδόμηση της βάσης γνώσεων σας, αποδεικνύοντας την ικανότητά σας για διαφορετικά καθήκοντα και προχωρώντας στην καριέρα σας. Η Ακαδημία HubSpot προσφέρει 15 κομμάτια πιστοποίησης, όπως Inbound Marketing, Σχεδιασμός με Ανάπτυξη, Φιλοδοξίες, Email Marketing και πολλά άλλα.


Χρησιμοποιεί το HubSpot τα δεδομένα σας;

Τα δεδομένα που αποθηκεύετε στα προϊόντα HubSpot είναι δικά σας. Ποτέ δεν μοιράζουν τα δεδομένα σας στους πελάτες και ποτέ δεν τα πουλάνε.


Μπορεί το HubSpot να αντικαταστήσει το MailChimp;

Πέρα από τις βασικές λειτουργίες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, όπως τα πρότυπα drag-and-drop, τα ανταποκρινόμενα σχέδια και οι επεξεργαστές κειμένων, τόσο το HubSpot όσο και το MailChimp μπορούν να εξοπλιστούν με πιο περίπλοκα εργαλεία.  Για το MailChimp, ίσως χρειαστεί να ενσωματώσετε πρόσθετα χαρακτηριστικά για να λάβετε τα σχετικά εργαλεία.


Ποια είναι η διαφορά μεταξύ του Mailchimp και του HubSpot;

Το Mailchimp προσφέρει μια απλή εμπειρία επεξεργασίας σελίδας προσγείωσης, καθώς και μια λύση φόρμας. Η λύση των εντύπων τους συνδέεται αυτόματα με έναν κατάλογο, ο οποίος κάνει την παρακολούθηση με τους υποβάλλοντες μορφή γρήγορα και εύκολα. Το HubSpot διαθέτει επίσης αξιόπιστες λύσεις προορισμού και φορμών.

Call Now Button
Μετάβαση στο περιεχόμενο