5 δωρεάν εργαλεία για να ελέγξετε συνολικά την ταχύτητα της ιστοσελίδας σας
Η ταχύτητα φόρτωσης σελίδας είναι πάντα ένας σημαντικός παράγοντας κατά τη δημιουργία του ιστότοπού σας. Όσο γρηγορότερη είναι η ταχύτητα φόρτωσης της σελίδας, τόσο καλύτερη είναι η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO), και με αυτό έρχεται η δυνατότητα αύξησης των επισκέψεων και, στη συνέχεια, των μετατροπών.
Με αυτήν τη βελτιωμένη επισκεψιμότητα, ο ιστότοπός σας θα οδηγήσει αναμφίβολα σε περισσότερες πωλήσεις. Όλα αυτά με μια βελτιωμένη ταχύτητα φόρτωσης σελίδας.
Τι γίνεται με το αντίστροφο; Τι θα συμβεί εάν έχετε αργή ταχύτητα φόρτωσης σελίδας; Δυστυχώς, μια πιο αργή σελίδα σημαίνει χαμηλότερη απόδοση SEO, η οποία με τη σειρά της οδηγεί σε λιγότερες επισκέψεις και μετατροπές.
Διασκεδαστικό γεγονός: Μόλις φτάσετε πάνω από 3 δευτερόλεπτα, πολλοί επισκέπτες φεύγουν πριν από τη φόρτωση της σελίδας, ακόμη περισσότεροι θα αναπηδήσουν και το ποσοστό μετατροπών σας θα μειωθεί. Αυτό… δεν είναι ιδανικό.
Google PageSpeed Insights
είναι ένα εργαλείο τεχνικής βελτιστοποίησης που παρέχει διαγνωστικές πληροφορίες απευθείας από την Google αναλύοντας το περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας.
Αυτό το καλό εργαλείο βοηθά στην αξιολόγηση της σελίδας μέσω πολλών παραγόντων, όπως ανακατευθύνσεις σελίδας προορισμού, συμπίεση, χρόνος απόκρισης διακομιστή, προσωρινή αποθήκευση προγράμματος περιήγησης, πόροι, εικόνες, παράδοση CSS, ορατό περιεχόμενο και JavaScript αποκλεισμού απόδοσης.
Εξετάζοντας αυτούς τους παράγοντες, το PageSpeed Insights υπολογίζει στη συνέχεια μια βαθμολογία από 0 έως 100 που υπολογίζει την επικεφαλίδα της απόδοσής της. Οτιδήποτε πάνω από 85 σημαίνει ότι ο ιστότοπός σας έχει καλή απόδοση.
Υπάρχουν δύο κύριοι τομείς που το PageSpeed μετρά για να ενισχύσει την απόδοση του ιστότοπού σας:
• Χρόνος έως πλήρη φόρτωση σελίδας: Αυτό δείχνει τον χρόνο που έχει παρέλθει από τη στιγμή που ένας χρήστης ζητά μια νέα σελίδα έως τη στιγμή που η σελίδα αποδίδεται πλήρως από το πρόγραμμα περιήγησης.
• Χρόνος έως το επάνω μέρος της φόρτωσης: Αυτός είναι ο χρόνος που έχει παρέλθει από τη στιγμή που ένας χρήστης ζητά μια νέα σελίδα έως τη στιγμή που το περιεχόμενο στο πάνω μέρος αναδιπλώνεται από το πρόγραμμα περιήγησης.
κατασκευη ιστοσελιδων αθηνα
Το KeyCDN είναι ένα γρήγορο και ελαφρύ εργαλείο δοκιμής ταχύτητας ιστότοπου που μπορεί να σας δώσει λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με την απόδοση του ιστότοπού σας. Προσφέρει 14 διαφορετικές τοποθεσίες για να διαλέξετε από όλο τον κόσμο, με την επιλογή να κάνετε τα αποτελέσματα των δοκιμών σας ιδιωτικά ή δημόσια.
Μερικά από τα στατιστικά στοιχεία που παρέχει το KeyCDN μπορεί να είναι πολύ χρήσιμα για να γνωρίζουμε, όπως πόσα αιτήματα HTTP υποβλήθηκαν, το πλήρες μέγεθος της σελίδας που ζητήθηκε, και το πιο σημαντικό, ο χρόνος φόρτωσης. Ένα μεγάλο πλεονέκτημα για το KeyCDN είναι το γεγονός ότι είναι ένα από τα λίγα εργαλεία εκτός από το PageSpeed που λειτουργεί εξαιρετικά σε κινητές συσκευές.
κατασκευη ιστοσελιδας
Ο κόσμος των κινητών μιλά συχνά για μικρο αλληλεπιδράσεις και πώς αυτές επηρεάζουν τη συμπεριφορά. Αυτές οι αλληλεπιδράσεις είναι συνήθως κινούμενες εικόνες ή απαντήσεις διεπαφής χρήστη σε συμπεριφορές χρηστών και είναι ζωτικής σημασίας για μια μαθήσιμη διεπαφή.
Οι χρήστες χρειάζονται αποδεικτικά στοιχεία ότι αυτό που έχουν κάνει (έκαναν κλικ, υπέβαλαν μια φόρμα, εισήγαγε περιεχόμενο) είχαν πράγματι επίδραση στη σελίδα.
Μπορείτε να το κάνετε αυτό με απλά εφέ κίνησης ή δημιουργώντας στοιχεία σελίδας που ανταποκρίνονται στους χρήστες.
Ένα εξαιρετικό παράδειγμα είναι η φόρμα εγγραφής στη σελίδα εγγραφής του MailChimp.
κατασκευη ιστοσελιδων
Σύμφωνα με πληροφορίες από το Think With Google, το 70 τοις εκατό των επισκέψεων σε κινητές συσκευές εξακολουθούν να βρίσκονται σε σύνδεση δεδομένων 3G και αναμένεται να παραμείνουν εκεί μέχρι το 2020. Τι σημαίνει αυτό;
Παρόλο που ο ιστότοπός σας μπορεί να βελτιστοποιηθεί τέλεια για μια υπέροχη εμπειρία προβολής στην επιφάνεια εργασίας. Ωστόσο, δεν ισοδυναμεί απαραίτητα με μια γρήγορη ταχύτητα φόρτωσης σελίδας σε κινητά. Εδώ έρχεται το Google Mobile Test.
κατασκευή ιστοσελίδων
Τέλος, έχουμε το εργαλείο βελτιστοποίησης Varvy Pagespeed, το οποίο δημιουργήθηκε και συντηρήθηκε από τον Patrick Sexton. Αυτό που παρέχει το Varvy είναι μια αναφορά που χωρίζεται σε 5 διαφορετικές ενότητες, όπως διάγραμμα πόρων, παράδοση CSS, χρήση JavaScript, εντοπισμένα ζητήματα ταχύτητας σελίδας και υπηρεσίες που χρησιμοποιούνται. Ένα μεγάλο πράγμα για αυτό το εργαλείο είναι ότι χρησιμοποιεί περισσότερο γραφική παράσταση για να σας ενημερώσει για το τι θα μπορούσε να βελτιστοποιηθεί καλύτερα στον ιστότοπό σας.
Υπάρχει ακόμη και τεκμηρίωση για το πώς να βελτιστοποιήσετε περαιτέρω τον ιστότοπό σας με εκπαιδευτικά προγράμματα σχετικά με την κρίσιμη διαδρομή απόδοσης, την αξιοποίηση της προσωρινής αποθήκευσης του προγράμματος περιήγησης, την αναβολή φόρτωσης JavaScript και πολλά άλλα. Αξίζει σίγουρα να δείτε!
κατασκευή ιστοσελίδων αθήνα
News
Web Design Trends
Πώς να σχεδιάσετε ένα λογότυπο: επαγγελματικές συμβουλές
Αν αναρωτιέστε πώς να σχεδιάσετε ένα λογότυπο, υπάρχουν πολλά να σκεφτείτε. Ο σχεδιασμός λογοτύπου απαιτεί δεξιότητες, εμπειρία και γνώση και θα χρειαστείτε εξάσκηση
Χρειάζεστε επανασχεδιασμό του λογότυπού σας;
Εάν είστε υπάρχουσα επιχείρηση, κάντε αυτή την ερώτηση στον εαυτό σας… «χρειάζεστε» ένα νέο λογότυπο; Ή απλά «θέλετε» ένα;
Η σημασία του σωστού λογότυπου
Το σωστό λογότυπο λέει τα πάντα χωρίς να λέει λέξη. Υποδηλώνει συναισθήματα τιμής, εμπιστοσύνης, υπερηφάνειας, αριστείας και ακεραιότητας.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΟΓΟΤΥΠΟΥ ΤΙΜΗ
Ένας έμπειρος σχεδιαστής με σταθερό σχεδιασμό (με συγκεκριμένο στυλ ή εμπειρία στον κλάδο) θα έχει πολύ υψηλότερο ποσοστό από έναν νέο απόφοιτο γραφιστικής.
Ψυχολογία χρωμάτων: Τα χρωματικά κόλπα του λογότυπου
Ένα καλό λογότυπο είναι συνώνυμο με το εμπορικό σήμα που αντιπροσωπεύει. Σκεφτείτε τις εμβληματικές μάρκες όπως η McDonald’s ή η Apple
Tρόποι για να βελτιώσετε το σχεδιασμό του λογοτύπου σας
Ο σχεδιασμός του λογότυπου δεν έχει να κάνει με κάτι που να φαίνεται όμορφο. έχει να κάνει με την εξυπηρέτηση μιας επιχειρηματικής ανάγκης και την αντανάκλαση του τι αντιπροσωπεύει μια επωνυμία.
Λογότυπο επιχείρησης – Προσελκύει πελάτες
Ένας από τους πρωταρχικούς στόχους της επιχείρησης είναι να αποκτά όλο και περισσότερους καταναλωτές μέσω έξυπνων τεχνικών μάρκετινγκ
Ο σκοπός ενός λογότυπου
Κάνει μια ισχυρή πρώτη εντύπωση
Συχνά το πρώτο πράγμα που παρατηρούν οι πελάτες σε μια επιχείρηση είναι το λογότυπό τους. Υπάρχει σε κάθε διαφήμιση. Το λογότυπο είναι επίσης το κύριο μέρος οποιουδήποτε διαφημιστικού υλικού και επαγγελματικών καρτών που μοιράζετε.
Γιατί το λογότυπο κάνει μια ισχυρή πρώτη εντύπωση
Ένα λογότυπο είναι η πρώτη εισαγωγή μιας εταιρείας στους καταναλωτές. Εάν σχεδιαστεί σωστά, μπορεί να κεντρίσει το ενδιαφέρον του κοινού και να το προσκαλέσει να μάθει περισσότερα για την εταιρεία. Εάν όχι, απλώς έχετε αποξενώσει μια δυνητική βάση πελατών και βασικά έχετε αποδυναμώσει την επιχείρησή σας.