Επανασχεδιασμός ιστοσελίδας 2023

Επανασχεδιασμός ιστοσελίδας 2023

Η τεχνολογία και οι συμπεριφορές των καταναλωτών προχωρούν και αλλάζουν πιο γρήγορα από ποτέ. Έτσι, αν ανακαλύψετε ότι αναρωτιέστε “πότε πρέπει να αρχίσω να σκέφτομαι τον επανασχεδιασμό ιστοτόπου;

Η τεχνολογία σας είναι ξεπερασμένη

Κάθε λίγα χρόνια ο τρόπος με τον οποίο οι άνθρωποι περιηγούνται στο Διαδίκτυο και τα εργαλεία που χρησιμοποιούν για να αλληλεπιδρούν με αυτό αλλάζουν. Ο ιστότοπός σας πρέπει να εξελιχθεί μαζί του, διαφορετικά οι άνθρωποι απλώς θα σταματήσουν να τον χρησιμοποιούν. Ο σχεδιασμός που δεν ανταποκρίνεται είναι παρελθόν. Το γεγονός είναι ότι όλο και περισσότεροι από τους επισκέπτες σας έρχονται στον ιστότοπό σας από τα τηλέφωνά τους με την προσδοκία μιας απρόσκοπτης εμπειρίας περιήγησης, μην απογοητεύσετε αυτούς τους χρήστες παραμελώντας αυτό. Ειλικρινά, εάν ο ιστότοπός σας δεν είναι βελτιστοποιημένος για κινητά, χάνετε δυνητικούς πελάτες. Είναι επιτακτική ανάγκη ο ιστότοπός σας να λειτουργεί σε κάθε συσκευή. Αυτό περιλαμβάνει επίσης τη διασφάλιση ότι λαμβάνονται υπόψη όλα τα μεγέθη οθόνης και ότι όλα τα προγράμματα περιήγησης είναι λειτουργικά.

Ένα άλλο τεχνολογικό γκάφα επιτρέπει σε 404 μηνύματα σφάλματος και κατεστραμμένους συνδέσμους να συνεχιστούν. Αυτό όχι μόνο δεν είναι καλή χρήση της επικοινωνίας για την επιχείρησή σας, αλλά είναι ενεργή κακή διαφήμιση – που δείχνει έλλειψη οργάνωσης και κακή συντήρηση. Αν έχει φτάσει σε αυτό, έχετε κάποιες επιλογές. και μπορούμε να σας βοηθήσουμε να διατηρήσετε τον τρέχοντα ιστότοπό σας ενώ βρίσκετε μια ψηφιακή λύση που προσθέτει αξία για την επιχείρησή σας. Ένα μήνυμα σφάλματος 404 είναι ένα διαδικτυακό SOS. 

Οι επιχειρηματικοί σας στόχοι δεν επιτυγχάνονται

Ο ιστότοπός σας ευθυγραμμίζεται με τους επιχειρηματικούς σας στόχους; Εάν δεν πληροίτε το ποσοστό μετατροπών ή την επισκεψιμότητα που έχετε στόχο, ή εάν το ποσοστό εγκατάλειψης είναι πολύ υψηλό και οι εγγραφές μέσω email πολύ χαμηλές… ίσως το πρόβλημα να είναι η ίδια η σχεδίαση. Θέλετε να βλέπετε σταθερή ανάπτυξη με τον ιστότοπό σας. Εάν ο ιστότοπός σας δεν δημιουργεί δυνητικούς πελάτες , ήρθε η ώρα για επανεξέταση.

Θέλετε να μείνετε ενημερωμένοι με τις τάσεις του σχεδιασμού

Ο επανασχεδιασμός ενός ιστότοπου δεν αφορά πάντα βασικές ενημερώσεις. Μερικές φορές είναι πιο επίκεντρο της εικόνας και της επωνυμίας. Κάθε τόσο οι οπτικές τάσεις ανανεώνονται. Αν θέλετε να βρεθείτε ως μια σύγχρονη εταιρεία στον παλμό του κλάδου σας, πρέπει να δείτε το κομμάτι – αυτό σημαίνει ζωντανή και ενημερωμένη και σύμφωνη με τις τάσεις του ιστού.

Στοχεύετε σε μια νέα αγορά

Διαφορετικά δημογραφικά στοιχεία, εθνικότητες και πολιτισμοί έχουν όλες διαφορετικές προτιμήσεις για οπτικά στοιχεία, τον τόνο του κειμένου, τον τρόπο αλληλεπίδρασης με τη διεπαφή, τον τρόπο αναζήτησης λέξεων-κλειδιών, ακόμη και προτιμήσεις χρώματος και ήχου. Η στόχευση μιας νέας αγοράς σημαίνει να βεβαιωθείτε ότι η σκέψη σας ξεκινά με τον στόχο: Τι τους αρέσει; Τι τους εμπνέει; Τι τους νοιάζει;

Αξίζει επίσης να σκεφτείτε πώς μπορείτε να το κάνετε αυτό ενώ ξεχωρίζετε από τους ανταγωνιστές σας. Απλώς θυμηθείτε να αναρωτηθείτε εδώ “Μου αρέσει ο ιστότοπός μου καλύτερα από τους ανταγωνιστές μου;” Ένα απλό ναι μπορεί να είναι το μόνο που χρειάζεστε για να διατηρήσετε τον ιστότοπό σας για άλλα δύο χρόνια.

Μπορείτε να τα καταφέρετε καλύτερα

Τόσο συχνά η ιστοσελίδα μας είναι μια αναγκαιότητα που δημιουργήσαμε σε μια περίοδο πίεσης και πανικού. Αλλά είστε περήφανοι για τον ιστότοπό σας; Αν ανατριχιάζετε ή βρείτε δικαιολογίες όταν μοιράζεστε τον ιστότοπό σας με πιθανούς πελάτες και υπαλλήλους, ίσως αξίζει να σκεφτείτε: πώς μπορώ να τα πάω καλύτερα εδώ; Εάν οι ανταγωνιστές σας ξεσηκώνονται, κάνουν λαθροθηρία στους πελάτες σας και έχουν σαφώς έναν πιο αποτελεσματικό ιστότοπο από εσάς, ήρθε η ώρα για αλλαγή. Το 70% μιας απόφασης αγοράς επηρεάζεται από τον ιστότοπο της επιχείρησης. Έτσι εμπνέεστε να αγοράσετε όταν κοιτάτε τον δικό σας ιστότοπο; Αν όχι, πιστεύουμε σε εσάς – μπορείτε να τα καταφέρετε καλύτερα.

Υπάρχουν αμέτρητα απροσδόκητα οφέλη από την ανανέωση ενός ιστότοπου: Δίνει την ευκαιρία για ένα rebrand επιτρέποντάς σας (και μερικές φορές αναγκάζοντάς σας) να ξανασκεφτείτε όλα τα περιουσιακά σας στοιχεία τα οποία πιθανότατα χρειάζονται επίσης ανανέωση (αλλά αυτό είναι ένα άλλο blog!). Με νέο περιεχόμενο, φρέσκες εικόνες και βελτιωμένη διαδρομή χρήστη, ένας νέος ιστότοπος μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση της επισκεψιμότητας του ιστότοπου και του SEO. Λαμβάνοντας υπόψη ότι η Google ενημερώνει τον αλγόριθμό της κάθε λίγα χρόνια, αξίζει να ευθυγραμμίσετε τη στρατηγική της μηχανής αναζήτησής σας με τη συνεχιζόμενη ψηφιακή στρατηγική σας. Οι λέξεις-κλειδιά ειδικά για την ομιλία ή αυτές που λειτουργούν σε συνδυασμό με νέα τεχνολογία, όπως η Alexa, είναι καινοτόμα χαρακτηριστικά που μπορούν να ενσωματωθούν στο μείγμα. Η σχεδίαση του ιστότοπού σας μπορεί να αυξήσει τις πιθανότητές σας για μετατροπή και τώρα θα μπορούσε επίσης να είναι η ώρα να προσθέσετε νέες λειτουργίες στον ιστότοπο για να αυξήσετε τους δυνητικούς πελάτες.

Ο επανασχεδιασμός του ιστότοπου σας δίνει επίσης την ευκαιρία να βελτιώσετε τη διαχείριση περιεχομένου. Το να γνωρίζετε πόσο χρόνο να δημιουργήσετε το αντίγραφό σας, πότε να εισαγάγετε βίντεο ή γραφικά, πώς να δομήσετε την πλοήγησή σας και χιλιάδες άλλες επιλογές ψυχολογικής σχεδίασης αποτελούν μέρος αυτής της επιστήμης.

Ένας νέος ιστότοπος μπορεί να είναι καταλύτης για πολλές ουσιαστικές ενημερώσεις στην επικοινωνία της επιχείρησής σας. Εάν αυτό είναι σημαντικό για εσάς, ήρθε η ώρα να αρχίσετε να κάνετε σχέδια για τον επανασχεδιασμό της ιστοσελίδας σας. Τα καλά νέα είναι ότι δεν χρειάζεται να είναι δύσκολο ή χρονοβόρο. Με λίγο προβληματισμό σχετικά με τις ανάγκες και τους στόχους σας, είναι μια διαδικασία βήμα προς βήμα που δεν χρειάζεται να κατακλύσει. 

Η απλή και απλή διαδικασία μας βασίζεται πραγματικά σε 1 βασική ερώτηση:

Τι είναι επιτυχία για εσάς;
Εδώ ξεκινά η συζήτηση και αυτό που χτίζουμε σε κάθε βήμα της διαδρομής.

Δεν χρειάζεται πάντα να ξεκινάτε από την αρχή και να δημιουργείτε έναν ολοκαίνουργιο ιστότοπο, αλλά είναι σημαντικό να αφαιρέσετε τους αποκλεισμούς και να διατηρήσετε τον ιστότοπό σας σε υψηλό επίπεδο απόδοσης. Ένας ιστότοπος είναι συχνά το πρώτο λιμάνι κλήσης, πράγμα που σημαίνει ότι κάνει την πρώτη εντύπωση που έχουν οι πιθανοί πελάτες σας για την επιχείρησή σας. 

ΘΕΛΕΤΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ? ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ!

ΘΕΛΕΤΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟ? ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ!

Βασικά στοιχεία του καλού σχεδιασμού ιστοσελίδων

Βασικά στοιχεία του καλού σχεδιασμού ιστοσελίδων

Βασικά στοιχεία του καλού σχεδιασμού ιστοσελίδωνΑνακαλύψτε βασικές αρχές σχεδιασμού ιστοσελίδων για να κατανοήσετε τα βασικά στοιχεία του καλού σχεδιασμού ιστοσελίδων.Σκοπός Πριν ξεκινήσετε να δημιουργήσετε έναν ιστότοπο, μάθετε τι θέλει να πετύχει ο πελάτης σας με...

Web design trends για το 2023

Web design trends για το 2023

Web design trends για το 2023Μία ιστοσελίδα αιχμής είναι ένας σίγουρος τρόπος για να προσελκύσετε πελατες για την επιχείρησή σας. Αυτό δεν σημαίνει ότι κάθε δικηγορικό γραφείο χρειάζεται ένα σχέδιο τελευταίας τεχνολογίας.  Μην ανησυχείτε, σας έχουμε καλύψει. Εδώ είναι...

Γιατί το google my business είναι σημαντικό;

Γιατί το google my business είναι σημαντικό;

Γιατί το google my business είναι σημαντικό;Το Google My Business είναι ένα δωρεάν εργαλείο που προσφέρεται από τη Google και επιτρέπει στις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται την ηλεκτρονική τους παρουσία σε όλη τη Google, συμπεριλαμβανομένων των Google Search και Google...

Call Now Button