Τρόποι χρήσης των χρωμάτων στο σχεδιασμό ιστοσελίδων

κατασκευή ιστοσελίδων

Το χρώμα είναι ένα βασικό στοιχείο σχεδιασμού που βλέπουμε παντού στη ζωή μας, όπως σε κάθε ιστότοπο που επισκέπτεστε ή στην εφαρμογή που χρησιμοποιούμε. Αυτή τη στιγμή κοιτάζοντας τα χρώματα του Designmodo. Εάν διαβάσετε αυτό το άρθρο σε μια εφαρμογή “διαβάστε αργότερα”, δοκιμάστε να δείτε τα χρώματα αυτής της εφαρμογής. Δεν έχει νόημα. Το θέμα είναι, κάθε χρόνο βλέπουμε πολλές προβλέψεις τάσεων σχεδιασμού και ποτέ δεν αποτυγχάνουν να συμπεριλάβουν χρώμα.

Με την πάροδο του χρόνου, οι σχεδιαστές έχουν χρησιμοποιήσει το χρώμα πιο τολμηρά και πιο στρατηγικά. Μερικές φορές χρησιμοποιείται για να δώσει ένα συγκεκριμένο στοιχείο περισσότερη προσοχή, μερικές φορές για να πει μια καλύτερη ιστορία και μερικές φορές για να ενισχύσει την εμπειρία μάρκας.

Ας μιλήσουμε για κάποια από αυτά τα παραδείγματα.

Δημιουργήστε ένα ισχυρό υπόβαθρο
Λίγα χρόνια πίσω υπήρξε μια τεράστια τάση τολμηρών υποβάθρων. Παρατηρώ ακόμα παραδείγματα όπως αυτό σήμερα. Σε ένα καλό σχέδιο, ένα πολύχρωμο και ισχυρό υπόβαθρο μπορεί να είναι μια καλή κίνηση για να δώσει ενδιαφέρον σε ένα συγκεκριμένο τμήμα. Όποια και αν είναι η γνώμη σας για τις τάσεις μπορεί να είναι, μπορούμε να συμφωνήσουμε ότι όταν γίνει καλά, ένα καλό χρώμα φόντου μπορεί να βοηθήσει ξεχωρίζουν ένα τμήμα.

κατασκευη ιστοσελιδας τιμες

Ας ξεκινήσουμε με το Root Studio και πώς ο σχεδιασμός χρησιμοποιεί ένα κίτρινο φόντο για να τονίσει την περιπτωσιολογική μελέτη του για τον ζωολογικό κήπο του Chester. Το κίτρινο φόντο βοηθά να ορίσετε τον τόνο της μελέτης περίπτωσης. Εκτός από το μινιμαλιστικό στυλ σχεδιασμού, το χρώμα φόντου είναι ένα σημαντικό στοιχείο σχεδίασης. Όχι όλες οι περιπτωσιολογικές μελέτες τους χρησιμοποιούν ζωντανά χρώματα όπως ο ζωολογικός κήπος του Τσέστερ κίτρινο και αυτό είναι εντάξει – δεν χρειάζεται να χρησιμοποιείτε μια ζωντανή απόχρωση για να κάνετε κάτι να ξεχωρίζει. Αυτό το σχέδιο δεν θα λειτουργούσε τόσο καλά αν τα τμήματα της μελέτης περίπτωσης δεν ήταν ούτε μινιμαλιστικά.
Στη συνέχεια, είναι το Mambo Mambo το οποίο χρησιμοποιεί χρώμα για να τονίσει και διαφορετικά τμήματα του χαρτοφυλακίου. Ορισμένα τμήματα είναι νέον κίτρινο, βαθύ μπλε και μαύρο. Στο στιγμιότυπο οθόνης μπορείτε να δείτε ότι το κίτρινο νέον είναι ζευγαρωμένο με πράσινα, μαύρα μπλε και τόνους δέρματος. λειτουργούν αρμονικά.

Σε αυτή τη σελίδα, τα χρώματα φόντου βοηθούν τα τμήματα αυτά να είναι μοναδικά και ενδιαφέροντα. Είναι επίσης καλό branding για τον οργανισμό.

Κάνω δήλωση
Άλλες φορές, το χρώμα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για μια τολμηρή δήλωση. Ας ξεκινήσουμε με τη σελίδα προσέλκυσης γλώσσας σημάτων Uber. Το φόντο πορτοκαλί κλίσης σίγουρα προσελκύει την προσοχή σας. Αυτή είναι μια εξαιρετική στρατηγική σχεδιασμού αφού ο σκοπός της σελίδας είναι να διδάξει στους ανθρώπους τη βασική νοηματική γλώσσα που βασίζεται σε οπτικές ενδείξεις.
Στη συνέχεια, είναι το χαρτοφυλάκιο του design studio Kickpush. Καθώς διαβάζετε το αντίγραφο, παρατηρήστε ότι έχουν διαφορετικό είδος προσωπικότητας. Ο Kickpush θέλει να δείξει ότι είναι διαφορετικά και το επιλεγμένο σχέδιο χρωμάτων βοηθάει σε αυτό. Είναι σκόπιμο και κάνει μια γρήγορη οπτική δήλωση.

Αυτό είναι επίσης ένα καλό παράδειγμα branding για το οποίο θα μιλήσουμε αργότερα.

 

Πείτε μια καλύτερη ιστορία
Το χρώμα είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα για να βοηθήσει να πω μια ιστορία. Ένα καλό παράδειγμα αυτού είναι η αρχική σελίδα του Bloom. Χρησιμοποιούν το ίδιο σχεδόν ηλεκτρικό μπλε σε όλο το σχέδιο. Μαζί με άλλα οπτικά στοιχεία, το μπλε χρησιμοποιείται για να βοηθήσει τον χρήστη να μετακινηθεί από την κεφαλίδα στο υποσέλιδο. Εάν όλα τα διαφορετικά τμήματα είχαν διαφορετικό κύριο χρώμα σε αυτή τη ροή, η αφήγηση θα έσπαζε.
Μπορώ να πω ακριβώς το ίδιο πράγμα για τη σελίδα προορισμού του Adobe Cloud Marketing. Είναι μια τεράστια σελίδα με μεγάλα τμήματα. Κάθε τμήμα έχει το δικό της χρωματικό σχήμα. Τα χρώματα διαφέρουν από το ανοικτό μπλε στην κορυφή στη μηχανή πυροπροστασίας κόκκινο έως σκούρο πορφυρό. Δεν είναι μόνο το στερεό χρώμα UI είτε? η φωτογραφία πηγαίνει με κάθε χρώμα επίσης.

Επειδή αυτή είναι μια τόσο μεγάλη σελίδα, το χρώμα βοηθάει να αναφέρει την ιστορία κάθε τμήματος.

κατασκευη ιστοσελιδας κοστος

Δημιουργήστε εκρήξεις ενδιαφέροντος και προσθέστε προσωπικότητα
Μερικές φορές το χρώμα χρησιμοποιείται ειδικά για να προσθέσει ένα ενδιαφέρον σε ένα σχέδιο. Τα μεγάλα και τολμηρά χρώματα δεν πρέπει πάντα να είναι μπροστά και κεντρικά σε ένα σχέδιο προκειμένου να χρησιμοποιηθεί το χρώμα αποτελεσματικά.

Για παράδειγμα, η σελίδα προορισμού του ίδιου του Designmodo χρησιμοποιεί όλα τα μικρά ριπίδια χρώματος. Κάνει τη σελίδα προορισμού πιο ευχάριστη να κοιτάξει και να ασχοληθεί με χωρίς να έχει το έντονο κόκκινο φόντο ή οτιδήποτε άλλο που μπορεί να θεωρηθεί πάνω από την κορυφή. Όσο είναι στρατηγικό, η χρήση εκρήξεων χρώματος μπορεί να είναι ένα καλό εργαλείο.
Βελτιώστε το branding για το προϊόν ή την εταιρεία σας
Έχω αποθηκεύσει την αγαπημένη μου χρήση του χρώματος για τελευταία. Λατρεύω μόνο όταν το χρώμα χρησιμοποιείται κριτικά στο branding. Δεν εννοώ μόνο μία απόχρωση ή ένα σύνολο χρωμάτων όπως για το Kickpush ή το Bloom.

Πολλοί από εμάς ακολούθησαν τον επανασχεδιασμό της Asana, όπου εφάρμοζαν διάφορες διαβαθμίσεις χρώματος ως μέρος της νέας ταυτότητάς τους. Σε ορισμένα τμήματα του ιστότοπου, το χρώμα χρησιμοποιείται έντονα, ενώ σε άλλα όχι τόσο. είναι ισορροπία. Τα χρώματα είναι ζωντανά και διαφορετικά. Τα χρώματα λειτουργούν καλά μαζί, πάρα πολύ. Τώρα, το νεότερο σήμα της Asana είναι ζωντανό και πολύχρωμο. Η Asana είναι τώρα φωτεινό ροζ, πορτοκαλί και μοβ. Η στρατηγική για το χρώμα φαίνεται να είναι το κλειδί της τοποθέτησης της μάρκας Asana.

 

συμπέρασμα

Βλέπουμε πιο στρατηγική χρήση του χρώματος σε ιστοσελίδες, είτε πρόκειται για τη δημιουργία καλύτερης επωνυμίας όπως η Asana είτε για μια τολμηρή δήλωση με έντονο κόκκινο φόντο για να βεβαιωθείτε ότι οι άνθρωποι συνειδητοποιούν ότι είστε διαφορετικοί όπως ο Kickpush.

Πάνω απ ‘όλα, το χρώμα συμβάλλει στην προσωπικότητα και, κυρίως, στην ταυτότητα της μάρκας. Η χρήση του χρώματος στο σχεδιασμό ιστοσελίδων θα είναι μόνο καλύτερη και ισχυρότερη καθώς οι σχεδιαστές μεγαλώνουν ακόμη και όταν αλλάζουν οι τάσεις του σχεδιασμού ιστοσελίδων.

Call Now Button