Οφέλη από τη χρήση πρωτοτύπου αντιγραφής για τους σχεδιαστές ιστοσελίδων

κατασκευή ιστοσελίδων

Μια προσέγγιση αντιγραφής-πρώτης σχεδίασης είναι ευεργετική για να βοηθήσει σχεδιαστικά έργα όλων των μεγεθών. Είτε πρόκειται για μια αυτόνομη σελίδα, όπως μια σελίδα προορισμού, είτε για έναν επανασχεδιασμό του ιστότοπου, η πρώτη προσέγγιση αντιγραφής μπορεί να καταστήσει το έργο σας πιο αποτελεσματικό.

Προσωπικά, χρησιμοποιώ αυτήν την προσέγγιση εδώ και πολλά χρόνια, συμπεριλαμβανομένης της παλιάς εταιρικής δουλειάς μου, κατά την εκκίνηση και σε όλα μου τα έργα ελεύθερων επαγγελματιών.

Σε αυτή τη θέση, πρόκειται να καταρρίψω έξι οφέλη από τη χρήση μιας προσέγγισης σχεδιασμού περιεχομένου. Πάμε!

1. Καλύτερη χρονική περίοδος έργου και προγραμματισμός προθεσμιών
Δεν έχει σημασία ποιος είναι υπεύθυνος για τη σύνταξη του περιεχομένου, είτε είστε εσείς, κάποιος άλλος στην ομάδα σας ή τον πελάτη. Όταν παίρνετε χρόνο στην αρχή ενός έργου για να γράψετε όλο το αντίγραφο μαζί με ένα σχέδιο περιεχομένου (όπως φωτογραφίες ή βίντεο), σας επιτρέπει να επανεξετάσετε την χρονολογική σειρά και τις προθεσμίες με μεγαλύτερη ακρίβεια. Ανεξάρτητα από τα εργαλεία που χρησιμοποιείτε εσείς ή η ομάδα σας, καλό είναι να ξεκινήσετε με ένα χρονοδιάγραμμα που ο καθένας μπορεί να δει.

κατασκευη ιστοσελιδας τιμες

Δουλεύω για την ενημέρωση μερικών σελίδων του δικού μου χαρτοφυλακίου. Όπως μπορείτε να δείτε στο παραπάνω στιγμιότυπο οθόνης, έχω περιγράψει τις εργασίες υψηλού επιπέδου. Η γνώση των προθεσμιών και της σειράς εργασιών βοηθάει στην ομαλή μετακίνηση του έργου. Με εμποδίζει να πηδήξω από ιδέα σε ιδέα.

Είναι μια αλληλεπικαλυπτόμενη διαδικασία
Ανάλογα με το μέγεθος του έργου, θα χρειαστεί λίγος χρόνος για να γράψετε όλο το αντίγραφο. Ένα βαρύ σχέδιο θα κάνει στην αρχή. Επιπλέον, δεν είναι απαραίτητο να δημιουργήσετε όλα τα περιουσιακά στοιχεία περιεχομένου. Μια απλή ένδειξη για το πού θέλετε να χρησιμοποιήσετε μια φωτογραφία ή την περιγραφή της θα αρκεί με μια ένδειξη για το πότε θα μπορούσε να λάβει χώρα η φωτογράφηση στο χρονοδιάγραμμα του έργου.

2. Βοηθήστε με τον Σχεδιασμό ιστοσελίδων
Αυτό είναι ένα σημαντικό πλεονέκτημα για μεγαλύτερα έργα, όπως η πλήρης αναδιάρθρωση της εταιρικής ιστοσελίδας. Η σύνταξη του σχεδίου αντιγραφής και περιεχομένου σας αναγκάζει (και την ομάδα σας) να προγραμματίσετε το έργο και σας επιτρέπει να δείτε τη συνολική στρατηγική. Σας επιτρέπει να δείτε πόσο εκτεταμένος θα είναι ο ιστότοπος και οι διάφορες σελίδες του. Το πιο σημαντικό, θα σας δείξει διαφορετικές διοχετεύσεις πωλήσεων ή ταξίδι χρήστη.

Για ένα μικρό έργο, όπως μια μόνο σελίδα, βλέποντας το αντίγραφο και το σχέδιο περιεχομένου δείχνει πόσο εκτεταμένη είναι η σελίδα. Εδώ, μπορείτε να ελέγξετε τη ροή του χρήστη, να δείτε πώς ταιριάζει στο μεγάλο σχέδιο της υπάρχουσας ιστοσελίδας.

Παράδειγμα σχεδιασμού τοποθεσίας
Τον τρόπο πίσω όταν έκανα ένα έργο καταληκτικής σελίδας για τον Unwander, ο ιδρυτής ήθελε να δοκιμάσει αν οι άνθρωποι ενδιαφέρονται για την ιδέα της εφαρμογής του. Καταγράψαμε τη σελίδα προορισμού και αντιστοιχίσαμε διαφορετικούς συνδέσμους, όπως την εγγραφή, τους όρους και τις προϋποθέσεις και τις επαφές.

Στο παραπάνω έγγραφο γνωρίζαμε ακριβώς τι θα γίνει το τμήμα κεφαλίδας και τα δύο πρώτα τμήματα του σώματος. Γνωρίζαμε ποιες εικόνες χρειάζονταν για την προέλευση ή τη δημιουργία. Ξέραμε πού πήγαν οι CTAs και τι θα έλεγαν. Το πιο σημαντικό, είχαμε ένα εξαιρετικό σχέδιο για τη σελίδα ήδη.

Το Sitemap είναι άμεσα διαθέσιμο
Έχοντας ένα χάρτη της περιοχής νωρίς στο έργο είναι επωφελής. Δεν έχει σημασία πώς είναι τεκμηριωμένο – το σημαντικό είναι ότι υπάρχει εκεί για όλους τους συμμετέχοντες να έχουν πρόσβαση και να δουν. Παρακάτω είναι μια εικόνα του αρχικού χάρτη της ιστοσελίδας που δημιούργησα για το Pride Dental πέρυσι.

Ένας χάρτης ιστοτόπου μπορεί να αποτελέσει μια εξαιρετική πηγή για να διατηρηθεί το περιεχόμενο οργανωμένο και συνδεδεμένο. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να δείτε τι λείπει, τι χρειάζεται περισσότερη δουλειά και τι είναι έτοιμο να προχωρήσετε στο επόμενο στάδιο.

 

3. Διπλός έλεγχος κατά γκολ
Καθώς το έργο κινείται, πρέπει επίσης να ελέγχετε το περιεχόμενο ενάντια στους στόχους σας. Μιλώ για τους στόχους των χρηστών και τους επιχειρηματικούς στόχους. Στη μακροοικονομική κλίμακα, θα πρέπει να ελέγξετε αν το συνολικό περιεχόμενο ευθυγραμμίζεται με τους επιδιωκόμενους στόχους των χρηστών και των επιχειρήσεων. Και, κάθε μεμονωμένη σελίδα ευθυγραμμίζεται με τους στόχους; Σε μικρό επίπεδο, κάνει κάθε μεμονωμένη ενότητα; Κάθε πρόταση;

Αν το προγραμματισμένο αντίγραφο και το περιεχόμενο αποκλίνουν δραστικά από αυτούς τους στόχους, είναι η κατάλληλη στιγμή να το ξαναγράψουμε. Ακόμα κι αν το περιεχόμενο απλώνεται λίγο, αυτό σας δίνει μια εξαιρετική ευκαιρία να ξεκινήσετε τη βελτιστοποίησή του. Η αναδιατύπωση του αντιγράφου και η προσαρμογή των περιουσιακών στοιχείων περιεχομένου ώστε να είναι πιο άμεση είναι ένας εξαιρετικός τρόπος στρατηγικής για υψηλότερα ποσοστά μετατροπής και χαμηλότερα ποσοστά εγκατάλειψης.

4. Decluttering, Decluttering, Decluttering
Υπάρχει ένα διάσημο απόσπασμα από το φημισμένο βιβλίο εμπειρίας χρήστη «Μην με κάνει να σκεφτώ από τον Steve Krug:« Απαλλαγείτε από τις μισές λέξεις σε κάθε σελίδα, στη συνέχεια, να απαλλαγούμε από τα μισά από αυτά που έχουν απομείνει ».

Όλοι γνωρίζουμε ότι πολλά κείμενα δεν είναι μεγάλα για την εμπειρία χρηστών, τη χρηστικότητα, την αναγνωσιμότητα ή τις μετρήσεις ιστότοπων. Ωστόσο, πολύ συχνά, πολύ περισσότερο αντίγραφο καταλήγει σε μια σελίδα τότε θα έπρεπε να είναι.

Η μείωση του αντιγράφου και του περιεχομένου κατά 75% είναι μια στρατηγική κίνηση. Η σελίδα προορισμού του Bitcharge είναι ένα θαυμάσιο παράδειγμα σύντομου αντιγράφου που βρίσκεται στο σημείο. Όλες οι επικεφαλίδες τους είναι μόνο τρεις λέξεις η κάθε μία.

κατασκευη ιστοσελιδας κοστος

5. Επανεξέταση για επωνυμία
Τώρα που το αντίγραφο είναι βελτιστοποιημένο, είναι καλή ιδέα να το ελέγξετε από το branding. Αναφέρομαι στον τόνο και τη φωνή. Μήπως ευθυγραμμίζεται με τον τόνο που στοχεύει η μάρκα; Μήπως ευθυγραμμίζεται με την προσωπικότητα της μάρκας; Μετακινηθείτε αν ναι. Ξαναγράψτε εάν όχι.

6. Ρυθμίστε το Visual Design
Όταν λέω ότι μια προσέγγιση αντιγράφου-πρώτου βοηθά στην οργάνωση του οπτικού σχεδιασμού, εννοώ ότι τα τμήματα κάθε σελίδας είναι σαφώς καθορισμένα. Αυτό βοηθά με μια ποικιλία πτυχών του σχεδιασμού, ειδικά τη διάταξη. Κάνοντας πίσω τη σελίδα προορισμού από την Unwander, οι δομές ήταν ήδη καθιερωμένες. Τώρα έπρεπε να συνδυάσω γραπτά με οπτικά στοιχεία.

Call Now Button
Μετάβαση στο περιεχόμενο