digital marketing 2021 – Digital Marketing Trends for 2021
digital marketing 2021.
Οι εταιρίες πρέπει να είναι προετοιμασμένοι να αφιερώσουν περισσότερους πόρους στο μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων το 2021. Οι προϋπολογισμοί κοινωνικών μέσων αντιπροσώπευαν το 24% των συνολικών προϋπολογισμών μάρκετινγκ κατά το 2ο τρίμηνο του 2020. Από 13% τον περασμένο χειμώνα. Κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19, οι έμποροι καθιστούν όλο και περισσότερο τη διατήρηση των πελατών προτεραιότητα. Αυτό θα συνεχιστεί έως το 2021. Η πανδημία έχει αυξήσει δραματικά τον χρόνο που περνούν οι άνθρωποι στο διαδίκτυο. Συμπεριλαμβανομένου του τρόπου με τον οποίο ερευνούν προϊόντα, επωνυμίες και οργανισμούς.
Αυτή η αλλαγή καταναλωτή δημιουργεί νέες ευκαιρίες για τους έμπορους να αυξήσουν την εμβέλειά τους. Με νέο κοινό και να αλληλεπιδράσουν με πελάτες που έχουν από καιρό. Ένας καλός έμπορος κοινωνικών μέσων μπορεί να αναπτύξει ένα σχέδιο περιεχομένου. Να κάνει τακτικές αναρτήσεις, να παρακολουθεί και να οδηγεί τις απαντήσεις των πελατών και να προσελκύει νέες επιχειρήσεις.
Εάν έχετε μια μικρή επιχείρηση. Τα πιο σημαντικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε είναι να βεβαιωθείτε ότι οι τοπικές καταχωρίσεις σας είναι: επαληθευμένες και ενημερωμένες σε διάφορες πλατφόρμες αναζήτησης. Αυτό συμβαίνει επειδή για επιχειρήσεις B2C που προσελκύουν πελάτες κυρίως σε τοπικό επίπεδο. (σκεφτείτε οδοντίατρο ή αντιπροσωπεία αυτοκινήτων). H λίστα του Google My Business παρέχει πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τις ώρες σας (πολλές από τις οποίες βρίσκονται σε συνεχή ροή λόγω του COVID-19), υπηρεσίες, και γεωγραφική θέση. Είναι ένας από τους βασικούς παράγοντες της αναζήτησης και οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων συχνά εκνευρίζονται για να μάθουν πόσους καταλόγους υπάρχουν εκεί έξω.
Μιλώντας για αυτοματοποιημένα… οι έμποροι του Google Ads τροποποιούν και προσαρμόζουν συνεχώς καμπάνιες, λέξεις-κλειδιά και προσφορές για να αξιοποιήσουν στο έπακρο. Το πρόβλημα είναι ότι όλο το tweaking έχει κόστος: περισσότερες ώρες και υψηλότερα έξοδα διαχείρισης. Εισαγάγετε την Αυτόματη υποβολή προσφορών, η οποία επιτρέπει στην Google να αυτοματοποιεί, προηγούμενες κινήσεις για να προσαρμόσει την προσφορά σας σε πραγματικό χρόνο.
Τώρα, η αυτόματη υποβολή προσφορών δεν είναι καινούργια, έχοντας κάνει το ντεμπούτο της το 2016. Ωστόσο, οι συνεχείς βελτιώσεις, ειδικά τον προηγούμενο χρόνο, σημαίνουν ότι πρόκειται να ξεσπάσει το 2021.
Η προσθήκη διαδραστικών στοιχείων στον ιστότοπό σας ή στα κοινωνικά μέσα είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να: προσφέρετε αξία στους επισκέπτες, να τους κάνετε να αλληλεπιδράσουν με την επωνυμία σας και να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτούς. Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι είστε μεσίτης και προσθέστε έναν απλό αλλά αποτελεσματικό υπολογιστή υποθηκών στον ιστότοπό σας. Τώρα προσφέρετε αξία στους επισκέπτες σας, μαθαίνοντας επίσης περισσότερα σχετικά με αυτούς βάσει των δεδομένων που εισάγουν στην αριθμομηχανή. Αυτές οι πληροφορίες, με τη σειρά τους, μπορούν να σας βοηθήσουν να βελτιώσετε τις προσωπικές σας ιδιότητες και τη στόχευση προσφορών.
Αν ενδιαφέρεστε για μία ωραία και λειτουργική ιστοσελίδα πατήστε εδώ.