Σχεδίαση κινήσεων σε ψηφιακές εμπειρίες του μέλλοντος

κατασκευή ιστοσελίδων

Όταν οι σχεδιαστές δημιουργούν προϊόντα, μιλούν ιστορίες στους χρήστες. Οι σχεδιαστές έχουν πολλά εργαλεία για να κάνουν μια ιστορία πιο ενδιαφέρουσα. Ο σχεδιασμός κινήσεων είναι ένας από τους ισχυρότερους σχεδιαστές εργαλείων. Η πραγματική δύναμη της κίνησης μπορεί να δει στις κινητές εμπειρίες. Μια κινητή εφαρμογή χωρίς κίνηση είναι απλώς μια σειρά ανεξάρτητων οθονών. Αλλά όταν οι σχεδιαστές εισάγουν κίνηση, συμβαίνει κάτι μαγικό – ένα σχέδιο ζωντανεύει – μια εφαρμογή γίνεται μια διαδραστική ιστορία που μπορεί να προσελκύσει τους χρήστες.

Σήμερα διερευνάμε την έννοια του σχεδιασμού κίνησης στις διεπαφές του μέλλοντος με βοηθούς τεχνητής νοημοσύνης (AI).

Η οικοδόμηση του μέλλοντος της τεχνητής νοημοσύνης
Ο βοηθός AI είναι ένα κοινό χαρακτηριστικό πολλών σύγχρονων αυτοκινήτων και smartphones. Με απλά λόγια, είναι ένα σύστημα που βοηθά τους χρήστες να επιλύουν καθημερινές εργασίες, όπως παραγγελία πίτσα ή καθορισμό προορισμού προορισμού. Η διαδικασία αλληλεπίδρασης με ένα σύστημα φαίνεται αρκετά προφανής – οι χρήστες ενεργοποιούν το σύστημα και παρέχουν μια εντολή (στις περισσότερες περιπτώσεις, μέσω φωνής), το σύστημα συνεχίζει ένα αίτημα και απαντά με λεπτομέρειες.

κατασκευη ιστοσελιδας τιμες

Η τρέχουσα κατάσταση του σχεδιασμού του AI έχει δύο σημαντικά μειονεκτήματα:

Η ανατροφοδότηση που παρέχεται από ένα σύστημα δεν είναι πολύ ενημερωτική. Δεν είναι σαφές πώς το σύστημα χειρίζεται το αίτημά σας ή τι ακριβώς συμβαίνει με τις πληροφορίες.
Η ανατροφοδότηση που παρέχει το σύστημα δεν μεταδίδει συγκίνηση. Είναι ρομποτικό. Όταν ένας χρήστης αλληλεπιδρά με ένα τέτοιο σύστημα, αισθάνεται ότι δίνει εντολές σε έναν υπολογιστή. Η μόνη διαφορά από ένα παραδοσιακό GUI είναι ότι χρησιμοποιείτε διαφορετικό μέσο για την εντολή (είσοδος φωνής έναντι πληκτρολογίου).
Οι σχεδιαστές επιχειρούν να λύσουν αυτά τα προβλήματα και να κάνουν τις μηχανές να φαίνονται ζωντανές.

Εδώ είναι πώς μπορούμε να το επιτύχουμε με κίνηση:

VUI που δημιουργεί εμπιστοσύνη
Η μελλοντική κατάσταση των συστημάτων AI θα δώσει προτεραιότητα στο VUI που δημιουργεί εμπιστοσύνη. Η εμπιστοσύνη συμβάλλει στην κατασκευή μιας γέφυρας μεταξύ ενός ατόμου και ενός μηχανήματος. Εάν δεν υπάρχει εμπιστοσύνη, οι χρήστες είναι απίθανο να αλληλεπιδρούν με ένα σύστημα. Μία από τις πιο σημαντικές πτυχές της οικοδόμησης εμπιστοσύνης είναι η παροχή στους χρήστες της αίσθησης του ελέγχου. Ορατότητα της κατάστασης του συστήματος και του ελέγχου και της ελευθερίας του χρήστη – 2 από τα 10 Heuristics Ευχρηστίας για Σχεδιασμό Διεπαφής Χρήστη, τα οποία επεξεργάστηκε ο Jakob Nielsen, εξακολουθούν να εφαρμόζονται στο σχεδιασμό VUI.

Αλλά τι σημαίνει αυτό στο πλαίσιο ενός συστήματος AI; Το σύστημα πρέπει να αντιδράσει σε ένα αίτημα χρήστη με την κατάλληλη ανατροφοδότηση. Αυτή η ανατροφοδότηση θα πρέπει να δίνει στους χρήστες πλήρη κατανόηση του τι κάνει το σύστημα.

Οπτική ανατροφοδότηση σχετικά με την είσοδο χρήστη
Χωρίς σαφή οπτική ή ηχητική ανατροφοδότηση από ένα σύστημα, οι χρήστες μπορούν μόνο να μαντέψουν όταν αλληλεπιδρούν με ένα σύστημα. Η οπτική ανατροφοδότηση επιτρέπει στον χρήστη να γνωρίζει την τρέχουσα κατάσταση ενός συστήματος – λειτουργεί ως αναγνώριση ότι το σύστημα έλαβε το αίτημα και το επεξεργάζεται.

Όταν πρόκειται για το σχεδιασμό οπτικής ανατροφοδότησης για συστήματα AI, οι σχεδιαστές έχουν πολλές επιλογές για να διαλέξετε. Με τον πιο βασικό τρόπο, η ανατροφοδότηση μπορεί να είναι κάτι τόσο απλό όσο μια αλλαγή κράτους από μια κενή οθόνη σε κάτι πιο σημαντικό. Αλλά είναι δυνατό να επιτευχθούν πολύ καλύτερα αποτελέσματα ενσωματώνοντας μοναδικές ιδιότητες επωνυμίας σε οπτική ανατροφοδότηση. Παρακάτω μπορείτε να δείτε μια ιδέα του Βοηθού φωνής Ροκίντ ΑΙ. Τα κινούμενα εφέ αντικατοπτρίζουν τη φύση της μάρκας και εμπλέκουν τους χρήστες που αλληλεπιδρούν με το προϊόν.

Αλλά ως χρήστες, όχι μόνο θέλουμε να γνωρίζουμε ότι ένα σύστημα πήρε το αίτημά μας, θέλουμε επίσης να αισθανόμαστε ότι το σύστημα μας κατανόησε. Το αίσθημα αυτό διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην εδραίωση ενός μεγαλύτερου επιπέδου εμπιστοσύνης.

Είναι δυνατόν να επιτύχουμε μια βαθιά εμπειρία με δυναμική οπτική επικοινωνία. Ας δούμε πώς λειτουργεί στην πράξη. η κίνηση μπορεί να χρησιμοποιηθεί για επιβεβαίωση των ενεργειών. Σημειώστε το παράδειγμα “αναγνώρισης φωνής” από την μελέτη περίπτωσης Rokid. Η οπτική ανατροφοδότηση το καθιστά εμφανές όταν το σύστημα ακούει το χρήστη επειδή το ηχητικό κύμα γίνεται ορατό μόνο όταν ο χρήστης παρέχει μια εντολή. Το δεύτερο παράδειγμα είναι το “GUI του συστήματος”. Παρατηρήστε ότι ο κύκλος κάνει μια οριζόντια κίνηση για να υποδηλώσει μια απάντηση “Όχι”.

Οι περισσότεροι χρήστες θέλουν να μάθουν τι συμβαίνει μετά την υποβολή εντολής και πριν δουν τα αποτελέσματα. Αυτές οι πληροφορίες μπορούν να βοηθήσουν τους χρήστες να κατανοήσουν αν το σύστημα αναγνώρισε ή όχι την αρχική πρόθεση.

Η έννοια της POD (διαδικασία λήψης) βοηθά τους σχεδιαστές να επιτύχουν αυτόν τον στόχο. Ο σχεδιασμός κινήσεων συμπληρώνει το χάσμα κατανόησης δίνοντας στο χρήστη μια ιδέα για το τι πρόκειται να συμβεί. Εδώ είναι πώς λειτουργεί:

Όταν ένας χρήστης στέλνει ένα αίτημα στο σύστημα, το σύστημα απλοποιεί τη διαδικασία αυτού που κάνει τώρα και δείχνει αυτές τις πληροφορίες στο χρήστη.
Το POD δεν είναι ένα κινούμενο φορτίο. δεν δηλώνει μόνο το γεγονός ότι οι χρήστες πρέπει να περιμένουν ενώ ένα σύστημα κάνει κάτι, παρέχει πολύτιμες πληροφορίες για το τι κάνει το σύστημα.
Πώς μπορώ να σχεδιάσω ένα POD για το προϊόν μου;

Δυστυχώς, δεν υπάρχει καθολική απάντηση σε αυτή την ερώτηση. Η φύση του προϊόντος υπαγορεύει τη λύση. Οι σχεδιαστές πρέπει να βρεθούν στα παπούτσια του χρήστη και να σκεφτούν τι θα κάνει ένας χρήστης σε μια συγκεκριμένη κατάσταση (τι θα μοιάζει με ένα ταξίδι χρήστη όταν θα ολοκληρώσει τη λειτουργία χειροκίνητα). Για παράδειγμα, ένα POD για μια εντολή για την εξαγωγή ενός αρχείου από το Dropbox μπορεί να μοιάζει με αναζήτηση ενός αρχείου στο Dropbox αποθήκευσης.

κατασκευη ιστοσελιδας κοστος

Διασύνδεση που μεταφέρει την προσωπικότητα
Πολλοί σχεδιαστές εμπίπτουν στην παγίδα δημιουργίας ενός προϊόντος που αισθάνεται το ίδιο με κάθε άλλο προϊόν σε μια κατηγορία. Όταν ένας χρήστης αλληλεπιδρά με τέτοια προϊόντα, δεν μπορείτε να πείτε τη διαφορά μεταξύ τους. Ως αποτέλεσμα, είναι σχετικά εύκολο να συγχέουμε ένα προϊόν με ένα άλλο.

Η κίνηση μπορεί να βοηθήσει τους σχεδιαστές να λύσουν αυτό το πρόβλημα. Με την έγχυση λεπτή κίνηση σε ένα σχέδιο, οι σχεδιαστές κάνουν τους χρήστες να αισθάνονται σαν να αλληλεπιδρούν με κάτι που έχει προσωπικότητα.

Ενισχύστε τη δύναμη των μικρών λεπτομερειών
“Οι λεπτομέρειες δεν είναι οι λεπτομέρειες. Κάνουν το σχέδιο. “

Αυτό το διαχρονικό απόσπασμα από τον Charle Eames μας θυμίζει ότι κάθε λεπτομέρεια ενός προϊόντος έχει αντίκτυπο στον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες το αντιλαμβάνονται. Η απλή προσοχή στη λεπτομέρεια είναι συχνά αυτό που σηματοδοτεί τους χρήστες ότι οι άνθρωποι που δημιουργούν φροντίδα προϊόντων γι ‘αυτούς. Ακόμα και μικρά πράγματα όπως ένα εικονίδιο μπορούν να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στην εμπειρία των χρηστών.

Όταν οι σχεδιαστές ξοδεύουν χρόνο για να δημιουργήσουν μοναδικά εικονίδια για ένα έργο, οι χρήστες παρατηρούν και κάνει την εμπειρία πιο αξέχαστη. Συνδυάζοντας εξαιρετικό σχεδιασμό εικονιδίων με κίνηση, είναι δυνατό να δημιουργήσετε μια πραγματικά ευχάριστη εμπειρία χρήστη.

Call Now Button
Μετάβαση στο περιεχόμενο