Digital τι σημαίνει;
κατασκευή ιστοσελίδων
Οι εταιρείες σήμερα σπεύδουν να γίνουν πιο digital. Αλλά τι σημαίνει πραγματικά το digital;
Για μερικά στελέχη, πρόκειται για τεχνολογία. Για άλλους, το ψηφιακό είναι ένας νέος τρόπος επικοινωνίας με τους πελάτες. Και για άλλους ακόμα, αντιπροσωπεύει έναν εντελώς νέο τρόπο επιχειρηματικής δραστηριότητας. Κανένας από αυτούς τους ορισμούς δεν είναι απαραίτητα εσφαλμένος. Αλλά αυτές οι διαφορετικές προοπτικές συχνά καταπλέουν τις ομάδες ηγεσίας επειδή αντικατοπτρίζουν την έλλειψη ευθυγράμμισης και κοινού οράματος για το πού πρέπει να πάει η επιχείρηση. Αυτό συχνά έχει ως αποτέλεσμα αποσπασματικές πρωτοβουλίες ή λανθασμένες προσπάθειες που οδηγούν σε χαμένες ευκαιρίες, υποτονική απόδοση ή λανθασμένες εκκινήσεις.
Ακόμη και αν οι διευθύνοντες σύμβουλοι προωθούν τις ψηφιακές τους ατζέντες, αξίζει να σταματήσουμε να ξεκαθαρίσουμε το λεξιλόγιο και να εντείνουμε τη γλώσσα. Οι επιχειρηματικοί ηγέτες πρέπει να έχουν μια σαφή και κοινή αντίληψη για το τι ψηφιακά μέσα τους και ως εκ τούτου, τι σημαίνει για τις δραστηριότητές τους (για μια βαθύτερη ματιά στο πώς οι εταιρείες μπορούν να αναπτύξουν σημαντικές ψηφιακές στρατηγικές και να οδηγήσουν τις επιχειρηματικές επιδόσεις, δείτε ” Ψηφιακό πηλίκο “).
Είναι δελεαστικό να αναζητούμε απλούς ορισμούς, αλλά για να είμαστε ουσιαστικοί και βιώσιμοι, πιστεύουμε ότι το ψηφιακό πρέπει να θεωρείται λιγότερο ως κάτι και περισσότερο τρόπος να κάνουμε πράγματα. Για να γίνει πιο συγκεκριμένος ο ορισμός αυτός, έχουμε κατατάξει σε τρία χαρακτηριστικά: τη δημιουργία αξίας στα νέα σύνορα του επιχειρηματικού κόσμου, τη δημιουργία αξίας στις διαδικασίες που εκτελούν ένα όραμα για τις εμπειρίες των πελατών και την οικοδόμηση θεμελιωδών ικανοτήτων που υποστηρίζουν το σύνολο δομή.
κατασκευη ιστοσελιδας τιμες
Δημιουργία αξίας σε νέα σύνορα
Το να είσαι ψηφιακός απαιτεί να είσαι ανοιχτός για να επανεξετάσεις ολόκληρο τον τρόπο της επιχειρηματικής σας δραστηριότητας και την κατανόηση από πού βρίσκονται τα νέα σύνορα αξίας. Για ορισμένες εταιρείες, η σύλληψη νέων συνόρων μπορεί να αφορά την ανάπτυξη εξ ολοκλήρου νέων επιχειρήσεων σε παρακείμενες κατηγορίες. για άλλους, μπορεί να αφορά τον εντοπισμό και τη μετάβαση σε νέους συνδυασμούς αξίας σε υπάρχοντες τομείς.
Η απελευθέρωση της αξίας από τους αναδυόμενους τομείς ανάπτυξης απαιτεί δέσμευση για την κατανόηση των επιπτώσεων των εξελίξεων στην αγορά και για την αξιολόγηση του τρόπου με τον οποίο ενδέχεται να παρουσιάζουν ευκαιρίες ή απειλές. Το Ίντερνετ των πραγμάτων, για παράδειγμα, αρχίζει να ανοίγει ευκαιρίες για τους διαταράκτες να χρησιμοποιούν πρωτοφανή επίπεδα ακρίβειας των δεδομένων για να εντοπίσουν τα αδύνατα σημεία στις υπάρχουσες αλυσίδες αξίας. Στην αυτοκινητοβιομηχανία, τα αυτοκίνητα που συνδέονται με τον έξω κόσμο έχουν επεκτείνει τα σύνορα για αυτο-πλοήγηση και ψυχαγωγία μέσα στο αυτοκίνητο. Στη βιομηχανία εφοδιαστικής, η χρήση αισθητήρων, μεγάλα δεδομένα και αναλύσεις επέτρεψε στις εταιρείες να βελτιώσουν την αποδοτικότητα των λειτουργιών της αλυσίδας εφοδιασμού τους.
Ταυτόχρονα, το να είσαι ψηφιακά μέσα είναι απόλυτα εναρμονισμένο με το πώς εξελίσσονται τα ταξίδια των πελατών με την ευρύτερη έννοια. Αυτό σημαίνει κατανόηση του τρόπου με τον οποίο αναπτύσσονται οι συμπεριφορές και οι προσδοκίες των πελατών μέσα και έξω από την επιχείρησή σας, καθώς και εκτός του τομέα σας, κάτι που είναι κρίσιμο για να προχωρήσουμε σε τάσεις που μπορούν να αποδώσουν ή να καταστρέψουν αξία.
Δημιουργία αξίας σε βασικές επιχειρήσεις
Το επόμενο στοιχείο του Digital είναι να επανεξετάσει τον τρόπο χρήσης των νέων δυνατοτήτων για να βελτιώσει τον τρόπο εξυπηρέτησης των πελατών. Αυτό βασίζεται σε μια εμμονή με την κατανόηση κάθε βήματος του ταξιδιού αγορών ενός πελάτη – ανεξάρτητα από το κανάλι – και σκέψης για το πώς οι ψηφιακές δυνατότητες μπορούν να σχεδιάσουν και να προσφέρουν την καλύτερη δυνατή εμπειρία σε όλα τα μέρη της επιχείρησης. Για παράδειγμα, η αλυσίδα εφοδιασμού έχει κρίσιμη σημασία για την ανάπτυξη της ευελιξίας, της αποτελεσματικότητας και της ταχύτητας για την αποτελεσματική απόδοση του σωστού προϊόντος με τον τρόπο που θέλει ο πελάτης. Με τον ίδιο τρόπο, τα δεδομένα και οι μετρήσεις μπορούν να επικεντρωθούν στην παροχή πληροφοριών σχετικά με τους πελάτες που με τη σειρά τους οδηγούν στο μάρκετινγκ και τις αποφάσεις πωλήσεων.
Κρίσιμα, η ψηφιακή δεν είναι απλά να εργάζεται για να προσφέρει ένα εφάπαξ ταξίδι στον πελάτη. Πρόκειται για την εφαρμογή μιας κυκλικής δυναμικής, όπου οι διαδικασίες και οι δυνατότητες εξελίσσονται συνεχώς με βάση τις εισροές από τον πελάτη, ενισχύοντας την συνεχή αφοσίωση προϊόντων ή υπηρεσιών. Για να συμβεί αυτό, απαιτείται ένα αλληλένδετο σύνολο τεσσάρων βασικών δυνατοτήτων:
Προληπτική λήψη αποφάσεων. Η συνάφεια είναι το νόμισμα της ψηφιακής εποχής. Αυτό απαιτεί τη λήψη αποφάσεων, βασισμένων σε πληροφορίες, που παρέχουν περιεχόμενο και εμπειρίες που είναι εξατομικευμένες και συναφείς με τον πελάτη. Η μνήμη των προτιμήσεων των πελατών είναι ένα βασικό παράδειγμα αυτής της δυνατότητας, αλλά επεκτείνεται και στην εξατομίκευση και βελτιστοποίηση του επόμενου βήματος στο ταξίδι του πελάτη. Οι πάροχοι δεδομένων, όπως το ClickFox, για παράδειγμα, συνδυάζουν δεδομένα από πολλαπλά κανάλια σε μια άποψη για το τι κάνουν οι πελάτες και τι συμβαίνει ως αποτέλεσμα. Στο Back Office, τα αναλυτικά στοιχεία και οι υπηρεσίες πληροφοριών παρέχουν πληροφορίες σχεδόν σε πραγματικό χρόνο σχετικά με τις ανάγκες και τις συμπεριφορές των πελατών, οι οποίες στη συνέχεια καθορίζουν τους τύπους μηνυμάτων και προσφορών που παρέχονται στον πελάτη.
Συγκεντρωτική διαδραστικότητα. Αυτό σημαίνει ανάλυση του τρόπου με τον οποίο ένας καταναλωτής αλληλεπιδρά με ένα εμπορικό σήμα και τροποποιώντας αυτές τις αλληλεπιδράσεις για να βελτιώσει την εμπειρία του πελάτη. Για παράδειγμα, το περιεχόμενο και η εμπειρία μπορεί να προσαρμοστούν καθώς μετατοπίζεται ένας πελάτης από ένα κινητό τηλέφωνο σε ένα φορητό υπολογιστή ή από την αξιολόγηση μιας μάρκας ως την απόφαση αγοράς. Ο αυξανόμενος αριθμός των αλληλεπιδράσεων των πελατών δημιουργεί μια ροή πληροφοριών που επιτρέπει στις μάρκες να λαμβάνουν καλύτερες αποφάσεις σχετικά με το τι θέλουν οι πελάτες τους. Και η ταχεία άνοδος της φορητής τεχνολογίας και του Διαδικτύου των πραγμάτων αντιπροσωπεύει το τελευταίο κύμα σημείων επαφής που θα επιτρέψουν στις εταιρείες να συνδυάσουν ακόμη περισσότερο τις ψηφιακές και σωματικές εμπειρίες.
Αυτοματοποίηση σε πραγματικό χρόνο. Η υποστήριξη αυτής της κυκλικής δυναμικής παράδοσης και λήψης με τους πελάτες και η διευκόλυνση της ολοκλήρωσης μιας εργασίας απαιτεί τώρα εκτεταμένη αυτοματοποίηση. Η αυτοματοποίηση των αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες μπορεί να αυξήσει τον αριθμό των επιλογών αυτοεξυπηρέτησης που βοηθούν στην ταχεία επίλυση των προβλημάτων, την εξατομίκευση των επικοινωνιών ώστε να είναι πιο συναφείς και την παροχή σταθερών πελατειακών ταξιδιών ανεξάρτητα από το κανάλι, το χρόνο ή τη συσκευή. Η αυτοματοποίηση της αλυσίδας εφοδιασμού και των βασικών επιχειρηματικών διαδικασιών μπορεί να οδηγήσει σε μείωση του κόστους, αλλά είναι επίσης σημαντικό να δοθεί μεγαλύτερη ευελιξία στις επιχειρήσεις να ανταποκριθούν και να προβλέψουν τη ζήτηση των πελατών.
Καινοτομία εστιασμένη στο ταξίδι. Η εξυπηρέτηση των πελατών δίνει στις εταιρείες τη δυνατότητα να είναι καινοτόμοι όσον αφορά τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρούν και πουλάνε σε αυτούς. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει, για παράδειγμα, την επέκταση των υφιστάμενων ταξιδιών πελατών σε νέες επιχειρήσεις και υπηρεσίες που επεκτείνουν τη σχέση με τον πελάτη, ιδανικά προς όφελος και των δύο μερών. Αυτές οι καινοτομίες με τη σειρά τους τροφοδοτούν περισσότερες αλληλεπιδράσεις, δημιουργούν περισσότερες πληροφορίες και αυξάνουν την αξία της σχέσης πελάτη-μάρκας.
Δημιουργία θεμελιωδών digital δυνατοτήτων
Το τελικό στοιχείο του ορισμού μας για ψηφιακές είναι οι τεχνολογικές και οργανωτικές διαδικασίες που επιτρέπουν σε μια επιχείρηση να είναι ευέλικτη και γρήγορη. Η βάση αυτή αποτελείται από δύο στοιχεία:
Σύνολα μυαλού. Η ψηφιακή χρήση αφορά τη χρήση δεδομένων για την λήψη καλύτερων και ταχύτερων αποφάσεων, τη διάχυση της λήψης αποφάσεων σε μικρότερες ομάδες και την ανάπτυξη πολύ πιο επαναληπτικών και ταχέων τρόπων εκτέλεσης των ενεργειών. Η σκέψη με αυτόν τον τρόπο δεν πρέπει να περιορίζεται σε λίγες μόνο λειτουργίες. Θα πρέπει να ενσωματώσει ένα ευρύ φάσμα του τρόπου λειτουργίας των εταιρειών, συμπεριλαμβανομένης της δημιουργικής συνεργασίας με εξωτερικές εταιρείες για την επέκταση των απαραίτητων δυνατοτήτων. Μια ψηφιακή νοοτροπία θεσμοποιεί τη διαλειτουργική συνεργασία, ισοπεδώνει τις ιεραρχίες και δημιουργεί περιβάλλοντα για να ενθαρρύνει τη δημιουργία νέων ιδεών. Τα κίνητρα και οι μετρήσεις αναπτύσσονται για να υποστηρίξουν αυτήν την ευκινησία λήψης αποφάσεων.
κατασκευη ιστοσελιδας κοστος
Αυτές οι τρεις απόψεις του αντικειμένου κάνουν τον σχεδιαστή να επιλέξει εκείνο που θα κυριαρχεί στη δημιουργία ενός αντικειμένου:
την οργανική συνοχή του αντικειμένου
την πολιτιστική σημασία του αντικειμένου
την εκφραστικότητα της χρησιμοποιούμενης γλώσσας
Στη διαδικασία επιλογής της σωστής άποψης, ο σχεδιαστής θα πρέπει πρώτα να επιλέξει το αντικείμενο που πρόκειται να σχεδιάσει, με αποτέλεσμα ο σχεδιαστής να προβλέψει ποιο είδος αντικειμένου θα έχει μεγαλύτερη επιτυχία.
Το αντικείμενο που θα σχεδιαστεί σύντομα θα πρέπει να έχει τα εξής:
είναι εύκολο να ενσωματωθεί στο πραγματικό πολιτιστικό σύνολο
διατηρεί τα σύμβολα και τις αξίες που έχει ο άνθρωπος σε αυτό το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα
λέει στους ανθρώπους για τον εαυτό του μέσα από μια μορφολογική γλώσσα