Ιδέες μάρκετινγκ ηλεκτρονικού e-mail ταχυδρομείου για ιστοσελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου e-commerse
κατασκευή ιστοσελίδων
Το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι αμοιβαία ενισχυτικά στοιχεία. Ενώ μπορούν να υπάρχουν ανεξάρτητα, είναι αδιαχώριστες όταν πρόκειται για πωλήσεις στο διαδίκτυο. Παρέχουν στους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων ένα ισχυρό εργαλείο για να προσελκύσουν την προσοχή προς το εμπορικό σήμα, διατηρώντας το ενδιαφέρον του κοινού εν ζωή, δημιουργώντας κίνηση και αυξάνοντας τα έσοδα. Ως εκ τούτου, όποιες ενέργειες πρόκειται να πάρετε για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, θα πρέπει πάντα να συντονίζονται με τις στρατηγικές μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Το μεγάλο πράγμα για το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι ότι δεν σταματά να λειτουργεί ποτέ. Το ηλεκτρονικό σας κατάστημα μπορεί και σίγουρα θα ζήσει περιόδους ηρεμίας. Ωστόσο, οι ενημερωτικές εκστρατείες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου οδηγούν σε κίνηση και προσελκύουν πιθανούς πελάτες. Μπορείτε να επωφεληθείτε από την ατέλειωτη αντοχή του. Υπάρχουν διαφορετικές στρατηγικές για να επιτευχθεί αυτό.
Email Marketing Primer
Είναι πάντα καλό να ξεκινήσετε με τα βασικά. Πριν στείλετε ένα ενημερωτικό δελτίο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, βεβαιωθείτε ότι:
Τα πετρώματα της υποκείμενης γραμμής. Θα πρέπει να είναι σύντομη (κατά προτίμηση 30-40 χαρακτήρες) και ευθεία στο σημείο. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ευαίσθητους στο χρόνο δείκτες, emojis, τη μαγική λέξη “Sale”, κλπ.
Η λίστα συνδρομών καθαρίζεται και κατακερματιστεί κατάλληλα.
Το ηλεκτρονικό ενημερωτικό δελτίο είναι εξατομικευμένο.
Ο χρονοδιάγραμμα είναι σύμφωνος με τις προτιμήσεις του κοινού.
Το πρότυπο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου συμμορφώνεται με τους περιορισμούς του προγράμματος περιήγησης / πελάτη. (Εάν χρησιμοποιείτε το Mailchimp, ανατρέξτε στον χρήσιμο οδηγό μας.)
Οι εικόνες φόντου έχουν εικόνες.
Οι κινούμενες gifs είναι κατάλληλες για το κοινό σας.
Ένα ενημερωτικό δελτίο email επαληθεύεται.
Η εκστρατεία εξελίσσεται σύμφωνα με τα αποτελέσματα των δοκιμών A / B.
Ο σχεδιασμός του ενημερωτικού δελτίου ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας πρέπει να πληροί τις τρέχουσες απαιτήσεις. Πρέπει να ανταποκρίνεται, να είναι φιλική προς το κινητό, συμβατή με τον browser και, το σημαντικότερο, να εργάζεται με συνέπεια σε όλους τους δημοφιλείς αναγνώστες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Για να βεβαιωθείτε ότι ολοκληρώθηκε με επιτυχία αυτό το στάδιο, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έναν οικοδόμο HTML πρότυπο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου HTML, όπως τα Postcards, που κάνει τη βαριά ανύψωση.
κατασκευη ιστοσελιδας τιμες
Οι post card βοηθούν στη δημιουργία ενός ενημερωτικού δελτίου ηλεκτρονικού ταχυδρομείου των ονείρων σας χωρίς να δημιουργεί κανείς κώδικες ή να σχεδιάζει δεξιότητες. Διαθέτει περισσότερα από 100 κομψά μπλοκ και εξαρτήματα που μπορούν να αναμιχθούν και να συνδυαστούν με ένα διαισθητικό περιβάλλον μεταφοράς και απόθεσης. Η δημιουργία του σχεδίου υποχωρεί απλά στην επιλογή των απαιτούμενων μονάδων και στη γρήγορη προσαρμογή.
Κατασκευάστε την επιθυμητή δομή, προσθέστε το φόντο σας, ορίστε έναν τίτλο σε μια εντυπωσιακή γραμματοσειρά, επιλέξτε το χρώμα του εμπορικού σήματος ή προσθέστε διαδραστικά hotspots για να ενεργοποιήσετε τις επαφές. Είναι κομψό, έξυπνο, χωρίς προβλήματα και γρήγορο.
Ιδέες μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για το ηλεκτρονικό εμπόριο
Δημοφιλή ιδέες μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εστιάζονται στα προϊόντα
Υπάρχουν δώδεκα καλές ιδέες εμπνευσμένες από τα αγαθά. Εξετάστε ένα ενημερωτικό δελτίο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που περιλαμβάνει τα ακόλουθα:
Ένα συνιστώμενο προϊόν. Αναλύστε τις προτιμήσεις των πελατών και το ιστορικό αγορών για την παροχή πολύτιμου περιεχομένου.
Ένα νέο προϊόν. Δώστε στους συνδρομητές την πρόωρη πρόσβαση σε πτηνά σε μια νέα συλλογή.
Επιλέξτε την ημέρα ή την εβδομάδα. Επιλέξτε το προϊόν που είναι το πιο πρωτότυπο, το πιο εμφανιζόμενο ή έχει κορυφαίες αξιολογήσεις.
Best Sellers. Ο καθένας θέλει να είναι στην κορυφή του κόσμου. Τα κορυφαία προϊόντα τραβούν την προσοχή. Εδώ μπορείτε να δείτε τα καλύτερα προϊόντα της εβδομάδας ή του μήνα, καθώς και εποχή, έτος και προφανώς συλλογή.
Πίσω στα αποθέματα προϊόντων. Αυτό το είδος του ενημερωτικού δελτίου ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι πολύ αναμενόμενο, επειδή οι άνθρωποι εγγραφούν για ενημερώσεις. Ωστόσο, κανείς δεν σας εμποδίζει να στείλετε μια ανακοίνωση σε άλλους συνδρομητές. Αναλύστε το ιστορικό αγορών των επαφών. Ίσως το προϊόν να ενδιαφέρει τους άλλους ως συμπληρωματική αγορά. Με αυτόν τον τρόπο, θα μπορείτε να καλύψετε ένα ευρύ κοινό.
Προϊόντα περιορισμένης έκδοσης και αποκλειστική πώληση. Οι “Limited” και “Exclusive” αποτελούν κινητήρια δύναμη. Όπως και το “SALE”, έχουν σημαντική επίδραση στη διαδικασία λήψης αποφάσεων. Τα πάντα περιορισμένα και αποκλειστικά απευθύνονται στο κοινό. Ωστόσο, μην το χρησιμοποιείτε πολύ συχνά, καθώς αυτά τα δύο υποδηλώνουν τη σπάνια εμφάνιση.
Γρήγορες ματιές. Παρουσιάζοντας τα προϊόντα που πρόκειται να χτυπήσουν τα ράφια και δίνοντας στους συνδρομητές σας έγκαιρη πρόσβαση, τους κάνουν να αισθάνονται σαν VIP. Ενέχει επίσης ενδιαφέρον και δημιουργεί προσδοκίες, αυξάνοντας έτσι τις πιθανότητές σας για υψηλότερα ποσοστά ανοικτού και κρότου.
Αυτές είναι οι πιο δημοφιλείς ιδέες. Ωστόσο, μπορείτε εύκολα να βρείτε κάτι νέο. Για παράδειγμα, μπορείτε να στείλετε ένα ενημερωτικό δελτίο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που καλύπτει κριτικές προϊόντων ή σχόλια.
Δημοφιλείς καμπάνιες που είναι ευαίσθητες στο χρόνο
Οι χρονικά ευαίσθητες προσφορές είναι ένα κλασικό ψυχολογικό τέχνασμα. Δημιουργούν ένα αίσθημα “τώρα ή ποτέ” πιέζοντας τους πελάτες να ακολουθήσουν το προβάδισμα. Υπάρχουν πολλές δοκιμασμένες επιλογές για το ηλεκτρονικό εμπόριο: Flash Sale, Final Sale και Last Chance.
Mystery Flash Sale
Μια προσφορά μιας ημέρας είναι ένα αρκετά διαδεδομένο φαινόμενο. Χρησιμοποιείται για την αγορά ιδεών που αποδεικνύεται αποτελεσματική. Δεδομένου ότι είναι μια πώληση flash, θα πρέπει να είναι τέλεια συγχρονισμένη με την ιστοσελίδα. Αν τελειώσει, τελειώνει.
κατασκευη ιστοσελιδας κοστος
Τελική Πώληση και Τελευταία Ευκαιρία
Όπως τα “Προϊόντα περιορισμένης έκδοσης”, αυτά τα δύο έχουν επίσης ισχυρά λόγια – “Τελική” και “Τελευταία”. Είναι από προεπιλογή ευαίσθητα στο χρόνο. Επομένως δεν χρειάζεται να το αναφέρετε αυτό. Οι άνθρωποι το παίρνουν αμέσως μόλις τονιστεί η αίσθηση του επείγοντος.
Ενισχύστε ακόμα περισσότερο το αποτέλεσμα προσφέροντας μια μεγάλη έκπτωση, καθιστώντας δυνατά τη γραμμή θέματος ή συμπεριλαμβάνοντας φράσεις κίνησης όπως “Hurry Up”.
Επιπλέον, μπορείτε επίσης να πάτε για το “Last Minute Deal” που παίζεται στην κάρτα FOMO.
Εποχιακές καμπάνιες
Οι εποχιακές καμπάνιες δεν είναι μόνο για να καλύψουν τα κενά μεταξύ διακοπών ή ανακοινώσεων νέων συλλογών. Είναι απαραίτητες για τη συνολική στρατηγική μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Βοηθούν να κρατήσουν τους συνδρομητές ενδιαφέρουσες, να θυμούνται την επωνυμία και να καλλιεργούν υγιείς σχέσεις με τις επαφές. Οι δημοφιλείς επιλογές είναι οι πωλήσεις κατά μέσο όρο και εκτός εποχής. Χρησιμοποιήστε σχέδια με θέμα το θέμα για να ρυθμίσετε τις επαφές σας σε καλή διάθεση. Για παράδειγμα, αν είναι η εκστρατεία πτώσης, μπορείτε πάντα να χρησιμοποιήσετε μερικές διακοσμήσεις του φθινοπώρου για να το υποδείξετε αυτό.