Responsive Email Design: Συμβουλές & εκτιμήσεις
κατασκευή ιστοσελίδων
Μια κοινή προσέγγιση στο σχεδιασμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (και ίσως και στο σχεδιασμό εφαρμογών) είναι μια κινητή-πρώτη προσέγγιση. Δεδομένου ότι το 54,58% της κυκλοφορίας ιστού προέρχεται από φορητή συσκευή, έχει νόημα να σχεδιάζεται αρχικά για μικρότερες οθόνες. Ο υπεύθυνος σχεδιασμός ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι μια από τις πιο σημαντικές πτυχές της καμπάνιας ηλεκτρονικού μάρκετινγκ.
Αν όχι για στατιστικούς λόγους, τότε τουλάχιστον για ευκολία (είναι ευκολότερο να κλιμακώσετε ένα σχέδιο κινητού από το αντίστροφο, δηλαδή να μειώσετε ένα σχέδιο γραφείου για κινητές συσκευές).
κατασκευη ιστοσελιδας τιμες
Οι στατιστικές για το άνοιγμα μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι παρόμοιες. Στην πραγματικότητα, μέχρι 60% των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ανοίγονται σε μια κινητή συσκευή (εξαρτάται από την πρόθεση και τον τύπο της βιομηχανίας), οπότε η λήψη μιας πρώτης προσέγγισης στο σχεδιασμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από κινητό είναι ακόμη πιο σημαντική από τη λήψη μιας κινητής προσέγγισης στον ιστό σχέδιο. Αλλά αυτό λέγεται ότι και τα δύο αυτά στατιστικά στοιχεία είναι σχεδόν 50/50, οπότε ο σχεδιασμός μιας διάταξης που ανταποκρίνεται τουλάχιστον είναι τελικά πιο σημαντική από την προσέγγιση που ακολουθούμε.
Στατιστικά μηνύματα μαύρης Παρασκευής
Αλλά αυτό ανοίγει το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Ας μιλήσουμε για τα πραγματικά έσοδα.
Οι καταναλωτές που αγοράζουν μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι πιθανό να ξοδέψουν 138% περισσότερο από όσους δεν λαμβάνουν προσφορές μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Το Shopify μπορεί να εγγυηθεί για αυτά τα στατιστικά στοιχεία, καθώς το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο έχει το υψηλότερο ποσοστό μετατροπής σε σύγκριση με οποιοδήποτε άλλο κανάλι κατά τη διάρκεια της BFCM (Black Friday / Cyber Monday), μιας γνωστής, σχεδόν διεθνούς εμπορικής εορτής. Οι πελάτες που αποκτήθηκαν μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι υψηλής αξίας.
Συγκλονιστικά (αλλά δεν προκαλεί έκπληξη), η κίνηση στην επιφάνεια εργασίας κατά τη διάρκεια των λογαριασμών διακοπών της BFCM αντιπροσωπεύει μόνο το 37% της συνολικής κυκλοφορίας, αν και το 59% των πωλήσεων. Αντίθετα, η κίνηση μέσω κινητού τηλεφώνου αντιπροσωπεύει το 58% της συνολικής επισκεψιμότητας, αν και μόνο το 36% των πωλήσεων – σχεδόν το ακριβώς αντίθετο από την κίνηση στην επιφάνεια εργασίας! – Αγορά
Συμπέρασμα: Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είναι συχνά η πρώτη παρότρυνση για δράση στις ροές χρηστών σχετικά με τους χρήστες που επιστρέφουν, αν και η πραγματική πώληση είναι πιο πιθανό να συμβεί σε έναν επιτραπέζιο υπολογιστή. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να σχεδιάζουμε αποκριτικά ηλεκτρονικά ταχυδρομεία, έτσι ώστε το email (και η παρότρυνση για δράση) να είναι προσβάσιμη ανεξάρτητα από τη συσκευή που χρησιμοποιείται.
Η BFCM συγκέντρωσε φέτος τα 7,4 δισ. Δολάρια (μόνο στις ΗΠΑ). Ο υπεύθυνος σχεδιασμός ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι ο τρόπος με τον οποίο μπορούμε να γίνουμε συνδρομητές αυτού του στατιστικού στοιχείου κατά τη διάρκεια του BFCM 2020, όλων των άλλων εμπορικών διακοπών και ακόμη και κατά τις καθημερινές εκστρατείες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Ας δούμε τις λεπτομέρειες του σχεδίου.
Ευέλικτο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Παρά τη διαφορά (περίπου) 50/50 μεταξύ χρηστών κινητής τηλεφωνίας και επιτραπέζιων υπολογιστών, αυτό δεν σημαίνει συγκεκριμένα ότι τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου πρέπει να είναι πλήρως προσαρμοσμένα στις προβολές επιφάνειας εργασίας. Ο καθορισμός μέγιστου πλάτους περίπου 600px στο κοντέινερ αρκεί για να διασφαλιστεί ότι το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δεν θα αρχίσει να φαίνεται περίτρανα οριζόντια στα προβολικά της επιφάνειας εργασίας και επίσης σημαίνει ότι τώρα χρειάζεται μόνο να σχεδιάσουμε για συσκευές μεταξύ 320-600px, , πιο εύκολο.
Πάρτε κάθετα
Οι χρήστες της επιφάνειας εργασίας δεν διαβάζουν απαραίτητα τα μηνύματά τους σε παράθυρο πλήρους οθόνης, έτσι είναι δίκαιο να πούμε ότι τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου πρέπει να είναι κάθετα από προεπιλογή, καθώς αυτό εξυπηρετεί την πλειοψηφία των χρηστών.
Μέγεθος γραμματοσειράς & οπτική ιεραρχία
Μια προσέγγιση ενός μεγέθους που ταιριάζει στην ηλεκτρονική τυπογραφία λειτουργεί καλά για τα σχέδια ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, διότι τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου πρέπει να είναι σχετικά απλά από πλευράς περιεχομένου. Μετά από όλα, οι χρήστες είναι απασχολημένοι και ανυπόμονοι (ειδικά όταν ελέγχουν τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους), τόσο λιγότερα είναι περισσότερα. Η απλότητα είναι το κλειδί.
Τούτου λεχθέντος, τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι κατά κανόνα διαχωρισμένα και, συνεπώς, απαιτείται μια λογική οπτική ιεραρχία προκειμένου να βοηθήσει τον χρήστη να κατανοήσει το περιεχόμενο (αυτό ισχύει και για εκείνους που πλοηγούνται χρησιμοποιώντας έναν αναγνώστη οθόνης). Ένα τυπικό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορεί να μοιάζει με αυτό:
1η ενότητα: Μεγάλη ενότητα, ενιαία παρότρυνση για δράση
2η ενότητα: μικρότερα τμήματα, πολλαπλές κλήσεις προς δράση
3η ενότητα: κ.λπ. κλπ …
Το πρώτο τμήμα θα πρέπει να αναφέρεται στην πρόθεση του μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: γιατί το στέλνουμε; Για παράδειγμα, εκτελούμε μια εκστρατεία μάρκετινγκ; Αν ναι, οι λεπτομέρειες αυτής της καμπάνιας θα εμφανίζονται συνήθως σε αυτήν την ενότητα, ή ίσως μια “προσφορά”.
Η δεύτερη ενότητα (σε περίπτωση που ο χρήστης δεν ενδιαφέρεται για τη συγκεκριμένη προσφορά) μπορεί να περιέχει άλλες τέσσερις προσφορές. Για να μεταδώσουμε το επίπεδο σπουδαιότητας όλων αυτών των προσφορών συλλογικά, οι δωρεάν προσφορές θα πρέπει να είναι μικρότερες από τις προσφερόμενες προσφορές όσον αφορά το μέγεθος της γραμματοσειράς, το συνολικό μέγεθος και έτσι ώστε να μπορούμε να τις προβάλλουμε οριζόντια στα προβολικά της επιφάνειας εργασίας με οπτική συνοχή.
κατασκευη ιστοσελιδας κοστος
Εν ολίγοις, μην ανησυχείτε για την ανταποκρινόμενη τυπογραφία σε σχέδια ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αλλά βεβαιωθείτε ότι η οπτική ιεραρχία μεταφέρει το σωστό ύψος σημασίας για τις διάφορες ενότητες του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ανεξάρτητα από τον τρόπο με τον οποίο είναι στοίβα. Οι χρήστες θα πρέπει να είναι σε θέση να συνάγουν τι είναι σημαντικό και τι δεν είναι και, επίσης, να συντάσσονται στο χαρακτηρισμένο τμήμα / πρωτεύον CTA πριν από οτιδήποτε άλλο.
Πειστικές εικόνες
Η πειθώ είναι το όνομα του παιχνιδιού όταν πρόκειται για ενημερωτικά δελτία και μηνύματα ηλεκτρονικού εμπορίου. Αν δεν είναι η Μαύρη Παρασκευή ή η Κυριακή Δευτέρα, οι συνδρομητές συνήθως δεν γνωρίζουν εκ των προτέρων ότι το email έρχεται πέρα από το γεγονός ότι έχουν εγγραφεί κάποια στιγμή, πράγμα που σημαίνει ότι δεν αφιερώνουν συγκεκριμένα χρόνο για να το διαβάσουν. Αυτό δεν είναι απαραίτητα μια μεγάλη υπόθεση. μετά από όλα, δεν χρειάζεται πολύ για να διαβάσετε ένα και μόνο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, έτσι δεν είναι;
Εντούτοις, σημαίνει επίσης ότι δεν αφιέρωσαν χρόνο για να ενεργήσουν επ ‘αυτού, πράγμα που είναι μεγάλο, διότι αν το email μας είναι πολύ βαρετό, γεμάτο, μακρύ ή προκαλεί γνωστική υπερφόρτωση με οποιοδήποτε τρόπο, είναι πολύ, πολύ πιθανό να είναι αγνοείται ή ακόμα και διαγράφεται στιγμιαία.
Επομένως, για να πεισθούν, τα μπλοκ κειμένου πρέπει να είναι σύντομα και οι εικόνες πρέπει να προσελκύσουν την προσοχή.
Ανταπόκριτες εικόνες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Με περισσότερες εικόνες υπάρχει ανάγκη να διασφαλιστεί ότι τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου φορτώνονται γρήγορα. Στο διαδίκτυο, έχουμε μια σειρά από κόλπα για να κάνουμε τις εικόνες να ανταποκρίνονται (π.χ. το στοιχείο <εικόνα>, το φορτίο = “τεμπέλης” χαρακτηριστικό / αξία, η μορφή εικόνας WEBP κ.ο.κ.), αλλά όταν πρόκειται για εικόνες απόκρισης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου , πρέπει να καταφύγουμε σε πλάτος: 100%. μέγιστο πλάτος: x ;.
Ή να το πούμε ομαλά, πρέπει να σχεδιάσουμε μηνύματα όπως το 1999!
Ωστόσο, όταν χρησιμοποιείτε τα Postcards, δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για τον κώδικα, τη συμβατότητα του προγράμματος-πελάτη ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και του προγράμματος περιήγησης ιστού ή για οποιαδήποτε από τις ασθένειες που προκαλούν πονοκέφαλο του σχεδιασμού του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Απλά πρέπει να διασφαλίσετε ότι οι εικόνες είναι κατάλληλα συμπιεσμένες και όχι υπερβολικά μεγάλες (δηλαδή δεν υπερβαίνουν τις μεγαλύτερες διαστάσεις από τις οποίες περιμένουμε να επεκταθούν).
συμπέρασμα
Πολλοί ανεξάρτητοι κατασκευαστές και μικρές επιχειρήσεις δεν είχαν δημιουργήσει εκστρατείες μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την BFCM. Η σκέψη της κωδικοποίησης των ηλεκτρονικών μηνυμάτων HTML είναι τρομακτική, αλλά όπως δείχνουν τα στατιστικά στοιχεία, το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι εξαιρετικά πολύτιμο, όχι μόνο κατά τις εμπορικές αργίες αλλά και για τις εκστρατείες μάρκετινγκ που διαρκούν όλο το χρόνο.
Αν θέλετε να ξεπεράσετε το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, διαβάστε 7 Αρχές των εξαιρετικά επιτυχημένων μηνυμάτων μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που σας βοηθούν να δημιουργήσετε περισσότερες πωλήσεις. Απλά θυμηθείτε να βεβαιωθείτε ότι τα μηνύματά σας ανταποκρίνονται, και δεν υπάρχει καμία ντροπή στη χρήση καρτ-ποστάλ για να κάνετε τη βρώμικη δουλειά για σας!