Αρχές εξαιρετικά επιτυχημένου email μάρκετινγκ

κατασκευή ιστοσελίδων

Όταν πρόκειται για το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, υπάρχουν μερικά πράγματα που κάνουν μεγάλη διαφορά. Το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορεί να είναι μια απαραίτητη επένδυση.

Ωστόσο, αυτό είναι μόνο όταν τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι καλά σχεδιασμένα και οι καμπάνιες είναι καλά μελετημένες.

Ας δούμε ακριβώς τι θα σας βοηθήσει να αξιοποιήσετε στο έπακρο την επόμενη καμπάνια ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην οποία θα εργαστείτε.

1. Αναγνωσιμότητα και δυνατότητα κλιμάκωσης
Δεν είναι μυστικό ότι τα περιθώρια προσοχής είναι μικρά, ειδικά όταν πρόκειται για τον ψηφιακό κόσμο. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο τα καλύτερα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι εύκολο να χωνέψουν και να διαβαστούν εύκολα. Οι παράγοντες οπτικού σχεδιασμού μπορούν να βοηθήσουν ή να παρεμποδίσουν την εμπειρία ανάγνωσης και να επηρεάσουν την επιτυχία μιας καμπάνιας.

Η αντίθεση μεταξύ του κειμένου και του φόντου, το μέγεθος των γραμματοσειρών και ακόμη και η ακαταστασία του συνολικού σχεδίου αποτελούν σημαντικούς παράγοντες.

κατασκευη ιστοσελιδας τιμες

Από την άλλη πλευρά, είναι ένα από τα ηλεκτρονικά ταχυδρομεία της Apple. Έχει καλή ροή, μεγαλύτερο κείμενο και εύκολα διακριτή αντιγραφή μεταξύ συνδέσμων, επικεφαλίδων και σώματος. Αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου χρησιμοποιεί μεγάλες εικόνες για να διαιρέσει τις ενότητες. Το αντίγραφο είναι συνοπτικό. Ναι, αυτό είναι ένα μεγάλο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αλλά επειδή έχει σχεδιαστεί για αναγνωσιμότητα, το μήκος δεν δημιουργεί πρόβλημα. Ο συνολικός σχεδιασμός καθιστά άνετη τη σάρωση και την ανάγνωση.

2. Προσέχετε την υπόσχεση
Τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εκπληρώνουν τον σκοπό και την υπόσχεσή τους; Υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους αυτό μπορεί να γίνει λάθος. Εάν εγγραφώ για ένα ενημερωτικό δελτίο ή μια δωρεάν λήψη και να πάρω μια δέσμη των απαγορευμένων για προσφορές, μια υπόσχεση είναι σπασμένα. Δεν υπάρχει τίποτα κακό με αναπροσαρμογή ή προώθηση, αλλά η παρακμή είναι δυσάρεστη και μπορεί να βλάψει τα ποσοστά μετατροπής.

Στη συνέχεια, έχουμε ένα εγκαταλειμμένο καλάθι παρακολούθησης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από ASICS. Αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου βρίσκεται σε ολόκληρο τον τόπο. Είναι ακατάστατο και αδιάφορο. Υπάρχει μικρή, ιστότοπη πλοήγηση στην κορυφή, μια εικόνα μιας τυχαίας γυναίκας δίπλα σε ένα ξεχωριστό αντικείμενο καλαθιού, και στη συνέχεια τα εναπομείναντα αντικείμενα καλαθιού με αμήχανο περιβάλλον, δύο ξεχωριστά CTAs είτε για να αγοράσουν περισσότερα είτε για check out και πρόσθετα προτεινόμενα στοιχεία. Υπάρχουν πάρα πολλές περισπασμοί. Η δράση για τον χρήστη δεν είναι προφανής εδώ.

3. Χρησιμοποιήστε τα θέματα και τις προεπισκοπήσεις με σύνεση
Βεβαιωθείτε ότι προσαρμόζετε το θέμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τις γραμμές προεπισκόπησης! Αυτό είναι σημαντικό. Έκανα λάθος όταν έχω δημιουργήσει για πρώτη φορά το ενημερωτικό δελτίο μου όπου το θέμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ήταν το όνομα της ιστοσελίδας μου, όχι ο τίτλος του blog post (1).

Χρησιμοποιήστε τα θέματα και τις προεπισκοπήσεις με σύνεση
Στη συνέχεια προσπάθησα να βάλω την περιγραφή της ανάρτησης ιστολογίου ως κείμενο προεπισκόπησης. Αυτό δεν λειτούργησε πάρα πολύ καλά για μένα (2). Στη συνέχεια, κατάλαβα πώς να υποβληθεί το θέμα του μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ως τίτλος της ανάρτησης του ιστολογίου, αλλά εξακολουθούσε να βλάπτει τη γραμμή προεπισκόπησης (3). Όπως μπορείτε να δείτε, κανένα από αυτά τα παραδείγματα δεν είναι μεγάλο.

Προσαρμόστε το θέμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τις γραμμές προεπισκόπησης
Είναι καλύτερο όταν το θέμα και το κείμενο προεπισκόπησης είναι διαφορετικά, επειδή αυτά τα μικρά κομμάτια των πληροφοριών δίνουν πολύ γνώσεις. Βοηθάει να αποκτά κάποιος ενδιαφερόμενος αρκετά για να ανοίξει ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Εάν είναι αναστατωμένος όπως τα αποτυχημένα παραδείγματα μου, οι ανοικτές τιμές ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας θα υποφέρουν.

4. Εξατομίκευση και ακολουθία
Εξατομικεύστε την εμπειρία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Είναι πράγματα όπως το όνομα ενός ατόμου εδώ και εκεί. Αλλά, πάρετε ένα βήμα παραπέρα. Εάν το σκέφτεστε από άποψη UX, είναι πιο λογικό να δημιουργήσετε αλληλουχίες αλληλογραφίας / στάσιμα μηνύματα μέσα στις καμπάνιες. Αυτό συμβαίνει γιατί αυτά αναγνωρίζουν τι γνωρίζουν ήδη οι συνδρομητές.

Δημιουργήστε ένα διάγραμμα ροής για όλα τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τις αντίστοιχες ακολουθίες τους. Αυτό θα κάνει τις εκστρατείες πιο αποτελεσματικές. Η ομορφιά του μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι ότι ο αυτοματισμός καθιστά εύκολη την επαναχρησιμοποίηση ακολουθιών ή στάσεων. Πρόκειται για μια επένδυση σε χρόνο και προσπάθεια, αλλά θα αποδώσει σημαντικά υψηλότερα ποσοστά μετατροπής και μετρήσεις.

5. Ελάτε σε επαφή
Όταν πρόκειται για μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, έχω παρατηρήσει πόσο σπάνιο είναι για μένα να απαντήσω εύκολα στον αποστολέα. Είναι κάτι που τα άτομα και οι επιχειρήσεις όλων των μεγεθών λείπουν. Το χειρότερο πράγμα που βλέπω είναι τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αρχίζουν με “noreply @ …”. Είμαι μπερδεμένος από αυτό. Είναι αγενές. Είναι μια χαμένη ευκαιρία από επιχειρηματική άποψη.

Λατρεύω τον Mel Robbins μέχρι θανάτου και μπορώ να συνειδητοποιήσω ότι έχει μια μικρή ομάδα, ενώ η πιο πρόσφατη εκστρατεία της, The Mindset Reset, έλαβε εκατοντάδες χιλιάδες συνδρομητές. Αλλά έχοντας τον πρώτο σύνδεσμο στο υποσέλιδο του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να πάτε στο FAQ είναι λίγο απρόσωπη.

Επικοινωνήστε με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
Για όσο διάστημα θυμάμαι, ο Paul Jarvis απάντησε στα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Ανάλογα με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, ζήτησε από τους συνδρομητές να απαντήσουν άμεσα. Είναι βασιλιάς όταν πρόκειται για επιτυχημένες εκστρατείες μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. είναι ο πυρήνας της επιχείρησής του.

Μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Όταν έκανα μια καμπάνια μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για το Βιβλίο Κινητών Σχεδιασμών, ζητήσαμε από τους συνδρομητές μας να απαντήσουν με σχόλια ή με συγκεκριμένες ερωτήσεις. Και το έκαναν πολύ συχνά – αυτό δείχνει το παραπάνω screenshot. Αυτό μας βοήθησε να επιτύχουμε μεγαλύτερη δέσμευση καθ ‘όλη τη διάρκεια της εκστρατείας και, τελικά, να αυξήσουμε τις πωλήσεις.

κατασκευη ιστοσελιδας κοστος

6. Κινητική βελτιστοποίηση
Είναι πολύ σημαντικό να έχετε ένα ευέλικτο πρότυπο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που να λειτουργεί σε εφαρμογές για υπολογιστές, καθώς και σε κινητά. Τα προεπιλεγμένα πρότυπα από τις περισσότερες υπηρεσίες μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, όπως το MailChimp, το Omnisend ή το ConvertKit, είναι φιλικά προς το κινητό. Ωστόσο, αν σχεδιάζετε μια προσαρμοσμένη, βεβαιωθείτε ότι είναι απόκριση. Δοκιμάστε το σχέδιο για να βεβαιωθείτε ότι λειτουργεί σε εφαρμογές από το Gmail στο Outlook. Δοκιμάστε το σχέδιο και σε διάφορες συσκευές.

Εξοικονομήστε χρόνο χρησιμοποιώντας τα εργαλεία ανάλυσης για να δείτε ακριβείς κατανομές των συσκευών και της πλατφόρμας για συνδρομητές. Με αυτόν τον τρόπο, δεν χρειάζεται να ελέγξετε κάθε πιθανή επιλογή.

Προσαρμοσμένα σχέδια έγιναν ευκολότερα
Εάν έχετε την τάση να σχεδιάζετε προσαρμοσμένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου συχνά, χρησιμοποιήστε ένα εργαλείο όπως οι κάρτες Postcards. Είναι ένας απλός οικοδεσπότης drag and drop που είναι ιδιαίτερα προσαρμόσιμος για την επωνυμία και τη λειτουργικότητα. Τα στοιχεία σχεδίασης καρτ-ποστάλ βελτιστοποιούνται αυτόματα για τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για υπολογιστές και κινητά.

Θα ήθελα να συστήσω να βρω δύο μαθήματα εδώ στο Designmodo. Το ένα είναι για την κωδικοποίηση ενός προσαρμοσμένου και ανταποκρινόμενου προτύπου ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με HTML και CSS. Το άλλο είναι στη δημιουργία ενός προσαρμοσμένου προσαρμοσμένου προτύπου ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με τη χρήση καρτ-ποστάλ.

7. Δοκιμές, Δοκιμές, Δοκιμές
Η τελευταία συμβουλή που έχω είναι να δοκιμάσω τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας. Οτι και αν γινει. Όλοι και η μητέρα τους, συμπεριλαμβανομένου και εμού, έχουν μια χούφτα στρατηγικές μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που λειτουργούν. Αυτές οι συμβουλές και κόλπα είναι εξαιρετικές αρχές βέλτιστης πρακτικής. Αυτό που θα έχει τα καλύτερα αποτελέσματα για τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τις καμπάνιες σας μπορεί να καθοριστεί μόνο μέσω της δοκιμής διαφορετικών στρατηγικών.

Call Now Button
Skip to content