Τι είναι σχεδιαστής αλληλεπίδρασης; Interaction Designer
κατασκευή ιστοσελίδων
Αυτά τα δύο μικρά λόγια χρησιμοποιούνται πολύ στη σφαίρα σχεδιασμού αυτές τις μέρες. Αλλά τι είναι πραγματικά ο σχεδιασμός αλληλεπίδρασης; Και τι σε κάνει σχεδιαστή αλληλεπίδρασης; Εδώ, θα απαντήσουμε και στις δύο ερωτήσεις και θα προσφέρουμε μια βιτρίνα μερικές σπουδαίες εργασίες σχεδίασης αλληλεπιδράσεων.
Σχέδιο αλληλεπίδρασης 101
Ο σχεδιασμός αλληλεπίδρασης είναι μια διαδικασία στην οποία οι σχεδιαστές επικεντρώνονται στη δημιουργία δεσμευτικών διεπαφών ιστού με λογικές και μελετημένες συμπεριφορές και ενέργειες. Ο επιτυχημένος διαδραστικός σχεδιασμός χρησιμοποιεί την τεχνολογία και τις αρχές της καλής επικοινωνίας για να δημιουργήσει τις επιθυμητές εμπειρίες των χρηστών.
Σχεδιασμός αλληλεπίδρασης όσον αφορά τους ιστότοπους και τις εφαρμογές είναι κάτι που έχουμε μιλήσει για περίπου 10 χρόνια, αλλά αυτές τις μεγαλύτερες συζητήσεις και πολύ ποτέ. Μία από τις καλύτερες και πιο αναφερόμενες εισαγωγές στην έννοια δημοσιεύθηκε από τον Bob Baxley το 2002 σε μια σειρά 12 μερών που ορίζει το σχεδιασμό αλληλεπίδρασης για εφαρμογές ιστού.
“Εισαγωγή σχεδιασμού αλληλεπίδρασης” σπάει το πεδίο σε πέντε κομμάτια που είναι ακόμα χρήσιμα και συναφή σήμερα:
Η επικοινωνία ανθρώπου / μηχανής είναι η μετάφραση των συνομιλιών μεταξύ της συσκευής και του χρήστη.
Η δράση / αντίδραση εξετάζει πώς συμβαίνουν και ξετυλίγονται οι αλληλεπιδράσεις.
Το κράτος διασφαλίζει ότι οι χρήστες γνωρίζουν τι συμβαίνει και γιατί όσον αφορά την εφαρμογή.
Η ροή εργασιών διασφαλίζει ότι οι χρήστες γνωρίζουν ποιον να χρησιμοποιούν ένα εργαλείο ή μια εφαρμογή και τι συμβαίνει στη συνέχεια.
Η δυσλειτουργία λαμβάνει υπόψη τα λάθη που αναμένεται να συμβούν.
κατασκευη ιστοσελιδας τιμες
Επιπλέον, υπάρχουν ορισμένοι παράγοντες που πρέπει να λάβετε υπόψη όταν δημιουργείτε αλληλεπιδράσεις σχεδιασμού. Το Usability.gov προσφέρει βασικές ερωτήσεις σε έξι διαφορετικές κατηγορίες, οι οποίες μπορούν να βοηθήσουν να διαμορφωθεί ο τρόπος με τον οποίο το σχέδιό μας συναντάται.
Τι μπορεί να κάνει ένας χρήστης με την αλληλεπίδραση του ποντικιού, του δακτύλου ή της γραφίδας για να αλληλεπιδρά άμεσα με τη διεπαφή;
Τι εντολές μπορεί να δώσει ένας χρήστης για να αλληλεπιδράσει με τη διασύνδεση;
Τι γίνεται με την εμφάνιση δίνει στον χρήστη μια ένδειξη για το πώς λειτουργεί;
Ποιες πληροφορίες παρέχετε ώστε ο χρήστης να γνωρίζει τι θα συμβεί πριν εκτελέσει κάποια ενέργεια;
Υπάρχουν περιορισμοί για την αποτροπή σφαλμάτων;
Τα μηνύματα σφάλματος παρέχουν στον χρήστη τη δυνατότητα να διορθώσει το πρόβλημα;
Ποια ανατροφοδότηση έχει ο χρήστης όταν εκτελείται μια ενέργεια;
Ποιος είναι ο χρόνος απόκρισης μεταξύ μιας ενέργειας και μιας αντίδρασης;
Είναι τα στοιχεία διεπαφής εύλογο μέγεθος για να αλληλεπιδράσουν;
Χρησιμοποιούνται στρατηγικά οι άκρες και οι γωνίες για τον εντοπισμό διαδραστικών στοιχείων;
Ακολουθείτε πρότυπα;
Υπάρχουν πληροφορίες σε μερικά στοιχεία τη φορά;
Ο χρήστης τελειώνει όσο πιο απλά γίνεται;
Χρησιμοποιούνται γνωστά φορμά;
Ο ρόλος ενός σχεδιαστή αλληλεπίδρασης
Αν βρεθείτε να σκεφτείτε ή να θέσετε τις ερωτήσεις στην παραπάνω λίστα, είστε σχεδιαστής αλληλεπίδρασης.
Ένας σχεδιαστής αλληλεπίδρασης είναι το άτομο στην ομάδα σχεδιασμού, ανάπτυξης, δημιουργίας ή μάρκετινγκ που βοηθά στη διαμόρφωση και τη δημιουργία στρατηγικής σχεδιασμού, εντοπίζει βασικές αλληλεπιδράσεις του προϊόντος, δημιουργεί πρωτότυπα για να δοκιμάσει έννοιες και να παραμείνει τρέχουσα σε τεχνολογία και τάσεις που θα επηρεάσουν τους χρήστες.
Αυτό μπορεί να μοιάζει με πολλές διαφορετικές έννοιες που καταρτίζονται σε μία ασαφή περιγραφή εργασίας. Για να γίνει είναι απλό: Οι εταιρείες προσλαμβάνουν έναν σχεδιαστή αλληλεπίδρασης για να βεβαιωθούν ότι οι ψηφιακές εφαρμογές τους λειτουργούν και λειτουργούν στα χέρια των χρηστών.
Οι διαδρομές σταδιοδρομίας των σχεδιαστών αλληλεπίδρασης ποικίλλουν. Ορισμένα προγράμματα επίσημου σχεδιασμού το διδάσκουν. Άλλοι έρχονται σε αυτό από την εμπειρία ή από την τύχη. Αλλά ένα από τα κοινά χαρακτηριστικά των σχεδιαστών αλληλεπίδρασης είναι η δίψα για το πώς λειτουργούν τα πράγματα, δεν φοβούνται να κάνουν ερωτήσεις και την ικανότητα να απεικονίζουν και να παίζουν με στοιχεία και έννοιες με νέους τρόπους.
Αρχές και αρχές σχεδιασμού αλληλεπίδρασης
Έτσι τι πραγματικά ωθεί προς τα εμπρός το πεδίο του σχεδιασμού αλληλεπίδρασης; Τι το κάνει διαφορετικό από το σχεδιασμό; Αυτή η γραμμή είναι πολύ θολή. Αναφερόμαστε ως επί το πλείστον στον σχεδιασμό αλληλεπίδρασης επειδή φέρει βάρος και εστίαση. Αλλά η πραγματικότητα είναι ότι ο σχεδιασμός αλληλεπίδρασης είναι μόνο ένα κομμάτι του καλού σχεδιασμού από την άποψη του ψηφιακού σχεδιασμού, του σχεδιασμού και της ανάπτυξης εφαρμογών και web εφαρμογών.
Ο “Πλήρης οδηγός για αρχάριους σχεδίασης αλληλεπίδρασης”, που δημοσιεύτηκε από το UX Booth το 2009, εξακολουθεί να αποτελεί μεγάλη αναφορά. Ενώ ορισμένοι από τους βασικούς παίκτες και τα εργαλεία έχουν αλλάξει οι έννοιες που ο σχεδιασμός αλληλεπίδρασης κίνησης είναι οι ίδιοι.
Ακολουθεί μια ματιά σε καθεμία από αυτές τις έννοιες:
Σχεδιασμός βάσει στόχου: Γιατί υπάρχει ο ιστότοπος ή η αλληλεπίδρασή σας; Βγάλτε το και βεβαιωθείτε ότι η εφαρμογή σας κάνει αυτό το ένα εξαιρετικά καλά.
Η διασύνδεση είναι μαγική: Δεν βλέπετε πραγματικά τις καλύτερες διεπαφές. “Τα καλύτερα σχέδια αλληλεπίδρασης δεν υπάρχουν: δεν χρειάζονται πολύ χρόνο για να φορτώσουν / να απαντήσουν. δεν κάνουν τους χρήστες να σκέφτονται. και δεν δίνουν την αιτία θλίψης του χρήστη. “
Ευχρηστία: “Διεπαφές που καθιστούν την κατάσταση του υποκείμενου συστήματος εύκολη στην κατανόηση και τη χρήση ευνοούνται.”
Προτάσεις: “Τα καλύτερα σχέδια (βιομηχανική / αλληλεπίδραση) είναι αυτά που μιλούν από μόνα τους. στην οποία, όπως λέει η παροιμία, η μορφή ακολουθεί τη λειτουργία. “
Μάθηση: “Ένα μεγάλο μέρος αυτού που περιλαμβάνει μια χρήσιμη διεπαφή αποτελείται από γνωστά στοιχεία. Οι καλύτεροι σχεδιαστές αλληλεπίδρασης δεν ανακαλύπτουν πάλι τον τροχό κάθε φορά που έρχεται μια παρόμοια πρόκληση. Αντίθετα, καλούν μια σειρά από σχέδια. “
Σχεδίαση αλληλεπίδρασης
Επομένως δεν μπορούμε να μιλάμε για σχεδιασμό αλληλεπίδρασης χωρίς να δείξουμε κάποια σπουδαία παραδείγματα εργασιών που συμβαίνουν γύρω μας. Κάθε ένα από τα έργα ή τα πλάνα που ακολουθεί είναι κάτι που φτάνει στο επίκεντρο της όλης αυτής της ιδέας. Βεβαιωθείτε ότι έχετε επισκεφθεί τους συνδέσμους για να μάθετε πραγματικά περισσότερα για το πώς κάθε ένα από αυτά τα έργα (ή πλάνα) συνήλθαν και δούλεψαν.
Πόροι σχεδίασης αλληλεπίδρασης
Υπάρχουν πολλοί μεγάλοι και αξιόλογοι πόροι έξω για το σχεδιασμό αλληλεπίδρασης, τα διόδια και τις θέσεις εργασίας για τους σχεδιαστές αλληλεπίδρασης και τον τομέα γενικότερα. Εδώ είναι μερικά σημεία όπου μπορείτε να αρχίσετε να μαθαίνετε ακόμα περισσότερα για το σχεδιασμό αλληλεπίδρασης:
Σχέδιο ιδεών αλληλεπίδρασης
“Σχέδιο αλληλεπίδρασης: Πέρα από την αλληλεπίδραση ανθρώπου-υπολογιστή” εγχειρίδιο
Διασύνδεση σχεδίασης σύνδεσης
Σχεδίαση αλληλεπίδρασης για τους σχεδιαστές
συμπέρασμα
Οι χρήστες αναμένουν διαδραστικές εμπειρίες σε σύγχρονες ιστοσελίδες Δεν υπάρχει τρόπος γύρω από αυτό. Προκειμένου να διατηρηθεί η τρέχουσα κατάσταση και να διατηρηθούν οι χρήστες να επιστρέφουν, είναι αναγκαία η εν λόγω αλληλεπίδραση.
Έχοντας κάποιον στην ομάδα σας που είναι υπεύθυνος για τη διαχείριση, τη δημιουργία και την παρακολούθηση αυτών των αλληλεπιδράσεων είναι εξίσου σημαντική. Θα χρειαστείτε σχεδιαστή αλληλεπίδρασης.
Σκέψου το. Είναι ήδη εκείνο το άτομο στην ομάδα σας; Εάν όχι, τι σκοπεύετε να κάνετε σχετικά με αυτό; Θα θέλαμε να μάθουμε τι σκέφτεστε για το σχεδιασμό αλληλεπίδρασης και αν υπάρχει σχεδιαστής σχεδίασης αλληλεπίδρασης στην ομάδα σχεδιασμού και ανάπτυξης. Μοιραστείτε τις σκέψεις σας μαζί μας στα σχόλια.