Λάθη ιστοσελίδων
Μια ιστοσελίδα για την επιχείρησή σας δεν είναι πλέον πολυτέλεια – είναι μια αναγκαιότητα. Αλλά, επειδή επενδύσατε σε έναν ιστότοπο, δεν σημαίνει ότι είναι αποτελεσματική στη σύνδεση με τους πελάτες σας και τελικά στη βελτίωση των πωλήσεών σας. Ενώ θα μπορούσαν να υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους ο ιστότοπός σας δεν είναι αποτελεσματικός, εδώ είναι 10 από τις πιο κοινές εξηγήσεις για την αποτυχία του ιστότοπου.
1. Δεν είναι φιλικό προς το κινητό
Αυτό δεν πρέπει να αποτελεί έκπληξη για τους περισσότερους από εμάς, αλλά για πρώτη φορά η χρήση των κινητών και των υπολογιστών tablet ξεπέρασε τη χρήση της επιφάνειας εργασίας. Καθώς η κινητή επανάσταση συνεχίζει να αυξάνεται σε όλο τον κόσμο, αυτή η τάση προς την “ψηφιακή κίνηση εν κινήσει” θα συνεχιστεί. Με άλλα λόγια, η κατανάλωση του Διαδικτύου απομακρύνεται από τους επιτραπέζιους υπολογιστές και στην περιοχή των φορητών συσκευών. Αυτό σημαίνει ότι ο ιστότοπος της επιχείρησής σας πρέπει να βελτιστοποιηθεί για χρήστες κινητών τηλεφώνων.
Δυστυχώς, εξακολουθούν να υπάρχουν πολλές ιστοσελίδες που δεν είναι φιλικές προς κινητά. Αυτό είναι μόνο κακό για τις επιχειρήσεις, καθώς μπορεί να οδηγήσει σε κυρώσεις από το Big G (Google), να μειώσει τα ποσοστά συνομιλίας και να προσφέρει στους πελάτες σας μια κακή εμπειρία.
Για να βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας είναι έτοιμος για χρήστες κινητής τηλεφωνίας, βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε ένα σχέδιο που ανταποκρίνεται, έχετε μεγάλα κουμπιά και οφείλετε τη δέουσα επιμέλεια στις δοκιμές a / b, διατηρήστε τη διάταξη σας απλή και πάλι, δοκιμάστε τη χρησιμοποιώντας εργαλεία όπως η Αναζήτηση Google Console Friendly Mobile Test.
2. Περιέχει πάρα πολύ φράση
Καταλαβαίνω ότι είστε ειδικός στον τομέα σας και ότι θέλετε να επιδείξετε τις γνώσεις και την εξουσία σας. Αλλά αν δεν μιλάτε απευθείας στους συναδέλφους σας εμπειρογνώμονες του κλάδου, ο μέσος πελάτης σας δεν πρόκειται να κατανοήσει την τεχνική γλώσσα ή την επαγγελματική φρασεολογία που χρησιμοποιείτε για να περιγράψετε την επιχείρησή σας σε ολόκληρο τον ιστότοπό σας.
Αποφύγετε την ορολογία και χρησιμοποιείτε απλή και απλή γλώσσα που οι πελάτες σας μπορούν εύκολα να καταλάβουν.
3. Απώλεια περιεχομένου
Οι πελάτες σας έχουν κάποιο πρόβλημα. Και στρέφονται στον ιστότοπό σας για να τους βοηθήσουν να λύσουν το εν λόγω πρόβλημα. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ο ιστότοπός σας πρέπει να περιέχει φρέσκο και πολύτιμο περιεχόμενο που να απαντά σε ερωτήματα πραγματικής ζωής.
Θυμηθείτε, αυτό δεν σημαίνει ότι ψάχνουν για την ακριβή επιχείρησή σας. Για παράδειγμα, το ιστολόγιό μας περιέχει χρήσιμες πληροφορίες για τους ελεύθερους επαγγελματίες και τους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων. Αν κάποιος ψάχνει για συμβουλές σχετικά με την τιμολόγηση και την επεξεργασία των πληρωμών, θα μπορούσε επίσης να προσγειωθεί στον ιστότοπό μας, επειδή αυτός είναι ο τύπος του περιεχομένου που παράγουμε επίσης.
Με λίγα λόγια, ξεκινήστε ένα blog και συνεχίστε να γράφετε εκπληκτικό περιεχόμενο. Αυτό θα βοηθήσει επίσης να ενισχύσει τις προσπάθειές σας SEO και το περιεχόμενο μάρκετινγκ περιεχομένου.
4. Κρύβει τις βασικές πληροφορίες
Εκτός από την αναζήτηση πληροφοριών που θα κάνουν τη ζωή τους καλύτερη, αν οι πελάτες αναζητούν την συγκεκριμένη επιχείρησή σας, θέλουν εύκολα να εντοπίσουν πληροφορίες όπως:
Η διεύθυνση της επιχείρησής σας. Αν έχετε επιχείρηση από τούβλα και κονίαμα, συμπεριλάβετε έναν σύνδεσμο χάρτη.
Στοιχεία επικοινωνίας, συγκεκριμένα έναν αριθμό τηλεφώνου και διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Προσθήκες κοινωνικών μέσων.
Ώρες, τιμολόγηση και σελίδα “για εμάς”.
Θα εκπλαγείτε με πόσες επιχειρήσεις εξακολουθούν να μην έχουν αυτές τις πληροφορίες στις ιστοσελίδες τους. Και αν είστε σαν εμένα, μπορεί να τείνετε να παραμείνετε από αυτούς τους τύπους επιχειρήσεων πάνω από την ασφάλεια ή τις νόμιμες ανησυχίες.
Και, δεν υπάρχει πραγματικά δικαιολογία για να ξεχάσετε αυτές τις πληροφορίες. Αυτές οι προσθήκες είναι εύκολο να ενσωματωθούν στο site σας και συνήθως δωρεάν επίσης.
5. Φορτώνει πολύ αργά
Οι πελάτες αναμένουν να φορτωθεί γρήγορα ένας ιστότοπος. Στην πραγματικότητα, το 47% των καταναλωτών αναμένει ότι ένας ιστότοπος θα φορτωθεί σε μόλις 2 δευτερόλεπτα ή και λιγότερο. Και αυτό είναι σημαντικό να θυμάστε γιατί ένα καταπληκτικό 79 τοις εκατό των αγοραστών που δεν απολαμβάνουν την ιστοσελίδα τους, είναι λιγότερο πιθανό να επιστρέψουν ξανά στον ιστότοπο, ούτε να αγοράσουν ξανά από αυτόν τον ιστότοπο.
Μπορείτε να δοκιμάσετε την ταχύτητα του ιστότοπού σας χρησιμοποιώντας εργαλεία όπως το Pingdom και το GTmetrix. Αυτά τα εργαλεία παρέχουν πληροφορίες και συμβουλές για το πώς να επιταχύνετε τον ιστότοπό σας.
6. Δεν έχει σαφή προτροπή για δράση
Δεν θέλετε να αφήσετε τους επισκέπτες σας στο σκοτάδι κάνοντας τους να μαντέψουν τι θέλετε να κάνουν στη συνέχεια στον ιστότοπό σας. Γι ‘αυτό, δώστε τους σαφείς οδηγίες δημιουργώντας ένα κουμπί κλήσης για δράση ή κείμενο με υπερσύνδεση που είναι μπροστά και κέντρο.
Το HubSpot διαθέτει 31 παραδείγματα παρότρυνσης για δράση, τα οποία πρέπει να ελέγξετε αν χρειάζεστε κάποια έμπνευση. Για παράδειγμα, το Dropbox έχει ένα μπλε κουμπί “Εγγραφείτε δωρεάν”, το κουμπί παρότρυνσης για δράση που ξεχωρίζει από την υπόλοιπη σελίδα.
Θυμηθείτε, χωρίς αυτά τα κουμπιά, οι πιθανοί πελάτες σας δεν θα προχωρήσουν με τις υπηρεσίες ή τους πόρους που προσφέρετε. Όταν συμβεί αυτό, δεν θα λάβετε αυτές τις σημαντικές μετατροπές επιχειρήσεων.
7. Είναι ξεπερασμένο
Οι ιστοσελίδες που διατηρούνται και έχουν ένα τρέχον σχέδιο δημιουργούν εμπιστοσύνη και αξιοπιστία. Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να ενημερώσετε τον ιστότοπό σας κάθε μήνα. Αλλά, αν έχουν περάσει χρόνια από τότε που είχατε μια σημαντική επιθεώρηση σχεδίου ιστοχώρου, τότε ήρθε η ώρα να βρείτε κάτι πιο σύγχρονο. Το τελευταίο πράγμα που θέλετε είναι να έχετε έναν ιστότοπο που μοιάζει με μια σελίδα Geocities από τα τέλη της δεκαετίας του ’90.
8. Είναι ενοχλητικό και γεμάτο
Πιστέψτε το ή όχι, που εξακολουθούν να είναι επιχειρήσεις που επιμένουν να έχουν ιστοσελίδες που έχουν μουσική ή βίντεο να παίζουν αυτόματα μόλις μπείτε στον ιστότοπο. Ακόμη χειρότερα, αυτές οι τοποθεσίες είναι επίσης γεμάτες διαφημίσεις banner, φωτεινά χρώματα και φανταχτερό κείμενο. Αυτές οι τοποθεσίες είναι απλά ενοχλητικές και καταλήγουν να επιβραδύνουν τη σελίδα προς τα κάτω επειδή είναι τόσο γεμάτοι.
Λοιπόν, πόσοι άνθρωποι θα κάνουν πάλι κλικ σε αυτόν τον ιστότοπο και πάλι στη δουλειά – ή οπουδήποτε αλλού;
Λάβετε υπόψη ότι το μεγαλύτερο μέρος των επισκεπτών σας περιηγεί επίσης στον ιστότοπό σας σε κινητές συσκευές. Αυτό σημαίνει ότι είστε δικτυακός τόπος θα πρέπει να είναι καθαρό και οργανωμένο. Διατηρήστε τις πληροφορίες στο ελάχιστο και χρησιμοποιήστε τις υποενότητες, τις λίστες με κουκκίδες και τα γραφικά στοιχεία, ώστε οι επισκέπτες να μπορούν να επεξεργάζονται αυτές τις πληροφορίες σε μικρότερα κομμάτια.
9. Το καλάθι αγορών ή η πλατφόρμα πληρωμών είναι σπασμένα
Εκτός αν βασίζεστε σε μια πύλη πληρωμής τρίτου μέρους ή ένα καλάθι αγορών, τότε είναι δική σας ευθύνη να ελέγχετε συχνά για να βεβαιωθείτε ότι όλα λειτουργούν σωστά. Δεν θα μπορείτε να πραγματοποιήσετε μια πώληση ή να λάβετε μια πληρωμή αν το καλάθι αγορών ή ο επεξεργαστής πληρωμής σας έχει διακοπεί.
10. Δεν καθοδηγείτε τους χρήστες σε διαφορετικές σελίδες
Πολλές επιχειρήσεις στέλνουν όλη τους την κυκλοφορία στην αρχική σελίδα του ιστότοπού τους, σε αντίθεση με τους σχετικούς συνδέσμους που οι πελάτες τους θέλουν πραγματικά να προσγειωθούν. Αυτό θα μπορούσε να οφείλεται στο γεγονός ότι οι σελίδες υπηρεσιών και άλλες σελίδες του ιστότοπου είναι μόνο μια δεύτερη σκέψη κατά το σχεδιασμό ενός ιστότοπου. Όμως, το γεγονός του θέματος είναι ότι η αρχική σελίδα δεν είναι τόσο σημαντική για τη γενική κυκλοφορία ιστού και το γενικό σχεδιασμό.
Αντ ‘αυτού, ξεκινήστε να δημιουργείτε συγκεκριμένες σελίδες προορισμού για τους διάφορους τύπους δυνητικών πελατών που συναντάτε και πού βρίσκονται στη διοχέτευση πωλήσεων.
Αν ενδιαφέρεστε για μία ωραία και λειτουργική ιστοσελίδα πατήστε εδώ.