Μάρκετινγκ τι είναι;

κατασκευή ιστοσελίδων

Οι ορισμοί της AMA για την έρευνα μάρκετινγκ και μάρκετινγκ επανεξετάζονται και επανεξετάζονται / τροποποιούνται κάθε τρία χρόνια από μια ομάδα πέντε μελετητών που είναι ενεργοί ερευνητές.

Ορισμός του μάρκετινγκ

Το μάρκετινγκ είναι η δραστηριότητα, το σύνολο θεσμών και διαδικασιών για τη δημιουργία, την επικοινωνία, την παράδοση και την ανταλλαγή προσφορών που έχουν αξία για τους πελάτες, τους πελάτες, τους συνεργάτες και την κοινωνία γενικότερα.

 

κατασκευη ιστοσελιδας τιμες

Ορισμός της έρευνας μάρκετινγκ

Η έρευνα μάρκετινγκ είναι η λειτουργία που συνδέει τον καταναλωτή, τον πελάτη και το κοινό με τον έμπορο μέσω πληροφοριών-πληροφοριών που χρησιμοποιούνται για τον εντοπισμό και τον καθορισμό ευκαιριών μάρκετινγκ και προβλημάτων. να δημιουργούν, να βελτιώνουν και να αξιολογούν τις ενέργειες μάρκετινγκ. παρακολούθηση της απόδοσης του μάρκετινγκ και να βελτιώσει την κατανόηση του μάρκετινγκ ως διαδικασία. Η έρευνα μάρκετινγκ καθορίζει τις πληροφορίες που απαιτούνται για την αντιμετώπιση αυτών των προβλημάτων, σχεδιάζει τη μέθοδο συλλογής πληροφοριών, διαχειρίζεται και υλοποιεί τη διαδικασία συλλογής δεδομένων, αναλύει τα αποτελέσματα και κοινοποιεί τα ευρήματα και τις επιπτώσεις τους.

Ορισμός του σήματος / Brand

Ένα εμπορικό σήμα είναι ένα όνομα, όρος, σχεδιασμός, σύμβολο ή οποιοδήποτε άλλο χαρακτηριστικό που προσδιορίζει το αγαθό ή την υπηρεσία ενός πωλητή διαφορετικά από αυτά των άλλων πωλητών.

Τα πρότυπα μάρκας ISO προσθέτουν ότι ένα εμπορικό σήμα “είναι ένα άυλο περιουσιακό στοιχείο” το οποίο αποσκοπεί στη δημιουργία “διακριτών εικόνων και ενώσεων στο μυαλό των ενδιαφερομένων, δημιουργώντας έτσι οικονομικά οφέλη / αξίες”.

Τύποι μάρκετινγκ
Μάρκετινγκ επιρροής

 

Σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Εθνικών Διαφημιζομένων (ANA), το μάρκετινγκ επηρεάζει το μοχλό των ατόμων που έχουν επιρροή στους πιθανούς αγοραστές και τον προσανατολισμό των δραστηριοτήτων μάρκετινγκ γύρω από αυτά τα άτομα για να οδηγήσουν ένα μήνυμα μάρκας στη μεγαλύτερη αγορά.

Στο μάρκετινγκ επιρροής, αντί να διαφημίζεται απευθείας σε μια μεγάλη ομάδα καταναλωτών, ένα εμπορικό σήμα εμπνέει ή αποζημιώνει τους επηρεαστές (οι οποίοι μπορούν να συμπεριλαμβάνουν διασημότητες, δημιουργούς περιεχομένου, υποστηρικτές πελατών και υπαλλήλους) για να αποκτήσουν τη λέξη εκ μέρους τους.

Μάρκετινγκ σχέσεων

 

Σύμφωνα με την Ένωση των Εθνικών Διαφημιζομένων (ANA), το μάρκετινγκ σχέσεων αναφέρεται σε στρατηγικές και τακτικές για την κατάτμηση των καταναλωτών για την οικοδόμηση πίστης.

Το μάρκετινγκ σχέσεων αξιοποιεί το μάρκετινγκ βάσεων δεδομένων, τη συμπεριφορική διαφήμιση και την ανάλυση για την ακριβή στοχοθέτηση των καταναλωτών και τη δημιουργία προγραμμάτων αφοσίωσης.

 

Viral Marketing

Τοviral μάρκετινγκ είναι ένα φαινόμενο μάρκετινγκ που διευκολύνει και ενθαρρύνει τους ανθρώπους να περάσουν από ένα μήνυμα μάρκετινγκ.

Το παρατσούκλι “ιό”, επειδή ο αριθμός των ατόμων που εκτίθενται σε ένα μήνυμα μιμείται τη διαδικασία διέλευσης ενός ιού ή μιας νόσου από το ένα άτομο στο άλλο.

Green Marketing

Το green μάρκετινγκ αναφέρεται στην ανάπτυξη και εμπορία προϊόντων που θεωρείται ότι είναι περιβαλλοντικά ασφαλή (δηλ. Έχουν σχεδιαστεί για να ελαχιστοποιούν τις αρνητικές επιπτώσεις στο φυσικό περιβάλλον ή να βελτιώνουν την ποιότητά του).

Ο όρος αυτός μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για να περιγράψει τις προσπάθειες παραγωγής, προώθησης, συσκευασίας και ανάκτησης των προϊόντων με τρόπο ευαίσθητο ή ανταποκρινόμενο στις οικολογικές ανησυχίες.

 

Keyword Marketing

 

Το μάρκετινγκ λέξεων-κλειδιών περιλαμβάνει την τοποθέτηση ενός μηνύματος μάρκετινγκ μπροστά από τους χρήστες με βάση τις συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά και τις φράσεις που χρησιμοποιούν για την αναζήτηση.

Ένα βασικό πλεονέκτημα αυτής της μεθόδου είναι ότι δίνει στους εμπόρους τη δυνατότητα να προσεγγίσουν τους σωστούς ανθρώπους με το σωστό μήνυμα την κατάλληλη στιγμή. Για πολλούς εμπόρους, η εμπορία λέξεων-κλειδιών έχει ως αποτέλεσμα την τοποθέτηση μιας διαφήμισης κατά την εισαγωγή ορισμένων λέξεων-κλειδιών.

Σημειώστε ότι στο SEO, αυτός ο όρος αναφέρεται στην επίτευξη της κορυφαίας τοποθέτησης στα ίδια τα αποτελέσματα αναζήτησης.

 

Guerilla Marketing

Το μάρκετινγκ Guerilla περιγράφει μια μη συμβατική και δημιουργική στρατηγική μάρκετινγκ που αποσκοπεί να επιτύχει τα μέγιστα αποτελέσματα από τους ελάχιστους πόρους.

κατασκευη ιστοσελιδας κοστος

4 P’s of Marketing
Product

Ένα προϊόν ορίζεται ως δέσμη χαρακτηριστικών (χαρακτηριστικά, λειτουργίες, οφέλη και χρήσεις) ικανών να ανταλλάσσουν ή να χρησιμοποιούν. συνήθως μείγμα υλικών και άυλων μορφών.

Έτσι, ένα προϊόν μπορεί να είναι μια ιδέα, μια φυσική οντότητα (ένα καλό) ή μια υπηρεσία ή οποιοσδήποτε συνδυασμός των τριών. Υπάρχει με σκοπό την ανταλλαγή στην ικανοποίηση ατομικών και οργανωτικών στόχων. [1]

Ενώ ο όρος “προϊόντα και υπηρεσίες” χρησιμοποιείται περιστασιακά, το προϊόν είναι ένας όρος που περιλαμβάνει τόσο αγαθά όσο και υπηρεσίες.

 

Τιμή

 

Η τιμή είναι η τυπική αναλογία που υποδηλώνει την ποσότητα χρημάτων, αγαθών ή υπηρεσιών που απαιτούνται για την απόκτηση μιας δεδομένης ποσότητας αγαθών ή υπηρεσιών. 

Είναι το ποσό που ο πελάτης πρέπει να πληρώσει για να αποκτήσει ένα προϊόν.

Τόπος (ή διανομή)

Η διανομή αναφέρεται στην πράξη εμπορίας και μεταφοράς προϊόντων σε καταναλωτές. Χρησιμοποιείται επίσης για να περιγράψει την έκταση της κάλυψης της αγοράς για ένα συγκεκριμένο προϊόν .

Στα 4P, η κατανομή αντιπροσωπεύεται από τόπο ή τοποθέτηση.

 

Promotion

Σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Εθνικών Διαφημιζομένων (ANA), το μάρκετινγκ προώθησης περιλαμβάνει τακτικές που ενθαρρύνουν τη βραχυπρόθεσμη αγορά, την επιρροή της διαδρομής και την ποσότητα της αγοράς και είναι πολύ μετρήσιμες σε όγκο, μερίδιο και κέρδος.

Παραδείγματα περιλαμβάνουν κουπόνια, κληρώσεις, εκπτώσεις, ασφάλιστρα, ειδικές συσκευασίες, εμπορία σχετιζόμενη με αιτίες και αδειοδότηση.

Call Now Button
Μετάβαση στο περιεχόμενο