Προωθήστε μια Συναισθηματική Απόκριση: Χρησιμοποιώντας το Κόκκινο ως Εργαλείο Σχεδιασμού
κατασκευή ιστοσελίδων
Όλοι ονειρευόμαστε στο χρώμα. Κάθε σχεδιαστική φιλοσοφία και σκίτσο έρχεται με κάποιο συνδυασμό χρωμάτων. Αλλά τι σημαίνουν αυτά τα χρώματα; Τι συνδέσεις κάνουμε μόνο με αυτή την επιλογή και μόνο;
Ο Κόκκινος έχει πολύ ισχυρές έννοιες και συμβολισμό και μπορεί να έχει πρόσθετες σχέσεις μεταξύ των πολιτισμών. Χρησιμοποιήστε το κόκκινο για να δημιουργήσετε και να προσελκύσετε την προσοχή σε φωτογραφίες, υπόβαθρο και ακόμη και κείμενο.
Εδώ θα ρίξουμε μια ματιά στα κόκκινα – νοήματα, συνδυασμούς χρωμάτων και τοποθεσίες που το κάνουν καλά.
Απλά κόκκινο είναι ένα έντονο χρώμα. Είναι το χρώμα της φωτιάς και του αίματος και έχει συσχετίσεις που κυμαίνονται από την ενέργεια, την αγάπη, την αποφασιστικότητα και τη δύναμη στον πόλεμο, τον κίνδυνο, τη οργή και την οργή. Ο κόκκινος είναι ένας λαβύρινθος. Δεν είναι λάθος ότι το χρώμα χρησιμοποιείται συχνά για τύπους όπως “αγοράστε τώρα” ή “κάντε κλικ εδώ” στο σχεδιασμό.
Το κόκκινο είναι επίσης δελεαστικό και χρησιμοποιείται συνήθως σε ιστότοπους για εστιατόρια επειδή μερικές μελέτες έχουν καταλήξει ότι μπορεί να συμβάλει στην τόνωση της όρεξης. Το χρώμα μπορεί να αναγκάσει ένα άτομο να αναπνεύσει πιο γρήγορα, να επιταχύνει το μεταβολισμό του ή ακόμα και να αυξήσει την αρτηριακή πίεση.
Οι πιο αμιγείς αποχρώσεις συνδέονται συχνότερα με την αγάπη, τον ερωτισμό, τον κίνδυνο και τη ζωή. Τα σήματα διακοπής είναι βαμμένα με κόκκινο χρώμα λόγω της υψηλής ορατότητας του χρώματος. Κόκκινα χείλη (σκεφτείτε το παραμύθι του Snow White) συνδέονται με την ομορφιά και τη λαχτάρα.
Ανοικτό κόκκινο: Οι πιο ανοιχτές αποχρώσεις συνδέονται περισσότερο με πιο ευχάριστες ενώσεις όπως η χαρά, το πάθος και η αγάπη.
Σκούρο κόκκινο: Οι σκοτεινότερες αποχρώσεις έχουν ισχυρότερες και πιο ποικίλες έννοιες όπως ένταση, οργή, θάρρος, κακία και ηγεσία.
Ροζ: Όταν αναμειγνύεται με λευκό για να σχηματίσει ροζ αποχρώσεις, το χρώμα παίρνει ένα πολύ θηλυκό νόημα – αγάπη, φιλία και ρομαντισμό.
Κόκκινο-καφέ: Καφετιά-κόκκινα συνδέονται με την πτώση και τη συγκομιδή.
Πολιτιστικές εκτιμήσεις
Στην Αμερικανική και τη Δυτική Ευρώπη, οι κόκκινοι κόκκοι φέρουν ποικίλες έννοιες, αλλά αυτό δεν ισχύει για ορισμένα μέρη του κόσμου. Ο κόκκινος μπορεί να έχει ξεχωριστές έννοιες για ορισμένους συγκεκριμένους πολιτισμούς.
κατασκευη ιστοσελιδας τιμες
Στην Ινδία, για παράδειγμα, αντιπροσωπεύει την καθαρότητα και είναι συχνά το χρώμα που μια νύφη φορά στην ημέρα του γάμου της. Οι κινεζικές ενώσεις είναι επίσης πιο θετικές – χαρά, γιορτή, πλούτος και τύχη.
Αλλά σε μερικούς πολιτισμούς, οι συσχετισμοί είναι πιο αρνητικοί. Στη Μέση Ανατολή, το κόκκινο είναι ισχυρά συνδεδεμένο με τον κίνδυνο και το κακό. Το ίδιο ισχύει στην Ιαπωνία.
Στην έννοια του τσάκρα στον Ινδουισμό και στον Βουδισμό, το κόκκινο είναι επίσης το χρώμα που αντιπροσωπεύει το ριζικό τσάκρα στη βάση της σπονδυλικής στήλης. Είναι το χρώμα που σχετίζεται με τη γείωση και την εμπιστοσύνη.
Τροχός χρωμάτων και σύζευξη
Το κόκκινο χρώμα είναι ένα από τα τρία κύρια χρώματα που κάνουν τον τροχό χρώματος. (Τα άλλα είναι κίτρινα και μπλε). Τα πρωταρχικά χρώματα δεν μπορούν να δημιουργηθούν με ανάμειξη άλλων χρωμάτων και κάθε άλλο χρώμα στο ουράνιο τόξο δημιουργείται με ανάμειξη αποχρώσεων κίτρινου, μπλε και κόκκινου χρώματος. Ο τροχός επεκτείνεται περαιτέρω σε 12 τριτογενή χρώματα για να δημιουργήσει πολλά από τα πιο κοινά σχέδια χρωμάτων.
Χρησιμοποιώντας τον τροχό χρωμάτων, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα αρμονικό (ή χαοτικό) χρωματικό σχέδιο, συνδυάζοντας και ταιριάζοντας αποχρώσεις στο τιμόνι. Δημιουργήστε ένα σχέδιο που χρησιμοποιεί τρία χρώματα δίπλα-δίπλα για ένα ανάλογο σχέδιο – κοκκινο-πορτοκαλί, κόκκινο και μοβ. Ένα συμπληρωματικό σχέδιο ζεύγη κόκκινο με πράσινο (αντίθετα στο τιμόνι), ενώ τα φυσικά σχέδια ζευγάρουν κόκκινο, πράσινο και κίτρινο, επειδή κάθε χρώμα εμφανίζεται στη φύση.
Βλέποντας Κόκκινο
Κόκκινα
Πότε πρέπει να χρησιμοποιήσετε το κόκκινο ως πρωτεύον στοιχείο στο σχεδιασμό του ιστότοπού σας; Ρωτήστε τον εαυτό σας μερικές ερωτήσεις σχετικά με το περιεχόμενό σας:
Ενισχύει τον ενθουσιασμό ή το ενδιαφέρον;
Είναι πηγή ενέργειας ή ενεργητικής κίνησης;
Θέλετε να ενθαρρύνετε δράση ή συμμετοχή;
Προσπαθείτε να προωθήσετε μια αίσθηση προστασίας;
Αν απαντήσετε ναι σε κάποιο από τα παραπάνω, το κόκκινο μπορεί να είναι μια εξαιρετική επιλογή για το κυρίαρχο χρώμα στον ιστότοπό σας – ως φόντο, ως κύριο χρώμα σε μια μεγάλη εικόνα ή για μεγάλα κείμενα.
Το κόκκινο είναι το χρώμα που χρησιμοποιείται από πολλά γνωστά εμπορικά σήματα σε όλο τον κόσμο. Είναι επίσης ένα από τα πιο συχνά χρησιμοποιούμενα χρώματα για αθλητικές ομάδες.
Τα σήματα που χρησιμοποιούν κόκκινο μέρος της ταυτότητάς τους περιλαμβάνουν την Coca-Cola, την Red Bull, τον Αμερικανό Ερυθρό Σταυρό, το RED και το προϊόν RED και ως σύμβολο της επίγνωσης του AIDS. Οι επαγγελματικές αθλητικές ομάδες που χρησιμοποιούν το κόκκινο χρώμα ως πρωταρχικό χρώμα περιλαμβάνουν το Chicago Bulls (NBA), το Detroit Red Wings (NHL) και το Boston Red Sox (MLB). Το κόκκινο χρησιμοποιείται επίσης με μπλε χρώμα για να εντοπίσει μέλη της Team USA (καθώς και άλλων) στους Ολυμπιακούς Αγώνες και σε άλλα παγκόσμια αθλητικά γεγονότα.
Κάνοντας το καλά
Λόγω της ευελιξίας του, το κόκκινο μπορεί να χρησιμοποιηθεί με έναν σχεδόν αμέτρητο τρόπο. Ακολουθούν μερικοί ιστότοποι που το χρησιμοποιούν με διαφορετικό αλλά αποτελεσματικό τρόπο
Έννοια και οργή: Οι λέξεις, το χρώμα και οι εικόνες έρχονται μαζί για να σας κάνουν πολύ ανήσυχους με την εξέταση των Πολλών Προσώπων του Leonardo DiCaprio. Το κόκκινο φόντο υπογραμμίζει πραγματικά την ένταση που προσπαθεί να δημιουργήσει ο ιστότοπος. Σκεφτείτε πόσο διαφορετικά θα μπορούσατε να αισθανθείτε σχετικά με αυτό το site, εάν το φόντο ήταν μπλε ή πράσινο