Πώς να επανασχεδιάσετε τον ιστότοπό των πελατών σας

Ο επανασχεδιασμός της ιστοσελίδας είναι πιο πολύπλοκος από ό, τι η δημιουργία ενός νέου, καθώς υπάρχουν ορισμένοι αναπόφευκτοι κανόνες που σχετίζονται με τον επανασχεδιασμό. Είναι σαν να χτίζεις κάτι νέο από τις γρατζουνιές. Χωρίς να επηρεάζει τη λειτουργικότητα και το περιεχόμενο του ιστότοπου, οι σχεδιαστές πρέπει να το δουν διαφορετικά. Κατά τον επανασχεδιασμό ενός ιστότοπου, οι σχεδιαστές πρέπει να προσαρμόσουν τους ιστότοπους, πράγμα που αποτελεί δύσκολο έργο. Ακόμα, ο επανασχεδιασμός έχει μια προτίμηση μεταξύ των σχεδιαστών καθώς η εργασία τους παρακινεί να μετρήσουν το επίπεδο δημιουργικότητας. Ένας αληθινός σχεδιαστής θα απολαύσει την προσθήκη κάτι επιπλέον σε έναν ήδη δημιουργημένο χώρο και την αξιολόγηση των νομισμάτων για το δημιουργικό του πνεύμα.

Ταυτόχρονα, είναι επίσης επιτακτικό να σημειωθεί ότι ο σημερινός σχεδιασμός είναι επαρκής ώστε να ταιριάζει με το επίπεδο περιεχομένου. Χρειάζεται πολύς χρόνος και προγραμματισμός καθώς και η συμμετοχή σχεδιαστών εμπειρογνωμόνων για την εκτέλεση των σχεδίων σωστά. Είναι σημαντικό να επανασχεδιαστεί ένας ιστότοπος όταν δεν είναι πλέον φιλικός προς το χρήστη και δεν κοστίζει τίποτα τόσο στους ιδιοκτήτες όσο και στους χρήστες. Έτσι, είναι καλύτερο να σχεδιάσετε πρώτα και στη συνέχεια να προχωρήσετε.

Οι κίτρινες σελίδες είναι ένα καλό παράδειγμα επανασχεδιασμού. Διατηρώντας την όμοια παλιά εμφάνιση σχεδιασμού και το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας κίτρινο και μαύρο χρώμα της εταιρείας, το νέο σχέδιο έχει συμπεριλάβει λίγες υπηρεσίες για να διευκολύνει το έργο των χρηστών. Η τοπική προσαρμογή είναι μία από τις πολλές ενημερωμένες υπηρεσίες που κερδίζουν αυτό το επανασχεδιασμό περισσότερης δημοτικότητας. Τα περιεχόμενα που περιλαμβάνονται είναι αρκετά σημαντικά για να παρέχουν πληροφορίες σχετικά με τις υπηρεσίες τοπικής βάσης, διαθέσιμες από κίτρινες σελίδες. Ορισμένες από τις παλιές λειτουργίες έχουν αντικατασταθεί με πιο προηγμένες υπηρεσίες για την κάλυψη του ιστότοπου. Η συμπερίληψη ελκυστικών εικόνων κατέστησε αποδεκτή τη μεταλλευτική περιοχή, η οποία είχε ως μοναδικό σκοπό τον επανασχεδιασμό των κίτρινων σελίδων.

Το Blinksale είναι μια εφαρμογή ιστού που αναζητά μια διάταξη ιστού για τη βελτιστοποίηση των ποσοστών μετατροπής ιστότοπων. Επίσης στόχευε να αυξήσει το ενδιαφέρον των επισκεπτών για τη διαδικασία εργασίας των εργαλείων και να τους βοηθήσει να ανακαλύψουν το αναρτημένο κουτί. Με αυτόν τον στόχο, ο επανασχεδιασμένος ιστότοπος έχει τοποθετήσει το κουμπί κλήσης για δράση στην πρώτη σελίδα του ιστότοπου. Τώρα είναι εύκολο να μάθετε για το σημείο πώλησης της εφαρμογής και να γνωρίζετε το κόστος του προϊόντος. Αυτό είναι ένα μοναδικό χαρακτηριστικό που διαφοροποιεί το Blinksale από άλλες εφαρμογές ιστού.

Δεδομένου ότι είστε εδώ, πιθανότατα θα περάσετε από έναν επανασχεδιασμό ιστοσελίδας ή εξετάζετε τουλάχιστον ένα. Ίσως ο ιστότοπός σας να είναι παρωχημένος και να αισθάνεστε ότι ήρθε η ώρα για μια αλλαγή, ή ίσως υπάρχει ένα ζήτημα στασιμότητας της κυκλοφορίας και μειωμένων μετατροπών που θέλετε να αντιμετωπίσετε επανασχεδιάζοντας την εμπειρία.

Όποια και αν είναι η αιτία, από την εμπειρία μας ένας επανασχεδιασμός μπορεί να λύσει πολλά προβλήματα, αλλά -αν γίνει κακό- μπορεί επίσης να καταστρέψει ολόκληρες επιχειρήσεις (θα διαβάσετε μια ιστορία για αυτό παρακάτω). Αυτός ο οδηγός είναι προφανώς εδώ για να σας βοηθήσει να πραγματοποιήσετε έναν επιτυχημένο επανασχεδιασμό.

Πιστεύουμε ότι αυτό που είναι καλό για τους πελάτες είναι καλό για τις επιχειρήσεις και η κεντρική μας διατριβή σε αυτόν τον οδηγό είναι ότι ο καλύτερος, ασφαλέστερος και αποτελεσματικότερος τρόπος για να κάνετε έναν επανασχεδιασμό ιστότοπων είναι να το προσεγγίσετε με τους πελάτες. Αυτό το κεφάλαιο καλύπτει τα 6 βασικά ερωτήματα και 6 πρέπει να έχουν έναν επανασχεδιασμό με γνώμονα τον πελάτη. το κεφάλαιο 2 θα σας οδηγήσει σε ένα βήμα προς βήμα ερευνητικό πλαίσιο που θα σας βοηθήσει να συλλέξετε την επίκεντρο του πελάτη που χρειάζεστε. το κεφάλαιο 3 περιστρέφεται με μερικές ερωτήσεις, συμβουλές και συμβουλές σχετικά με τον επανασχεδιασμό του ιστοτόπου που μάθαμε από την εμπειρία μας και από άλλες εμπειρίες UX, σχεδιασμού και βελτιστοποίησης.

 

Σημείωση του συντάκτη: το κεφάλαιο 3 θα δημοσιευθεί στις 30 Δεκεμβρίου.

Ανασχεδιασμός ιστοσελίδας εναντίον ανανέωσης ιστότοπου
Πρώτα απ ‘όλα, ένα γρήγορο κομμάτι της σημασιολογίας για να βεβαιωθείτε ότι βρίσκεστε στη σωστή θέση. Το αν αυτό που κάνετε μετράει ως επανασχεδιασμός ή ανανέωση εξαρτάται από το πόσες αλλαγές κάνετε κατά τη διάρκεια της διαδικασίας και πόσο εκτεταμένες είναι αυτές:

Ένας επανασχεδιασμός συνήθως υποδηλώνει ότι ο κώδικας και η οπτική εμφάνιση ενός δικτυακού τόπου αλλάζουν σημαντικά. Για παράδειγμα, αναπτύσσεται μια νέα οπτική ταυτότητα και επωνυμία, οι σελίδες αναδιαρθρώνονται με UX για να ενσωματωθούν νέες ενότητες και λειτουργίες, η αρχιτεκτονική πληροφόρησης ενημερώνεται, εισάγεται ένα νέο CMS – και όλα αυτά γίνονται ζωντανά την ίδια ώρα.
Μια ανανέωση λαμβάνει χώρα όταν η βασική δομή και η λειτουργικότητα του ιστότοπου παραμένουν σε μεγάλο βαθμό ανέγγιχτα και εφαρμόζονται μικρές αλλαγές. Για παράδειγμα, η εμφάνιση και η αίσθηση του ιστότοπου ενημερώνονται με μια νέα παλέτα χρωμάτων και τυπογραφία ή μικρές τροποποιήσεις UX προστίθενται σε ξεχωριστά πρότυπα σελίδων.
Ο επανασχεδιασμός και η ανανέωση μπορεί να είναι διαφορετικοί όταν πρόκειται για το πόσο έντονη είναι η χρήση πόρων, αλλά έχουν ένα κοινό ζήτημα: τα δύο θα επηρεάσουν σημαντικά τους πελάτες σας και την εμπειρία τους στον ιστότοπό σας. Στο τέλος της ημέρας, αν ονομάζετε αυτό που κάνετε είναι «επανασχεδιασμός» ή «ανανέωση» είναι πολύ λιγότερο σημαντικό από το πώς θα το χρησιμοποιήσετε κατά πρώτο λόγο. Και όλα αρχίζουν με την ερώτηση μερικές ερωτήσεις:

6 ερωτήσεις που πρέπει να ρωτήσετε πριν από τον επανασχεδιασμό ενός ιστότοπου
Η έρευνα είναι ένα κρίσιμο κομμάτι της διαδικασίας ανασχεδιασμού σας: είναι ο καλύτερος τρόπος να βρείτε αυτό που λειτουργεί και δεν είναι και να σκάψετε βαθύτερα σε αυτό που επιθυμούν οι πελάτες-στόχοι σας. Όταν αρχίζετε να σκέφτεστε για έναν επανασχεδιασμό (ή ανανέωση), υπάρχουν κάποιες ερωτήσεις σχετικά με την υπάρχουσα ιστοσελίδα σας και τους πελάτες σας ΠΡΕΠΕΙ να είστε σε θέση να απαντήσετε:

Ποιες είναι οι πιο πολύτιμες σελίδες σας;
Ποιος έρχεται στον ιστότοπό σας και γιατί;
Ποιες συγκεκριμένες, μετρήσιμες ανάγκες πελατών δεν καλύπτονται από τον τρέχοντα ιστότοπο;
Ποιο είναι το υπόλοιπο της ομάδας / επιχείρησής σας χρησιμοποιώντας την ιστοσελίδα;
Ποιες σελίδες και στοιχεία λειτουργούν καλά;
Πώς θα μετρήσετε την επιτυχία του επανασχεδιασμού;

Μην πανικοβληθείτε εάν δεν έχετε τις απαντήσεις αμέσως. Θα χρησιμοποιήσουμε το υπόλοιπο κεφάλαιο για να βοηθήσουμε να ταξινομηθούν μέσω αυτών, έτσι μπορείτε να είστε σίγουροι ότι κάνετε τον επανασχεδιασμό σας για τους σωστούς λόγους και προσεγγίζετε τον με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο. Αλλά ως ένα κομμάτι μιας προειδοποιητικής ιστορίας, αυτό είναι που δεν μπορεί να προκαλέσει αυτά τα ερωτήματα:

Όταν ο επανασχεδιασμός ενός δικτυακού τόπου πηγαίνει στραβά
Είχα μια επιχείρηση πριν από την είσοδό του στο Hotjar. Η ομάδα μου και εγώ συνεργαζόμαστε με μια εταιρεία SaaS για να επανασχεδιάσουμε την ιστοσελίδα τους. Υποσχεθήκαμε ότι, με έναν πρόσφατα επανασχεδιασμένο ιστότοπο, θα αυξήσουμε τον αριθμό των demos που θα μπορούσαν να κάνουν με τους πιθανούς πελάτες.

Έχουμε περάσει έξι μήνες διεξάγοντας έρευνα πελατών και τράβηξε ένα τεράστιο επίδομα εξαιτίας του πόσο σίγουροι είμαστε ότι είχαμε καρφώσει το ακροατήριό μας. Γνωρίζαμε ακριβώς για ποιον επανασχεδιάζουμε, έτσι τροποποιήσαμε το CMS, αλλάξαμε το αντίγραφο, αλλάξαμε τον σχεδιασμό – αλλάξαμε κάθε ένα πράγμα – και ήμασταν ευχαριστημένοι με αυτό που κάναμε, επειδή βασιζόταν στην έρευνα.

Εκτός: είχαμε χάσει μερικά βασικά βήματα κατά μήκος του δρόμου. Δεν είχαμε ρωτήσει όλες τις ερωτήσεις. Και δεν είχαμε δοκιμάσει τίποτα. Έτσι, κάναμε όλες αυτές τις αλλαγές και ο αριθμός των demos που κρατήσαμε μέσω του επανασχεδιασμένου ιστότοπου. Όπως, το -50% δεξαμενή.

Ο πελάτης δεν είδε την αξία μας, επειδή ο αριθμός των demos έπεσε από ένα post-redesign γκρεμό. Έχουμε χάσει το μπόνους μας, βίωσα την εξάντληση, η οποία οδήγησε στην απομόνωση της εταιρείας μου τριών ατόμων.

Όλα πήγαν κάτω στο πόσο κακή χειρίσαμε τη διαδικασία. Πήγαμε γεμάτο γκάζι μπροστά με έναν επανασχεδιασμό. άλλαξαμε πράγματα που δεν δούλευαν, σίγουρα. Αλλά αλλάξαμε επίσης όλα όσα λειτουργούσαν και δεν δίναμε αρκετή προσοχή στη διαφορά μεταξύ των δύο.

Τα 6 πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε πριν και κατά τη διάρκεια ενός επανασχεδιασμού της ιστοσελίδας
Εδώ είναι 6 πράγματα που πρέπει να ξέρετε όταν πλησιάζετε και στη συνέχεια περνάτε, έναν επανασχεδιασμό ιστοσελίδας:

Τι είναι οι πιο πολύτιμες σελίδες του ιστότοπού σας
Ποιος επισκέπτεται τον ιστότοπό σας και γιατί
Τι ωθεί ή σταματά τους πελάτες σας
Πώς θα επηρεαστεί η ομάδα / επιχείρηση σας από τον επανασχεδιασμό
Πώς να μετρήσετε την επιτυχία με βασικούς δείκτες απόδοσης (KPIs)
Τι να αλλάξετε – και πώς να το δοκιμάσετε
1: ξέρετε τι είναι οι πιο πολύτιμες σελίδες του ιστότοπού σας
Σκεφτείτε έναν επανασχεδιασμό της ιστοσελίδας ως αναδιαμόρφωση σπιτιών. Δεν θα ξεκινήσατε μια αναδιαμόρφωση ανεβάζοντας το σφυρί σας σε τυχαίες κατευθύνσεις και χτυπώντας τους τοίχους χωρίς πρώτα να ελέγξετε αν είναι φορτωμένοι. Ομοίως, προτού ξεκινήσετε έναν επανασχεδιασμό, θα πρέπει να έχετε έναν σαφή χάρτη του οικοσυστήματος του ιστότοπού σας και να γνωρίζετε ποιες σελίδες πρέπει να αντιμετωπιστούν με προσοχή, σε σχέση με ποιες από αυτές μπορούν να απολεπιστούν και να ξαναχτιστούν ξανά.

Ένας τρόπος για να το κάνουμε είναι η διερεύνηση της σχέσης μεταξύ κυκλοφορίας και μετατροπών. ανάλογα με τον τρόπο με τον οποίο συνδέονται τα δύο, κάθε μία από τις σελίδες του ιστοτόπου σας θα πέσει σε μία από τις 4 πιθανές κατηγορίες:

Υψηλές σελίδες μετατροπής, υψηλής επισκεψιμότητας → αυτές είναι οι πιο πολύτιμες και πολύτιμες σελίδες για την επιχείρησή σας: κάθε λάθος που κάνετε εδώ μπορεί να έχει καταστροφικές συνέπειες, γι ‘αυτό πρέπει να προσεγγίσετε με προσοχή και 10 φορές περισσότερη προσοχή σε σύγκριση με οτιδήποτε άλλο πηγαίνετε να επανασχεδιάσετε στον ιστότοπό σας.
Υψηλές σελίδες μετατροπής και χαμηλής επισκεψιμότητας → αυτές οι σελίδες είναι σημαντικές λόγω των μετατροπών που οδηγούν σε αυτές, ακόμη και αν δεν έχουν μεγάλη επισκεψιμότητα, πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να προσεγγίσετε τον επανασχεδιασμό με προσοχή ώστε να μην σπάσετε τίποτα που είναι ήδη εργάζεται.
Υψηλή επισκεψιμότητα, χαμηλές σελίδες μετατροπής → η επισκεψιμότητα είναι υψηλή σε αυτές τις σελίδες, αλλά κάτι προφανώς δεν λειτουργεί μετατροπής-σοφός. Επανασχεδιασμός λαμβάνοντας υπόψη τη βελτίωση: δεν διακινδυνεύετε μετατροπές με τις αλλαγές που κάνετε, έτσι ώστε να μπορείτε να αντέξετε οικονομικά να είστε πιο πειραματικοί από ό, τι στις προηγούμενες δύο κατηγορίες.
Η χαμηλή επισκεψιμότητα, οι σελίδες χαμηλής μετατροπής → οι αλλαγές σε αυτές τις σελίδες πιθανότατα δεν θα παρατηρηθούν εξαιτίας της χαμηλής επισκεψιμότητας και δεν κινδυνεύετε με μετατροπές ούτως ή άλλως. Επανασχεδιάστε όλα όσα θέλετε: αυτές είναι οι πιο χωρίς κίνδυνο σελίδες στον ιστότοπό σας.
⚠️ Γιατί αυτό είναι σημαντικό: η κατανόηση των σελίδων που πρέπει να διατηρηθούν και να χειριστούν με προσοχή θα σας βοηθήσει να αξιοποιήσετε στο έπακρο τον επανασχεδιασμό του ιστότοπού σας, φροντίζοντας α) να μην σπάσετε κάτι που λειτουργεί καλά και β) να μην κάνετε δεξαμενές μετατροπών .

Πώς να το κάνετε → Το Google Analytics (ή οποιοδήποτε άλλο παραδοσιακό εργαλείο ανάλυσης που χρησιμοποιείτε στον ιστότοπό σας) είναι ο καλύτερος σύμμαχός σας. Το δεύτερο κεφάλαιο αυτού του οδηγού σάς παρέχει μια βήμα-προς-βήμα διαδικασία για να προσδιορίσετε τις πιο πολύτιμες σελίδες σας (υψηλότερη επισκεψιμότητα και / ή υψηλότερη μετατροπή).

2: ξέρετε ποιος επισκέπτεται τον ιστότοπό σας και γιατί
Από την εμπειρία μας, ο εντοπισμός των πιο πολύτιμων σελίδων σας είναι ένα από τα πιο παραβλεπόμενα μέρη του επανασχεδιασμού μιας ιστοσελίδας. Αλλά η εύρεση των σημαντικών σελίδων είναι μόνο το ήμισυ της ιστορίας: πρέπει επίσης να ξέρετε ποιος τους επισκέπτεται και γιατί.

Μερικά χρόνια πίσω, η έρευνα από την Google έδειξε τέσσερις βασικούς τύπους προθέσεων που οδηγούν τους ανθρώπους σε έναν ιστότοπο: «θέλω να μάθω», «θέλω να πάω», «θέλω να κάνω» και «θέλω να αγοράσω».

Σε αυτό το πλαίσιο, οι επισκέπτες μπορεί να έρχονται στον ιστότοπό σας επειδή

Είναι περίεργο να γνωρίζετε κάτι σχετικά με το εμπορικό σήμα ή τα προϊόντα σας
Θέλετε να έρθετε σε επαφή μαζί σας (π.χ. εύρεση μιας φυσικής τοποθεσίας στην οποία μπορούν να πάνε)
Πρέπει να μάθετε πώς να κάνετε κάτι με ένα από τα προϊόντα σας
Είναι έτοιμοι να αγοράσουν κάτι από εσάς
Αυτοί είναι προφανώς πολύ διαφορετικοί λόγοι για την επίσκεψη σε μια σελίδα και ο επανασχεδιασμός με τους πελάτες σας στο μυαλό σημαίνει να γνωρίζετε την πρόθεση ή τον «οδηγό» που τους οδηγεί εκεί. Ένας τρόπος για να το κάνετε είναι να δημιουργήσετε προσωπικά στοιχεία των πελατών: ημι-φανταστικές αναπαραστάσεις των υφιστάμενων και ιδανικών πελατών σας, βάσει πραγματικών δημογραφικών και ψυχολογικών δεδομένων. Τα Personas σας βοηθούν να καθορίσετε με αρκετή σαφήνεια:

Ποιοι είναι οι ιδανικοί πελάτες σας (λιγότερο σε ένα ‘θηλυκό, 42, έχει δύο σκυλιά, ζει στην πόλη’ και περισσότερο σε ένα ‘project manager που οδηγεί μια απομακρυσμένη ομάδα 5’ τρόπο)
Ποιος είναι ο κύριος σκοπός ή ο οδηγός σας όταν επισκέπτεστε συγκεκριμένες σελίδες στον ιστότοπό σας (για παράδειγμα, ο διευθυντής έργου που οδηγεί μια ομάδα 5 μπορεί να «ψάχνει να αγοράσει ένα κομμάτι λογισμικού που να τον βοηθά να αυτοματοποιήσει το 30% των καθηκόντων του»)
⚠️ Γιατί αυτό είναι σημαντικό: οι πληροφορίες persona σάς βοηθούν να ζωγραφίσετε μια σαφή εικόνα για το ποιον σχεδιάζετε και να διατηρείτε στο μυαλό σας τις ανάγκες και τα κίνητρά σας καθώς κάνετε αποφάσεις επανασχεδιασμού. Για παράδειγμα: Εάν οι πελάτες φτάσουν στην κορυφή της σελίδας προορισμού και το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι ένας εντοπιστής καταστημάτων, το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε είναι να τους δώσετε αυτό. Δεν θέλουν να μετατρέψουν. Αυτό δεν είναι στο μυαλό τους τώρα. Μην προσπαθήσετε να τους εξαναγκάσετε να τις αγοράσετε – απλά δώστε τους τις πληροφορίες που θέλουν.

Call Now Button