Το Social Media Marketing θα βοηθήσει πραγματικά την επιχείρηση μου να αναπτυχθεί;

social media

Το Μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων social media ( SMM). Θα βοηθήσει πραγματικά την επιχείρησή μου να αναπτυχθεί; Αυτή είναι η απάντηση: Ναι, βοηθάει – πολύ! Ως έμπορος, αυτή είναι μια ερώτηση που οι περισσότεροι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων ρωτούν σήμερα. Ωστόσο, για να είναι επιτυχημένη η SMM πρέπει να έχετε μια σαφή κατανόηση του τι περιλαμβάνει το μάρκετινγκ περιεχομένου.

Γιατί είναι τόσο δημοφιλές για το social media marketing;

Είναι Γεγονός: «Το 73% των μικρών επιχειρήσεων χρησιμοποιούν ιστότοπους κοινωνικών μέσων ως εργαλεία μάρκετινγκ». Ο ψηφιακός κόσμος εξελίσσεται συνεχώς και γίνεται ακόμη πιο προχωρημένος καθώς περνούν τα χρόνια. Γι ‘αυτό είναι σημαντικό να επωφεληθείτε (εάν δεν το έχετε κάνει ήδη) και να σκεφτείτε το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων για τη μικρή σας επιχείρηση. Ως γραφείο σχεδιασμού ιστοσελίδων, πιστεύουμε ότι ο ρόλος που διαδραματίζει ο ιστότοπός σας στο Διαδίκτυο συμβαδίζει με μια καλά σχεδιασμένη στρατηγική μάρκετινγκ Διαδικτύου.

Το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων είναι μόνο ένα μέρος του σχεδίου μάρκετινγκ περιεχομένου σας. Είναι πολύ περισσότερο από το να μοιράζεσαι φωτογραφίες στο διαδίκτυο για να κερδίσεις “Likes” και ακόλουθους. Πρόκειται για να προσελκύσετε το κοινό-στόχο σας με το εκπληκτικό περιεχόμενο που μοιράζεστε, να αποκτήσετε τον έλεγχο της εικόνας σας στο διαδίκτυο και να δημιουργήσετε σχέσεις με το κοινό σας. Το περιεχόμενό σας είναι μια αντανάκλαση της επιχείρησής σας, οπότε αν μοιράζεστε φθηνό, άσχετο περιεχόμενο, τότε οι επισκέπτες σας θα σκέφτονται το ίδιο για την εταιρεία σας.

Ο ίδιος κανόνας ισχύει για τις σελίδες κοινωνικών μέσων. Βεβαιωθείτε ότι οι ιστότοποι κοινωνικών δικτύων σας βελτιστοποιούνται και ενημερώνονται επαγγελματικά. Ακολουθούν μερικές συμβουλές για να βεβαιωθείτε ότι έχετε ό, τι χρειάζεστε:

1. Λογότυπο της Εταιρείας σας
2.link στην ιστοσελίδα σας (εάν δεν διαθέτετε ιστότοπο… έχετε πρόβλημα)
3.Company Bio
4.Φωτογραφίες εξωφύλλου / προφίλ κατάλληλου μεγέθους
5.Καθημερινό περιεχόμενο (μην εγκαταλείπετε τους λογαριασμούς σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης)

 

Σκέψου διαφορετικά. Να είσαι πραγματικός.

 

Τι κάνουν οι περισσότεροι άνθρωποι στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης; Κάντε ερωτήσεις, μοιραστείτε περιεχόμενο, συζητήστε τα ενδιαφέροντά τους και ούτω καθεξής. Όποια και αν είναι η περίπτωση, η εταιρεία σας μπορεί να είναι εκεί για να απαντήσει στις ερωτήσεις τους και τελικά να γίνει κορυφαία επιρροή στον κλάδο σας.

Ως εταιρεία σχεδιασμού ιστοσελίδων, σκεφτόμαστε συνεχώς τρόπους να σκεφτόμαστε out of the box με το περιεχόμενό μας. Για παράδειγμα, τι ξεχωρίζει την εταιρεία μας από τα υπόλοιπα και πώς μπορούμε να εξυπηρετήσουμε το κοινό-στόχο μας; Μόλις το καταλάβετε, τότε μπορείτε να βρείτε τρόπους για τη δημιουργία περιεχομένου και τη δομή του σχεδίου SMM σας με βάση τα ενδιαφέροντα του κοινού σας.

Πώς το SMMting θα βοηθήσει την επιχείρησή μου να αναπτυχθεί;

1.Παροχή της εξειδίκευσής σας. Με την πάροδο του χρόνου, το κοινό σας θα αρχίσει να βλέπει την εταιρεία σας ως ηγέτη σκέψης στον κλάδο σας και δεν θα διστάσει να διαδώσει τον κόσμο με τους άλλους οπαδούς τους.

2.Βοηθά στην οικοδόμηση σχέσεων. Δεν αφορά μόνο την κοινή χρήση ενδιαφέροντος περιεχομένου με τους οπαδούς σας. Πρόκειται για τη δημιουργία σχέσης με το κοινό σας δημιουργώντας εμπιστοσύνη και ενθαρρύνοντάς τους να αλληλεπιδράσουν με το περιεχόμενο που παρέχετε.

3.Παρατηρήστε τη δραστηριότητα του ανταγωνιστή. Η παρακολούθηση του ανταγωνισμού είναι το κλειδί κατά την ανάπτυξη μιας στρατηγικής SMM. Δεν σας δίνει μόνο πληροφορίες σχετικά με τον τύπο του περιεχομένου που πρέπει να μοιράζεστε, αλλά σας βοηθά επίσης να προσδιορίσετε πώς μπορείτε να ξεχωρίσετε από το πλήθος.

4.Φιλικό προς το κόστος. Παρόλο που το SMM δεν είναι εντελώς δωρεάν, είναι πολύ οικονομικό. Ναι, η δημοσίευση περιεχομένου σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι δωρεάν, αλλά είναι η ώρα που κοστίζει. Ο χρόνος είναι χρήμα! Η προσπάθεια αγοράς της επιχείρησής σας σε κάθε κοινωνικό δίκτυο είναι πολύ χρονοβόρα και μερικά μπορεί να μην λειτουργούν καλά με την επιχείρησή σας. Εστιάστε στα κύρια κοινωνικά δίκτυα που μπορεί να επωφεληθεί περισσότερο από την επιχείρησή σας (Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, Google+ και Youtube).

5.Αποτελεσματική με οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης. Είτε το πιστεύετε είτε όχι, τα κοινωνικά μέσα έχουν σημαντικό αντίκτυπο στο SEO σας. Δημιουργία κοινόχρηστου και ελκυστικού περιεχομένου σε μηχανές αναζήτησης κοινωνικών μεσαίων ειδοποιήσεων όπως το Google που οι άνθρωποι ενδιαφέρονται πραγματικά για το περιεχόμενό σας. Ως αποτέλεσμα, η Google σάς παρέχει την εξουσία τομέα για άλλους ιστότοπους που δεν χρησιμοποιούν κοινωνικά μέσα για την επιχείρησή τους. 

Συμπέρασμα για το SMM,

Oι περισσότεροι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων είναι δύσπιστοι όσον αφορά τη δημιουργία μιας στρατηγικής μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων. Η διαχείριση της δικής σας εταιρείας και η παρακολούθηση των κοινωνικών μέσων μπορεί να είναι συντριπτική και κουραστική. Γι ‘αυτό είναι σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι καταλαβαίνετε πόση προσπάθεια απαιτεί το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων. Δεν είναι κακό να λάβετε κάποια καθοδήγηση από τους επαγγελματίες για να ξεκινήσετε το πρόγραμμα SMM σας και να αναδείξετε την επιχείρησή σας στον ψηφιακό κόσμο.

Η ομάδα των επαγγελματιών μας ειδικεύεται στο σχεδιασμό ιστοσελίδων, στη σχεδίαση λογότυπου, στην ανάπτυξη WordPress, στο ηλεκτρονικό εμπόριο, στον ανταποκρινόμενο σχεδιασμό ιστοσελίδων, στις εφαρμογές για κινητά, στο SEO, στο μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων, στη διαφήμιση πληρωμής ανά κλικ και σε πολλά άλλα. Μάθετε περισσότερα για τις υπηρεσίες μας ή επικοινωνήστε μαζί μας.

Κύρια social media

Αν ενδιαφέρεστε για μία ωραία και λειτουργική ιστοσελίδα πατήστε εδώ. 

Call Now Button
Μετάβαση στο περιεχόμενο