Χρησιμοποιήστε τα εργαλεία προσβασιμότητας χρωμάτων για να βελτιώσετε τον σχεδιασμό της ιστοσελίδας σας

κατασκευή ιστοσελίδων

 

Γνωρίζατε ότι περισσότερο από το 4% του πληθυσμού είναι τυφλός; Διαφορετικές παραλλαγές της τύφλωσης και άλλων προβλημάτων όρασης μπορεί να επηρεάσουν την αναγνωσιμότητα και τη χρηστικότητα του ιστότοπού σας.

Εναπόκειται σε εσάς να διασφαλίσετε ότι το σχέδιό σας είναι προσβάσιμο σε όλους τους χρήστες, ανεξάρτητα από το πώς βλέπουν το χρώμα τους.

Και είναι πιο εύκολο από ό, τι μπορεί να σκεφτείς με το σωστό σύνολο εργαλείων.

Τι είναι η Προσβασιμότητα;

Υπάρχουν πολλοί έλεγχοι προσβασιμότητας και πρότυπα όσον αφορά τον σχεδιασμό της ιστοσελίδας, με γενικό στόχο την παροχή ενός σχεδίου ιστοτόπου το οποίο ο κάθε χρήστης μπορεί εύκολα να καταλάβει.

Οι ανησυχίες σχετικά με την προσβασιμότητα κυμαίνονται από οτιδήποτε σε ήχο, πλοήγηση και ανάδραση, ιδιότητες κειμένου και χρώμα. Το τελευταίο είναι αυτό που θα επικεντρωθούμε εδώ, διότι μπορεί να είναι ένα από τα ευκολότερα πράγματα που πρέπει να αναγνωριστούν νωρίς στη διαδικασία σχεδιασμού και να διορθωθούν πριν προκύψουν τα προβλήματα.

Διαφορετικές παραλλαγές των προβλημάτων όρασης, συμπεριλαμβανομένης της τύφλωσης των χρωμάτων, αποτελούν το κύριο μέλημα όταν πρόκειται για ένα οπτικό μέσο, ​​όπως ένας ιστότοπος. Σύμφωνα με τη συνειδητοποίηση των χρωματικών τυφλών, 1 στους 12 άνδρες και 1 στις 200 γυναίκες παγκοσμίως έχει κάποια μορφή ανεπάρκειας χρώματος όρασης.

κατασκευη ιστοσελιδας τιμες

Όσον αφορά το χρώμα και την προσβασιμότητα, το κύριο μέλημα είναι η αντίθεση.

Αυτό περιλαμβάνει την αντίθεση των χρωμάτων στο προσκήνιο και το φόντο, την αντίθεση των χρωμάτων για κείμενο (συμπεριλαμβανομένου του βάρους και του μεγέθους) και την αντίθεση των χρωμάτων για όλα τα στοιχεία διεπαφής χρήστη.

Υπάρχει ένα έγγραφο που περιγράφει τις βέλτιστες πρακτικές για την προσβασιμότητα στο διαδίκτυο, συμπεριλαμβανομένου του χρώματος. Οι οδηγίες προσβασιμότητας στον παγκόσμιο ιστό (WCAG) είναι στην έκδοση 2.1 και καλύπτουν όλα όσα χρειάζεστε για να διευκολύνετε την πρόσβαση σε έναν ιστότοπο. Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτές τις οδηγίες εδώ.

Όσον αφορά το χρώμα, αυτή είναι η σύσταση: “Το χρώμα δεν χρησιμοποιείται ως το μοναδικό οπτικό μέσο μεταφοράς πληροφοριών, υποδεικνύοντας μια ενέργεια, προτρέποντας μια απάντηση ή διαχωρίζοντας ένα οπτικό στοιχείο”.

Βέλτιστες πρακτικές προσβασιμότητας χρωμάτων:

Παρέχετε επαρκή αντίθεση μεταξύ του φόντου και του προσκηνίου. αυτό ισχύει για στοιχεία οποιουδήποτε τύπου που σχετίζονται μεταξύ τους
Χρησιμοποιήστε χρώμα και κάτι άλλο για να μεταφέρετε πληροφορίες
Βεβαιωθείτε ότι τα αλληλεπιδραστικά στοιχεία και η πλοήγηση είναι αναγνωρίσιμα (οι ανεπαίσθητες αλλαγές χρώματος στις τοποθεσίες που αιωρούνται από μόνα τους δεν επαρκούν)
Βεβαιωθείτε ότι οι ετικέτες φόρμας έχουν ένα χρώμα που είναι εύκολο να το διαβάσετε. εφαρμόστε αυτό και στα σφάλματα και στην ανατροφοδότηση
Τα κείμενα και τα διαδραστικά στοιχεία πρέπει να έχουν αναλογία αντίθεσης τουλάχιστον 4,5 προς 1.
10 έγχρωμα εργαλεία προσβασιμότητας
Υπάρχουν πολλά εξαιρετικά εργαλεία διαθέσιμα για να σας βοηθήσουν να ελέγξετε τα πάντα, από την αντίθεση έως τους χρωματικούς συνδυασμούς, ώστε να δημιουργήσετε μια παλέτα όσο το δυνατόν πιο προσιτή.

 

συμπέρασμα
Όταν πρόκειται για το σχεδιασμό μιας ιστοσελίδας, η προσβασιμότητα είναι σημαντική. Ακόμα κι αν έχετε τέλεια χρωματική όραση, θέλετε να βγείτε πίσω και να σκεφτείτε το σχέδιο από την οπτική γωνία ενός ατόμου που δεν το κάνει.

Η προσβασιμότητα πρέπει να είναι μια συζήτηση που έχετε για κάθε νέο σχέδιο σχεδίασης ιστοτόπου. Τι καλό είναι να δημιουργήσετε μια εκπληκτική ιστοσελίδα εάν ένα κλάσμα των χρηστών δεν μπορεί να το δει;

Call Now Button
Μετάβαση στο περιεχόμενο