Βασική ιδέα σχεδίασης του σχεδιασμού VR

κατασκευή ιστοσελίδων

Τα τελευταία δύο χρόνια, εταιρείες όπως η Apple και η Google έχουν επενδύσει σε μεγάλο βαθμό στην εικονική πραγματικότητα ή VR. Όλοι γνωρίζουμε ότι το VR πρόκειται να είναι το επόμενο μεγάλο πράγμα, οπότε γιατί να μην μάθουμε κάτι για το πώς να σχεδιάσουμε γι ‘αυτό; Το VR εξακολουθεί να είναι στα σπάργανα, και δεν υπάρχουν ακόμη πάρα πολλά σε βάθος πόρους γι ‘αυτό. Αλλά, μπορούμε ασφαλώς να καλύψουμε τα βασικά σε μια γρήγορη εισαγωγή στο σχεδιασμό VR.

Θέλω να διευκρινίσω ότι χρησιμοποιώ τον όρο VR σε γενικές γραμμές εδώ, οι έννοιες που καλύπτονται από αυτή τη θέση μπορούν επίσης να εφαρμοστούν τόσο σε AR (αυξημένη πραγματικότητα) όσο και σε MR (μικτή πραγματικότητα).

Από 2D σε 3D
Για να σχεδιάσετε το 3D, πρέπει να το θεωρήσετε ως ένα εντελώς νέο μέσο. Πρέπει να αφήσετε την ιδέα ότι είναι ελαφρώς διαφορετικό από τα σχέδια 2D όπως έναν ιστότοπο ή μια εφαρμογή για κινητά. Αυτό είναι τελικά καλό, διότι, ως σχεδιαστές, δεν έχουμε πλέον τους περιορισμούς που είχαμε να αντιμετωπίσουμε με το 2D. αυτοί οι περιορισμοί δεν υπάρχουν πλέον στο 3D, που μπορεί να απελευθερωθεί ή να δημιουργήσει σύγχυση ανάλογα με το πώς το βλέπεις.

κατασκευη ιστοσελιδας τιμες

Ο Apeksha Darbari, ένας σχεδιαστής VR, και ο μηχανικός προτείνουν ότι θα πρέπει να βασιστούμε στον σπερμομορφισμό πολύ περισσότερο από ό, τι όταν προσπαθήσαμε με 2D να φτιάξουμε επιτυχημένα 3D σχέδια.

Δώστε στο VR μια δοκιμή
Ένας πολύ καλός τρόπος για να ξεκινήσετε με το VR είναι να το χρησιμοποιήσετε. Υπάρχουν τρεις εταιρείες που κυριαρχούν για επικεφαλής τοποθετημένες οθόνες (HMD), όπως HTC Vive, Oculus Rift, Daydream View της Google και Google Cardboard. Εάν διαθέτετε προϋπολογισμό (ή εάν δεν έχετε πρόσβαση στο ακριβότερο HTC Vive ή Oculus Rift), προτείνω το Google Cardboard ($ 15) ή το Daydream View ($ 99). (Η Daydream View είναι προς πώληση σήμερα για $ 49.)

Αυτό είναι σημαντικό για δύο λόγους. Πρώτον, πρέπει να εξοικειωθείτε με το μέσο με το οποίο θα εργαστείτε. Δεύτερον, θα χρειαστεί ένα μέρος για να δοκιμάσετε το σχέδιό σας. (Τρίτον, είναι ένα δροσερό και φθηνό παιχνίδι.)

Σχεδιασμός Έννοιες Break Down
Ακριβώς όπως υπάρχουν βασικές έννοιες σχεδιασμού για κινητές εφαρμογές ή διαφημιστικές πινακίδες, υπάρχουν βασικές έννοιες σχεδίασης για VR.

Η προσφορά είναι κλειδί
Οι προσδοκίες θα είναι διαφορετικές στην VR. Αν θέλετε να οδηγήσετε έναν χρήστη σε μια συγκεκριμένη διαδρομή, πρέπει να σκεφτείτε διαφορετικά από το να οδηγείτε ένα άτομο σε ένα 2D χώρο σαν μια σελίδα προορισμού.

Αυτός είναι ένας ακόμη λόγος για τον οποίο ο Apeksha Darbari προτείνει τη χρήση σπερμομορφισμού. Παίρνουμε διαφορετικές παραμέτρους σε ένα 3D χώρο από έναν χώρο 2D. Θα πρέπει να σκεφτείτε για τα προνόμια περισσότερο σαν σχεδιαστής παιχνιδιών ή αρχιτέκτονας. Για να σας δώσουμε ένα παράδειγμα, αν θέλετε να μετακινήσετε έναν χρήστη από ένα δωμάτιο σε άλλο επειδή είναι μέρος της διαδρομής που σχεδιάσατε, θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι είναι προφανές ότι ο χρήστης θα πρέπει να εισέλθει στο δωμάτιο. Υπάρχουν διάφοροι τρόποι να γίνει αυτό: μια μεγάλη και φωτεινή πόρτα, γκράφιτι στον τοίχο με οδηγίες να μπείτε εδώ, έλλειψη άλλων επιλογών εισόδου.

 

Οπτική και ηχητική ανατροφοδότηση
Όπως και σε κάθε αλληλεπίδραση, στο VR θα πρέπει επίσης να είναι σαφές στο χρήστη ότι οι ενέργειές τους κάνουν κάτι. Επιπλέον, θα πρέπει επίσης να είναι σαφές ότι είναι δυνατή μια δράση.

Σε έναν ιστότοπο, χρειαζόμαστε ανατροφοδότηση για την επιτυχή κλικ ενός κουμπιού. Επίσης, σε έναν ιστότοπο, πρέπει να διακρίνουμε εύκολα έναν σύνδεσμο από απλό κείμενο. Το ίδιο ισχύει και για το VR.

Σε αντίθεση με έναν ιστότοπο, μπορούμε να προχωρήσουμε πολύ περισσότερο και πιο βαθιά με οπτικές και ακουστικές ενδείξεις και ενδείξεις. Μπορείτε να αναπαράγετε έναν ήχο κάθε φορά που κάποιος χρήστης κάνει κάτι με επιτυχία, όπως την ολοκλήρωση μιας αλληλεπίδρασης. Μπορείτε να επισημάνετε τα αλληλεπιδραστικά αντικείμενα σε μια αλήθεια των τρόπων, συμπεριλαμβανομένων των λαμπερών, δονητικών, αναπήδησης ή αλλαγής χρώματος. Μπορείτε να προσθέσετε ειδικό ήχο για να επηρεάσετε περαιτέρω μια εμπειρία επίσης.

κατασκευη ιστοσελιδας κοστος

Θέματα απόστασης
Σε αντίθεση με τον τυπικό ορθογώνιο σχεδιασμό που είναι 2D, σε VR, η απόσταση μεταξύ του χρήστη και των αντικειμένων θα επηρεάσει σημαντικά τον συνολικό σχεδιασμό τους. Αν κάτι είναι μεγάλο και μακριά, θα σχεδιαστεί διαφορετικά, αν ήταν μικρό και κοντά.

Τα νέα στοιχεία, το μεσαίο τμήμα και το φόντο θα έχουν πολύ μεγαλύτερη επιρροή στο VR λόγω της 3D φύσης του. Μια πινακίδα είναι ένα διαφορετικό σχέδιο και μια διαφορετική εμπειρία από ένα σημάδι σε ένα παράθυρο. Οι δύο απαιτούν διαφορετικά σχέδια λόγω του μεγέθους τους και της σχετικής απόστασης από τους θεατές στον πραγματικό κόσμο όπως και στην VR.

Εισαγάγετε την εργονομία
Αν σχεδιάζετε για μια εμπειρία σε οθόνες τοποθετημένες στο κεφάλι (HMD), πρέπει να λάβετε υπόψη την εργονομία του χρήστη. Αυτές περιλαμβάνουν διαφορετικές ζώνες προβολής, όπως ζώνες περιφερειακής όρασης και ζώνες άνετου περιεχομένου που περιλαμβάνουν το προσκήνιο, το μεσαίο τμήμα και το φόντο. Στη συνέχεια, υπάρχει ο αόρατος χώρος πίσω από έναν χρήστη.

Μάθηση από άλλα μέσα
Έχω ήδη αναφέρει την έμπνευση και τη μάθηση από την αρχιτεκτονική, την εκτύπωση, τις ιστοσελίδες και τα σχέδια παιχνιδιών βίντεο. Αλλά τα μαθήματα μπορούν να πάνε πολύ πιο βαθιά από αυτό. Ο Mike Alger εξηγεί ότι υπάρχουν πολλά άλλα που μπορείτε να μάθετε από το VR, σημειώνοντας ότι μπορείτε να εμπνεύσετε τον φωτισμό και τη σύνθεση από την παραδοσιακή τέχνη, να χαλαρώσετε τις καμπύλες από την κινούμενη εικόνα, την τυπογραφία από την εκτύπωση, την ευχρηστία από τις ιστοσελίδες, την αφήγηση από το θέατρο και πολλά άλλα.

συμπέρασμα
Το VR είναι ένα σχετικά νέο μέσο σχεδιασμού που αναπτύσσεται εκθετικά τα τελευταία δύο χρόνια. Εάν ενδιαφέρεστε να ξεκινήσετε με το σχεδιασμό VR, αυτή η θέση κάλυψε μερικές βασικές βασικές έννοιες σχεδιασμού που πρέπει να γνωρίζετε. Καλή τύχη στην επόμενη επιχείρηση σχεδιασμού VR. Μοιραστείτε την πρόοδό σας μαζί μας και στα σχόλια!

Όπως τι διαβάζεις; Εγγραφείτε στις κορυφαίες ιστορίες μας.

Call Now Button
Skip to content