Εφαρμογή ιστού: Η επίδραση του σχεδιασμού εφαρμογών για κινητά και εφαρμογές στη διάταξη ιστότοπου
κατασκευή ιστοσελίδων
Η άφιξη των smartphones, iPads και οθόνες αφής επηρέασε σημαντικά τον σχεδιασμό ιστοσελίδων τα τελευταία δύο χρόνια.
Βλέπουμε πολλαπλασιασμό νέων σχεδίων και τεχνικών που προέκυψαν από το σχεδιασμό κινητών εφαρμογών. Αυτό το φαινόμενο έχει αναφερθεί ως “Εφαρμογή” του ιστού. Μόνο στις ΗΠΑ, οι άνθρωποι δαπανούν περισσότερο χρόνο σε εφαρμογές παρά σε ιστότοπους.
Την τελευταία δεκαετία, είδαμε πώς ο σχεδιασμός ιστοσελίδων έχει απομακρυνθεί από βαριές ιστοσελίδες βασισμένες σε κείμενο σε διαδραστικές εφαρμογές ανταλλαγής βίντεο, πλούσιες σε εικόνες και βίντεο. Αυτές οι εφαρμογές εμπλέκουν τον θεατή με περισσότερο από περιεχόμενο στο διαδίκτυο.
Η επίδραση δημοτικότητας των Pinterest, Instagram, Viddy και άλλων έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στη διάταξη της ιστοσελίδας. Ακόμη και τα παλαιότερα κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook χρειάστηκε να ενημερώσουν τα σχέδιά τους.
Σχεδιασμός εντός εφαρμογής, η απόδοση είναι βασικός παράγοντας σε ένα μέσο που επιβάλλει σημαντικές προκλήσεις στους σχεδιαστές. Προκειμένου να αποδίδουν καλά και να είναι φιλικά προς το χρήστη, έπρεπε να αλλάξουν ή να προσαρμόσουν πολλά στοιχεία σχεδιασμού.
Πολλές αλλαγές στον σχεδιασμό εφαρμογών προήλθαν από τους περιορισμούς και τους περιορισμούς που έχουν τα smartphone και τα tablet στην πλατφόρμα τους. Τώρα, παρόλο που οι διατάξεις ιστοσελίδων δεν έχουν τους ίδιους περιορισμούς, ακολουθήθηκε το ίδιο πρότυπο και προσέγγιση.
κατασκευη ιστοσελιδας τιμες
Μερικοί παράγοντες, όπως η ανάσχεση των δακτύλων αντί να χρησιμοποιούν ποντίκι και περιορισμούς χρόνου και χώρου, ανάγκασε τους σχεδιαστές εφαρμογών να λάβουν διαφορετικές αποφάσεις για το πώς να χρησιμοποιήσουν τον χώρο τους καλά. Τον τελευταίο καιρό, αυτές οι αποφάσεις έχουν γίνει μια τυποποιημένη βάση για web και κινητό σχεδιασμό.
Σε αυτό το άρθρο, θέλω να αναθεωρήσω κάποιες από τις επιπτώσεις που έχει η σχεδίαση κινητών και εφαρμογών στις ιστοσελίδες.
Παρακάτω, διαχωρίσαμε τα αποτελέσματα σε μερικά δείγματα. Ωστόσο, θα βρείτε έναν συνδυασμό των παραγόντων που αναφέρονται παρακάτω σε όλα ή σε οποιοδήποτε από τα δείγματα.
Τα UI και UX υποστηρίζουν τη διαφοροποίηση της μάρκας
Στο παρελθόν η αναγνώριση της μάρκας επιτεύχθηκε μόνο με την παρουσίαση καλώς επεξεργασμένου περιεχομένου. Τώρα, κάθε εφαρμογή θα πρέπει να “καταλάβει” τους χρήστες στην πρώτη τους προσέγγιση στο σχεδιασμό, μαζί με την απόδοση των νομαρχιών και την αλληλεπίδραση χωρίς λάθη.
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο βλέπουμε την προσοχή στον ιστικό ιστό και η αλληλεπίδραση παίζει ακόμα μεγαλύτερο ρόλο στην ανάπτυξη ιστού και κινητής τηλεφωνίας από ποτέ άλλοτε.
Χρήση κρυφών λειτουργιών και drop-down
Οι εφαρμογές για κινητά χρησιμοποιούν κρυμμένα αναπτυσσόμενα μενού κάτω από μια καρτέλα ή ένα κουμπί για να αποκρύψουν πληροφορίες όταν δεν χρειάζονται. Μερικά παραδείγματα είναι οι βελτιώσεις αναζήτησης, οι επιλογές προϊόντων και η πλοήγηση. Αυτές οι λειτουργίες είναι προσπελάσιμες αγγίζοντας ένα κουμπί σε ένα πτυσσόμενο πλαίσιο ή εμφανίζονται όταν το δάχτυλο περάσει επάνω τους. Βλέπουμε αυτή την προσέγγιση και σε ιστότοπους.
Τα εστιατόρια του Denny
Τα εστιατόρια του Denny
Στο παραπάνω δείγμα, παρατηρήστε πως οι επιλογές οριζόντιας καρτέλας και τα αναπτυσσόμενα μενού (γεύματα, πρωινά, κλπ.) Συγκεντρώνουν όλες τις πληροφορίες που θέλουν να παρουσιάσουν με την πιο συνοπτική και συμπαγή μορφή.
Για παράδειγμα, στο “Tour of America” θα δείτε όλες τις διαθέσιμες επιλογές με εικόνες στο αναπτυσσόμενο μενού χωρίς να αφήσετε την αρχική σελίδα.
Χρησιμοποιώντας λιγότερο Flash και περισσότερα σενάρια Java, Html5 και CSS3 για κινούμενα σχέδια
Η απόφαση του Steve Jobs να μην υποστηρίζει το Flash στο IOS είχε πολύ μεγάλη επίδραση στον ιστό και τις εφαρμογές. Βλέπουμε πώς οι σχεδιαστές ιστοσελίδων έχουν απομακρυνθεί από το σχεδιασμό με βάση το Flash και έχουν αγκαλιάσει πιο φιλικά προς τις συσκευές μορφές, όπως το HtML5 και το CSS3. Ακόμη και η Adobe, οι κατασκευαστές του Flash, εισήγαγε πρόσφατα το Adobe Edge για να δημιουργήσει κινούμενα σχέδια χρησιμοποιώντας HTML5.
Επίσης, για πολλές λειτουργίες, βλέπουμε ότι η JS λειτουργεί πολύ καλά σε ιστότοπους.
Παρακάτω εμφανίζονται δείγματα HTML5, CSS3 και JS.
Υπερβολική χρήση γραφικών (φωτογραφία και απεικόνιση)
Ανοίξτε οποιαδήποτε εφαρμογή σε έξυπνο τηλέφωνο και συγκρίνετε τον αριθμό των εικόνων με το χρησιμοποιούμενο κείμενο. Αυτή η προσέγγιση διαχέεται και στο σχεδιασμό ιστοσελίδων.
Στα παρακάτω δείγματα σημειώστε ότι οι περισσότερες από τις αρχικές σελίδες είναι κυρίως εικόνες χωρίς πολύ κείμενο.
Χρησιμοποιώντας μια μεγάλη φωτογραφία ως φόντο
Αυτή είναι μια ωραία τάση στα νέα σχέδια ιστοσελίδων που έχουν τις ρίζες τους στο σχεδιασμό εφαρμογών για κινητά.
Αυτές οι μεγάλες εικόνες προσελκύουν την προσοχή και καθοδηγούν τους χρήστες στην ιστορία ή την έννοια που προσπαθούν να απεικονίσουν.
Εικονιζόμενος ιστός
Πριν από την άνοδο των εφαρμογών, τα εικονίδια που χρησιμοποιήθηκαν σε ιστότοπους χρησιμοποιήθηκαν σε περιορισμένους τομείς όπως το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, το τηλέφωνο και τα στοιχεία επικοινωνίας. Αφού οι εφαρμογές ξεκίνησαν να χρησιμοποιούν εικονίδια για τη μετάδοση του κύριου μηνύματος, βλέπουμε πώς οι σχεδιαστές ιστοσελίδων αποκομίζουν πλεονέκτημα από τη χρήση εικονιδίων στην ιστοσελίδα για περισσότερα θέματα.
Δείτε τα μεγάλα εικονογραφημένα εικονίδια παρακάτω.
Ολίσθηση
Βλέπουμε πως οι συρόμενες πλοήγησης γίνονται πιο δημοφιλείς στον ιστό. Πολλοί ιστότοποι προτιμούν να μιμούνται την τεχνική τηλεειδοποίησης του iPad στην ιστοσελίδα τους και όχι τις ίδιες παλιές γραμμές κύλισης ή πλοήγησης.
Ανατρέξτε σε αυτό το δείγμα πώς η μετακίνηση από σελίδα σε σελίδα είναι σαν τη δράση ολίσθησης σε ένα iPad.
Head2Heart
Ιστοσελίδα μιας σελίδας
Ο ιστότοπος μιας σελίδας είναι ένα άλλο υποπροϊόν της Εφαρμογής.
Οι χρήστες μετακινούνται προς τα πάνω και προς τα κάτω σε μία μόνο σελίδα. Η πλοήγηση δεν είναι παρόμοια με την παλιά παραδοσιακή μορφή.
Πλοήγηση βάσει εικόνας
Αντί του απλού κειμένου βλέπουμε μια εικόνα ή ένα εικονίδιο που αντιπροσωπεύει τη γραμμή
Ιστοσελίδα στυλ περιοδικών
Αυτό το στυλ δεν είναι μόνο για blogging ή online περιοδικά.
Έχει γίνει πιο δημοφιλής λόγω της πρόσβασης σε πολλές επιλογές (καρτέλες, βίντεο και μενού) σε μια τοποθεσία.
Πρόσκληση για δράση στην αρχική σελίδα
Πριν από μερικά χρόνια, ένα κουμπί κλήσης για δράση στη μέση μιας αρχικής σελίδας χωρίς καμία εισαγωγή θα ήταν πολύ περίεργο.
Τώρα, αυτό είναι πολύ κοινό. Χωρίς να μεταβείτε σε άλλες σελίδες, μια εταιρεία μπορεί να προσκαλέσει τους θεατές να κατεβάσουν, να συμπληρώσουν μια φόρμα ή να δώσουν τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους. Αυτό οφείλεται στα πρότυπα συμπεριφοράς των χρηστών κινητής τηλεφωνίας για γρήγορη λήψη αποφάσεων.
κατασκευη ιστοσελιδας κοστος
συμπέρασμα
Τα τελευταία χρόνια έχουμε δει πώς ο σχεδιασμός ιστοσελίδων έχει δανειστεί σε μεγάλο βαθμό από κινητές διεπαφές, δισκία και εφαρμογές. Καθώς οι θεατές βασίζονται περισσότερο σε αυτές τις εμπειρίες, ποιες θα είναι οι τάσεις τα επόμενα χρόνια; Ποιες άλλες επιπτώσεις θα περιμένουμε να δούμε στο διαδίκτυο και στον κινητό σχεδιασμό;
Αυτά είναι ενδιαφέροντα ερωτήματα και πρέπει να είμαστε υπομονετικοί και να προσέχουμε να βρούμε τις απαντήσεις μας.