Web desing: Δημιουργία καλύτερου σχεδιασμού με πρώτη προσέγγιση περιεχομένου
κατασκευή ιστοσελίδων
Δεν έχει σημασία αν σχεδιάζετε απόλυτα μια ολοκαίνουργια εφαρμογή, εργάζεστε σε μια νέα λειτουργία ή δημιουργείτε μια σελίδα προορισμού. το σχεδιασμό πρέπει πρώτα να αρχίσει με το περιεχόμενο. Υπάρχουν πολλά οφέλη για αυτό. Τελικά θα καταλήξετε στη δημιουργία καλύτερων προϊόντων ή ιστοσελίδων.
Τι ακριβώς εννοώ με περιεχόμενο; Αναφέρομαι κυρίως σε γραπτό αντίγραφο. Ωστόσο, το περιεχόμενο περιλαμβάνει επίσης κλήση σε ενέργειες, λήψεις, εικόνες, βίντεο, ήχο και ούτω καθεξής. Αλλά η εστίαση είναι στη γραπτή λέξη. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι το μεγαλύτερο μέρος της τεχνολογίας μας καταναλώνεται μέσω της ανάγνωσης.
Ιστορικοί σε ταινίες και βιντεοπαιχνίδια
Είτε πρόκειται για μια ταινία είτε για ένα βιντεοπαιχνίδι, οι βιομηχανίες αυτές χρησιμοποιούν σχεδιαστές ιστοριών / συγγραφείς των οποίων η μόνη δουλειά είναι να καταλάβουν τι πρόκειται να είναι η ιστορία που λέγεται από την ταινία ή το βιντεοπαιχνίδι. Το μεγαλύτερο μέρος της δουλειάς τους εκτελείται ως επί το πλείστον από την αρχή των έργων στα οποία εργάζονται. Γιατί; Επειδή δεν μπορείτε να δημιουργήσετε μια αξιόλογη εμπειρία για τους πελάτες, σε αυτή την περίπτωση, πηγαίνετε ταινία ή παίκτες βίντεο, χωρίς να ξέρετε τι πρόκειται να πείτε.
κατασκευη ιστοσελιδας τιμες
Το ίδιο ισχύει και για τα σχέδια ιστού και εφαρμογών. Η σκέψη μέσα από την ιστορία που θέλετε να μοιραστείτε με τους τελικούς χρήστες σας θα σας επιτρέψει σε εσάς και την ομάδα σας να σκέφτονται καλύτερα όλο το πράγμα που έχετε επιφορτιστεί με την οικοδόμηση.
Το περιεχόμενο αρχικά στο σχεδιασμό
Η σύνταξη του περιεχομένου των σχεδίων σας θα σας βοηθήσει να καταλάβετε μερικά πράγματα. Πρώτον, ποιο είναι το ελάχιστο που χρειάζεται για να είναι επιτυχής η σελίδα; Η συμφωνία σχετικά με τα περιεχόμενα πριν από την κατάρτιση οποιωνδήποτε καλωδίων ή εικονοστοιχείων θα διευκολύνει τη ζωή σας ως σχεδιαστής γιατί θα αναγκάσει όλους να συμφωνήσουν για το περιεχόμενο και το αντίγραφο.
Υπάρχουν δύο σενάρια που πρέπει να ληφθούν υπόψη. Είτε έτσι είτε αλλιώς, η διαδικασία του περιεχομένου είναι κατ ‘αρχάς η ίδια, είναι απλώς θέμα το να γράψεις τον εαυτό σου ή να επεξεργαστείς τι σου έδωσε κάποιος άλλος. Το πρώτο σενάριο είναι όταν δεν υπάρχει αντίγραφο ή περιεχόμενο που παρέχεται. Αυτό είναι το σύνθημά σας και την ευκαιρία να αρχίσετε να γράφετε. Αντιμετωπίστε αυτό σαν σχεδιασμό UX ή UI που σημαίνει δύο πράγματα. Μία, ζητήστε μια σειρά ερωτήσεων για να ρυθμίσετε το περιεχόμενό σας θα είναι επιτυχής. Ξεκινήστε θέτοντας την ίδια ερώτηση που κάνατε συνήθως για κάθε σχέδιο σχεδίου: ποια σημεία πόνου έχουν οι πελάτες; Ποιο αποτέλεσμα αναζητούν οι χρήστες; Γιατί θα καταλήξει ένας επισκέπτης σε αυτή τη σελίδα προορισμού; Μιλήστε με το κοινό-στόχο. Δύο, πάρτε ανατροφοδότηση σχετικά με το τι έρχεστε με όπως εσείς θα o σχέδια σας. Πραγματοποιήστε μερικές αναθεωρήσεις και, στη συνέχεια, αποστέλλετε την ομάδα ή τον πελάτη σας στο περιεχόμενο, προτού προχωρήσετε.
Θα πρέπει να θέσετε ούτως ή άλλως αυτές τις ερωτήσεις για το έργο, να τους ρωτήσετε πριν δημιουργήσετε το περιεχόμενο. Επειδή, όπως και με το UX ή το UI design, δεν μπορείτε να σχεδιάσετε κάτι χωρίς να το καταλάβετε πρώτα, αν και είναι pixels ή λέξεις.
Το δεύτερο σενάριο είναι όταν ο πελάτης ή η ομάδα σας έχουν παράσχει όλο το περιεχόμενο για εσάς. Εάν συμβεί αυτό, είναι σπουδαίο. τώρα, βεβαιωθείτε ότι είναι καλής ποιότητας. Και πάλι, ρωτήστε την ίδια ερώτηση που θα κάνατε αν γράφετε τον εαυτό σας – τι κάνει αυτό τον πελάτη ειδικό, κ.λπ. Αλλά, επίσης, αναθεωρήστε το περιεχόμενο που παρέχεται. Λείπουν κομμάτια του περιεχομένου; Τα πάντα έχουν νόημα; Υπάρχει πολύ περιεχόμενο που πρέπει να χωριστεί σε διαφορετικές σελίδες ίσως; Είναι ο τόνος της φωνής σωστός για την επωνυμία;
Ακριβώς ένα ακόμη βήμα στη διαδικασία σχεδιασμού
Έχω γράψει μόνο για κάποιες ερωτήσεις που πρέπει να εξετάσετε ανάλογα με το αν πρέπει ή όχι να γράψετε το περιεχόμενο μόνοι σας ή να επεξεργαστείτε το έργο κάποιου άλλου. Αλλά ας μιλήσουμε για το πώς το περιεχόμενο εντάσσεται στη συνολική ιστορία του έργου στο οποίο εργάζεστε λεπτομερέστερα.
Κάθε μεγάλο περιεχόμενο ξεκινάει με μια ιστορία. Όλοι γνωρίζουμε αυτό μέχρι τώρα. Ως σχεδιαστές, μιλάμε για τη συνολική εμπειρία του χρήστη και την ιστορία που θέλουμε να πούμε στους πελάτες ή τους επισκέπτες. Το ίδιο ισχύει και για το περιεχόμενο, καθώς τελικά γίνεται μέρος του σχεδίου. να το αντιμετωπίζετε ως τέτοιο.
κατασκευη ιστοσελιδας κοστος
Ενσωμάτωση της σε διαδικασίες σχεδιασμού
Αν είστε μέλος μιας μεγαλύτερης ομάδας, μπορεί να έχετε κάποιον στο προσωπικό που είναι copywriter. Πάρτε τους εμπλέκονται στην αρχή του έργου, το συντομότερο δυνατόν. Το όλο θέμα αυτού του άρθρου είναι να σας κάνει να νιώθετε άνετα με την πρώτη προσέγγιση του περιεχομένου. Να είστε προληπτικοί. Πάρτε την πρωτοβουλία να συμπεριλάβετε τους κατάλληλους συμπαίκτες σας. Από την άλλη πλευρά, εάν είστε μέρος μιας μικρής ομάδας χωρίς copywriter ή δουλεύετε μόνοι σας, αναλάβετε να ενσωματώσετε το περιεχόμενό σας προτού αρχίσει οποιοδήποτε οπτικό σχέδιο. Είναι τόσο απλό.
συμπέρασμα
Η συγγραφή αντιγράφων και η σκέψη μέσα από το περιεχόμενο θα έπρεπε να είναι το πρώτο βήμα οποιασδήποτε διαδικασίας σχεδιασμού. Αν δεν είστε σίγουροι τι να πείτε, πώς να επικοινωνείτε αποτελεσματικά με τους χρήστες τους μιλάτε και θα ξέρετε. Αλλά μην αφήνετε ποτέ το περιεχόμενο, ειδικά το γράψιμο αντίγραφο, αργότερα στο έργο. Αυτή η πρώτη προσέγγιση περιεχομένου μπορεί μόνο να ενισχύσει την τελική έκβαση των έργων στα οποία εργάζεστε.