Γιατί οι σχεδιαστές ιστοσελίδων επιλέγουν τη συναισθηματική προσέγγιση για να προσελκύσουν περισσότερους πελάτες

κατασκευή ιστοσελίδων

Ο σχεδιασμός της ιστοσελίδας είναι τεχνολογικά ανώτερος από πολλές χειροτεχνίες. Απαιτεί τα χέρια ενός εξειδικευμένου καλλιτέχνη, που καταλαβαίνει την πολυπλοκότητα, αλλά ξέρει πώς να το επιδείξει με έναν απλό τρόπο. Απαιτεί επίσης την ικανότητα προσαρμογής σε μια συνεχώς μεταβαλλόμενη βιομηχανία και μια αφοσίωση στην εκμάθηση των τελευταίων τεχνολογιών για να παραμείνει ανταγωνιστική.

Ο σχεδιασμός ιστοσελίδων άλλαξε ταχύτατα τις ταχύτητές του τις τελευταίες δύο δεκαετίες. Οι ιστοσελίδες χθες στερήθηκαν προσωπικότητα και χαρακτήρα και βασίστηκαν σε σοβαρά πρόσωπα της εταιρείας. Οι επιχειρήσεις άφησαν το χιούμορ και τη δημιουργικότητα στην πόρτα, επειδή σκέφτηκαν ότι οι χρήστες θα πίστευαν ότι αυτά τα χαρακτηριστικά ήταν ασήμαντα.

Αυτή η γραμμή σκέψης έχει μετατοπιστεί τα τελευταία 5-10 χρόνια και ο ιστός έχει γίνει περισσότερο για τον εντοπισμό μιας μοναδικής προσωπικότητας μάρκας αντί να προσπαθεί να είναι “αποπνικτικός” και μηχανικός.

Η βιομηχανία σχεδιασμού ιστοσελίδων για πολλά χρόνια υπήρξε μια βιομηχανία αριστερά-brained όπου ακρίβεια και τελειότητα ήταν πρωταρχικής σημασίας για την επιτυχία. Παρόλο που αυτή η ακρίβεια είναι ακόμα απαραίτητη για την εκτέλεση επαγγελματικών σχεδίων, μπορεί να γίνει ένα μειονέκτημα όταν επισκιάζει τις πολύ απαραίτητες, συναισθηματικές ιδιότητες της ορθολογιστικής σκέψης.

Οι επισκέπτες του ιστότοπου πρέπει να έχουν εμπειρία διπλής σκέψης κατά την προσγείωση σε έναν ιστότοπο. Εδώ είναι που θα σκέφτονται οι δύο πλευρές του εγκεφάλου:

Αριστερά σκέψης σκέψης

Ο ιστότοπος φαίνεται επαγγελματίας
Περιέχει όλα τα απαραίτητα στοιχεία
Φορτίζει γρήγορα
Το περιεχόμενο είναι γραμματικά σωστό
Όλα τα στοιχεία είναι στη θέση τους και τακτοποιημένα
Δεξιά σκέψης σκέψης

Αισθάνομαι ασφαλής σε αυτόν τον ιστότοπο
Μπορώ να εμπιστευτώ τον webmaster
Ο ιστότοπος με κάνει να αισθάνομαι άνετα
Αισθάνομαι συνδεδεμένος με το άτομο πίσω από την ιστοσελίδα
Δεν αισθάνομαι ότι θα υπήρχε ο κίνδυνος να προχωρήσουμε περαιτέρω
Μου αρέσει ο σχεδιασμός και τα χρώματα
Το ενδιαφέρον είναι ότι και οι δύο αυτές κατηγορίες θα διασταυρωθούν. Για παράδειγμα, εάν ένας χρήστης δεν μπορεί να βρει τα στοιχεία για τα οποία αναζητά (αριστερόστροφα), θα εκφράσει συναισθήματα απογοήτευσης (δεξιά-brained) και ενδεχομένως να εγκαταλείψει την περιοχή.

Οι πιο επιτυχημένες ιστοσελίδες ικανοποιούν τόσο τον αριστερό όσο και τον δεξιό εγκέφαλο των επισκεπτών και αφήνουν μια διαρκή εντύπωση.

Ο σχεδιασμός ιστοσελίδων για τα συναισθήματα είναι κάτι περισσότερο από το να κάνεις τους ανθρώπους ευτυχισμένους ή ενθουσιασμένους. Θα συζητήσουμε μερικές από αυτές τις αρχές όταν μιλάμε για τη θεωρία χρωμάτων, αλλά γενικά, ο σχεδιασμός για τα συναισθήματα εστιάζεται στην οικοδόμηση ενός ιστότοπου που επιτρέπει στους χρήστες να οικοδομήσουν εμπιστοσύνη και να αισθάνονται ασφαλείς.

Το διαδίκτυο είναι κάπως αόρατο. Σχεδόν ο καθένας μπορεί να βάλει ένα site και απάτη τους ανθρώπους να τους δώσει χρήματα. Ο ιστός είναι γεμάτος από απάτες εργασίας, οικόπεδα κλοπής ταυτότητας και εγκλήματα ηλεκτρονικού “ψαρέματος” (phishing) και οι χρήστες του Διαδικτύου φοβούνται ως αποτέλεσμα.

Οι επισκέπτες θα φτάσουν στον ιστότοπό σας ήδη δύσπιστοι. Θα σας θεωρήσουν ένοχο μέχρι να αποδειχθεί αθώος. Αυτός ο αμυντικός μηχανισμός μπορεί να εξαλειφθεί μόνο όταν εσείς, με το σχεδιασμό του ιστοτόπου σας, κάνετε τους επισκέπτες να αισθάνονται άνετα και προσπαθούν να απεικονίσουν κάποιον που μπορούν να εμπιστευτούν.

Πρέπει να βρούμε έναν τρόπο να “ανθρωποποιήσουμε” τον ιστότοπό σας, ώστε οι άνθρωποι να αισθάνονται ότι υπάρχει πίσω από αυτό ένα πραγματικό, γνήσιο πρόσωπο και όχι ένας υπολογιστής ή μηχανή.

κατασκευη ιστοσελιδας τιμες

Όταν οι επισκέπτες αισθάνονται μια σύνδεση, ανεξάρτητα από το πόσο μικρό, τα τείχη του σκεπτικισμού αρχίζουν να διαλύονται και η εμπιστοσύνη θα την αντικαταστήσει. Η εμπιστοσύνη είναι ένα από τα πιο ιερά ανθρώπινα συναισθήματα.

Ακολουθούν μερικοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στοιχεία σχεδιασμού ιστοσελίδων για να συνδεθείτε με τους επισκέπτες σας σε συναισθηματικό επίπεδο:

Είναι στις λεπτομέρειες
Η χρηστικότητα είναι μια κρίσιμη πτυχή του σχεδιασμού για τα συναισθήματα γιατί, όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, εάν οι επισκέπτες σας δεν μπορούν να εκτελέσουν απλές εργασίες, θα αφήσουν απογοητευμένοι. Βεβαιωθείτε ότι ο σχεδιασμός σας είναι καθαρός, επαγγελματικός και εύκολος στην πλοήγηση. Η χρηστικότητα θα αποτελέσει το θεμέλιο ενός εξαιρετικού ιστότοπου και θα επιτρέψει στις συναισθηματικές πτυχές να πάρουν το επίκεντρο.

Οι δημιουργικές λεπτομέρειες είναι πολύ σημαντικές στον σχεδιασμό ιστοσελίδων. Είναι κάτι παραπάνω που κάνει τους ανθρώπους να σκέφτονται ότι ο ιστότοπός σας είναι ειδικός επειδή πήρατε το χρόνο να προσθέσετε στοιχεία που είναι λίγο “έξω από το κιβώτιο”. Είναι παρόμοιο με τον τρόπο με τον οποίο ο Zappos αναβαθμίζει αυτόματα το πακέτο σας στην ναυτιλία της επόμενης ημέρας όταν πληρώνετε για το έδαφος ή πώς ο σύζυγός σας έρχεται σπίτι με τριαντάφυλλο, ακόμα και αν δεν είναι ειδική περίσταση.

Ρίξτε μια ματιά στο πώς αυτές οι ιστοσελίδες προσφέρουν μικρές λεπτομέρειες που έχουν κάνει μεγάλη διαφορά και έχουν παρατηρηθεί από τους χρήστες.

Αυτό το μικρό χιούμορ δίνει στους χρήστες ένα χτύπημα που σπάει τους τοίχους αμέσως που ωθούν τους ανθρώπους στο φράχτη για να κάνουν το επόμενο βήμα. Η συγκέντρωση ενός χαμόγελου είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δημιουργήσετε μια σύνδεση, υπό την προϋπόθεση ότι γίνεται επαγγελματικά και στις κατάλληλες βιομηχανίες (δεν θα ήταν κατάλληλη για την ιστοσελίδα του κηδεμόνα!).

Γνωρίστε το κοινό σας
Δεν μπορείτε να προκαλέσετε αποτελεσματικά συναίσθημα στους επισκέπτες του ιστότοπού σας χωρίς να γνωρίζετε ποιοι είναι. Δεν αναφέρομαι μόνο στην ηλικία, το φύλο ή την κατοχή τους. Για να γνωρίσετε πραγματικά το κοινό σας σημαίνει να φτάσετε πέρα ​​από την επιφάνεια και να δημιουργήσετε έναν προσωπικό μάρκετινγκ.

Τι είναι άτομο μάρκετινγκ; Πρόκειται για μια λεπτομερή ανάλυση των ανθρώπων που εξυπηρετείτε. Ένα persona σας επιτρέπει να βάλετε ένα “πρόσωπο” στο ακροατήριό σας που θα σας βοηθήσει να δείτε τους επισκέπτες σας ως πραγματικούς ανθρώπους. Σας δίνει μια εικόνα για το τι παρακινεί τους επισκέπτες σας και τις αποφάσεις τους να συνεργαστούν μαζί σας. Αυτή η διαδικασία σκέψης θα οδηγήσει σε ένα σχέδιο ιστοτόπου που συνδέεται με τις ανάγκες και τις επιθυμίες των επισκεπτών σας.

Ο υπεύθυνος μάρκετινγκ θα απαντήσει σε ερωτήσεις όπως:

Ποιοι είναι οι πελάτες μου;
Ποιο είναι το καθημερινό άγχος τους;
Ποιοι είναι οι άμεσοι στόχοι τους;
Έχουν παιδιά; Ένας σύζυγος;
Ποιο είναι το επίπεδο εισοδήματός τους;
Ποια είναι τα χόμπι τους;
Αυτές οι ερωτήσεις μπορεί να φαίνονται ασήμαντες. Αλλά οι ιστοσελίδες που ασκούν αυτές τις τεχνικές θα ξεπεράσουν όλα τα υπόλοιπα γιατί θα μιλήσουν άμεσα στους επισκέπτες τους και θα δημιουργήσουν μια συναισθηματική σύνδεση πιο γρήγορα από οποιονδήποτε άλλο.

Εδώ είναι μερικοί μεγάλοι πόροι για τη δημιουργία personas μάρκετινγκ:

Πώς να δημιουργήσετε Personas Marketing Killer
Κατάλογος σημείων μάρκετινγκ Persona 12 σημείων

Εάν σχεδιάζετε μια ιστοσελίδα για τους πελάτες σας, μπορείτε να τους εντυπωσιάσετε ζητώντας λεπτομερείς ερωτήσεις σχετικά με το κοινό-στόχο τους. Με το σχεδιασμό με το κοινό στο οποίο απευθύνονται, το τελικό προϊόν σας όχι μόνο θα φανεί εξαιρετικό, αλλά θα κάνει επίσης καλύτερη δουλειά στην αύξηση των μετατροπών.

Ορισμένες ιστοσελίδες μπορεί να διαπιστώσουν ότι μια συναισθηματική σύνδεση μπορεί να δημιουργηθεί μέσω “λυπημένων” συναισθημάτων, τα οποία είναι κατάλληλα για αυτόν τον ιστότοπο και τον τρόπο με τον οποίο αισθάνονται οι πελάτες του.

Ενώ οι εικόνες των ανθρώπων είναι αποτελεσματικές, οι ιστότοποι μπορούν επίσης να δημιουργήσουν αυτό το αίσθημα αναγνώρισης με άλλους τρόπους. Οι επισκέπτες σας μπορούν να αναγνωρίσουν ένα πρόβλημα ή μια συνήθεια για την οποία χρειάζονται λύσεις και αισθάνονται ότι εξοικειώνονται με δημογραφικά ειδικά στοιχεία σχεδιασμού και ισχυρό αντίγραφο. Η ιστοσελίδα μπορεί να τους κάνει να αισθάνονται σαν στο σπίτι τους. Όσο περισσότερο “εξανθρωπιστεί” η ιστοσελίδα σε ένα συγκεκριμένο κοινό-στόχο, τόσο μεγαλύτερη είναι η πιθανότητα εμπιστοσύνης και μια διαρκή σχέση.

Περιεχόμενο
Δεν μπορείτε να διαχωρίσετε τον εξαιρετικό σχεδιασμό ιστοσελίδων από επιζήμιο περιεχόμενο επειδή τα δύο είναι στενά συνδεδεμένα. Η οικοδόμηση σχέσεων εκτείνεται από το σχεδιασμό στο αντίγραφο για να δημιουργηθεί ένα συνεκτικό σύνολο. Όλα τα παραπάνω σημεία ισχύουν και για το περιεχόμενο και ο τόνος της φωνής θα πρέπει να αντικατοπτρίζει τον σχεδιασμό της ιστοσελίδας καθώς και τις ανάγκες του κοινού. Είτε γράφετε το δικό σας αντίγραφο ιστότοπου για τους πελάτες σας είτε προσλαμβάνετε copywriter, βεβαιωθείτε ότι ο συγγραφέας αντιλαμβάνεται τη δύναμη του να προκαλεί συναισθήματα και να δημιουργεί ένα υπόβαθρο εμπιστοσύνης με λέξεις, τόνο και διάταξη.

συμπέρασμα
Μην ξεχνάτε ποτέ ότι οι επιχειρήσεις αποτελούνται από ανθρώπους, όχι άψυχα αντικείμενα. Στον πυρήνα του κάθε ατόμου υπάρχει η επιθυμία να συνδεθεί και να βρει νόημα στον κόσμο. Αυτή η πρώτη εντύπωση είναι όλα, και όσο πιο γρήγορα μπορείτε να βγάζετε ένα συναίσθημα από έναν επισκέπτη που οδηγεί σε μια σύνδεση, τόσο μεγαλύτερη είναι η πιθανότητα να αποκτήσετε έναν πελάτη / πελάτη για ζωή.

Τι σου αρέσει;
Έχετε σκεφτεί ποτέ να σχεδιάζετε με συναισθήματα; Χρησιμοποιείτε τα σχέδια του ιστοτόπου σας για να συνδεθείτε με τους επισκέπτες της ιστοσελίδας με άλλους τρόπους;

Παρακαλούμε να μοιραστείτε μαζί μας τυχόν παραδείγματα σχεδίων που δημιουργήσατε, τα οποία λαμβάνουν υπόψη ορισμένα από αυτά τα σημεία.

κατασκευη ιστοσελιδας κοστος
Call Now Button