Ένας χρήσιμος οδηγός για να μην υπάρχει αποτυχία στο σχεδιασμό web design

κατασκευή ιστοσελίδων

Κάθε σχεδιαστής θέλει να είναι επιτυχής. Αλλά η επιτυχία είναι ένα υποκειμενικό μέτρο. Για πολλούς σχεδιαστές, η επιτυχία σημαίνει ότι είναι περήφανοι για την δουλειά που κάνουν, αλλά για κορυφαίους σχεδιαστές, αυτό δεν αρκεί – κορυφαίοι σχεδιαστές θέλουν να γίνουν διαμορφωτές τάσεων, άνθρωποι που καθορίζουν μια κατεύθυνση για το σχεδιασμό. Πολλοί σχεδιαστές εργάζονται σκληρά για να επιτύχουν αυτόν τον στόχο, αλλά, δυστυχώς, καταλήγουν σε απογοήτευση και όχι επιτυχία. Η απογοήτευση πλήττει πάρα πολλούς σχεδιαστές επειδή μπορεί να είναι δύσκολο να ζήσουν φιλοδοξίες και οι σχεδιαστές αισθάνονται πάντα ότι χάνουν το σήμα.

Σε αυτό το άρθρο, θέλω να μοιραστώ μερικές σκέψεις για να ξεπεράσω την απογοήτευση για να γίνω κορυφαίος σχεδιαστής. Αλλά πριν από αυτό, πρέπει να εντοπίσουμε δύο σημαντικά πράγματα – τη βασική αιτία της απογοήτευσης στο σχεδιασμό και το ρόλο ενός κατασκευαστή τάσεων.

κατασκευη ιστοσελιδας τιμες

Γιατί οι περιορισμοί εταιρικού περιβάλλοντος σχεδιάζουν τη δημιουργικότητα
Ας κάνουμε ένα βήμα πίσω και μιλάμε για δραστηριότητες σχεδιασμού. Τι κάνουν οι σχεδιαστές στις τεράστιες εταιρίες; Σε πολλές περιπτώσεις, είναι υπεύθυνοι για ένα περιορισμένο μέρος του σχεδιασμού του προϊόντος (όπως η εργασία σε ένα συγκεκριμένο τμήμα της διασύνδεσης UI ή συγκεκριμένου χρήστη UI). Συμβαίνει γιατί οι σχεδιαστές περιορίζονται εσκεμμένα; Όχι πραγματικά. Σε μια μεγάλη εταιρεία, πολλές διαφορετικές ομάδες δουλεύουν σε ένα προϊόν και κάθε σημαντική αλλαγή στο σχεδιασμό του προϊόντος απαιτεί έγκριση από τη διοίκηση. Επειδή η ομάδα προϊόντων έχει έναν χάρτη πορείας για το σχεδιασμό του προϊόντος, η απόκλιση από αυτό το σχέδιο μπορεί να προκαλέσει πολλά προβλήματα. Γι ‘αυτό κάθε φορά που οι σχεδιαστές έχουν πρωτοβουλία, ακούνε “Δεν μπορούμε να το κάνουμε τώρα. Πρέπει να ακολουθήσουμε το σχέδιο! ” από τα αφεντικά τους. Οι σχεδιαστές μπορούν να κινηθούν μόνο με βήματα μωρών για να αλλάξουν οτιδήποτε και με την πάροδο του χρόνου ο περιορισμός αυτός βλέπει πώς λειτουργούν, δημιουργώντας ένα εμπόδιο στο μυαλό τους και τη δημιουργικότητά τους.

Πλευρική σημείωση: Φυσικά, αυτό δεν ισχύει για εταιρείες όπου ο σχεδιασμός και ο σχεδιασμός της παραγωγής είναι χωρισμένοι. Εταιρείες όπως η Apple ακολουθούν αυτή την προσέγγιση – δημιουργούν ομάδες σχεδιασμού που εργάζονται στον εννοιολογικό σχεδιασμό. Οι ομάδες αυτές δεν περιορίζονται από τους διαχειριστές ή την ανάπτυξη και ως εκ τούτου έχουν πιο δημιουργική ελευθερία. Αλλά στις περισσότερες εταιρείες, η ίδια ομάδα εργάζεται πάνω σε έννοιες και βελτιώσεις του τρέχοντος προϊόντος.

Αλλά οι σχεδιαστές αισθάνονται άσχημα για το ρόλο τους σε αυτό το είδος της διαδικασίας σχεδιασμού; Δεν είναι πάντα. Εάν παίζουν τους κανόνες, κάθε φορά που παραδίδουν τη δουλειά τους, λαμβάνουν καλή ανταπόκριση, και μετά από μερικά χρόνια στην εταιρία, οι σχεδιαστές μπορούν να πάρουν ακόμη και έναν τίτλο “Μόλυβδος”. Τώρα ένα άτομο με σχεδόν το ίδιο επίπεδο δεξιοτήτων θα είναι υπεύθυνο για τη διαχείριση μιας ομάδας σχεδιαστών.

Αυτό που έχω περιγράψει παραπάνω μπορεί να θεωρηθεί ως μια «επιτυχημένη σταδιοδρομία στο σχεδιασμό» για πολλούς ανθρώπους. Πρέπει να πω ότι δεν είναι όλοι οι σχεδιαστές σαν αυτό, αλλά το πρόβλημα αυτής της καριέρας είναι ότι δεν έχει τίποτα να κάνει με το στόχο που έχουμε για αυτό το άρθρο – να γίνουμε κορυφαίος σχεδιαστής, κατασκευαστής τάσεων.

Ποιος είναι κατασκευαστής τάσεων;
Για να καταλάβουμε ποιος είναι ο κατασκευαστής τάσεων, πρέπει να καταλάβουμε ποια είναι η τάση. Μια τάση είναι κάτι που οι άνθρωποι αρχίζουν να πιστεύουν ότι είναι αλήθεια. Κάθε τάση ξεκινάει με μια ιδέα που πλαισιώνεται σε μια λύση, και όσο περισσότεροι άνθρωποι πιστεύουν σε αυτή τη λύση, τόσο πιο ισχυρές τάσεις γίνονται.

Στον κόσμο του σχεδιασμού, όταν ένας σχεδιαστής δημιουργεί μια νέα τάση, μεταδίδεται από τους οπαδούς αυτού του προσώπου. Οι περισσότεροι οπαδοί ένας σχεδιαστής έχει τις καλύτερες πιθανότητες να γίνει ένας κατασκευαστής τάσεων. Και ο μόνος τρόπος να αποκτήσετε περισσότερους οπαδούς (να διαβάσετε, οι άνθρωποι που πιστεύουν σε εσάς και την εργασία σας) είναι να δημιουργήσετε ένα υπέροχο σχέδιο όλη την ώρα. Αυτός είναι ο λόγος που πιστεύω ότι, στο σχεδιασμό, ένας κατασκευαστής τάσεων είναι ένας σχεδιαστής που λύνει πολύπλοκα προβλήματα, τα καθήκοντα που δεν έχουν λυθεί πριν. Ένας συνδυασμός εμπειρίας και φαντασίας που ο κατασκευαστής τάσεων έχει επιτρέψει τη δημιουργία πραγματικά καινοτόμων σχεδίων – σχεδίων που επιλύουν σύνθετα προβλήματα και αποδίδουν αξία στους ανθρώπους που τον προσλαμβάνουν για να κάνουν το έργο

Είναι ενδιαφέρον, δεν έχει σημασία πόσο καλός είναι ο σχεδιαστής, δεν μπορεί να αποφασίσει ποια θα είναι η τάση. Η σοφία του πλήθους (διαβάστε, κοινότητα) αποφασίζει ποια λύση πιστεύεται ή εμπιστεύεται. Είναι πίστη. Γι ‘αυτό τόσα πολλά καινοτόμα προϊόντα απέτυχαν στην αρχή όταν παρουσιάστηκαν – συνέβη επειδή οι άνθρωποι δεν τους πίστευαν ακόμα.

Έξι θεμελιώδεις κανόνες για την αποφυγή της απογοήτευσης στο σχεδιασμό
Για να γίνει ένας κατασκευαστής τάσεων, πρέπει να δημιουργήσετε μια σωστή ατμόσφαιρα. Η ατμόσφαιρα που θα σας εμπνεύσει να εξερευνήσετε και να δημιουργήσετε.

1. Αγαπάτε τι κάνετε
Για να γίνετε ο κορυφαίος σχεδιαστής, πρέπει να αγαπάτε τι κάνετε. Και όταν λέω “αγάπη” εννοώ το ίδιο συναίσθημα που αισθάνεστε για τη σύζυγό σας, τα παιδιά σας, την οικογένειά σας. Το έργο σας είναι ζωτικής σημασίας για τη ζωή σας, επειδή σας φέρνει ένα ζωτικό στοιχείο στην ύπαρξή σας – ενέργεια. Η ποσότητα ενέργειας που λαμβάνετε από την εργασία είναι ο πόρος σας για να σπάσετε τα όρια προς την επιτυχία. Αλλά συμβαίνει μόνο όταν η αγάπη είναι δυνατή και σας κινεί. Όταν εργάζεστε, δεν χρονοτριβείτε επειδή, όπως ένας εραστής είστε σε μια ημερομηνία με, είστε έτοιμοι να είστε εκεί πλήρως, δίνοντας την πλήρη προσοχή σας.

κατασκευη ιστοσελιδας κοστος

2. Αντιμετώπιση καταστάσεων όταν τα πράγματα δεν πάνε όπως έχει προγραμματιστεί
Έχετε επενδύσει πολύ χρόνο στη χειροτεχνία κάτι, αλλά καταλήγουν σε μια κατάσταση όταν δεν λειτουργεί όπως αναμένεται. Οι περισσότεροι από εμάς ήταν εκεί. Τα ένστικτά μας μας λένε ότι αποτύχαμε. Τα ένστικτά μας μπορεί να είναι λανθασμένα. Τα πράγματα σπάνια πηγαίνουν όπως έχει προγραμματιστεί, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να πάρετε τη μπάλα σας και να τελειώσετε το δημιουργικό σας ταξίδι.

Σε πολλές περιπτώσεις, όχι το πρόβλημα με το οποίο αντιμετωπίζετε είναι το σημαντικό αλλά το πώς αισθάνεστε γι ‘αυτό. Μάθετε να κερδίζετε εκτίμηση για απροσδόκητα αποτελέσματα. Τα εμπόδια μπορούν να βελτιώσουν την απόδοσή μας και αυτό που φαίνεται να είναι αποτυχία από την πρώτη ματιά μπορεί να είναι ένα σημαντικό ορόσημο στη ζωή σας. Και οι αποτυχίες και η επιτυχία μας βοηθούν να σκεφτόμαστε έξω από το κουτί, αλλά μπορούμε να μάθουμε πολλά περισσότερα από την αποτυχία παρά την επιτυχία.

Όταν μαθαίνετε να αντιμετωπίζετε απροσδόκητα πράγματα, θα είστε πιο πρόθυμοι να πειραματιστείτε και να δοκιμάσετε διαφορετικά πράγματα. Θα βελτιώσει τις δεξιότητές σας για την επίλυση προβλημάτων – σε αντίθεση με οποιονδήποτε άλλο σχεδιαστή, θα είστε πιο πρόθυμοι να αναλάβετε τον κίνδυνο και να προσπαθήσετε προσεγγίσεις που άλλοι σχεδιαστές φοβούνται να ακολουθήσουν.

3. Ανυπομονώ να διορθώσω τα λάθη σας
Ο φόβος να κάνει λάθη ενεργεί ως ένα δημιουργικό μπλοκ για τους σχεδιαστές – οι σχεδιαστές μπορούν να αναβάλουν το εξαιρετικά πολύτιμο έργο επειδή πιστεύουν ότι «δεν είναι ακόμα έτοιμοι γι ‘αυτό». Ο φόβος αυτός είναι ένας άλλος λόγος που οι σχεδιαστές περνούν τη ζωή τους σε εταιρικά περιβάλλοντα να κάνετε θανατηφόρα λάθη όταν εργάζεστε σε ένα ελεγχόμενο εταιρικό περιβάλλον).

Ένας κανόνας που έχω μάθει από τη ζωή είναι ότι όσο πιο νωρίς αρχίσετε να πειραματίζετε και δοκιμάζετε πολλά διαφορετικά πράγματα, τόσο περισσότερο μαθαίνετε για τον εαυτό σας και τόσο πιο άνετα πιέζετε το σχέδιό σας. Θα μάθετε πώς μπορείτε να αναλάβετε κινδύνους και να μετακινήσετε το σχέδιό σας περαιτέρω. Θα μάθετε επίσης, με την πάροδο του χρόνου, ότι το λάθος δεν είναι αποτυχία-είναι η πρόσκληση σας να γίνετε ακόμα καλύτεροι.

4. Ο χρόνος είναι ένα πολύτιμο πράγμα. Ποτέ μην το χάνετε
Τίποτα δεν είναι αιώνιο. Όλοι έχουμε περιορισμένο χρόνο σε αυτόν τον πλανήτη. Γι ‘αυτό κάθε λεπτό του χρόνου σας κοστίζει πολύ ακόμα και όταν δεν το σκέφτεστε.

Βιαστείτε για να ζήσετε τη ζωή σας και να κάνετε τη δουλειά σας.

Σκεφτείτε το χρόνο σας ως επενδυτής. Ο χρόνος που επενδύετε σε κάποια δραστηριότητα θα πρέπει να έχει απόδοση επένδυσης (ROI). Μην σπαταλάτε το χρόνο σας σε δραστηριότητες που δεν έχουν απόδοση επένδυσης (ROI) ή έχουν μικρή απόδοση επένδυσης (ROI):

Την επόμενη φορά που κάποιος σας προσκαλεί να επισκεφθείτε μια διάσκεψη, σκεφτείτε “Τι θα μου δώσει; Πώς θα με φέρει αυτή η επίσκεψη πιο κοντά στον στόχο μου; “
Πρέπει να κάνετε κάτι επειδή έχετε υποχρεώσεις και όχι γιατί θα σας φέρει πιο κοντά στον στόχο σας; Μίσθωση κάποιος που θα το κάνει για εσάς. Ή μάθετε να πείτε όχι.

5. Εστίαση στις μικρές λεπτομέρειες, αλλά σχέδιο για μεγάλα
Πρέπει να έχετε μια σαφή κατανόηση του τι θέλετε να πετύχετε και να επενδύσετε χρόνο στις σχετικές δραστηριότητες. Είναι ζωτικής σημασίας να δημιουργηθεί μια μακροπρόθεσμη στρατηγική και να επικεντρωθεί σε αυτήν. Ορίζετε ένα στόχο και αναρωτηθείτε “Πώς θα φτάσω εκεί; Τι μπορώ να κάνω με αυτό το όραμα; ” “Τι θα με εμποδίσει να φτάσω εκεί;”

Η σκληρή δουλειά είναι ουσιαστικό μέρος της επίτευξης του στόχου σας. Όταν ξεκίνησα την καριέρα μου ως σχεδιαστής, είχα ένα όνειρο – να δημιουργήσω καινοτόμα προϊόντα. Έχω δημιουργήσει ένα σχέδιο – να κυκλοφορήσω τρία ή πέντε προϊόντα τα επόμενα τρία χρόνια. Και έχω επενδύσει χρόνο για να είμαι σε καλό δρόμο.

Το πρόβλημα που αντιμετώπισα στην αρχή – δεν είχα εμπειρία στη δημιουργία καινοτόμων προϊόντων. Για να αποκτήσω αυτή την εμπειρία, ξεκίνησα με τα βασικά: επικεντρώθηκα σε μικρές λεπτομέρειες και προσπάθησα να τα τελειοποιήσω. Για μένα, μικρές λεπτομέρειες μπορεί να είναι εικονίδια, κινούμενες μεταβάσεις κλπ. Επειδή δεν είχα μεγάλη εμπειρία, πέρασα χρόνια γυαλίζοντας μικρές λεπτομέρειες.

Αλλά το μόνο πράγμα που ήξερα όταν δούλευα πάνω τους ήταν ότι θα τα χρειαστώ για τα έργα που οραματίστηκα. Όλα αυτά τα περιουσιακά στοιχεία ήταν εξαιρετικά χρήσιμα όταν ήρθε η ώρα να κατασκευαστούν πλήρη προϊόντα.

6. Ετοιμαστείτε για συνεχή αλλαγή και μάθετε να κινηθείτε γρήγορα
Δεν υπάρχει τίποτα που αλλάζει τόσο γρήγορα όσο ο σχεδιασμός. Κάθε φορά που κυκλοφορίζετε ένα καινοτόμο προϊόν, λίγο μετά από αυτό πολλοί άλλοι δημιουργούν παρόμοια προϊόντα και κάποια από αυτά τα προϊόντα μπορεί να είναι ακόμη καλύτερα από την αρχική σας λύση. Το να είσαι trendsetter σημαίνει να βλέπεις ανθρώπους να ακολουθούν συνεχώς το προβάδισμα σου, βελτιώνοντας την εισαγωγή μιας αρχικής ιδέας. Αυτός είναι ο λόγος που εξαρτάται πολύ από το πόσο γρήγορα μπορείτε να κάνετε κάτι νέο.

Δύο παράγοντες έχουν σημαντικό αντίκτυπο στην ταχύτητα-σχεδιασμό μνήμη μυών σας, την ταχύτητα με την οποία μπορείτε να αναγνωρίσετε την αλλαγή και να προσαρμοστούν σε αυτό.

Δημιουργήστε μια μνήμη σχεδιασμού. Ο σχεδιασμός του κτιρίου μυϊκής μνήμης μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε την ταχύτητα παράδοσης χωρίς να θυσιάζετε την ποιότητα. Όταν έχετε μνήμη μυϊκής σχεδίασης, δεν νομίζετε τι να κάνετε. ο εγκέφαλός σας παρέχει λύσεις αμέσως. Η μυϊκή σας μνήμη είναι όλη η εμπειρία σας και η πρακτική φαντασία μαζί. Εκπαιδεύστε το μυαλό σας για να το κάνετε πραγματικά καλό στην επίλυση βασικών εργασιών, όπως την επιλογή ενός συνδυασμού χρωμάτων ή την επιλογή του σωστού εικονιδίου για ένα μενού. Έτσι, δεν ξοδεύετε πολύ χρόνο σε βασικά πράγματα και σκεφτείτε περισσότερα για τις θεμελιώδεις απαιτήσεις για το σχεδιασμό σας.

Call Now Button
Μετάβαση στο περιεχόμενο