Κάντε αυτές τις αλλαγές για να ικανοποιήσετε τα πρότυπα προσβασιμότητας στο Web Design
κατασκευή ιστοσελίδων
Τι είναι η Προσβασιμότητα;
Η προσβασιμότητα είναι ο σχεδιασμός προϊόντων, συσκευών ή υπηρεσιών που μπορούν να χρησιμοποιηθούν από όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους. Αυτό περιλαμβάνει άτομα με αναπηρίες, όπως μειωμένη όραση, κινητικές δυσκολίες, μαθησιακές δυσκολίες ή κώφωση.
Αυτό σημαίνει πολύ περισσότερο από απλοποίηση του σχεδιασμού. Η δημιουργία μιας πλατφόρμας που είναι προσβάσιμη σημαίνει ότι εξετάζετε όλες τις πτυχές και διασφαλίζετε ότι η επωνυμία σας είναι προσαρμόσιμη σε όσους την χρειάζονται. Η δημιουργία όλων των λειτουργιών, συμπεριλαμβανομένου του περιεχομένου, του σχεδιασμού, της πλοήγησης και της ευελιξίας της διάταξης, είναι το κλειδί στη δημιουργία μιας προσβάσιμης πλατφόρμας
Γιατί είναι σημαντική η προσβασιμότητα στον δημόσιο τομέα;
Οι οργανισμοί του δημόσιου τομέα (κυβερνητικές υπηρεσίες) επηρεάζονται από κανονισμούς, καθώς αυτές οι βασικές υπηρεσίες πρέπει να είναι διαθέσιμες σε όλους, συμπεριλαμβανομένων εκείνων με αναπηρίες. Σε ορισμένες υπηρεσίες, οι χρήστες που τις χρειάζονται περισσότερο μπορεί να έχουν δυσκολία πρόσβασης στο διαδίκτυο ή μέσω μιας εφαρμογής.
κατασκευη ιστοσελιδας τιμες
Πλεονεκτήματα προσβασιμότητας
Το κύριο πλεονέκτημα του επιτυχημένου σχεδιασμού μιας προσβάσιμης πλατφόρμας είναι να καθιστά την εφαρμογή ή τον ιστότοπό σας διαθέσιμη σε όλους, αλλά υπάρχουν πολλά άλλα οφέλη.
Αποφύγετε τις διακρίσεις: Εάν ο ιστότοπος ή η εφαρμογή σας έχουν αναπτυχθεί για να βοηθήσουν όλους, τότε έχετε δημιουργήσει μια πλατφόρμα που δεν δημιουργεί διακρίσεις. Οι περισσότερες επιχειρήσεις δεν κάνουν εσκεμμένα διακρίσεις εναντίον ατόμων, αλλά ορισμένοι οργανισμοί επικεντρώνονται απλά σε οπτικά και όχι σε βασικά στοιχεία. Αυτό είναι ζωτικής σημασίας για τις οργανώσεις του δημόσιου τομέα. Με τη συγκέντρωση στο σχεδιασμό, μπορούν να αποκλείσουν συγκεκριμένες λειτουργίες ή μεθόδους επικοινωνίας ζωτικής σημασίας για να εξασφαλίσουν την πρόσβαση για ορισμένες ομάδες ανθρώπων. Η δημιουργία μιας πλατφόρμας που όχι μόνο πληροί τους κανονισμούς αλλά προσαρμόζεται επίσης για να καλύψει τις ανάγκες όλων, αποφεύγει τις διακρίσεις.
Η φήμη του εμπορικού σήματος: Ένας προσβάσιμος ιστότοπος ή εφαρμογή μπορεί να ενισχύσει τη φήμη της μάρκας σας, διότι θα απευθύνεται σε ευρύτερα κοινό, γεγονός που θα οδηγήσει σε περισσότερη επισκεψιμότητα. Ομοίως, η προσβασιμότητα μπορεί να σας κάνει να ξεχωρίζετε από τους ανταγωνιστές σας, καθώς αποδεικνύει ότι φιλοξενείτε όλους τους χρήστες. Αυτό μπορεί να είναι ένα ευεργετικό εργαλείο μάρκετινγκ για τον οργανισμό σας.
Γενική ευχρηστία: Με την ύπαρξη προσβάσιμης πλατφόρμας, αυξάνετε την χρηστικότητα για όλους τους χρήστες. Κατά τη διαδικασία ανάπτυξης μιας προσβάσιμης στρατηγικής σχεδιασμού, θα ανακαλύψετε προβλήματα ευχρηστίας που ίσως δεν γνωρίζετε αρχικά. Θα ωφελήσει επίσης όσους έχουν πρόσβαση στο περιεχόμενό σας μέσω κινητού τηλεφώνου, καθώς και παλαιότερων και τεχνολογικά άπειρων κοινού που ενδέχεται να αγωνίζονται με τις υπηρεσίες ηλεκτρονικού δημόσιου τομέα. Αυτοί οι χρήστες θα αναζητήσουν την προσαρμογή των λειτουργιών στην πλατφόρμα σας, ώστε να διευκολύνουν τη χρήση τους.
Χαρακτηριστικά για να σκεφτείτε
Ας μιλήσουμε για το τι πρέπει να κάνετε για να ικανοποιήσετε τις οδηγίες και πώς μπορείτε να δημιουργήσετε μια προσβάσιμη στρατηγική σχεδιασμού.
Ακολουθεί μια λίστα με στοιχεία που χρειάζονται προσοχή:
Διάταξη: Βεβαιωθείτε ότι έχετε μια σαφή και απλή διάταξη. Ένας γεμάτος σχεδιασμός μπορεί να προκαλέσει σύγχυση. Οι χρήστες πρέπει να είναι σε θέση να αντιδρούν στο μέγεθος των χαρακτηριστικών, καθιστώντας τους μεγαλύτερους εάν απαιτείται, οπότε η κατοχή μιας ανταποκρινόμενης διάταξης είναι ζωτικής σημασίας.
Χρώμα: Μια καλά σχεδιασμένη χρωματική παλέτα απαιτείται για να βοηθήσει εκείνους που μπορεί να είναι τυφλοί. Μην βασίζεστε αποκλειστικά στο χρώμα για να εντοπίσετε βασικά στοιχεία της διεπαφής σας. Εάν συμβαίνει αυτό, συμπεριλάβετε κείμενο για να βοηθήσετε αυτούς τους τομείς ώστε όλοι οι χρήστες να μπορούν να ερμηνεύσουν πλήρως τις πληροφορίες που εμφανίζονται και να περιηγηθούν ομαλά.
Πλοήγηση: Οι καθαρές ενδείξεις και οι μικρές ροές εργασίας επιτρέπουν την ομαλή πλοήγηση Τα κουμπιά πρέπει να είναι συνεπή, ειδικά προεκτάσεις και σαφώς επισημασμένα. Οι γραμμές μενού και τα πλαίσια αναζήτησης θα πρέπει επίσης να τοποθετούνται σε παρόμοια μορφή ώστε να οδηγούν λογικά τους χρήστες μέσω της πλατφόρμας σας ομαλά χωρίς σύγχυση.
Προσβασιμότητα πληκτρολογίου: Σκεφτείτε εκείνους που δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν ένα ποντίκι. Αυτό σημαίνει σχεδιασμό του ιστότοπου έτσι ώστε οι χρήστες (αν χρειαστεί) να μπορούν να πλοηγηθούν μόνο με το πληκτρολόγιο. Για παράδειγμα, χρησιμοποιώντας διάφορα κουμπιά που περιλαμβάνουν τα βέλη, τη γραμμή διαστήματος και την είσοδο. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για όσους αντιμετωπίζουν δυσκολίες κινητικότητας.
Μηνύματα: Τα μηνύματα πρέπει να μελετηθούν προσεκτικά. Ορισμένοι χρήστες ενδέχεται να έχουν δυσκολίες ανάγνωσης, οπότε πρέπει να σκεφτείτε τη μορφοποίηση κειμένου. Μιλήστε με απλά αγγλικά, μην χρησιμοποιείτε μακρές προτάσεις ή παραγράφους και μην παραλείπετε με πλάγιους χαρακτήρες και ανομοιογενείς αποστάσεις. Επίσης, σκεφτείτε το χρώμα και τη γραμματοσειρά, είναι ευανάγνωστο;
Ήχος και βίντεο: Η αλληλεπίδραση πρέπει να συμπεριλαμβάνεται, κατά περίπτωση, σε οποιαδήποτε στρατηγική σχεδιασμού. Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι η συμπερίληψη ήχου ή βίντεο απαιτεί τη χρήση προσβάσιμων λειτουργιών, ειδικά για πλατφόρμες στο δημόσιο τομέα. Οι χρήστες πρέπει να είναι σε θέση να κάνουν παύση / διακοπή, να προσαρμόσουν τον όγκο και να ελέγξουν τους υπότιτλους. Οι υπότιτλοι είναι επίσης μια καλή ιδέα για την υποδοχή των κωφών χρηστών καθώς και για την ενσωμάτωση κειμένων σε αρχεία ήχου. Θυμηθείτε ότι οι νέοι κανονισμοί του δημόσιου τομέα δεν θα επηρεάσουν τον ζωντανό / προ-ηχογραφημένο ήχο και το βίντεο που δημοσιεύθηκε πριν από τις 23 Σεπτεμβρίου 2020.
Δοκιμή, δοκιμή και περισσότερες δοκιμές
Μόλις ορίσετε σαφείς στόχους και σχεδιάσατε την προσβάσιμη πλατφόρμα σας, το επόμενο βήμα είναι να δοκιμάσετε. Υπάρχουν διάφορες προσεγγίσεις για να γίνει αυτό, συμπεριλαμβανομένων αυτοματοποιημένων εργαλείων προσβασιμότητας που θα σας βοηθήσουν να εντοπίσετε σφάλματα, αν και υπάρχουν και απλά βήματα που μπορείτε να κάνετε μόνοι σας πριν επενδύσετε σε αυτά τα εργαλεία. Για παράδειγμα, αποσυνδέοντας το ποντίκι σας και πλοηγώντας τον εαυτό σας γύρω από τον ιστό χρησιμοποιώντας μόνο το πληκτρολόγιο θα σας βοηθήσει να ελέγξετε την προσβασιμότητα του πληκτρολογίου και να αυξήσετε το μέγεθος του κειμένου σας έως και 300%, θα σας δείξει εάν η πλατφόρμα σας είναι προσβάσιμη σε άτομα με μειωμένη όραση.
κατασκευη ιστοσελιδας κοστος
Η ανθρώπινη δοκιμή και σφάλμα είναι μια άλλη μέθοδος δοκιμής. Δοκιμάστε την πλατφόρμα με το κοινό-στόχο σας, εκείνους με και χωρίς αναπηρίες και δείτε πώς αντιδρούν στο περιεχόμενο. Θα είναι σε θέση να αποδείξουν εάν ένα προσβάσιμο χαρακτηριστικό δεν λειτουργεί. Στη συνέχεια, μπορείτε να επιστρέψετε στις λειτουργίες που δεν λειτουργούσαν και να σκεφτείτε εναλλακτικές λύσεις.
Να συνοψίσουμε
Οι απρόσιτες πλατφόρμες του δημόσιου τομέα επηρεάζουν εκατομμύρια χρήστες σε ολόκληρη την κοινότητα των ατόμων με ειδικές ανάγκες και τους εμποδίζουν να χρησιμοποιούν τις δημόσιες υπηρεσίες σε απευθείας σύνδεση. Όλοι έχουν το δικαίωμα να χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο ανεξάρτητα και είναι δουλειά των σχεδιαστών για να συμβάλουν στην επίτευξη αυτού του στόχου.
Όπως έχει μάθει, υπάρχουν πολλά που πρέπει να σκεφτούμε όταν πρόκειται για την προσβασιμότητα, ωστόσο, δεν βλέπουν τους νέους κανονισμούς ως περιορισμό. Πάρτε το ως μια ευκαιρία να φτάσετε σε ένα ευρύτερο κοινό και να δημιουργήσετε ένα θετικό εμπορικό σήμα που μπορεί να συσχετιστεί με όλους.