Ο σκοπός ενός λογότυπου

Ο σκοπός ενός λογότυπου

Δείξτε ότι η επιχείρησή σας είναι μοναδική
Εάν κάθε μάρκα παπουτσιών χρησιμοποιούσε το περίφημο λογότυπο Nike swoosh, δεν θα υπήρχε ιδιαίτερα ανταγωνιστική αγορά για αθλητικά παπούτσια. Οι πελάτες θα έβλεπαν το λογότυπο και θα το συνέδεαν με παπούτσια γενικά.

 

Ένα καλό λογότυπο κάνει την επιχείρησή σας να ξεχωρίζει στο πλήθος και τραβά την προσοχή.

Κάνει μια ισχυρή πρώτη εντύπωση
Συχνά το πρώτο πράγμα που παρατηρούν οι πελάτες σε μια επιχείρηση είναι το λογότυπό τους. Υπάρχει σε κάθε διαφήμιση. Το λογότυπο είναι επίσης το κύριο μέρος οποιουδήποτε διαφημιστικού υλικού και επαγγελματικών καρτών που μοιράζετε.

 

Ένα αδύναμο ή μπερδεμένο λογότυπο στέλνει στους πελάτες ένα μήνυμα ότι όποιος διευθύνει την επιχείρηση μπορεί να μην ενδιαφέρεται. Δεν είναι η πρώτη εντύπωση που θέλει να κάνει κάποιος.

Λογότυπα Αύξηση Αναγνώρισης
Οι πελάτες συνήθως ξοδεύουν λιγότερο από δεκαπέντε δευτερόλεπτα για να αποφασίσουν τι θέλουν να αγοράσουν. Οι επιχειρήσεις πρέπει να είναι σε θέση να τραβήξουν την προσοχή ενός πελάτη εκείνη τη στιγμή.

 

Τα λογότυπα που βασίζονται σε εικόνες τείνουν να είναι πιο αξέχαστα. Γιατί; Τα ανθρώπινα μυαλά επεξεργάζονται τις εικόνες πιο γρήγορα από τις λέξεις επειδή τις «διαβάζουν» στο σύνολό τους αντί ως ένα διαδοχικό μοτίβο.

Στέλνει ένα μήνυμα
Ένα λογότυπο πρέπει να μιλά για την προσωπικότητα της μάρκας.

 

Ένας δικηγόρος δεν θα ληφθεί στα σοβαρά με έναν χαμογελαστό κάκτο στο λογότυπό του. Ωστόσο, εάν ένα οικογενειακό φυτώριο το χρησιμοποιούσε αντ ‘αυτού, αυτό θα το ξεχώριζε από παρόμοιες επιχειρήσεις ενώ θα έδινε την εντύπωση ότι είναι μοναδικές, παιχνιδιάρικες και ελκυστικές.

ΛΟΓΟΤΥΠΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΕ 110 ΕΥΡΩ! ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ!

ΘΕΛΕΤΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ? ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ!

Λογότυπο: Η Διαφορά Ανάμεσα στο Τι Σας Αρέσει και στο Τι Χρειάζεστε για την Επιχείρησή Σας

Λογότυπο: Η Διαφορά Ανάμεσα στο Τι Σας Αρέσει και στο Τι Χρειάζεστε για την Επιχείρησή Σας

Λογότυπο: Η Διαφορά Ανάμεσα στο Τι Σας Αρέσει και στο Τι Χρειάζεστε για την Επιχείρησή Σας  Το λογότυπο μιας επιχείρησης αποτελεί ένα από τα πιο βασικά στοιχεία της εταιρικής ταυτότητας. Αποτελεί το σήμα κατατεθέν της επιχείρησης και αποπνέει την αισθητική, τις...

Πώς να Σχεδιάσετε ένα Λογότυπο: [Οδηγός Βήμα προς Βήμα]

Πώς να Σχεδιάσετε ένα Λογότυπο: [Οδηγός Βήμα προς Βήμα]

Πώς να Σχεδιάσετε ένα Λογότυπο: [Οδηγός Βήμα προς Βήμα]  Το λογότυπο αποτελεί το πρόσωπο μιας επιχείρησης και είναι ένα σημαντικό στοιχείο που καθορίζει την αναγνωρισιμότητα και την ταυτότητά της. Σχεδιάζοντας ένα λογότυπο μπορεί να φαίνεται περίπλοκο, αλλά με...

Υπερέχοντας στον Σχεδιασμό Λογοτύπου: Η Επιλογή που Καθιστά την Εταιρία Μας Εξαιρετική

Υπερέχοντας στον Σχεδιασμό Λογοτύπου: Η Επιλογή που Καθιστά την Εταιρία Μας Εξαιρετική

Υπερέχοντας στον Σχεδιασμό Λογοτύπου: Η Επιλογή που Καθιστά την Εταιρία Μας Εξαιρετική  Στον συναρπαστικό κόσμο του σχεδιασμού λογοτύπου, η εταιρία μας αναδεικνύεται ως η απόλυτη επιλογή. Με μια συνδυασμένη προσέγγιση και μια ομάδα δημιουργικών επαγγελματιών,...

Call Now Button