Κοινοποίηση σε:
Share on Facebook
Facebook
Pin on Pinterest
Pinterest
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Λογότυπο επιχείρησης

Λογότυπο επιχείρησης – Προσελκύει πελάτες

Ένας από τους πρωταρχικούς στόχους της επιχείρησης είναι να αποκτά όλο και περισσότερους καταναλωτές μέσω έξυπνων τεχνικών μάρκετινγκ. Το λογότυπο εμφανίζεται σε περίοπτη θέση στο διαφημιστικό υλικό και αποτελεί τη βάση κάθε καμπάνιας μάρκετινγκ για την προσέλκυση των πελατών-στόχων.

Πώς λειτουργεί. Ο σχεδιασμός του λογότυπου, συμπεριλαμβανομένων των χρωμάτων και του στυλ, είναι σε συγχρονισμό με την επιχειρηματική σας ιδεολογία και τα προϊόντα που πουλάτε.

Για παράδειγμα, όταν επιλέγετε μια συγκεκριμένη χρωματική παλέτα για το λογότυπο και την επωνυμία σας, θέλετε να προκαλέσετε ένα συγκεκριμένο συναίσθημα. Το κόκκινο σημαίνει μια δυνατή, παθιασμένη και νεανική επωνυμία. Το μπλε σημαίνει ηρεμία και πνευματική επίγνωση, ενώ το κίτρινο σημαίνει χαρούμενο, φιλικό και ενεργητικό κ.λπ. Κάθε χρώμα αντηχεί με συγκεκριμένα δημογραφικά στοιχεία και τα προσελκύει στα προϊόντα σας.

Ομοίως, η γραμματοσειρά και η γραμματοσειρά του λογότυπου μιλούν για την προσωπικότητα και τις αξίες της εταιρείας σας. Στοχεύει στο κοινό που θέλετε να ενδιαφέρετε. Μια αξιοπρεπής, παραδοσιακή γραμματοσειρά με μινιμαλιστικό σχεδιασμό μεταφέρει μια επωνυμία με ώριμη καταναλωτική βάση. Αντίθετα, μια στρογγυλεμένη γραμματοσειρά με απαλές καμπύλες είναι πιο κατάλληλη για μια παιδική μάρκα καθώς φαίνεται πληθωρική και εύκολη.

Επομένως, ένας προσεγμένος σχεδιασμός λογότυπου που ευθυγραμμίζεται με τις ανάγκες της επιχείρησής σας μπορεί να κάνει θαύματα για να αιχμαλωτίσει τα συγκεκριμένα δημογραφικά στοιχεία των πελατών και να τραβήξει την προσοχή του κοινού σας ανάμεσα στην ακαταστασία.

Η σημασία του σωστού λογότυπου

Η σημασία του σωστού λογότυπου

Το σωστό λογότυπο λέει τα πάντα χωρίς να λέει λέξη. Υποδηλώνει συναισθήματα τιμής, εμπιστοσύνης, υπερηφάνειας, αριστείας και ακεραιότητας.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΟΓΟΤΥΠΟΥ ΤΙΜΗ

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΟΓΟΤΥΠΟΥ ΤΙΜΗ

Ένας έμπειρος σχεδιαστής με σταθερό σχεδιασμό (με συγκεκριμένο στυλ ή εμπειρία στον κλάδο) θα έχει πολύ υψηλότερο ποσοστό από έναν νέο απόφοιτο γραφιστικής.

ΘΕΛΕΤΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟ? ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ!

Κοινοποίηση σε:
Share on Facebook
Facebook
Pin on Pinterest
Pinterest
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Call Now Button