Λογότυπο επιχείρησης – Προσελκύει πελάτες
Ένας από τους πρωταρχικούς στόχους της επιχείρησης είναι να αποκτά όλο και περισσότερους καταναλωτές μέσω έξυπνων τεχνικών μάρκετινγκ. Το λογότυπο εμφανίζεται σε περίοπτη θέση στο διαφημιστικό υλικό και αποτελεί τη βάση κάθε καμπάνιας μάρκετινγκ για την προσέλκυση των πελατών-στόχων.
Πώς λειτουργεί. Ο σχεδιασμός του λογότυπου, συμπεριλαμβανομένων των χρωμάτων και του στυλ, είναι σε συγχρονισμό με την επιχειρηματική σας ιδεολογία και τα προϊόντα που πουλάτε.
Για παράδειγμα, όταν επιλέγετε μια συγκεκριμένη χρωματική παλέτα για το λογότυπο και την επωνυμία σας, θέλετε να προκαλέσετε ένα συγκεκριμένο συναίσθημα. Το κόκκινο σημαίνει μια δυνατή, παθιασμένη και νεανική επωνυμία. Το μπλε σημαίνει ηρεμία και πνευματική επίγνωση, ενώ το κίτρινο σημαίνει χαρούμενο, φιλικό και ενεργητικό κ.λπ. Κάθε χρώμα αντηχεί με συγκεκριμένα δημογραφικά στοιχεία και τα προσελκύει στα προϊόντα σας.
Ομοίως, η γραμματοσειρά και η γραμματοσειρά του λογότυπου μιλούν για την προσωπικότητα και τις αξίες της εταιρείας σας. Στοχεύει στο κοινό που θέλετε να ενδιαφέρετε. Μια αξιοπρεπής, παραδοσιακή γραμματοσειρά με μινιμαλιστικό σχεδιασμό μεταφέρει μια επωνυμία με ώριμη καταναλωτική βάση. Αντίθετα, μια στρογγυλεμένη γραμματοσειρά με απαλές καμπύλες είναι πιο κατάλληλη για μια παιδική μάρκα καθώς φαίνεται πληθωρική και εύκολη.
Επομένως, ένας προσεγμένος σχεδιασμός λογότυπου που ευθυγραμμίζεται με τις ανάγκες της επιχείρησής σας μπορεί να κάνει θαύματα για να αιχμαλωτίσει τα συγκεκριμένα δημογραφικά στοιχεία των πελατών και να τραβήξει την προσοχή του κοινού σας ανάμεσα στην ακαταστασία.
Επεξήγηση επωνυμίας, ταυτότητας και σχεδίαση λογοτύπου
Ένα λογότυπο δεν είναι η επωνυμία σας, ούτε η ταυτότητά σας. Ο σχεδιασμός λογοτύπου, ο σχεδιασμός ταυτότητας και η επωνυμία έχουν όλα διαφορετικούς ρόλους, που μαζί, σχηματίζουν μια αντιληπτή εικόνα για μια επιχείρηση ή ένα προϊόν.
Σχεδιασμός Λογότυπου: Δημιουργικά Στάδια
Τα λογότυπα είναι ίσως τόσο ζωτικής σημασίας και ζωτικής σημασίας για την επιτυχία μάρκετινγκ μιας μάρκας ή εταιρείας.
Πώς να σχεδιάσετε ένα λογότυπο: επαγγελματικές συμβουλές
Αν αναρωτιέστε πώς να σχεδιάσετε ένα λογότυπο, υπάρχουν πολλά να σκεφτείτε. Ο σχεδιασμός λογοτύπου απαιτεί δεξιότητες, εμπειρία και γνώση και θα χρειαστείτε εξάσκηση
ΘΕΛΕΤΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟ? ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ!