τοπικό SEO
Τι είναι το τοπικό SEO και πώς λειτουργεί;
Τοπικό SEO: Μάθετε πώς λειτουργεί η Google με τοπικούς ιστότοπους με αυτόν τον οδηγό για το τοπικό SEO και ξεκινήστε τη βελτιστοποίηση του ιστότοπού σας για αποτελέσματα τοπικής αναζήτησης για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας.
Το τοπικό SEO είναι μια στρατηγική βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO) που βοηθά την επιχείρησή σας να είναι πιο ορατή στα αποτελέσματα τοπικής αναζήτησης στο Google.
Οποιαδήποτε επιχείρηση έχει φυσική τοποθεσία ή εξυπηρετεί μια γεωγραφική περιοχή μπορεί να επωφεληθεί από το τοπικό SEO. Εάν κάνετε αναζήτηση στο Google για τυχόν σημαντικές λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με την επιχείρησή σας και ένας χάρτης με 3 καταχωρίσεις εμφανίζεται από κάτω (γνωστός και ως πακέτο χαρτών), τότε το τοπικό SEO μπορεί να σας βοηθήσει να αναπτύξετε την επιχείρησή σας.
Αλλά για να κατανοήσετε το τοπικό SEO, πρέπει πρώτα να γνωρίζετε πώς λειτουργεί η Google.
Θέλετε να σας βοηθήσουμε να εμφανιστεί η επιχείρηση σας στο τοπικό πακέτο 3 αποτελεσμάτων του Google; ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΏ!
επαγγελματικες καρτες πολυτελειας, επαγγελματικές κάρτες θεσσαλονικη. επαγγελματικές κάρτες δειγματα, επαγγελματικές κάρτες τιμες, επαγγελματικες καρτες προσφορα.
Πώς εξελίχθηκαν οι μηχανές αναζήτησης;
Στις πρώτες μέρες του Διαδικτύου, υπήρχαν σχετικά λίγες ιστοσελίδες, επομένως η πλοήγηση στο διαδίκτυο ήταν εύκολη. Μόλις το Διαδίκτυο άρχισε να επεκτείνεται, ωστόσο, δημιουργήθηκαν μηχανές αναζήτησης για να επιτρέπουν στους χρήστες να βρίσκουν τους ιστότοπους που αναζητούν πιο εύκολα.
Εάν πληκτρολογήσατε μια φράση σε μια μηχανή αναζήτησης, αυτή η φράση αντιστοιχίστηκε σε ιστότοπους που περιλάμβαναν τις λέξεις-κλειδιά στη φράση αναζήτησής σας. Η Google χρησιμοποίησε την ίδια προσέγγιση, αλλά γρήγορα κυριάρχησε στις άλλες μηχανές αναζήτησης όταν έγινε η πρώτη μηχανή αναζήτησης που χρησιμοποίησε συνδέσμους μεταξύ ιστότοπων ως ένδειξη του ποιοι ιστότοποι ήταν αξιόπιστοι και είχαν εξουσία.
Σήμερα η Google εξετάζει εκατοντάδες παράγοντες τόσο εντός όσο και εκτός του ιστοτόπου σας για να καθορίσει εάν είναι σχετικός να εμφανίζεται ως αποτέλεσμα αναζήτησης . Οι παράγοντες σχηματίζουν το «ψηφιακό σας αποτύπωμα» και κάθε παράγοντας έχει διαφορετικό βάρος ή αξία, που συνδυάζει η μηχανή αναζήτησης για να επιστρέψει αποτελέσματα. Το ψηφιακό σας αποτύπωμα καθορίζει αν είστε ή όχι κορυφαίο αποτέλεσμα σε μια έρευνα που πληκτρολογεί ένας χρήστης στο Google.
Πώς λειτουργεί λοιπόν η Google;
Όταν πληκτρολογείτε μια φράση αναζήτησης στο Google, ελέγχει το μοτίβο των διαφόρων σημάτων ιστότοπου ή παράγοντες κατάταξης, όπως πόσο σχετικός είναι ο ιστότοπός σας, για να επιστρέψει μια λίστα ιστότοπων που ταιριάζουν με την αναζήτησή σας.
Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν συνειδητοποιούν ότι η Google δεν κάνει μια ζωντανή αναζήτηση σε ολόκληρο το Διαδίκτυο κάθε φορά που κάποιος πληκτρολογεί κάτι στη γραμμή αναζήτησης. Στην πραγματικότητα αναζητά ένα αποθηκευμένο αντίγραφο όλων των τοποθεσιών που έχει ανακαλύψει η Google. Αυτό το αντίγραφο ονομάζεται Ευρετήριο Google.
Για να σχηματίσει το ευρετήριο, η Google χρησιμοποιεί μικρά προγράμματα που ονομάζονται “αράχνες” για να ανιχνεύσει τον ιστό. Κάθε αράχνη λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο: Ξεκινά από μια σελίδα, ακολουθεί τους συνδέσμους σε αυτήν τη σελίδα, κοιτάζοντας το περιεχόμενο στις επόμενες σελίδες κ.λπ.
Καθώς το περιεχόμενο ιστού ανιχνεύεται, αποθηκεύεται στους διακομιστές της Google και δημιουργείται το ευρετήριο. Οι αράχνες εργάζονται σε εκπληκτική κλίμακα, σέρνοντας συνεχώς τρισεκατομμύρια σελίδες με απίστευτα γρήγορο ρυθμό. Αυτό διασφαλίζει ότι το ευρετήριο είναι όσο το δυνατόν πιο ενημερωμένο και ότι οι νέοι ιστότοποι και οι συνδέσεις ανακαλύπτονται γρήγορα.
Πώς κατατάσσει το Google τα αποτελέσματα αναζήτησης;
Η Google χρησιμοποιεί διάφορες διαδικασίες για να ταξινομήσει εκατοντάδες ή χιλιάδες ιστότοπους.. Αυτές οι διαδικασίες ονομάζονται αλγόριθμοι. Όταν κάνετε Google κάτι, ένας αλγόριθμος ελέγχει το ευρετήριο και επιστρέφει μια λίστα ιστότοπων που ταιριάζουν με την αναζήτησή σας σε οργανικά αποτελέσματα. Αυτά τα αποτελέσματα επιλέγονται και ταξινομούνται με βάση τη συνάφεια, την εξέχουσα θέση και τη δημοτικότητα που δίνονται από τους εισερχόμενους συνδέσμους.
Ο αλγόριθμος εξετάζει διάφορους παράγοντες εντός και εκτός τοποθεσίας για να προσδιορίσει ποιοι ιστότοποι έχουν κάτι σχετικό με την αναζήτησή σας. Όλες οι σχετικές τοποθεσίες προστίθενται στη λίστα, η οποία στη συνέχεια κατατάσσεται κατά προεξοχή. Αναφερόμενος και πάλι στους διάφορους παράγοντες εντός και εκτός τοποθεσίας, ο αλγόριθμος καθορίζει ποιοι ιστότοποι απαντούν καλύτερα στο ερώτημα αναζήτησής σας και αυτοί οι ιστότοποι αναφέρονται στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης.
Η βελτίωση του SEO σας επηρεάζει τόσο τη συνάφεια, την προβολή και τους παράγοντες δημοτικότητας συνδέσμων για τον ιστότοπό σας. Εάν βελτιστοποιηθούν τα σωστά στοιχεία του ψηφιακού αποτυπώματος του ιστότοπού σας, ο ιστότοπός σας εμφανίζεται υψηλότερα σε περισσότερα αποτελέσματα αναζήτησης.
Το τοπικό SEO είναι ένα διαφορετικό μοτίβο
Τι γίνεται με τα τοπικά οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης; Αφού ανέλυσε τη συμπεριφορά των χρηστών κατά τη διάρκεια τρισεκατομμυρίων αναζητήσεων, η Google ανακάλυψε ότι οι άνθρωποι που αναζητούν συγκεκριμένους τύπους επιχειρήσεων χρειάζονται αποτελέσματα από την άμεση περιοχή τους. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ο αλγόριθμος τοπικής αναζήτησης της Google περιλαμβάνει έναν παράγοντα εγγύτητας, ο οποίος είναι ένας φανταχτερός τρόπος να πούμε ότι η Google λαμβάνει υπόψη την τοποθεσία σας όταν αναζητάτε μια τοπική λέξη-κλειδί (ένα ερώτημα με τοπική πρόθεση). Αυτό συμβαίνει ακόμα και όταν ο ερευνητής δεν περιλαμβάνει όνομα πόλης ή “κοντά μου” στην αναζήτησή του.
Εάν είστε στη δουλειά και θέλετε να παραλάβετε μια πίτσα για μεσημεριανό γεύμα, για παράδειγμα, η “παράδοση πίτσας” στο Google εμφανίζει μια λίστα με τοποθεσίες κοντά στο γραφείο σας στο τοπικό SERPS (σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης ) .
Αλλά αν δοκιμάσετε την ίδια αναζήτηση στο σπίτι, θα έχετε ένα εντελώς διαφορετικό σύνολο αποτελεσμάτων. Αυτό είναι λογικό, λαμβάνοντας υπόψη ότι χρειάζεστε μια πίτσα που παραδίδεται από κάπου κοντά.
Η τοπική αναζήτηση υπήρχε εδώ και χρόνια, αλλά ήταν περιορισμένη λόγω του ότι οι άνθρωποι χρησιμοποιούν μόνο τους υπολογιστές τους. Ωστόσο, με την πρόσφατη ανάπτυξη της πρόσβασης στο Διαδίκτυο μέσω κινητού τηλεφώνου, η αναζήτηση για κινητά έχει εκραγεί, επομένως το τοπικό SEO έχει γίνει εξαιρετικά σημαντικό για την επιτυχία κάθε επιχείρησης που προσφέρει τοπικά προϊόντα ή υπηρεσίες και τοπικούς επαγγελματίες του μάρκετινγκ.
Αυτό που έχει σημασία για το τοπικό SEO
Ενώ το πακέτο τοπικών χαρτών εμφανίζεται στις τυπικές καταχωρίσεις οργανικής αναζήτησης της Google, ξεχωριστοί αλγόριθμοι τροφοδοτούν τα κύρια αποτελέσματα αναζήτησης Google για τοπικές κατατάξεις και τα αποτελέσματα του πακέτου τοπικών χαρτών. Ως τοπική επιχείρηση, έχετε την ευκαιρία να εμφανιστείτε τόσο στα κύρια οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης όσο και στο πακέτο τοπικών χαρτών ταυτόχρονα.
Εάν είστε νέος στο μάρκετινγκ της επιχείρησής σας στο διαδίκτυο , μία από τις κύριες προκλήσεις είναι να γνωρίζετε σε τι πρέπει να εστιάσετε για να κάνετε τις προσπάθειές σας όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικές.
Η εταιρεία λογισμικού ανάλυσης μάρκετινγκ Moz δημοσιεύει την ετήσια έρευνά της για τους παράγοντες κατάταξης τοπικής αναζήτησης , η οποία περιλαμβάνει τους κορυφαίους 35 έως 40 παγκόσμιους ειδικούς στο τοπικό SEO. Τα αποτελέσματά του παρέχουν τις καλύτερες πληροφορίες σχετικά με τους παράγοντες που επηρεάζουν την ορατότητα της τοπικής αναζήτησης.
Το τοπικό περιεχόμενο και η δημοτικότητα των τοπικών συνδέσμων είναι παράγοντες, όπως ακριβώς συμβαίνει και στον παραδοσιακό αλγόριθμο αναζήτησης της Google, επομένως είναι σημαντικό να δημιουργείτε τοπικές σελίδες προορισμού για κάθε τοποθεσία σας – ειδικά αν είστε επιχείρηση πολλαπλών τοποθεσιών -, όπου θα πρέπει να συμπεριλάβετε όχι μόνο Το όνομα της επιχείρησής σας αλλά και τα στοιχεία της, όπως διεύθυνση και τηλέφωνο, καθώς και βελτιστοποίηση των ετικετών τίτλων, των μετα-περιγραφών και ακολουθήστε τις βέλτιστες πρακτικές SEO. Αυτό θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψη και στη στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου και δημιουργίας συνδέσμων.
Επιπλέον, παράγοντες που βασίζονται στην τοποθεσία, όπως η καταχώριση επιχείρησης στο Google My Business , οι τοπικές παραπομπές από συσσωρευτές δεδομένων και τα σήματα αναθεώρησης – που πρέπει να δημοσιεύονται από τους τοπικούς πελάτες σας – λαμβάνονται επίσης υπόψη στις τοπικές κατατάξεις SEO και ως εκ τούτου θα πρέπει επίσης να τα λάβει υπόψη στις τοπικές σας προσπάθειες SEO.
Είναι επίσης σημαντικό να σημειωθεί ότι υπάρχουν εργαλεία SEO που επικεντρώνονται στην τοπική αναζήτηση που μπορούν να σας βοηθήσουν να αναπτύξετε τοπικούς προσανατολισμένους ελέγχους SEO, από την ανάπτυξη έρευνας λέξεων-κλειδιών με επίκεντρο το τοπικό σας κοινό, τη δημιουργία αναφορών, τη διαχείριση καταχωρίσεων στο Google My Business, επιχειρηματικό προφίλ και αναρτήσεις Google, και ακόμη και να παρακολουθείτε τη συμπερίληψή σας σε τοπικά πακέτα.
Το περιεχόμενο του ιστότοπου είναι ένας σημαντικός παράγοντας, όπως ακριβώς συμβαίνει στον παραδοσιακό αλγόριθμο αναζήτησης της Google, αλλά περιλαμβάνονται επίσης παράγοντες που βασίζονται στην τοποθεσία, όπως το Google My Business , οι αναφορές και τα σήματα κριτικής .
Ξεκινήστε να αξιοποιείτε το SEO
Τώρα που έχετε καλύτερη κατανόηση των βασικών στοιχείων του SEO και του τρόπου με τον οποίο η Google κατατάσσει τα αποτελέσματα τοπικής αναζήτησης, μπορείτε να αρχίσετε να επικεντρώνεστε σε σήματα που θα βελτιστοποιήσουν το ψηφιακό αποτύπωμα του ιστότοπού σας στο τοπικό οικοσύστημα αναζήτησης. Με αυτόν τον τρόπο η επιχείρησή σας μπορεί να εμφανίζεται ψηλότερα στη σελίδα αποτελεσμάτων, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε περισσότερους δυνητικούς πελάτες να βρουν την επιχείρησή σας.
Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που επηρεάζουν την προβολή σας σε αυτές τις αναζητήσεις, αλλά έχετε κατά νου ότι η τοπική αναζήτηση συνεχίζει να αυξάνεται και να αλλάζει. Μόλις αρχίσετε να βελτιώνετε κάθε σημαντική περιοχή σήματος, θα μπορείτε να εξυπηρετείτε περισσότερα άτομα στη γεωγραφική σας περιοχή—και να αναπτύσσεστε πιο γρήγορα.
Θα κάνoυμε μέχρι και 85.000 αναφορές χαρτών google(google maps citations) για την κατάταξη Google my business σας και το SEO της τοπικής επιχείρησης σας.
Στην Premium Web είμαστε ειδικοί στις Τοπικές Αναφορές, Αναφορές σημείων google maps, Διόρθωση σφαλμάτων κ.λπ. Έχουμε 10+ χρόνια εμπειρία στο SEO. Θα προσθέσουμε με μη αυτόματο τρόπο τις λεπτομέρειες της επιχείρησής σας ή του ιστότοπού σας στις αναφορές στην κορυφή και στην υψηλή σελίδα και στις υψηλές αναφορές DA και θα δημιουργήσουμε ποιοτικούς συνδέσμους επιστροφής με 100% συνέπεια NAP.
Αναφορές χάρτη Google my business τιμές
Basic
- 6.000 αναφορές χαρτών (αναφορές χαρτών google), + 20 ζωντανοί σύνδεσμοι επιστροφής + 10 Οδηγίες οδήγησης + Κάλυψη ακτίνας 40 χλμ.
Standard
- 40.000 Αναφορές χάρτη(google maps citations), + 30 Ζωντανοί σύνδεσμοι (Live Backlinks) + 15 Οδηγίες Οδήγησης (Driving Directions) + Κάλυμμα ακτίνας 60 χιλιομέτρων.
Premium
- 80.000 Αναφορές χάρτη(google maps citations), + 50 Ζωντανοί σύνδεσμοι (Live Backlinks) + 20 Οδηγίες Οδήγησης (Driving Directions) + Κάλυμμα ακτίνας 100 χιλιομέτρων.
Αυτό θα ενισχύσει 100% την επιχείρησή σας στο τοπικό SEO και μπορείο να εμφανιστεί στο TOP 3-πακέτο της Google.
Θα αυξήσουμε τo DR (Domain Rating), UR (URL Rating), DA (Domain Authority) και TF (Trust Flow) της ιστοσελίδας σας.
Θα αυξήσουμε τη βαθμολογία του Domain σας (Ahrefs) 50+, τη βαθμολογία URL (Ahref) 70+ και τη ροή αξιοπιστίας URL (Majestic) 30+
Σε αυτόν τον ανταγωνιστικό κόσμο SEO, το Domain Authority, το Domain Rating, το Trust Flow έχουν μεγάλη σημασία για ιστοτόπους υψηλής ποιότητας.
Εάν θέλετε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα, τότε βρίσκεστε 100% στο σωστό μέρος για την εργασία SEO εκτός σελίδας της ιστοσελίδας σας.
Τιμές για DR (Domain Rating), UR (URL Rating), DA (Domain Authority) και TF (Trust Flow)
Basic
- Αύξηση DR 30+
- Θα αυξήσουμε το Domain Rating – DR 30+ με εγγυημένο αποτέλεσμα.
Standard
- DR 40+ & DA 30+
- Θα αυξήσουμε το Domain Rating DR 40+ & Domain Authority DA 30+. με εγγυημένο αποτέλεσμα.
Premium
- DR 50+ , UR 70+ & TF 30+
- Θα αυξήσουμε το Domain Rating DR 50+ , UR 70+ και URL TF 30+ με εγγυημένο αποτέλεσμα.
Τι θα λάβετε:
*Όλα τα backlinks – Σύνδεσμοι είναι 100% ποιότητας.
*Δεν χρησιμοποιούμε οποιοδήποτε αυτοματοποιημένο λογισμικό
* Δεν χρησιμοποιούμε Spam μεθόδους.
* Υποστήριξη κάθε μέρα.
* Πριν και μετά το στιγμιότυπο οθόνης
ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ για το τοπικό SEO
Τι είναι οι Αναφορές Χαρτών Google;
Με απλά λόγια, μια αναφορά χάρτη Google είναι απλώς μια αναφορά του ονόματος της επιχείρησής σας, συνήθως με διεύθυνση και αριθμό τηλεφώνου, σε μία άλλη ιστοσελίδα.
Τι είναι οι Ζωντανοί, οι Πρόσφατοι και οι Ιστορικοί σύνδεσμοι;
Ζωντανοί σύνδεσμοι
Αυτό το ευρετήριο περιέχει μόνο “ζωντανούς” συνδέσμους. Ένα backlink θεωρείται “ζωντανό” μέχρι να ανιχνεύσουμε ξανά τη σελίδα σύνδεσης και να δούμε διαφορετικά (που συνήθως μας μεταφέρει από μερικές ώρες έως μερικές εβδομάδες).
Πρόσφατοι σύνδεσμοι
Αυτός ο δείκτης αποτελείται από όλους τους “ζωντανούς” συνδέσμους συν “χαμένους” συνδέσμους που είχαν κατάσταση “ζωντανά” τους τελευταίους 3-4 μήνες. Ο σύνδεσμος θεωρείται “χαμένος” όταν δεν τον βρίσκουμε στη σελίδα παραπομπής κατά την εκ νέου ανίχνευση ή η ίδια η σελίδα παραπομπής δεν είναι διαθέσιμη για κάποιο λόγο.
Ιστορικοί σύνδεσμοι
Αυτό το ευρετήριο είναι μια καταγραφή όλων των backlinks που θεωρήθηκαν από τους ανιχνευτές του Ahrefs ως “ζωντανά”, αλλά όχι απαραίτητα ζωντανά σήμερα.
Πώς λειτουργούν οι οδηγίες οδήγησης στους Χάρτες Google;
Οι Χάρτες Google είναι μια δωρεάν εφαρμογή που χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο για να συνδεθεί σε ένα σύστημα πλοήγησης GPS. Αφού συνδεθούν, οι χρήστες μπορούν στη συνέχεια να λάβουν αναλυτικές οδηγίες για το πώς να μεταβούν σε έναν συγκεκριμένο προορισμό.
Ωστόσο, για να μπορέσουν οι χρήστες να λάβουν τις οδηγίες οδήγησης, θα πρέπει να βρουν την επιχείρησή σας πρώτα στους χάρτες ή μέσω των αναζητήσεων Google.
Στην εφαρμογή χαρτών, οι δυνητικοί πελάτες θα μπορούν να δουν το προφίλ σας στο GMB που περιέχει πληροφορίες για την επιχείρησή σας. Μπορούν επίσης να δουν φωτογραφίες και βίντεο με αυτά που έχετε στη διάθεσή σας, καθώς και να διαβάσουν κριτικές που άφησαν άλλα άτομα που επισκέφτηκαν πριν από αυτούς.
Βαθμολογία τομέα(Domain Rating): Τι είναι;
Το Domain Rating (ή DR) είναι μια από τις πιο εμφανείς μετρήσεις στο Ahrefs. Μπορείτε να το εντοπίσετε σχεδόν σε κάθε εργαλείο και να αναφέρετε στην πλατφόρμα μας.
Και ενώ αυτή η μέτρηση μπορεί να είναι απίστευτα χρήσιμη για τη λήψη τεκμηριωμένων αποφάσεων SEO, μπορεί επίσης να σας παρασύρει αν δεν την καταλαβαίνετε αρκετά καλά.
Το Domain Rating (DR) είναι μια μέτρηση Ahrefs που δείχνει τη σχετική ισχύ του προφίλ backlink ενός ιστότοπου.
Το DR μετράται σε μια λογαριθμική κλίμακα από το 0 έως το 100, με την τελευταία να είναι η ισχυρότερη.
ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ. Ο όρος “λογαριθμική κλίμακα” σημαίνει ότι το χάσμα μεταξύ DR 70 και DR 71 είναι πολύ μεγαλύτερο από αυτό μεταξύ DR 20 και DR 21.
Τι είναι το Domain Authority και γιατί είναι σημαντικό;
Το Domain Authority (DA) είναι μια βαθμολογία κατάταξης μηχανών αναζήτησης που αναπτύχθηκε από τη Moz και προβλέπει πόσο πιθανό είναι να καταταχθεί ένας ιστότοπος στις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERP). Οι βαθμολογίες του Domain Authority κυμαίνονται από ένα έως 100, με υψηλότερες βαθμολογίες που αντιστοιχούν σε μεγαλύτερη πιθανότητα κατάταξης.
Το Domain Authority βασίζεται σε δεδομένα από το ευρετήριο Web Explorer Link και χρησιμοποιεί δεκάδες παράγοντες στους υπολογισμούς του. Ο ίδιος ο υπολογισμός του Domain Authority χρησιμοποιεί ένα μοντέλο μηχανικής εκμάθησης για να βρει προγνωστικά έναν αλγόριθμο “βέλτιστης προσαρμογής” που συσχετίζει πιο στενά τα δεδομένα συνδέσμου με τις ταξινομήσεις σε χιλιάδες πραγματικά αποτελέσματα αναζήτησης που χρησιμοποιούμε ως πρότυπα για την κλίμακα.
Τι είναι η αξιολόγηση URL;
Η βαθμολογία URL (UR) είναι μία από τις μετρήσεις SEO που παρέχονται από το Ahrefs , ένα ευρέως δημοφιλές σύνολο εργαλείων. Επιτρέπει την ανάλυση της ποιότητας του προφίλ συνδέσμου που οδηγεί στον υποδεικνυόμενο ιστότοπο.
Πώς να ερμηνεύσετε τη βαθμολογία URL;
Αυτή η μέτρηση εκτιμά μια δεδομένη σελίδα σε μια κλίμακα 100 σημείων. Ο κανόνας είναι απλός: όσο χαμηλότερος είναι ο αριθμός, τόσο πιο αδύναμο είναι ένα προφίλ συνδέσμου. Οι ιστότοποι που διαθέτουν συνδέσμους υψηλής ποιότητας (εσωτερικούς και εξωτερικούς συνδέσμους) θα λάβουν την καλύτερη δυνατή βαθμολογία – 100. Σύμφωνα με τους προγραμματιστές του Ahrefs, αυτή η μέτρηση συσχετίζεται με την κατάταξη της Google και επιτρέπει την αποτελεσματική μέτρηση της ποιότητας του προφίλ συνδέσμου.
Τι είναι το TF(Trust Flow);
Το Trust Flow είναι μια μέτρηση από τη Majestic που αναλύει πόσο αξιόπιστος είναι ένας ιστότοπος μετρώντας την ποιότητά του . Η ποιότητα είναι τα βασικά δεδομένα αυτής της μέτρησης. Εάν ένας σύνδεσμος που οδηγεί στον ιστότοπό σας είναι έγκυρος και ποιοτικός, τότε η ροή εμπιστοσύνης σας θα αυξηθεί. Μια καλή ροή εμπιστοσύνης είναι πιο δύσκολο να αποκτηθεί από μια ροή παραπομπών και έτσι η ροή παραπομπών θα είναι πάντα υψηλότερη από τη ροή εμπιστοσύνης και όχι το αντίθετο επειδή υπάρχουν πολλοί σύνδεσμοι αλλά δεν είναι όλοι σχετικοί. Επιπλέον, ακόμα κι αν αναπτύσσετε μια ποιοτική στρατηγική σύνδεσης, υπάρχουν πάντα κατάλογοι ή άλλου είδους backlinks που δεν είναι πολύ ποιοτικά που δείχνουν προς τον ιστότοπό σας.
Παράλληλα, φαίνεται ότι υπάρχει άμεση συσχέτιση μεταξύ της ροής εμπιστοσύνης και της οργανικής κίνησης. Πράγματι, εάν ένας ιστότοπος έχει υψηλή ροή εμπιστοσύνης, τότε σημαίνει ότι έχει πολλά ποιοτικά backlinks και η Google ανταμείβει τα ποιοτικά backlinks. Στην πραγματικότητα, θα καταταγείτε υψηλότερα.