Ο σκοπός ενός λογότυπου

Ο σκοπός ενός λογότυπου

Δείξτε ότι η επιχείρησή σας είναι μοναδική
Εάν κάθε μάρκα παπουτσιών χρησιμοποιούσε το περίφημο λογότυπο Nike swoosh, δεν θα υπήρχε ιδιαίτερα ανταγωνιστική αγορά για αθλητικά παπούτσια. Οι πελάτες θα έβλεπαν το λογότυπο και θα το συνέδεαν με παπούτσια γενικά.

 

Ένα καλό λογότυπο κάνει την επιχείρησή σας να ξεχωρίζει στο πλήθος και τραβά την προσοχή.

Κάνει μια ισχυρή πρώτη εντύπωση
Συχνά το πρώτο πράγμα που παρατηρούν οι πελάτες σε μια επιχείρηση είναι το λογότυπό τους. Υπάρχει σε κάθε διαφήμιση. Το λογότυπο είναι επίσης το κύριο μέρος οποιουδήποτε διαφημιστικού υλικού και επαγγελματικών καρτών που μοιράζετε.

 

Ένα αδύναμο ή μπερδεμένο λογότυπο στέλνει στους πελάτες ένα μήνυμα ότι όποιος διευθύνει την επιχείρηση μπορεί να μην ενδιαφέρεται. Δεν είναι η πρώτη εντύπωση που θέλει να κάνει κάποιος.

Λογότυπα Αύξηση Αναγνώρισης
Οι πελάτες συνήθως ξοδεύουν λιγότερο από δεκαπέντε δευτερόλεπτα για να αποφασίσουν τι θέλουν να αγοράσουν. Οι επιχειρήσεις πρέπει να είναι σε θέση να τραβήξουν την προσοχή ενός πελάτη εκείνη τη στιγμή.

 

Τα λογότυπα που βασίζονται σε εικόνες τείνουν να είναι πιο αξέχαστα. Γιατί; Τα ανθρώπινα μυαλά επεξεργάζονται τις εικόνες πιο γρήγορα από τις λέξεις επειδή τις «διαβάζουν» στο σύνολό τους αντί ως ένα διαδοχικό μοτίβο.

Στέλνει ένα μήνυμα
Ένα λογότυπο πρέπει να μιλά για την προσωπικότητα της μάρκας.

 

Ένας δικηγόρος δεν θα ληφθεί στα σοβαρά με έναν χαμογελαστό κάκτο στο λογότυπό του. Ωστόσο, εάν ένα οικογενειακό φυτώριο το χρησιμοποιούσε αντ ‘αυτού, αυτό θα το ξεχώριζε από παρόμοιες επιχειρήσεις ενώ θα έδινε την εντύπωση ότι είναι μοναδικές, παιχνιδιάρικες και ελκυστικές.

ΛΟΓΟΤΥΠΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΕ 110 ΕΥΡΩ! ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ!

ΘΕΛΕΤΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ? ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ!

Το Σωστό λογότυπο: Η Σημασία του Σχεδιασμού και της Συμβολικής Αξίας

Το Σωστό λογότυπο: Η Σημασία του Σχεδιασμού και της Συμβολικής Αξίας

Το Σωστό λογότυπο: Η Σημασία του Σχεδιασμού και της Συμβολικής Αξίας Το λογότυπο είναι ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία μιας επιχείρησης ή μιας μάρκας. Αντιπροσωπεύει την ταυτότητα και τις αξίες της εταιρείας, προσφέροντας μια ισχυρή πρώτη εντύπωση στο κοινό. Το...

ΛΟΓΟΤΥΠΟ ΤΙ ΕΙΝΑΙ;

ΛΟΓΟΤΥΠΟ ΤΙ ΕΙΝΑΙ;

ΛΟΓΟΤΥΠΟ ΤΙ ΕΙΝΑΙ;Το λογότυπο αποτελεί ένα από τα πιο κρίσιμα στοιχεία της εταιρικής ταυτότητας και του branding μιας επιχείρησης. Πέραν της απλής αισθητικής, το λογότυπο συνδέεται στενά με τις αξίες, το ύφος, και τη φιλοσοφία της εταιρείας. Σε αυτό το άρθρο, θα...

Η Σημασία του Σχεδιασμού Λογοτύπου: Καθοριστικά Στοιχεία για την Επιτυχία μιας Εταιρείας

Η Σημασία του Σχεδιασμού Λογοτύπου: Καθοριστικά Στοιχεία για την Επιτυχία μιας Εταιρείας

Η Σημασία του Σχεδιασμού Λογοτύπου: Καθοριστικά Στοιχεία για την Επιτυχία μιας ΕταιρείαςΤο λογότυπο μιας εταιρείας αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία της εταιρικής ταυτότητας. Πέρα από το να λειτουργεί ως αναγνωριστικό, το λογότυπο είναι και ένα ισχυρό...

Call Now Button