Πώς να σχεδιάσετε μια σύντομη περιγραφή σχεδίων για επιτυχημένα projects

κατασκευή ιστοσελίδων

Μια σύντομη περιγραφή είναι ένα έγγραφο που βοηθά έναν σχεδιαστή και πελάτη να ευθυγραμμιστεί με τις προσδοκίες του έργου. αυτό κάνει το έργο πολύ πιο εύκολο να διαχειριστεί, όπως είναι δουλειά του. Η σύντομη επιστολή προσδιορίζει τα κρίσιμα στοιχεία πληροφοριών, όπως το πεδίο εφαρμογής, που θέτουν τις σωστές προσδοκίες σε ό, τι θέλει να επιτύχει το συγκεκριμένο έργο, πώς θα εργαστεί και ούτω καθεξής.

Υπάρχουν πολλά οφέλη για τη χρήση ενός σύντομου σχεδίου, όπως:

Γνωρίστε τις ανάγκες και τις προσδοκίες του πελάτη για ένα έργο
Αποκτήστε εκ των προτέρων προδιαγραφές, πληροφορίες ή ερευνητικές πληροφορίες
Δίνει στον πελάτη την ειρήνη του μυαλού και την αίσθηση συμμετοχής στο αίτημα του έργου του
Καθορίζει το χρονοδιάγραμμα, τα ορόσημα και τους κρίσιμους παίκτες που θα συμμετάσχουν, οι οποίοι αργότερα θα συμβάλουν στη διατήρηση του έργου σε καλό δρόμο
Κατανοήστε το βάθος του έργου
Βελτιώνει τις επικοινωνίες και τις εργασιακές σχέσεις
Επιτρέπει τυχόν παρερμηνείες ή πληροφορίες που λείπουν για να προβληθούν για συζήτηση
Μια διεξοδική σύντομη μελέτη θα οδηγήσει το επερχόμενο έργο στους σωστούς στόχους και θα αποτελέσει ένα μεγάλο αντίγραφο ασφαλείας σε περίπτωση που το σχέδιο δεν είναι ανάλογο. Τόσο εσείς όσο και ο πελάτης σας μπορείτε να έχετε ένα αρχείο αναφοράς αν προκύψει ποτέ κάποια διαφωνία σχετικά με τις λεπτομέρειες του έργου. Επιπλέον, μια σύντομη γραπτή σύντομη περιγραφή θα είναι ένα lifesaver όταν πρέπει να μιλήσετε για το έργο στο μέλλον, όπως σε μια μελέτη περίπτωσης, μια συνέντευξη ή μια κριτική απόδοσης.

Ποιος μπορεί να επωφεληθεί από ένα σύντομο σχέδιο;
Σχεδιασμός σλιπ είναι ευεργετική για ανεξάρτητους σχεδιαστές και εσωτερικές σχεδιαστικές ομάδες. Είναι εξίσου χρήσιμες για εσωτερικά έργα όπου ο πελάτης είναι ένας έμπορος που ζητά μια σελίδα προορισμού, για παράδειγμα. Δεν είναι ένα εργαλείο μόνο για ανεξάρτητους εργολάβους.

κατασκευη ιστοσελιδας τιμες

Στοιχεία αξιόπιστου σχεδιασμού
Αν και τα σλιπ σχεδιασμού έρχονται σε διάφορες μορφές, σχήματα και μεγέθη, το σεμινάριο που ακολουθεί θα σας καθοδηγήσει στα βασικά στοιχεία που πρέπει να καλύπτει κάθε σύντομη παράσταση – ανεξάρτητα από το πόσο άτυπη είναι. Στο τέλος αυτού του σεμιναρίου, θα βρείτε έναν σύνδεσμο για ένα σύντομο πρότυπο σχεδίασης που μπορείτε να αντιγράψετε για τον εαυτό σας και να το τροποποιήσετε όπως είναι απαραίτητο.

Επισκόπηση και πεδίο εφαρμογής του έργου
Μια καλή επισκόπηση του έργου θα αντιμετωπίσει δύο βασικές ερωτήσεις: τι και γιατί; Τι θα εργαστείτε και γιατί πρέπει να γίνει αυτό το έργο; Η επισκόπηση του έργου συνοψίζει την πρόθεση, τους στόχους και το πεδίο εφαρμογής. Επειδή είναι μια σύνοψη, είναι εντάξει να κρατήσετε αυτό το τμήμα σύντομο και απλό, το υπόλοιπο της σύντομης επιστολής θα εξεταστεί λεπτομερέστερα.

“Τι” αφορά το εύρος και το εύρος του έργου. Ποιο είναι το σχέδιο; Είναι ένας επανασχεδιασμός ή ένα νέο χαρακτηριστικό; Τι θα είναι τα παραδοτέα;

“Γιατί” αναφέρεται στο πρόβλημα σχεδίασης που αντιμετωπίζει ο πελάτης και πώς θα τον βοηθήσετε με αυτόν. Ο καθορισμός του πεδίου εφαρμογής του έργου από νωρίς είναι απαραίτητο δεδομένου ότι θα αποτρέψει το ερπυσμό της εμβέλειας. Ακόμη και αν χρειάζεται να γίνουν προσθήκες, μπορούν να γίνουν ένα νέο έργο εξ ολοκλήρου.

Τι δουλεύεις σε αυτό το έργο;
Γιατί το κάνετε;
Στόχοι
“Οι στόχοι περιγράφουν τον γενικό σκοπό του έργου, ενώ οι στόχοι είναι συγκεκριμένα μέτρα επιτυχίας στην επίτευξη ενός στόχου”. – Μαρία Τζένινγκς

Η Μαρία το είπε καλά! Αυτή η ενότητα της σύντομης μελέτης θα πρέπει να επικεντρώνεται στο πρόβλημα και τα επιθυμητά αποτελέσματα. Ένας δικτυακός τόπος ή ένα έργο σελίδας προορισμού πιθανότατα θα έχει ως στόχο τη βελτίωση των εσόδων, της κυκλοφορίας ή των πελατών. Ένα έργο εντός εφαρμογής, όπως η προσθήκη μιας νέας δυνατότητας, πιθανότατα θα επικεντρωθεί στην εμπλοκή ή τη διατήρηση. Οι στόχοι ποιότητας προσδιορίζουν τόσο το επιθυμητό αποτέλεσμα όσο και το χρονοδιάγραμμά του.

Παραδείγματα στόχων περιλαμβάνουν:

Μειώστε το ποσοστό εγκατάλειψης του ιστολογίου κατά 40% τους επόμενους τρεις μήνες
Αύξηση της εμπιστοσύνης των προϊόντων πελατών κατά 10% σε μηνιαία βάση κατά τα δύο πρώτα τρίμηνα του 2020
Μειώστε τα ποσοστά δωρεάν ανάληψης δοκιμών κατά X% στο χρονικό πλαίσιο Y
Αυξήστε τους μηνιαίους συνδρομητές ηλεκτρονικού ταχυδρομείου κατά 25% σε ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα
Αυξήστε το μέσο εβδομαδιαίο έσοδο κατά 10% σε μηνιαία βάση

Εάν καθορίσετε τους στόχους και τους στόχους του έργου μπροστά, θα έχετε κάτι να επιστρέψετε όταν λαμβάνετε αποφάσεις σχεδιασμού. Παίρνει τη ασάφεια και βοηθά τον πελάτη σας να δει την άμεση αξία που φέρνετε στην επιχείρησή σας μετά την ολοκλήρωσή του.

Τι σημαίνει αυτό το σχέδιο;
Ποια θα είναι η επιτυχία για αυτό το έργο;
Ποιες πληροφορίες μπορούν να καθοδηγήσουν τον επανασχεδιασμό προς την επιτυχία;
Επισκόπηση της εταιρείας και της μάρκας
Κάθε λεπτομερής σύντομη περιγραφή αρχίζει με πληροφορίες σχετικά με τον πελάτη, συγκεκριμένα το εμπορικό σήμα και την επιχείρησή τους. Αυτό είναι πιο απαραίτητο για τους ελεύθερους επαγγελματίες, αφού δεν είναι εξοικειωμένοι με την εταιρεία του πελάτη.

Ποια είναι τα βασικά προϊόντα ή οι υπηρεσίες του πελάτη; Τι κάνουν?
Πόσο μεγάλη είναι η εταιρεία και η αγορά της;
Τι κάνει την εταιρεία μοναδική;
Ποια είναι η αποστολή και το όραμά τους;
Το σημείο εδώ είναι να αποκτήσετε μια γενική αίσθηση της εταιρείας του πελάτη σας. Θα δώσει στον πελάτη σας την ειρήνη του μυαλού, δείχνοντας σε σας ότι έχετε κατανοήσει την εταιρεία τους, την αγορά τους και τις τρέχουσες σχεδιαστικές ανάγκες τους.

κατασκευη ιστοσελιδας κοστος

Στοχευμένο κοινό
Η κατανόηση του κοινού-πελάτη ενός πελάτη παίζει μεγάλο ρόλο στην καρφιά του σωστού UX. Εάν το έργο στοχεύει σε ένα γενικότερο κοινό ή σε ένα συγκεκριμένο κοινό, λάβετε όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες. Για τις ομάδες στο σπίτι, θα μπορούσε να είναι τόσο απλή όσο η σύνδεση με ένα από τα πρόσωπά σας. Για τους ελεύθερους επαγγελματίες, μπορεί να χρειαστεί λίγο περισσότερη λήψη σημειώσεων, ειδικά εάν ο πελάτης σας δεν διαθέτει έγγραφα για κοινή χρήση. Αλλά, αν το κάνουν, αυτό είναι υπέροχο! Επεξεργαστείτε το. Θα τους δείξει περαιτέρω ότι έχετε πλήρη κατανόηση της επιχείρησής τους και των αναγκών τους.

Πράγματα που πρέπει να σημειώσετε σχετικά με το κοινό-στόχο:

δημογραφικά στοιχεία
Ηλικία, φύλο, τοποθεσία, κ.λπ …
Ψυχογραφικά
Κοινωνικά μέσα επιλογής
Χόμπι
Σχετικές συνήθειες
Σημεία πόνου
Ταξίδια πελατών και νοοτροπίες
Ορόσημα και χρονοδιάγραμμα
Τα ορόσημα είναι ιδιαίτερα σημαντικά όσο το μεγαλύτερο είναι το έργο. Αν θέλετε, μπορείτε να συνδυάσετε το τμήμα του προγράμματος με το προϋπολογισμό, όπως συχνά σχετίζονται. Ωστόσο, αυτό θα εξαρτηθεί από τη δομή των τιμών σας και δεν ισχύει ούτε για τις εσωτερικές ομάδες.

Η σύνταξη διαφορετικών ορόσημων θα βοηθήσει τα μη δημιουργικά και τους μη σχεδιαστές να κατανοήσουν τη διαδικασία σχεδιασμού σας, η οποία είναι συχνά ένα μυστήριο γι ‘αυτούς. Η διαφάνεια μπορεί να διαρκέσει πολύ για τον καθορισμό των προσδοκιών και την καλύτερη σχέση εργασίας.

Η σύνταξη ενός χρονοβόρου χρονοδιαγράμματος για τα ορόσημα είναι απαραίτητη. Οι μη σχεδιαστές συχνά δεν γνωρίζουν ή συνειδητοποιούν πόσο καιρό θα μπορούσε να πάρει κάτι, κάτι που καθιστά την ιδανική ευκαιρία για εσάς να θέσετε τις σωστές προσδοκίες. Εάν υπάρχουν σκληρές προθεσμίες που ο πελάτης χρειάζεται να συναντήσετε, αυτός είναι ο χώρος για να τους συμπεριλάβετε.

Επιπλέον, έχοντας ένα πρόγραμμα πρόκειται να κρατήσει το έργο ρέει πιο ομαλά και πιο σε καλό δρόμο. Εάν ο πελάτης έχει συγκεκριμένες προθεσμίες που θεωρείτε μη ρεαλιστικές ή πολύ σφιχτές, συζητήστε το αμέσως.

Επίσης, φροντίστε να περιγράψετε το πρόγραμμα για τον πελάτη επίσης!

Πότε αναμένεται να σας παράσχουν αρχικές πληροφορίες;
Ποιο είναι το απαιτούμενο χρονικό πλαίσιο για την παροχή σχολίων ή την απάντηση σε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου;
Προϋπολογισμός
Εντός του τμήματος του προϋπολογισμού της σύντομης σύνταξης του σχεδίου, φροντίστε να διαθέσετε τον προϋπολογισμό για όλες τις εργασίες του έργου. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει έρευνα, δοκιμή, copywriting ή αναθεωρήσεις. Αν μπορείτε, δώστε έναν πίνακα τιμών. Αυτός είναι ένας άλλος καλός τρόπος για να αποφύγετε την ολίσθηση του εύρους.

Οδηγός σχεδιαστή για την προώθηση του εαυτού σας και της δουλειάς σας
10 τρόποι για να προωθήσετε το σχέδιό σας σχεδιασμού
Πώς να προστατεύσετε το έργο του σχεδιασμού σας στο Internet
Πώς να εργαστείτε ως ανεξάρτητος σχεδιαστής και ταξίδια
Παραδοτέα

Παραδοτέα
Το τελευταίο στοιχείο σε μια σύντομη περιγραφή πρέπει να είναι μια λίστα των παραδοτέων. Φυσικά, θα ποικίλλουν ανάλογα με το πεδίο και τον τύπο του έργου. Εάν παρέχετε διάφορα παραδοτέα, μπορείτε να τα επαναφέρετε στο καθορισμένο ορόσημο ή να δώσετε μια απλή λίστα.

Ποια παραδοτέα πρέπει να αναμένει ο πελάτης κατά την ολοκλήρωση του έργου ή κάθε ορόσημο;
Ενδιαφερόμενα μέρη και διαδικασία εξέτασης
Θα θελήσετε να προσδιορίσετε ποιοι είναι οι ενδιαφερόμενοι και οι υπεύθυνοι λήψης αποφάσεων για το έργο. Κρατήστε το σε ένα ή δύο άτομα, αν είναι δυνατόν. Όσο περισσότεροι ενδιαφερόμενοι συμμετέχουν σε ένα έργο, τόσο περισσότεροι άνθρωποι θα δώσουν τις απόψεις τους, οι οποίες μπορούν γρήγορα να εκτροχιάσουν ένα έργο σε μία από μια επιτροπή και να έχουν σημαντικές προθεσμίες επιρροής.

Είναι απολύτως φυσιολογικό για μια μεγαλύτερη εταιρεία να θέλει να εμπλέξει πολλούς ανθρώπους στην ανασκόπηση της δουλειάς σας ως εργολάβος – περισσότερο, τόσο μεγαλύτερο είναι το έργο. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πρέπει επίσης να καθορίσετε τη διαδικασία αναθεώρησης και εισαγωγής.

Μετά την ονοματοδοσία ενός ή δύο ενδιαφερομένων, θα θελήσετε να τους δώσετε οδηγίες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο θα δώσετε τα καλύτερα σχόλια. Για να αποφύγετε το σχεδιασμό από την επιτροπή, μπορείτε να πείτε στον πελάτη σας ότι μπορούν να αναθεωρήσουν τα σχέδια εσωτερικά μεταξύ τους και να γράψουν τα σχόλιά τους, τα οποία στη συνέχεια θα συζητήσετε άμεσα με τα ενδιαφερόμενα μέρη και θα συνεχίσετε ανάλογα. Δεν βλάπτει να επαναληφθεί πόσο καιρό ο πελάτης πρέπει να παρέχει ανατροφοδότηση ή να ανταποκρίνεται σε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τα αιτήματα.

Ποιοι είναι οι ενδιαφερόμενοι;
Ποια είναι η διαδικασία εξέτασης σχεδιασμού;
Τι αναμένεται από τον πελάτη σε αυτή τη διαδικασία;
Λίγα περισσότερα πράγματα για να προσθέσετε στο σύντομο σχέδιο σας
Μέχρι στιγμής, έχουμε συζητήσει πολλά διαφορετικά πράγματα για να συμπεριλάβετε στη σύντομη περιγραφή του σχεδιασμού σας, ώστε να εξασφαλίσετε ότι τα σχέδιά σας δημιουργούνται για επιτυχία. Υπάρχει, όμως, ένα σωρό άλλα πράγματα που μπορεί να θέλετε να συμπεριλάβετε εάν νομίζετε ότι θα σας βοηθήσουν να κάνετε το σχεδιασμό σας σύντομο ακόμη πιο επιτυχημένο:

Ανταγωνιστική ανάλυση. Ανακαλύψτε τις πληροφορίες και τη διορατικότητα του διαγωνισμού του πελάτη σας θα σας βοηθήσει να κάνετε καλύτερες αποφάσεις σχεδιασμού.
Αναλυτικά δεδομένα / στοιχεία. Το έργο αυτό προκλήθηκε λόγω μιας νέας ιδέας; Αν ναι, τι ήταν αυτό; Τι είδους πληροφορίες έχουν σχετικά με τις συμπεριφορές των πελατών τους, τους συμπαθούν, τις αντιπάθειες, τις ανάγκες κλπ. Που θα είναι θεμελιώδεις για την οδήγηση αυτού του έργου (ή απλά για εσάς);
Πληροφορίες επωνυμίας. Ιδιαίτερα χρήσιμος σε ένα έργο ανασχεδιασμού, είναι σημαντικό να λάβουμε υπόψη τις ανησυχίες ή τις επιθυμίες του πελάτη. Δεν είναι επίσης κακή ιδέα να προσδιοριστούν οι βασικές λεπτομέρειες επωνυμίας που θα είναι κρίσιμες για το σχεδιαζόμενο έργο.

Call Now Button
Skip to content