Συμβουλές για τους υποψηφίους web designers στις συνεντεύξεις

κατασκευή ιστοσελίδων

Η υποβολή αίτησης για μια εργασία σχεδίου, όπως κάθε δουλειά, μπορεί να είναι αγχωτική. Είτε πρόκειται για τον πρώτο σας ρόλο είτε για τον πέμπτο, είναι πάντα καλή ιδέα να διαβάσετε τις καλύτερες συμβουλές και συμβουλές εκεί έξω για να βεβαιωθείτε ότι η αίτησή σας ξεχωρίζει. Αυτός είναι ο τόπος όπου η θέση αυτή έρχεται μέσα Θα σας δώσει τις καλύτερες, πιο ενημερωμένες συμβουλές για να βεβαιωθείτε ότι έχετε προσγειωθεί αυτή τη συνέντευξη!

Με την ευκαιρία, έχετε ελέγξει την δουλειά του Designmodo; Είναι γεμάτο με απομακρυσμένες και πλήρους απασχόλησης θέσεις εργασίας για τους σχεδιαστές ιστοσελίδων (και προγραμματιστές), οι οποίοι ενημερώνονται καθημερινά.

1. Μελέτες περιπτώσεων μόχλευσης
Πρώτα πράγματα πρώτα: ας απευθυνθούμε στο χαρτοφυλάκιό σας. Οι διευθυντές μίσθωσης δηλώνουν ότι δεν ενδιαφέρονται σε ποια μορφή έχει υποβληθεί το χαρτοφυλάκιό σας – είτε πρόκειται για σύνδεσμο PDF είτε για σύνδεση στο δικτυακό τόπο – αλλά όλοι συμφωνούν ότι το χαρτοφυλάκιό σας πρέπει να αναφέρει μια ιστορία για τα προηγούμενα έργα σας. Εξηγήστε το χρονοδιάγραμμα των έργων και τις προθεσμίες τους. Αν πληρούνται οι προθεσμίες; Εξηγήστε τις προκλήσεις που αντιμετωπίσατε προσωπικά και ως ομάδα και στη συνέχεια επεξεργαστείτε τον τρόπο αντιμετώπισής τους. Μια μελέτη περίπτωσης είναι μια τέλεια πλατφόρμα για να αναδείξετε τη διαδικασία σχεδιασμού και τη σκέψη σας. Μιλήστε για τα βήματα που έχετε πάρει από τη σύλληψη του έργου μέχρι την ολοκλήρωσή του.

Μια αναλυτική μελέτη περίπτωσης θα ζωγραφίσει μια υπέροχη εικόνα όχι μόνο των δεξιοτήτων σας αλλά και του τρόπου με τον οποίο προσεγγίζετε διαφορετικά προβλήματα – τόσο από το σχεδιασμό όσο και από την επιχειρηματική προοπτική. Η ζωγραφική μιας τέτοιας εικόνας μπορεί να διαρκέσει πολύ για να βεβαιωθείτε ότι εσείς και η δουλειά σας ξεχωρίζετε για να πάρετε μια επανάκληση για μια συνέντευξη.

κατασκευη ιστοσελιδας τιμες

Κρατήστε το απλό και στο σημείο
Οι περιπτωσιολογικές μελέτες σας δεν χρειάζεται να είναι μακρές. Αποσυνδέστε τα μέχρι τα κυριώτερα σημεία. Η ιδέα με τις περιπτωσιολογικές μελέτες είναι να δείξουμε πώς εργάζεστε, παρά τον τελικό σχεδιασμό. Δεν χρειάζεται να είναι ένα υπερβολικά λεπτομερές ντοκιμαντέρ. Ακολουθήστε τις σχετικές επισημάνσεις.

2. Δώστε πίστωση όταν η οφειλή είναι οφειλόμενη
Στο πλαίσιο των περιπτωσιολογικών σας μελετών, μην ξεχάσετε να αναγνωρίσετε τους συνεργάτες σας, τους δασκάλους σας, τους συνεργάτες σας ή τους επικεφαλής / ενδιαφερόμενους. Στις μελέτες περίπτωσής σας, πάρτε ένα λεπτό για να εξηγήσετε πώς συνεργάστηκε με τους προγραμματιστές ή τους εμπόρους. Σχηματίζει μια μεγάλη εικόνα του πόσο καλά μπορείτε να εργαστείτε με άλλους.

“Κανείς δεν θα σκεφτεί λιγότερο από σας ότι εργάζεστε καλά με άλλους ανθρώπους. Το αντίθετο, στην πραγματικότητα. “

Είναι εντάξει να μην είναι ένας γρύλος όλων των συναλλαγών – ειδικά αν η εργασία στην οποία υποβάλλετε αίτηση είναι μια θέση σε επίπεδο εμπειρογνωμόνων.

3. Ποιότητα έναντι ποσότητας
Οι διαχειριστές μίσθωσης δεν έχουν το χρόνο να περιηγηθούν σε πολλά έργα, ανεξάρτητα από το πόσο υπέροχα είναι. Η παροχή μεγάλου όγκου εργασίας μπορεί να τις κατακλύσει και να φανεί μέτρια, αφού δεν δίνουν την προσοχή που θα θέλατε. Προσέξτε 3-6 καταπληκτικές μελέτες περιπτώσεων για την καλύτερη εντύπωση.

4. Καθαρίστε την εργασία σας
Στις γραμμές του τελευταίου σημείου, η κατοχή λιγότερων τεμαχίων στο χαρτοφυλάκιό σας σας επιτρέπει να καθαρίζετε την εργασία σας. Ανεξάρτητα από το είδος του ρόλου για τον οποίο υποβάλετε αίτηση, βεβαιωθείτε πάντοτε ότι μοιράζεστε μόνο σχετικές εργασίες στο χαρτοφυλάκιό σας. Εάν υποβάλετε αίτηση για ρόλο UX, αποφύγετε να παρουσιάσετε το γραφικό σας έργο και το vice verca. Καταργήστε όλες τις εργασίες που δεν έχουν σχέση με τη νέα θέση. Μετά από όλα, είναι καλύτερο να εστιάσετε το χαρτοφυλάκιό σας σε μερικά πιο δυνατά κομμάτια από τα αμέτρητα αδύναμα.

Μια μεγάλη συμβουλή είναι να σκεφτείτε πώς θα μπορούσατε καλύτερα να παρουσιάσετε τη δουλειά σας για να επιδείξετε ότι διάφορες εταιρείες έχουν προσλάβει σχεδιαστές για να λύσουν το ίδιο πρόβλημα (αυτό που είστε εξαιρετικό στο να απευθύνεστε). Αυτό δίνει στις εταιρείες που υποβάλλετε αίτηση για μια εξαιρετική επισκόπηση του τρόπου που θα ταιριάζονταν στο περιβάλλον τους.

5. Πείτε την ιστορία σας
Κατά την υποβολή αίτησης σε μια νέα εταιρεία, είναι επίσης σημαντικό να εξεταστεί η πολιτιστική εφαρμογή. Κατά την υποβολή του χαρτοφυλακίου σας, είτε ως δικτυακός τόπος είτε ως PDF, πάρτε ένα λεπτό για να μοιραστείτε λίγο για τον εαυτό σας. Μια εκκίνηση θα ψάχνει για έναν διαφορετικό τύπο ατόμου από μια μεγαλύτερη εταιρεία.

Προσαρμόστε το τμήμα ή τη σελίδα σας για να αναφερθώ σε σχετικές πτυχές του ιστορικού σας, που θα δουλεύουν καλά με τις εταιρείες στις οποίες υποβάλετε αίτηση. Επίσης, προσθέστε κάτι προσωπικό για τον εαυτό σας επίσης. Εάν είστε ένας μεγάλος ανεμιστήρας Marvel, ένας εραστής γάτας ή ένα foodie, ρίξτε εκεί εκεί, γιατί θα κάνει την αίτησή σας πολύ πιο ευχάριστη επίσης.

6. Σχεδιάζετε πάντα μια νέα συνοδευτική επιστολή
Χρησιμοποιήστε το συνοδευτικό γράμμα για να σας βοηθήσουμε να ξεχωρίσετε από το πλήθος. Είναι εύκολο να αντιγράψετε και να επικολλήσετε το ίδιο μήνυμα. Μην το κάνετε αυτό. Οι συνοδευτικές επιστολές δεν πρέπει να είναι μακρές, οπότε δεν χρειάζεται πολύς χρόνος για να δημιουργηθεί ένα νέο για κάθε θέση. Γράφοντας μια μοναδική αλλά γρήγορη συνοδευτική επιστολή μπορεί πραγματικά να εντυπωσιάσει το άτομο που το διαβάζει και να σας προσγειώσει μια συνέντευξη. Δεν χρειάζεται να είναι περίπλοκη. Απλά πρέπει να δείξει ότι έχετε κάνει την εργασία σας για να γνωρίσετε την εταιρεία και τις απαιτήσεις της. Παραφράστε ή επαναλάβετε τις ιδιότητες και τις δεξιότητες που αναζητούν στη νέα τους μίσθωση. Οι διαχειριστές μίσθωσης παρατηρούν αυτή την προσπάθεια.

κατασκευη ιστοσελιδας κοστος

Δώστε κάποιες σκέψεις σχετικά με το πώς το υπόβαθρο ή το ενδιαφέρον σας ευθυγραμμίζεται με την εταιρεία και πηγαίνει εκεί το πρώτο μισό της συνοδευτικής επιστολής σας. Στο δεύτερο μέρος …

7. Τερματίστε με ένα προσωπικό μήνυμα δολοφόνου
Όταν τελειώνετε τη συνοδευτική επιστολή σας, παρακάμψτε την τακτική που έχετε χρησιμοποιήσει για να διακηρύξετε ότι είστε ένας πολύ καλός παίκτης ομάδας ή οι δεξιότητές σας στο Adobe Suite είναι εξαιρετικές. Αντ ‘αυτού, προσθέστε ένα προσωπικό μήνυμα. Εστιάστε στο λόγο για τον οποίο θέλετε να εργαστείτε για αυτούς, γιατί θα κάνετε μια εκπληκτική προσθήκη στην ομάδα τους ή γιατί είστε ερωτευμένος με την εργασία σας ως σχεδιαστής.

Call Now Button
Μετάβαση στο περιεχόμενο