Γιατί είναι το White Space Good for Graphic Design

Ο γραφικός σχεδιασμός είναι ένας τρόπος επικοινωνίας ενός συγκεκριμένου μηνύματος χρησιμοποιώντας τεχνικές τυπογραφίας, εικαστικών τεχνών ή διαμόρφωσης σελίδας, είτε μιλάμε για εφημερίδες, διαφημίσεις, λογότυπα και σήματα, είτε για ιστοσελίδες. Αυτή η μορφή σχεδιασμού ορίζεται από την οπτική επικοινωνία και χρειάζεται κάποιος χρόνος για να κυριαρχήσει τις καλύτερες από τις τεχνικές της, έτσι ώστε το κοινό-στόχος σας να καταλάβει το μήνυμά σας.

Όπως σε πολλούς άλλους τομείς, ο γραφικός σχεδιασμός είναι μια διαδικασία που αποτελείται από μερικά βασικά βήματα που πρέπει να λάβετε υπόψη. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να διευκολύνετε την εργασία σας, να είστε πιο οργανωμένοι και να τηρείτε τις προθεσμίες εγκαίρως. Αρχίζει με την ανάλυση του ακροατηρίου σας, περνώντας μέσα από τον ορισμό του σκοπού του μηνύματός σας και στη συνέχεια καθορίζοντας ποια διάταξη και οπτικά γραφικά θα χρησιμοποιήσετε για να στείλετε αυτό το μήνυμα.

Ταυτόχρονα, τα γραφικά που θα χρησιμοποιήσετε θα πρέπει επίσης να είναι οργανωμένα έτσι ώστε οι πληροφορίες που παρέχετε να είναι ευθεία στο θέμα και να είναι εύκολα κατανοητές από τον θεατή. Φυσικά, υπάρχουν εκατοντάδες συμβουλές για το πώς να κυριαρχήσει το γραφιστικό σχέδιο, αλλά αυτό το άρθρο είναι αποκλειστικά αφιερωμένο στον λευκό χώρο. Το έχω ήδη παρουσιάσει σε ένα από τα πρόσφατα άρθρα μου και παρόλο που μια λεπτομερής επισκόπηση για αυτό δεν θα έβλαπτε, σωστά; Θυμηθείτε τους συναδέλφους σχεδιαστές – ο λευκός χώρος είναι σημαντικός! Και στο επόμενο άρθρο θα προσπαθήσω να εξηγήσω γιατί.

Τι είναι το Λευκό Διάστημα;
Η χρήση του λευκού χώρου σημαίνει να έχετε ένα καλό μάτι για τη σύνθεση στην πρώτη θέση. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να μπορείτε να βρείτε τη σωστή διάταξη και σύνθεση, έτσι ώστε οι πληροφορίες ή ό, τι εστιάζετε να είναι εύκολο να διαβαστούν και να εντοπιστούν.

Γενικά υπάρχουν 2 τύποι λευκού χώρου:
Ενεργός λευκός χώρος (αυτό εξασφαλίζει καλύτερη δομή και διάταξη στο σχεδιασμό και δίνει έμφαση στην περιοχή περιεχομένου. Συνήθως αφήνεται εκ προθέσεως, οπότε οριοθετεί ένα στοιχείο από το άλλο)
Παθητικό λευκό διάστημα (αυτός είναι ο προεπιλεγμένος λευκός χώρος που έχει αφεθεί στα σύνορα ή στο περιεχόμενο μεταξύ των περιεχομένων για να γίνει ευανάγνωστος)
Ο λευκός χώρος υπάρχει για έναν λόγο – για να διευκολυνθεί η διαδικασία ανάλυσης γραφικών ή περιεχομένου, γι ‘αυτό πρέπει να θυμάστε ενώ χρησιμοποιείτε το γραφικό σχέδιο. Το ανθρώπινο μάτι αντιλαμβάνεται μια οργανωμένη και καθαρή διάταξη καλύτερα από έναν γεμάτο χώρο γεμάτο οπτικές διαταραχές.

Γιατί πρέπει να χρησιμοποιείτε το Λευκό Διάστημα;
Ισορροπίστε τη διάταξη
Πράγματι, ο παθητικός λευκός χώρος είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους το κείμενο λαμβάνεται οπτικά και κατανοείται καλύτερα, είτε μιλάμε για τον κανονικό λευκό χώρο είτε για τον αρνητικό χώρο που χρησιμοποιείται σε σχέδια με σκούρο φόντο και λευκό κείμενο. Επίσης βελτιώνει την αναγνωσιμότητα. Όσο περισσότερο διάστημα χρησιμοποιείτε, τόσο πιο εύκολο είναι να το διαβάσετε. Ο χώρος δημιουργεί μια ορισμένη ισορροπία στην παραγωγή σας, καθιστώντας ευκολότερη την κατανάλωση – θυμηθείτε αυτό!

Δώστε έμφαση σε αντικείμενα
Προκειμένου να εστιάσετε τον θεατή σε μια εικόνα, δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε λευκά περιγράμματα (μπορείτε, βεβαίως, να χρησιμοποιήσετε και άλλα χρώματα). Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να προσελκύσετε την προσοχή σε αυτά που βρίσκονται μέσα σε ένα αντικείμενο ή μια εικόνα για αυτό το θέμα. Χρησιμοποιήστε το λευκό χώρο σε αυτές τις περιπτώσεις και θα δείτε πόσο πιο βελτιωμένος είναι ο σχεδιασμός γραφικών σας.

Εστίαση σε συγκεκριμένο περιεχόμενο ή εικόνες
Μια άλλη καλή τεχνική για τη χρήση του λευκού χώρου στο σχεδιασμό σας είναι η χρήση του σε υπερβολικό βαθμό. Τώρα δεν λέω ότι αυτό θα λειτουργήσει για όλα τα σχέδια, αλλά όταν χρησιμοποιείται σωστά μπορεί πραγματικά να είναι αποτελεσματικό. Φανταστείτε ένα κείμενο που έχει πολύ άσπρο / μαύρο χώρο γύρω του. Το Tumblr έχει πολλές εικόνες σαν αυτό και τα μάτια μου πηγαίνουν κατευθείαν στο κείμενο σε αυτές τις περιπτώσεις. Θα μπορούσατε να δοκιμάσετε να χρησιμοποιήσετε αυτήν την τεχνική στο γραφικό σας σχέδιο και να δείτε πώς αυτό καταλήγει. Λειτουργεί επίσης για την έμφαση σε διαφορετικά γραφικά. Ένα αντικείμενο σε απλό υπόβαθρο θα έχει ισχυρότερη οπτική επίδραση από το ένα σε σκασμένο φόντο.
Οι άνθρωποι το εκτιμούν
Σε γενικές γραμμές, το απλούστερο σχέδιο φαίνεται, από την άποψη ότι είναι αρκετά απλό αλλά ταυτόχρονα ενδιαφέρον, είναι καλύτερο από τους ανθρώπους. Μια γεμάτη σχεδίαση είναι σαν ένα γεμάτο γραφείο – δεν μπορείτε ποτέ να βρείτε αυτό που χρειάζεστε, ή αν το βρείτε από ό, τι περνάτε πολύ χρόνο ψάχνοντας για αυτό. Υπάρχει μια μεγαλύτερη πιθανότητα ότι οι άνθρωποι θα αρέσουν το σχέδιό σας, αν προσπαθήσετε να χρησιμοποιήσετε απλά χρώματα όπως το λευκό στην περίπτωσή μας και υπάρχει μια πιθανότητα ότι θα είναι πιο γρήγορη.

Η διάταξη το εκτιμά
Παίξτε με τη διάταξη σας και δείτε πόσο αλλάζει όταν χρησιμοποιείτε τον κενό χώρο. Αντί να γεμίζετε, για παράδειγμα, τις εικόνες σας και το κείμενό σας που πηγαίνει μαζί μαζί τους, δοκιμάστε να τα διαχωρίσετε χρησιμοποιώντας λευκό χώρο. Εξαρτάται από το αν χρησιμοποιείτε μια κάθετη ή οριζόντια διάταξη, αλλά ο λευκός χώρος θα οριοθετήσει σίγουρα και θα επικεντρωθεί στο περιεχόμενό σας, αλλά δεν θα αφήσει την εικόνα στη σκιά. Πειραματιστείτε και προσπαθήστε να καταλάβετε ποια διάταξη σας δουλεύει καλύτερα.

Ένας κομψός σχεδιασμός εξασφαλίζεται
Πάντα θεωρούσα λευκό και μαύρο ως τα πιο κομψά χρώματα εκεί έξω. Είναι απλά αλλά στέλνουν το σωστό μήνυμα όταν το χρειάζεστε. Το λευκό είναι καθαρό, το μαύρο είναι δυνατό και γι ‘αυτό οι περισσότεροι σχεδιαστές κάνουν χρήση αυτών των δύο χρωμάτων. Σε γενικές γραμμές οι fancy εταιρείες χρησιμοποιούν πολύ λευκό χώρο για να διαφημίσουν τα προϊόντα τους, αν και δεν αποτελεί κανόνα. Μου αρέσει αυτή η στρατηγική και παρόλο που φαίνεται απλή, νομίζω ότι είναι αρκετά κομψό και όμορφο.

Call Now Button